Pagina 83 van 87 EersteEerste ... 3373798081828384858687 LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2051
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Persoonlijk denk ik dat als Bert van Marwijk de 1e wedstrijd al was begonnen met deze spelers, dan hadden ze nu al onderhand in de 2e ronde gezeten.
    Pardon

    Heb je het Nederlands middenveld gezien vanavond ? Backs vergeleken tussen Portugal en Nederland of zelfs met die ene van Denemarken ? vdWiel heeft als 'k me niet vergis nooit de achterlijn gehaald in die 3 wedstrijden.

    Huntelaar heeft het ook niet kunnen rechttrekken, kan ook niet in een ploeg die gewoon niet draait. Heeft niets te maken met van Marwijk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #2052

    Standaard

    Stuntelaar en vd Taart mogen ook nooit meer een grote bek hebben dat ze er perse in thuis horen.
    Leuk, topscorer worden door tegen clubs als Hertha, Hoffenheim etc te scoren....maar je bent pas echt top als je ze in de topduels maakt.

    Tip aan BvM: voortaan geen verdedigers meer opstellen als je zogenaamd beste verdedigers Mathijsen, Heintinga, vd Wiel en Vlaar heten

  3. #2053

    Standaard

    De ploeg viel uiteen in een aanvallend en een verdedigend deel. Vijf plus vijf. De conclusie moet luiden dat de verdedigende vijf kwaliteit te kort komen, en de voorste vijf onder de maat bleven. Van de laatste vijf heeft volgens mij alleen Willems groeipotentie (Van de Wiel, nog jong, laat ik maar buiten beschouwing, ik weet niet wat er met die gast aan de hand is), Matthijssen is passé, Vlaar en De Jong halen gewoon het niveau niet. Heitinga idem dito. Vervangers zijn er nauwelijks. Oranje staat er slecht voor.

  4. #2054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Stuntelaar en vd Taart mogen ook nooit meer een grote bek hebben dat ze er perse in thuis horen.
    Leuk, topscorer worden door tegen clubs als Hertha, Hoffenheim etc te scoren....maar je bent pas echt top als je ze in de topduels maakt.

    Tip aan BvM: voortaan geen verdedigers meer opstellen als je zogenaamd beste verdedigers Mathijsen, Heintinga, vd Wiel en Vlaar heten
    Beetje kinderlijk om met die bijnamen te komen.
    Maar goed, Huntelaar kan het toch ook niet waarmaken als ie geen ballen krijgt? Ik heb geloof ik 1 of 2 voorzetten van de zijkant gezien, verder niet.

    Vd Vaart maakt het mi wel waar in de 1e 20 minuten, waarin hij ook (fraai) scoort. Daarna draait het wat minder en lijkt het wel of de hele ploeg het mentaal niet meer op kan brengen om alles te geven. Ik had zelf vanaf het moment dat die portugezen begonnen aan te dringen (lees: dat Nld stond te schutteren achterin) nergens het idee dat die spelers helemaal tot het gaatje gingen.
    OF heeft die commentator gelijk gehad toen ie zei dat het wel leek na een dik half uur dat Oranje het niet meer belopen kon? Komt wel akelig overeen met de bewering van Low tijdens de wedstrijd tegen Duitsland dat Nld op de helft al doodop was..

  5. #2055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Pardon

    Heb je het Nederlands middenveld gezien vanavond ? Backs vergeleken tussen Portugal en Nederland of zelfs met die ene van Denemarken ? vdWiel heeft als 'k me niet vergis nooit de achterlijn gehaald in die 3 wedstrijden.

    Huntelaar heeft het ook niet kunnen rechttrekken, kan ook niet in een ploeg die gewoon niet draait. Heeft niets te maken met van Marwijk.
    Dat was niks, maar de 1e 20 minuten had nederland veel meer power in hun klo..., dan in de voorgaande 2 wedstrijden.

    Hadden ze met de power van de 1e 20 minuten van vanavond zowiezo gespeeld eerder, dan hadden ze er misschien veel beter voorgestaan.

    Met zijn eigenwijsheid heeft ie het nederlands elftal kapot gemaakt, waardoor we nu het lachertje van de wereld zijn.

  6. #2056

    Standaard

    Er zit niet veel loopvermogen in deze groep. Sneijder heeft een geweldige pass, Van Persie een geweldige linkervoet, en Van der Vaart een geweldige techniek op de vierkante meter. Alledrie kunnen ze hun gebrek aan mobiliteit vergbergen indien er voldoende beweging om hen heen is, maar die is er natuurlijk niet als ze met ze drieën in één elftal spelen. Tegen ploegen als Hongarije of Finland blijft dat zonder gevolgen, tegen Duitsland en Portugal wordt dit afgestraft.

  7. #2057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    De ploeg viel uiteen in een aanvallend en een verdedigend deel. Vijf plus vijf. De conclusie moet luiden dat de verdedigende vijf kwaliteit te kort komen, en de voorste vijf onder de maat bleven. Van de laatste vijf heeft volgens mij alleen Willems groeipotentie (Van de Wiel, nog jong, laat ik maar buiten beschouwing, ik weet niet wat er met die gast aan de hand is), Matthijssen is passé, Vlaar en De Jong halen gewoon het niveau niet. Heitinga idem dito. Vervangers zijn er nauwelijks. Oranje staat er slecht voor.
    Moeilijk te zeggen, er is genoeg talent wat door kan groeien, alleen goede verdedigers lijken een probleem te worden. Hopelijk Van Rhijn, De Vrij, Willems, Bruma dat ze die stap kunnen maken.
    Overigens vond ik De Jong prima spelen in de rol die hij moest spelen, kan niet verwachten van hem dat hij ook nog eens het spel gaat verdelen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #2058
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het gaat eigenlijk niet zo zeer om wie in het veld staat, maar of men in staat was één collectief te vormen. Nou één duidelijke nee dus. Het rommelde aan alle kanten en het was al duidelijk dat de onderlinge sfeer tot een nul punt was gedaald. Verliezen maakt dat alleen maar erger. Was de sfeer goed en de ego minder gekrenkt, had alles zomaar anders geweest. Laten we niet vergeten dat dit een momentopname is en iig niet Nederlands finest. Vraag je je wel af of twee jaar lang oefenwedstrijden überhaupt wel enige zin heeft. In sept als de competitie net weer begonnen is mogen ze alweer. Terwijl iedereen weet dat het om die drie weken gaat waarin je moet pieken. Bert kan je verwijten dat hij dit had moeten zien aankomen maar toch vasthield aan de gevestigde orde. Terwijl toch blijkt dat vers bloed veel meer gemotiveerd is. Waar was narsingh?. Waarom geen Anita? Of lens? Waarom spelers kiezen die of niet spelen of slecht gepresteerd hebben. Hij had gehoopt het trukje nog één keer te herhalen. Misschien moest hij beter weten. Desondanks blijft er nog genoeg voetbal over om nog één paar weken te genieten en druipen de niet voetbal liefhebbers af.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #2059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het gaat eigenlijk niet zo zeer om wie in het veld staat, maar of men in staat was één collectief te vormen. Nou één duidelijke nee dus. Het rommelde aan alle kanten en het was al duidelijk dat de onderlinge sfeer tot een nul punt was gedaald. Verliezen maakt dat alleen maar erger. Was de sfeer goed en de ego minder gekrenkt, had alles zomaar anders geweest. Laten we niet vergeten dat dit een momentopname is en iig niet Nederlands finest. Vraag je je wel af of twee jaar lang oefenwedstrijden überhaupt wel enige zin heeft. In sept als de competitie net weer begonnen is mogen ze alweer. Terwijl iedereen weet dat het om die drie weken gaat waarin je moet pieken. Bert kan je verwijten dat hij dit had moeten zien aankomen maar toch vasthield aan de gevestigde orde. Terwijl toch blijkt dat vers bloed veel meer gemotiveerd is. Waar was narsingh?. Waarom geen Anita? Of lens? Waarom spelers kiezen die of niet spelen of slecht gepresteerd hebben. Hij had gehoopt het trukje nog één keer te herhalen. Misschien moest hij beter weten. Desondanks blijft er nog genoeg voetbal over om nog één paar weken te genieten en druipen de niet voetbal liefhebbers af.
    Dit is geen momentopname geweest, sinds het verlies tegen Zweden in de laatste kwalificatiewedstrijd is er al een neergaande lijn te zien qua resultaten en spel.

    Van Marwijk heeft gewoon te veel vastgehouden aan zijn ideeen en bepaalde spelers (Van Bommel, Affelay, Mathijsen) en een aantal vreemde keuzes gemaakt (Linksback en spitspositie). Ik vind het ook vreemd dat bijvoorbeeld Maher wel was uitfgenodigd voor de oefenstage en Clasie niet, die had je op een hoger niveau kunnen testen en heeft wel het voetbalinzicht om buitenspelers snel aan te spelen. Ook het niet selecteren van Emanuelson en Van Wolfswinkel vind ik vreemd.

    Hopelijk gaat Bert (Als hij niet opstapt) met het oog op de volgende EK in 2016 verjongen door spelers als Clasie, De Vrij, Fer, Maher, Nuytinck, Van Rijn en Wijnaldum de kans te geven.

  10. #2060

    Standaard

    Er zijn drie grote problemen: a/ Zwakke verdediging, b/ weinig voetbal van achteruit (de bal begint pas te rollen indien hij bij de voorste vijf spelers is, en dan is het te laat, dan zijn de ruimtes al dichtgelopen door de tegenstander), en c/ weinig beweging op het middenveld, het spel van Oranje oogt steeds statisch en langzaam.

    a/ is alleen oplosbaar indien men betere spelers vindt. Willems kan wellicht doorgroeien en misschien kan Vd Wiel zich ooit, ooit herpakken. Ik heb ook Vlaar genoemd voor het centrum, maar hij is niet goed genoeg voor dit niveau. Er is ook nog Ryan Donk, die heeft een goed seizoen gedraaid bij Club Brugge. Mar een echte topper is hij ook niet. Zorgelijke toestand.

    b/ Ik heb dit al eens eerder gezegd: je kunt dit oplossen door Sneijder centraal te zetten, voor de verdediging (niet Vd Vaart, als je die wilt opstellen moet hij achter de spitsen lopen), desnoods met De Jong naast hem. In de toekomst wellicht Strootman. Dan heb je veel meer voetbal van achteruit. En Sneijder kan zijn lange pass kwijt. Hij kan met die pass het spel ook sneller verplaatsen.

    c/ Sneijder, Van Persie, Afellay, Vd Vaart èn Robben gaat niet: weinig beweging, weinig balrecuperatie. Ze willen ook allemaal de bal in de voet hebben. Afellay is van deze spelers nog degene die het meest beweegt. Je zult toch moeten gaan denken aan spelers als Narsingh, Clasie, Wijnaldum, Luuk de Jong, etc. spelers die meer beweging in de ploeg brengen (en zet linksbenige spelers links, rechtsbenige rechts)

  11. #2061

  12. #2062

    Standaard

    Wat een grapjas is die Gregory toch!:

    http://www.ad.nl/ad/nl/2942/EK-voetb...huishoor.dhtml

    De slechtste speler van Nederland tijdens het EK vindt dat hij bij Real Madrid thuis hoort. Zoals Van der Gijp zou zeggen: hij heeft geen plaat voor zijn kop maar 3 appartementencomplexen!

    Als er 1 is die zijn mond nu moet houden is het Van der Wiel wel, die loopt nu al weer vooraan om zijn mening te geven en zijn ego te voeden. Te walgelijk voor woorden!

  13. #2063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat een grapjas is die Gregory toch!:

    http://www.ad.nl/ad/nl/2942/EK-voetb...huishoor.dhtml

    De slechtste speler van Nederland tijdens het EK vindt dat hij bij Real Madrid thuis hoort. Zoals Van der Gijp zou zeggen: hij heeft geen plaat voor zijn kop maar 3 appartementencomplexen!

    Als er 1 is die zijn mond nu moet houden is het Van der Wiel wel, die loopt nu al weer vooraan om zijn mening te geven en zijn ego te voeden. Te walgelijk voor woorden!
    Zonder te overdrijven: afgaande op de EK-duels is hij niveau BV Veendam.
    Hij kan het beste hééél lang niets zeggen.

  14. #2064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat een grapjas is die Gregory toch!:

    http://www.ad.nl/ad/nl/2942/EK-voetb...huishoor.dhtml

    De slechtste speler van Nederland tijdens het EK vindt dat hij bij Real Madrid thuis hoort. Zoals Van der Gijp zou zeggen: hij heeft geen plaat voor zijn kop maar 3 appartementencomplexen!

    Als er 1 is die zijn mond nu moet houden is het Van der Wiel wel, die loopt nu al weer vooraan om zijn mening te geven en zijn ego te voeden. Te walgelijk voor woorden!
    Hij zegt juist heel duidelijk van niet: Ik weet dat Real Madrid op zoek is naar een rechterverdediger, maar ik heb tijdens het EK niet goed genoeg gespeeld om te bewijzen dat ik daar thuishoor

  15. #2065

    Standaard

    Wat me opvalt is dat niemand het heeft over hoe de spelers zich gedragen.

    Zie je ze lopen, en uit de bussen komen? : Het lijken wel gemummificeerde lijken die in trance zijn, en met een koptelefoon op lopen ze met een stalen gezicht voorbij de fans.

    De mensen die hun Brood betalen, de mensen die voor hun naar het stadion komen, en voetbalprullen kopen, omdat ze trots zijn op hun favoriete club, speler of land.

    Dan denk ik : Gun die mensen ff een foto-moment, gun ze een handtekening, en loop effe naar zo'n manneke toe.

    Nee wat doen ze? : Ze lopen de mensen voorbij die de spelers steunen.

    Dat vind ik absoluut niet kunnen, je moet niet doen of de fans besmet zijn met schurft ofzo, om ze zo stowiseins voorbij te lopen.

    Door hun word jij betaald, kinderen beschouwen jou als een idool, dan moet je dat waarderen en ze ff een krabbeltje, babbeltje of een foto-tje gunnen.

    Vind ik grote grote schande, om het volk zo te behandelen.

    Gelukkig heb je een enkele uitzondering, maar de meesten zie je lopen en zie je neerkijken op de mensen, of net doen of ze er niet zijn.

    De meesten doen zich voor alsof ze bij wijze van spreken Jezus van Nazareth zijn.

    Daar zou de leiding van de spelers wat van moeten zeggen.

    Voorbeeld :


    ''FF snel doorlopen en niet opzij kijken, want met hun wil ik ff niks te
    maken hebben'' zal ie denken, en zo gaat dat met meer spelers.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-06-2012 om 17:56

  16. #2066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    De meesten doen zich voor alsof ze bij wijze van spreken Jezus van Nazareth zijn.
    Volgens de overlevering had hij aan het kruis hangend nog oog voor het volk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #2067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens de overlevering had hij aan het kruis hangend nog oog voor het volk
    Ja maar je zal wellicht begrijpen wat ik bedoel : Velen doen net alsof ze meer zijn dan een ander, alsof ze de allerbelangrijkste persoon op aarde zijn.

    Ok ze hebben een voetbaltalent, maar dan hoef je nog niet neer te kijken op de mensen die naar je opkijken.

    Heb er oog voor, gun ze een babbeltje of krabbeltje, maar nee hoor, fans bestaan niet voor de meeste van deze volgevreten ego's.

    Knap hoor, veel respect om de mensen en vooral de jeugdige fans zo te behandelen.

    In 1 woord SCHANDALIG.

  18. #2068

    Standaard

    Daar had men het gisteren dus ook over bij Studio Sportzomer; het lijkt wel alsof er ook vanuit de leiding een bepaald stramien op deze groep is gelegd dat het als het ware gevangen houdt. Geen uitstapjes uit het hotel, niet met de pers praten, geen krabbels voor fans. Dat zorgt altijd voor een negatieve sfeer..

  19. #2069

    Standaard

    En wat ik ook niet begrijp :

    Je gaat als je ergens bent soms wat doen om te ontspannen.

    Dat ze dan naar Auschwitz gaan????? , Het is een onuitwisbaar iets uit de geschiedenis uiteraard, dat moet en mag je niet vergeten, maar als je een uitstapje maakt ga je toch iets leuks doen, en niet naar zoiets deprimerends als dat.

    Het is een plek waar veel mensen naar toe gaan,om het een bezoek te brengen, maar je verzint toch wat anders als je wilt ontspannen lijkt me????.

  20. #2070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En wat ik ook niet begrijp :

    Je gaat als je ergens bent soms wat doen om te ontspannen.

    Dat ze dan naar Auschwitz gaan????? , Het is een onuitwisbaar iets uit de geschiedenis uiteraard, dat moet en mag je niet vergeten, maar als je een uitstapje maakt ga je toch iets leuks doen, en niet naar zoiets deprimerends als dat.

    Het is een plek waar veel mensen naar toe gaan,om het een bezoek te brengen, maar je verzint toch wat anders als je wilt ontspannen lijkt me????.
    Dat is geen uitstapje maar puur diplomatie. Om een goede beurt te maken. Want al ben je in Polen, dan kun je het als ploeg niet maken daar niet heen te gaan. Zeker als andere ploegen wel gaan.

    Misschien dat er ook nog zoiets in zit van een voorbeeldfunctie om de aandacht op iets te vestigen.
    Maar het is iig niet een uitje in de zin van een gezellig iets.

    Kortom: het enige uitje dat die gasten gehad hebben is 1x naar een restaurant.

  21. #2071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Dat is geen uitstapje maar puur diplomatie. Om een goede beurt te maken. Want al ben je in Polen, dan kun je het als ploeg niet maken daar niet heen te gaan. Zeker als andere ploegen wel gaan.

    Misschien dat er ook nog zoiets in zit van een voorbeeldfunctie om de aandacht op iets te vestigen.
    Maar het is iig niet een uitje in de zin van een gezellig iets.

    Kortom: het enige uitje dat die gasten gehad hebben is 1x naar een restaurant.
    Nou diplomatie of niet, ik vind het de aandacht op je vestigen om daar speciaal naar toe te gaan, tijdens een groot toernooi.

    Zoiets moet je in alle rust bezoeken, en niet als je weet dat heel de wereld toekijkt.

    Want dat is voor mij je profileren van : kijk ons eens hier meeleven, maar dat doe je dan over de rug van de vele slachtoffers die daar gevallen zijn.

    Nee dat is sensatie zoeken, want ze weten dat er camera's op af komen.

  22. #2072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Voorbeeld :


    ''FF snel doorlopen en niet opzij kijken, want met hun wil ik ff niks te
    maken hebben'' zal ie denken, en zo gaat dat met meer spelers.
    LOL. En dan uitgerekend weer een foto van Twittery vd Wiel plaatsen

    Waar zijn de tijden van vAerle, Wouters, vTiggelen etc gebleven.....

  23. #2073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL. EN dan uitgerekend weer een foto van Twittery vd Wiel plaatsen

    Waar zijn de tijden van vAerle, Wouters, vTiggelen etc gebleven.....
    Ik google-de op foto's en dit was wel een duidelijke foto, waarop je kan zien dat ze zich niks aan trekken van de mensen, of dat ze er om geven.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-06-2012 om 18:38

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik google-de op foto's en dit was wel een duidelijke foto, waarop je kan zien dat ze zich niks aan trekken van de mensen, of dat ze er om geven.
    Wat mij opviel:
    Volgens de nederlandse media (althans voorzover ik gezien/gelezen heb) was er een grote opkomst van enthousiaste supporters....
    .....en volgens de belgische media was de opkomst maar een handjevol personen die niet eens klapten.

  25. #2075

    Standaard

    Misschien is ene Louis van Gaal wel juist op dit moment de man die men zou moeten aantrekken als bondscoach. Van Gaal zal het ongetwijfeld wel willen en heeft wat recht te zetten. Ego's hoeven bij hem niet op veel krediet te rekenen.

Pagina 83 van 87 EersteEerste ... 3373798081828384858687 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •