Pagina 80 van 87 EersteEerste ... 3070767778798081828384 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1976
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Resultaten uit het verleden etc. etc.

    Over het belang van de wedstrijd tegen de Duitsers hoeft nu in ieder geval niet meer getwijfeld te worden: als we verliezen dan gaan we naar huis en als we winnen (wat momenteel moeilijk te geloven is) dan is alles mogelijk.
    Bwah na één helft kan Duitsland me ook niet bepaald bekoren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #1977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Een muzikale oppepper voor de heren http://www.youtube.com/watch?v=hHsO2tL7EhQ

    Prachtig nummer voor het voetbal, en teamspirit
    Een goeie speech is ook niet verkeerd
    http://www.youtube.com/watch?v=6g3_-sfJlEw

    Een van de beste monologen ooit in een film wat mij betreft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1978

    Standaard

    Duitsland - Portugal: 1-0. Dat Kan er ook nog wel bij. Nu moeten we van Duitsland winnen om zeker te zijn van plaatsing.

  4. #1979

    Standaard

    Hoop dat Bertje naar Duitsland gekeken heeft, daar is tenminste wel wat uitgekomen.

    Nou woensdag tegen Duitsland en Bertje en kompanen kunnen naar huis.

    Pessimistisch misschien, maar ik zie ze niet winnen van Duitsland.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-06-2012 om 22:48

  5. #1980
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou laat ik er als laatste nog dit van zegge..

    Het wordt iig geen...



    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1981

    Standaard

    Woensdag staat heel Bayern in de basis (nou ja, veel wel) en nog wat andere clubspelers uit Duitsland, en de topscorer van Duitsland en de #3 van Europa...? Die zit bij ons op de bank.
    LOL.

    "We spelen niet voor Nederland jongens, we spelen voor de gevoelens van Van Persie", zegt Van Marwijk dan voor de wedstrijd.

    Zowel politiek als sportief hebben we een crisisje en eigenwijs leiderschap
    Laatst aangepast door mercapto : 10-06-2012 om 00:05
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #1982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou laat ik er als laatste nog dit van zegge..

    Het wordt iig geen...
    Hond in de pot ?
    Kat in de zak ?
    Een hondenleven ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1983
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kat in het bakkie, zoals een oud gezegde luid!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1984

    Standaard

    Ah ja, die mis ik in m'n lijstje
    Mogen ze ook wel met die Russische "fans" doen die gratis door Poetin zijn ingevlogen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #1985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ah ja, die mis ik in m'n lijstje
    Mogen ze ook wel met die Russische "fans" doen die gratis door Poetin zijn ingevlogen.
    Met een gratis beurt door een poolse hoer als extra-tje zeker

  11. #1986

  12. #1987

    Standaard

    Ik probeer positief te blijven maar als ik eerlijk ben geef ik ons vrij weinig kans om de volgende ronde te bereiken. Ongelooflijk hoe kinderlijk eenvoudig Heitinga zich bij de goal uit laat spelen door Krohn-Dehli (2x mislukt bij Ajax!). Uiteraard hadden we deze wedstrijd alsnog moeten winnen, maar dit zijn, met alle respect, slechts de Denen. Duitsland en Portugal zijn van een ander niveau en als we spelen zoals vandaag dan maken we geen kans.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #1988
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja.., dat klopt....
    Maar als ze straks zomaar met 3-0 winnen van Duitsland, is alles weer anders.
    Je bent zo goed als je laatste wedstrijd, zeg maar.
    En alles is relatief, dus blijf positief.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1989

    Standaard

    Het rare is dat ik Nederland helemaal niet eens zo slecht vond spelen tegen de Denen. Veel wedstrijden onder van Marwijk, o.a. op het WK in 2010, waren niet om aan te zien, maar we hadden dit keer absoluut geen geluk (bal op de paal, geen strafschop na overduidelijke handsbal). Ik denk dat als we 1x gescoord hadden, dat er dan snel meer goals gevallen zouden zijn.
    Onthutsend vond ik echter dat de meest eenvoudige kansen gemist werden. Maar weinig ballen kwamen binnen de doelpalen terecht, terwijl dat doel toch echt behoorlijk groot is. En ja, met van Persie komt het voorlopig niet meer goed, denk ik. Mentaal erg zwak en te verkrampt, en in het Nederlands Elftal alleen maar goed in wedstrijden tegen de kleintjes. Geen idee waar dat aan ligt.
    Soms heb je van die wedstrijden waar de bal er niet in wil en de tegenstander met één aanval wel scoort en volledig tegen de verhouding in de wedstrijd wint. Dat is nu eenmaal sport. Niet altijd de beste wint en daar weten wij in Nederland alles van.

  15. #1990

    Standaard

    Ik vond Nederland eigenlijk ook helemaal niet zo slecht spelen. Die rotbal wilde er alleen niet in. Als maar een van die paar dozijn kansen verzilvert was dan had je een heel andere wedstrijd gekregen. Het is absurd hoeveel kansen we kregen en dat er toch niet gescoord is.

  16. #1991
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik vond de Duitse kop erg leuk:

    Egoland - Legoland 0-1
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #1992

    Standaard

    Nou, morgen kan het EK-boek weer dicht voor Nederland. Ik was altijd een enorme supporter van het NL elftal, maar de hele aanloop naar dit toernooi toe liep al stroef. Veel negatieve energie om het team heen en weinig passie. Zaterdag was natuurlijk een aanfluiting met een waardeloze opstelling en tactiek.

    Je zou haast hopen dat Duitsland morgen wint omdat die gekke van Marwijk koppigheid een nieuwe betekenis heeft gegeven met zijn falende systeem.

  18. #1993

    Standaard

    Het is wel makkelijk om negatief te zijn na een nederlaag. Het had ook zomaar 3-1 voor Nederland kunnen zijn en dan had niemand er iets over gezegd.

    Ik vond Nederland helemaal niet slecht spelen. Er werden genoeg kansen gecreeerd, ze gingen er alleen niet in. Met de opstelling en de tactiek was ook niet zo heel veel mis in mijn ogen. Tuurlijk gingen er wel dingen fout, maar dat heb je in elke wedstrijd wel. Bovendien spelen we hier wel op een EK.

    Ik heb ook veel negatieve dingen over Sneijder gehoord, maar dat snapte ik echt totaal niet. Ik vond Sneijder echt heel goed spelen. Hij had eindelijk weer de drive en de kracht te pakken en was soms haast niet af te stoppen. Daarnaast was ie in de passing soms geniaal.

    Ik heb er nog wel vertrouwen in. Duitsland speelde ook niet echt geweldig in de 1e wedstrijd. Ik denk dat we morgen best met 2-1 of zo kunnen winnen. En dan kun je zo nog maar 1e worden in de poule en Rusland ontlopen. Hup Holland Hup
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Zaterdag was natuurlijk een aanfluiting met een waardeloze opstelling en tactiek.

    Je zou haast hopen dat Duitsland morgen wint omdat die gekke van Marwijk koppigheid een nieuwe betekenis heeft gegeven met zijn falende systeem.
    Dat hele selectiebeleid van Van Marwijk slaat nergens op. Bij Duitsland spelen 7 voetballers van Bayern Munchen in de basis, bij Italie ook 6 of 7 van Juventus, bij Spanje 5 van Barcelona en 4 van Madrid, die voelen elkaar beter aan (trainen elke dag met elkaar) dan een elftal waar spelers van 11 verschillende clubs in spelen! Dan had je nog beter Emanuelson kunnen meenemen, dan had je er 2 van AC Milan in de basis staan.

    Ik heb het toch gehad met dat Oranje, verdienen miljoenen per jaar, gaan op de schoot van een verslaggever (Jack van Gelder) zitten als ze een partijtje winnen maar als ze een beetje kritiek krijgen beginnen ze gelijk te janken dat het gefundeerde krtiek moet zijn?! Van Bommel is de ergste, compleet over de hill en dan nog de grote vedette uit gaan hangen, je zal er als PSV-supporter maar mee opgescheept zitten volgend seizoen.

  20. #1995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat hele selectiebeleid van Van Marwijk slaat nergens op. Bij Duitsland spelen 7 voetballers van Bayern Munchen in de basis, bij Italie ook 6 of 7 van Juventus, bij Spanje 5 van Barcelona en 4 van Madrid, die voelen elkaar beter aan (trainen elke dag met elkaar) dan een elftal waar spelers van 11 verschillende clubs in spelen! Dan had je nog beter Emanuelson kunnen meenemen, dan had je er 2 van AC Milan in de basis staan.

    Ik heb het toch gehad met dat Oranje, verdienen miljoenen per jaar, gaan op de schoot van een verslaggever (Jack van Gelder) zitten als ze een partijtje winnen maar als ze een beetje kritiek krijgen beginnen ze gelijk te janken dat het gefundeerde krtiek moet zijn?! Van Bommel is de ergste, compleet over de hill en dan nog de grote vedette uit gaan hangen, je zal er als PSV-supporter maar mee opgescheept zitten volgend seizoen.
    NATUURLIJK moet het gefundeerde kritiek zijn! Wat heb je nu aan iemand die zegt: "Jij was slecht" en dan verder geen argumenten geven. Daar kun je helemaal niets mee.
    Het is wat anders als men met gefundeerde kritiek komt en men trekt zich nergens iets van aan. Maar de meeste gelegenheidssupporters komen niet verder dan 'hij kan niet voetballen'...

    Over dat selectiebeleid: ik snap best dat Emanuelson niet geselecteerd is. Op het middenveld is geen plek voor hem wegens moordende concurrentie en als linksback heeft ie het nu ook niet echt denderend gedaan. Toegegeven: liever nog hem dan Bouma maar goed: liever geen van 2.
    En over de rest van het betoog: alle landen die je noemt hebben veel meer goede spelers om van te kiezen dus dan is het niet gek dat er meer bij dezelfde ploeg zitten.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 12-06-2012 om 11:48

  21. #1996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    NATUURLIJK moet het gefundeerde kritiek zijn! Wat heb je nu aan iemand die zegt: "Jij was slecht" en dan verder geen argumenten geven. Daar kun je helemaal niets mee.
    Het is wat anders als men met gefundeerde kritiek komt en men trekt zich nergens iets van aan. Maar de meeste gelegenheidssupporters komen niet verder dan 'hij kan niet voetballen'...
    Zelfs als het kritiek is wat ergens op slaat is het niet naar de zin van deze spelers. Enig zelfkritiek is ze vreemd, als je de reacties na afloop hoorde was het net of ze met 5-0 hadden gewonnen ipv met 1-0 verloren.

    [QUOTE=Pieter Rijkers;1874035]Over dat selectiebeleid: ik snap best dat Emanuelson niet geselecteerd is. Op het middenveld is geen plek voor hem wegens moordende concurrentie en als linksback heeft ie het nu ook niet echt denderend gedaan. Toegegeven: liever nog hem dan Bouma maar goed: liever geen van 2./QUOTE]

    Emanuelson had prima linksback kunnen spelen ipv Willems die gewoon nog niet klaar is voor dit niveau. In de tweede helft lag de linksbackpositie helemaal open omdat Willems doodleuk over de middellijn stond. Tegen Denemarken werd het niet afgestraft maar tegen Duitsland en Portugal kan dat echt niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    En over de rest van het betoog: alle landen die je noemt hebben veel meer goede spelers om van te kiezen dus dan is het niet gek dat er meer bij dezelfde ploeg zitten.
    Bij Duitsland en Spanje klopt dat, bij Italie heeft de bondscoach er duidelijk voor gekozen om de as van Juventus op te stellen. Misschien waren er wel betere verdedigers van andere clubs maar die zijn niet ingespeeld op de andere Juventus-spelers en dan werkt de verdediging als linie gewoon minder goed.

    Vroeger waren Ajax, Feyenoord en PSV hofleverancier van Oranje, nu komen de 23 spelers van 21 clubs! Ik snap best dat spelers tegenwoordig sneller naar het buitenland gaan en voor verschillende clubs kiezen maar dit zijn wel erg veel clubs.

  22. #1997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vroeger waren Ajax, Feyenoord en PSV hofleverancier van Oranje, nu komen de 23 spelers van 21 clubs! Ik snap best dat spelers tegenwoordig sneller naar het buitenland gaan en voor verschillende clubs kiezen maar dit zijn wel erg veel clubs.
    Daar kun je nu eenmaal weinig aan doen omdat onze eigen competitie te klein is voor zulke talenten. Ik heb ook nog wel vertrouwen in morgen. De Duitsers zijn zeker achterin te pakken, dus als het allemaal een beetje meezit winnen we die pot gewoon! Verder zou ik als ik van Marwijk was nu gewoon toegeven aan de discussie en Huntelaar én van Persie opstellen.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 12-06-2012 om 12:21

  23. #1998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat hele selectiebeleid van Van Marwijk slaat nergens op. Bij Duitsland spelen 7 voetballers van Bayern Munchen in de basis, bij Italie ook 6 of 7 van Juventus, bij Spanje 5 van Barcelona en 4 van Madrid, die voelen elkaar beter aan (trainen elke dag met elkaar) dan een elftal waar spelers van 11 verschillende clubs in spelen! Dan had je nog beter Emanuelson kunnen meenemen, dan had je er 2 van AC Milan in de basis staan.
    Dit is wel een hele makkelijke uitspraak.

    Italianen/Duitsers en Spanjaarden spelen zelden in een buitenlandse competitie omdat hun eigen competitie gewoon erg sterk is. En logisch dan dus ook dat het Nationale elftal veel spelers van de topploegen heeft.
    De beste Nederlandse voetballers vertrekken naar het buitenland omdat de Eredivisie qua niveau niet goed genoeg is. En ze vertrekken uiteraard niet allemaal naar dezelfde club

    Ik denk niet dat het uitmaakt dat ze bij verschillende clubs spelen. Tijdens het WK hadden we daar toch ook geen last van
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #1999
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tijdens het wk was het ook niet altijd even overtuigend. De finale als hoofdvoorbeeld. Het probleem is eerder dat wij veel vedette's hebben die nog niet een echt team vormen. En daar heeft de voorbereiding ook niet echt aan meegeholpen. Wellicht is men tegen duitsland ook meer gemotiveerd dan tegen met alle respect denemarken, en is alles na de volgende wedstrijd weer anders. Nederland heeft echter tegen de mindere altijd wel een beetje onderschatting.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #2000

    Standaard

    Durft er nog iemand een voorspelling aan voor vanavond? Ik doe een positieve gok; 3-1 NL

Pagina 80 van 87 EersteEerste ... 3070767778798081828384 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •