Pagina 81 van 87 EersteEerste ... 3171777879808182838485 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2001

    Standaard

    5-1 voor Nederland. Kan niet missen. (moet wel positief zijn, anders is het ek gewoon voorbij en over twee jaar zijn veel spelers van deze lichting over the hill)
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2002
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Durft er nog iemand een voorspelling aan voor vanavond? Ik doe een positieve gok; 3-1 NL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    5-1 voor Nederland. Kan niet missen. (moet wel positief zijn, anders is het ek gewoon voorbij en over twee jaar zijn veel spelers van deze lichting over the hill)
    Net dit heeft jullie de vorige wedstrijd de zege gekost

    Snap ook wel dat jullie het waarschijnlijk cynisch bedoelen, maar deze voorspellingen
    zijn wel héél positief.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tijdens het wk was het ook niet altijd even overtuigend. De finale als hoofdvoorbeeld. Het probleem is eerder dat wij veel vedette's hebben die nog niet een echt team vormen. En daar heeft de voorbereiding ook niet echt aan meegeholpen. Wellicht is men tegen duitsland ook meer gemotiveerd dan tegen met alle respect denemarken, en is alles na de volgende wedstrijd weer anders. Nederland heeft echter tegen de mindere altijd wel een beetje onderschatting.
    Amen, want de nagel op de kop.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #2003

    Standaard

    Mwah niet echt eens cynisch, maar wel een echte gok. Zou er geen geld op in willen zetten. Maar indien ze er echt gemotiveerd staan dan wil ik niks uitsluiten. De Duitsers wisten mij ook niet te overtuigen in hun eerste wedstrijd en lijken ook niet in topvorm.

  4. #2004

    Standaard

    Nederland-Duitsland is altijd een wedstrijd op zich. Maar reken maar dat Nld erop gebrand is zich te revancheren. Het enige dat roet in het eten kan gooien voor een spannende wedstrijd is de warmte. Dat kan zn weerslag nog weleens hebben op het spel, zodat het spel er wat moeizaam uit komt te zien.

    Of een ander ding: dat de opstelling niet klopt. Met een opstelling met zoveel mogelijk van ons aanvallend talent heb ik er nog wel fiducie in. Met een opstelling zoals gister genoemd werd bij Sportzomer denk ik dat het moet kunnen. En anders hebben we ons best gedaan.

    -------------------Huntelaar--------------------
    Robben ----------v.Persie----------------Kuyt
    ----------De Jong ---------Sneijder
    Willems ------Mathijsen---Heitinga ------v/d Wiel

    Eigenlijk liever Affelay op rechts ipv Kuyt, maar ik denk dat Kuyt hier idd beter past ivm het feit dat Sneijder niet de beste is in meeverdedigen. Daarbij heeft Affelay echt nog te weinig ritme. Plus: als die erin komt heb je meteen weer nieuw elan i.t.t. wanneer Affelay begint en Kuyt komt er voor hem in.

    Wordt een spannend voetbalavondje. Als Duitsland wint is er voor Nld nog maar een heeeeeel klein kansje om door te gaan. Dan moet Portugal met een kleine score winnen van de Denen. Dan heeft Dld 6 punten, Denemarken en Portugal 3. Dan zou Nld nog theoretisch door kunnen gaan als ze winnen van Portugal met een hoger doelsaldo EN Dld wint van Denemarken.

    Maar als Nld wint van de Duitsers geloof ik dat die spelers daar zo'n boost van krijgen gezien de situatie van nu dat Portugal er ook aan gaat en dat Nld dus alsnog 6 punten in de wacht sleept en doorgaat.

  5. #2005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht

    -------------------Huntelaar--------------------
    Robben ----------v.Persie----------------Kuyt
    ----------De Jong ---------Sneijder
    Willems ------Mathijsen---Heitinga ------v/d Wiel

    Eigenlijk liever Affelay op rechts ipv Kuyt, maar ik denk dat Kuyt hier idd beter past ivm het feit dat Sneijder niet de beste is in meeverdedigen. Daarbij heeft Affelay echt nog te weinig ritme. Plus: als die erin komt heb je meteen weer nieuw elan i.t.t. wanneer Affelay begint en Kuyt komt er voor hem in.
    Leuke opstelling, maar totale zelfmoord op het middenveld, links en rechtsback. Robben zal weinig mee verdedigen en daardoor zal Willems verzuipen mede omdat van Bommel er niet is. Kuyt trek alleen maar naar binnen en loopt zich daar mooi vast. Sneijder heeft te weinig loopvermogen om het balverlies daar te compenseren. Van der Wiel is helemaal drama, want die kan niet verdedigen en komt nooit mee op.

    De wedstrijd zal beslist worden op het middenveld, dus daar moet je wel met 2 controleurs spelen. Helaas zul je daardoor maar met 1 spits kunnen spelen.

  6. #2006
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Mwah niet echt eens cynisch, maar wel een echte gok. Zou er geen geld op in willen zetten. Maar indien ze er echt gemotiveerd staan dan wil ik niks uitsluiten. De Duitsers wisten mij ook niet te overtuigen in hun eerste wedstrijd en lijken ook niet in topvorm.
    Duitsers waren in de eerste wedstrijd inderdaad verre van overtuigend, en daar
    ligt misschien wel de kans voor Nederland.

    Zal de vraag zijn hoe ze met de druk omgaan, want het is nu wel erop of eronder.

    Ah uitgesproken favorieten na de eerste wedstrijden voor de titel zijn er volgens
    mij niet echt. Rusland vond ik in hun eerste wedstrijd super, even afwachten en
    dan genadeloos toeslaan tegen de Tsjechen. Maar gisteren waren ze zelf de mindere
    van een enthousiast Polen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #2007

    Standaard

    M.u.v. Mathijsen geen wijzigingen in de basis volgens teletekst.

  8. #2008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    M.u.v. Mathijsen geen wijzigingen in de basis volgens teletekst.
    Met andere woorden : van Marwijk een eigenwijze vent, en na zondag weer naar huis.

    Pessimistisch, maar ik zie ze echt niet winnen van de duitsers.

    Als ik Huntelaar was zou ik bedanken voor het Nederlands team zolang van Marwijk bondscoach is.

  9. #2009

    Standaard

    Ik had het wel verwacht, Bertje verandert niet zo snel. Hij legt de verantwoordlijkheid nu bij die vaste spelersgroep. Maar ja als die nu faalt is het voor hem denk ik ook einde bondscoach.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #2010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Leuke opstelling, maar totale zelfmoord op het middenveld, links en rechtsback. Robben zal weinig mee verdedigen en daardoor zal Willems verzuipen mede omdat van Bommel er niet is. Kuyt trek alleen maar naar binnen en loopt zich daar mooi vast. Sneijder heeft te weinig loopvermogen om het balverlies daar te compenseren. Van der Wiel is helemaal drama, want die kan niet verdedigen en komt nooit mee op.

    De wedstrijd zal beslist worden op het middenveld, dus daar moet je wel met 2 controleurs spelen. Helaas zul je daardoor maar met 1 spits kunnen spelen.
    Dit is de opstelling zoals ie bij Studio Sportzomer werd voorgesteld. Ben het met je eens dat er risico in zit. Maar wat wil je liever: weer op de controle en zo verliezen of doen waar we goed in zijn: aanvallen. Want als er weer gespeeld wordt zoals tegen de Denen gaat het hem niet worden ben ik bang. Nederland werd het gevaarlijkst toen Sneijder een linie naar achteren ging spelen.

    Ik hoop dat v. Bommel niet speelt (jammer want ik ben op zich fan) OF dat ie zich laat gelden zoals ie vroeger kon. Geen obligate passjes breed of naar achteren maar steekpassjes naar de aanvalslinie. Zolang ie dat niet doet kun je beter een ander op die plek zetten die ook daadwerkelijk iets doet met die bal.

  11. #2011
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    In 2010 een finale plek vanwege de kwaliteit van de spelers en ondanks hun trainer.

    In 2012 een debacle omdat de trainer niet met getalenteerde spelers kan omgaan. Hij houd vast aan een systeem, i.p.v. het systeem aan te passen aan het talent wat je hebt.

    Ik voorspel een verlies van Oranje.

    Je zal als topclub toch niet zo'n ontzettende beperkte man van een trainer inhuren. Dus we zitten nog een paar jaar vast aan die sukkel.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #2012

    Standaard

    Zo, Duitsland op 0-1 tegen Nederland.

    Bedankt Bert voor je eigenwijsheid, die ervoor zorgt dat we na een schandalig verlopen 3 wedstrijden weer naar huis kunnen.


  13. #2013

    Standaard

    "Vrouw van Van Persie gestopt met anti-conceptiepil. Van Persie krijgt 'm er toch niet in.''

  14. #2014

    Standaard

    En jawel, 0-2 voor Duitsland

    Goed gedaan Bert met je eigenwijsheid, eigenwijze zak

  15. #2015

  16. #2016
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel Nederland zag het aankomen, behalve Bert.
    Maar het is ook niet veel zo... Of uit vorm, of één heel seizoen niet gespeeld. Het heeft niks met voetbal te maken, wat ze laten zien.

    "Zeg Bert" " Ja Ernie?" "Tijd om naar huis te gaan" "Ja Ernie"

    Italia, Italia...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2017
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En jawel, 0-2 voor Duitsland

    Goed gedaan Bert met je eigenwijsheid, eigenwijze zak
    Blind is ook een eigenschap blijkbaar.

    Wat wil je als je zo gaat verdedigen

    Heitinga was is me dat. En van der Wiel heft bij de eerste goal de buitenspelval op. Nee meneer wil bij een topclub spelen AS Roma en Valencia zijn hem te min. Tja serieus last van zijn ego.

    Ook een van Marwijk kan hier niet alles aan verhelpen, het is aan de spelers op het veld. Behalve die 2 verdedigende middenvelders, dat geen al te beste zet.

    Trouwens van Persie was echt niet slecht gestart.

    Benieuwd wat "Alienikov" nog vermag
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #2018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    "Zeg Bert" " Ja Ernie?" "Tijd om naar huis te gaan" "Ja Ernie"


  19. #2019
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Blind is ook een eigenschap blijkbaar.

    Wat wil je als je zo gaat verdedigen

    Heitinga was is me dat. En van der Wiel heft bij de eerste goal de buitenspelval op. Nee meneer wil bij een topclub spelen AS Roma en Valencia zijn hem te min. Tja serieus last van zijn ego.

    Ook een van Marwijk kan hier niet alles aan verhelpen, het is aan de spelers op het veld. Behalve die 2 verdedigende middenvelders, dat geen al te beste zet.

    Trouwens van Persie was echt niet slecht gestart.

    Benieuwd wat "Alienikov" nog vermag

    Hé joh, ssssssssssst, ik wil al één heel seizoen van v.d. Wiel af. Ga jij ff openbaar maken wat ik al één heel seizoen roep. Straks blijft hij nog...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #2020

    Standaard

    Drama.
    Alles of niets dan maar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #2021
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alles hebben we al gehad. Blijft alleen niets over.
    En niets is nooit veel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #2022
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Net een tweet gelezen

    "De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren ze het land 5 jaar kwijt"
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #2023

    Standaard

    Ok jongens, jullie hebben gelijk: Het was 3x niks!!!

    Ze hebben 10 minuten goed gevoetbald en 1 goal gemaakt. Als ze de hele wedstrijd zo gevoetbald hadden, hadden ze dik gewonnen

    Nou, Duitsland maar winnen van Denemarken dan he. En zelf 2-0 winnen van Portugal.

    Wil je meer sprookjes lezen ga dan naar www.andersenstories.com
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #2024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ok jongens, jullie hebben gelijk: Het was 3x niks!!!

    Ze hebben 10 minuten goed gevoetbald en 1 goal gemaakt. Als ze de hele wedstrijd zo gevoetbald hadden, hadden ze dik gewonnen

    Nou, Duitsland maar winnen van Denemarken dan he. En zelf 2-0 winnen van Portugal.

    Wil je meer sprookjes lezen ga dan naar www.andersenstories.com
    Denk dat met 3-0 winnen meer moet, dan winnen met 2-0.

    Alleen geloof ik ook wel, dat Duitsland zich nu wel wat gaat sparen, waardoor hun tegenstander misschien wel die laatste wedstrijd gaat winnen van Duitsland.

    Kan me nu niet voorstellen dat Duitsland Oranje nu gaat helpen.

  25. #2025

    Standaard

    Zelden zo een Oranje vernedering meegemaakt als vandaag. Het leek helemaal nergens op. Met een beetje meer pech hadden we met 5-1 verloren. Defense? Do you play it???

    Toch nog twee positieve punten aan de wedstrijd overgehouden: het einde van Van Marwijk en Van Bommel bij Oranje!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 81 van 87 EersteEerste ... 3171777879808182838485 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •