Pagina 77 van 87 EersteEerste ... 2767737475767778798081 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    Held uit het buurdorp Geffen! Dit vraagt om een mooie afscheidswedstrijd vind ik

  2. #1902

    Standaard

    JAA! Heerlijke pot gister tegen NEC. Heb de beelden niet teruggezien, maar beide kaarten leken me terecht.

    Mooie sfeer ook, ondanks dat er maar 13000 zaten.

    Wel minpuntje dat de uitsupporters (al dan niet geprovoceerd door het feit dat de vitesse selectie langs liep) door het uitvak heen dreigden te breken. Goed werk van Babos om ze te stoppen trouwens.

    Nu op naar RKC!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Held uit het buurdorp Geffen! Dit vraagt om een mooie afscheidswedstrijd vind ik
    Zou idd mooi zijn. Alleen moet er dan wel een club het voortouw nemen. Of de KNVB.
    Ik zeg: Real en ManUtd: pak je verantwoordelijkheid. Misschien een combiteam tegen Oranje?

  4. #1904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Held uit het buurdorp Geffen! Dit vraagt om een mooie afscheidswedstrijd vind ik
    Als je ziet hoe populair hij was bij zijn medespelers en het publiek van Malaga ... Dat zegt alles over de mens Ruud. Geweldige kerel.

    Hij verdient inderdaad een mooi afscheid.

  5. #1905

    Standaard

    Prachtige carriere van Ruud, een mooi afscheid heeft hij zeker verdiend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    JAA! Heerlijke pot gister tegen NEC. Heb de beelden niet teruggezien, maar beide kaarten leken me terecht.
    Waren wel terecht, al vond ik de tweede van Foor wel erg lullig. Gezien de wedstrijdverloop en zijn leeftijd zo begrijpelijk dat hij die bal wegschoot. Maar goed, regels zijn regels. Goed voetballertje trouwens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1906

  7. #1907

    Standaard

    Nog een paar uurtjes voor de finale. Hoop dat we een open en attractieve wedstrijd voorgeschoteld krijgen, maar ik vrees dat Chelsea niet met die intentie het veld opstappen (terwijl ze best het materiaal ervoor hebben).

    Denk dat onze Zuid-Duitse vrienden 'm pakken vanwege het thuisvoordeel en ze een Nederlander in de selectie hebben voor een EK/WK.

    2006 - Gio (Barca)
    2008 - Sar (United)
    2010 - Sneijder (Inter)
    2012 - Robben (Bayern)...?

    Kan haast geen toeval zijn toch?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #1908

    Standaard

    Ik hoop ook Bayern, ik gun het ze mede vanwege het thuisvoordeel. Hoop ook dat Robben een rol kan spelen zonder daarbij geblesseerd te geraken.

  9. #1909

  10. #1910

    Standaard

    Maakt mij eigenlijk geen fluit uit, als het maar een leuke wedstrijd wordt. Heb je wel twee voetballende teams voor nodig en dat heeft Chelsea de laastste rondes niet echt laten zien, maar goed ik kan het wel begrijpen.
    Zou wel leuk zijn voor Robben en inderdaad; hopelijk blijft hij fit!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1911

    Standaard

    Vond het voetbal van Chelsea verschrikkelijk.... Als dat een kampioen moet voorstellen.

    En even voor de ironie: Twee clubs spelen de finale van de Champions League, die geen verdedigend kampioen zijn.

  12. #1912

    Standaard

    Inderdaad.
    Onvoorstelbaar hoe Chelsea door de laatste wedstrijden is gekomen om die cup te pakken. OK, met soms zeer goed verdedigen, maar toch ook heel veel geluk. Deed me denken aan Griekenland dat het EK toen won. Alleen het grote verschil is dat Chelsea echt hele goede voetballers heeft. Het is toch triest dat rasvoetballers als Kalou alleen maar een beetje een sectie van het veld moet verdedigen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    En even voor de ironie: Twee clubs spelen de finale van de Champions League, die geen verdedigend kampioen zijn.
    Inderdaad, Champions League is een volstrekt verkeerde benaming voor dit geldverslindende gebeuren. Wordt tijd dat ze daarvoor eens een andere naam verzinnen: UEFA Gold League, UEFA Premiere Championships of voor mijn part de Heineken European Club Championships.
    En we moeten ook af van de regel dat ploegen die in de poulefase van de Champions League uitgeschakeld worden, verder mogen in de Europa League. En dan daar de beker pakken, zoals Feyenoord in 2002. Uit is afgelopen. Het liefst zou ik gewoon vanaf het begin een knock-out fase hebben i.p.v. die ellenlange, oervervelende poulewedstrijden. Net als vroeger. Toen was voetbal nog spannend.

  14. #1914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inderdaad, Champions League is een volstrekt verkeerde benaming voor dit geldverslindende gebeuren. Wordt tijd dat ze daarvoor eens een andere naam verzinnen: UEFA Gold League, UEFA Premiere Championships of voor mijn part de Heineken European Club Championships.
    En we moeten ook af van de regel dat ploegen die in de poulefase van de Champions League uitgeschakeld worden, verder mogen in de Europa League. En dan daar de beker pakken, zoals Feyenoord in 2002. Uit is afgelopen. Het liefst zou ik gewoon vanaf het begin een knock-out fase hebben i.p.v. die ellenlange, oervervelende poulewedstrijden. Net als vroeger. Toen was voetbal nog spannend.
    Dat het geen Champions League hoort te heten ben ik met je eens maar ik zie liever Arsenal (3e Engeland ) - AC Milan (2e Italie) dan een wedstrijd tussen de kampioenen van Malta en San Marino.

    Verder is het doorstromen naar de Europa League (voorheen UEFA-Cup) juist bedoeld als stimulans voor ploegen die geen 2e meer kunnen worden om ook de laatste poulewedstrijden ergens om te spelen. Dan voorkom je dus ook dat deze ploegen een B-elftal opstellen omdat het dan niets meer uit zou maken of je derde of vierde wordt!

  15. #1915

    Standaard

    Jammer dat ploegen als Barcelona en Madrid (en dan zal ik er nog wel een paar vergeten), nog steeds mogen spelen.

    Ze zouden eerst alles van hun mega mega schulden moeten hebben weggewerkt, voor ze weer op het allerhoogste niveau zouden mogen spelen.

    Het is al vaker gezegd, maar ondanks de leuke spelers en het leuke spel, verkloten zulke clubs wel het voetbal voor clubs die de financiele huishouding wel op orde houden.

  16. #1916

    Standaard

    Jongen vermoord na CL-finale



    De Champions League-finale tussen Bayen München en Chelsea, afgelopen zaterdag, is niet voor iedereen in Londen goed afgelopen.

    Een vader en zijn zoon zaten in een pub in Londen naar de wedstrijd te kijken en genoten van de afloop. Maar niet voor lang.

    Ongeveer twintig jongeren met mutsen op bestormden de pub, sleepten de 25-jarige Luke Fitzpatrick naar buiten en staken hem net zo lang tot hij dood was. Zijn vader Bernard (56) ging er achteraan en wierp zich wanhopig op de zoon als een menselijk schild. Hij werd vier keer gestoken en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.

    De twee werden volgens getuigen aangevallen door de groep, gewapend met knuppels en messen. "Het leek wel een horrorflm. Als een groep hongerige wolven stortten zij zich op het tweetal. Vriendin Katy McKeon (22) kan er nog niet over uit. "Luke was een van de aardigste mensen die ik ken. Hij hielp altijd anderen. Het is echt ongelooflijk. Dit raakt de hele buurt hier.

    Een groep van ongeveer twintig jongens met kapuchons op en gewapend met stokken, knuppels en messen, bestormde de pub en begon de mensen aan te vallen. Luke was onschuldig en volstrekt kansloos. Het was complete waanzin", aldus een van de getuigen.

    De moeder van Luke, Constance en een jongere broer van hem, waren op het moment van de aanval op Mallorca en zijn meteen naar huis gekomen. Bernard is inmiddels van de intensive care af, maar is nog niet volledig bij kennis.

    Een andere getuige wist te vertellen dat er daarvoor een ruzie was geweest in een winkel tegenover de pub. "Twee jongens zochten er ruzie. Zij verlieten de winkel en trommelden hun vrienden op. Vervolgens werd de pub bestormd op zoek naar degene die volgens hen bij de ruzie in de winkel aanwezig waren geweest.

    Ze dachten dat het Luke was, maar die was er helemaal niet bij geweest. Die had er niets mee van doen. Maar zij sleepten hem naar buiten en begonnen op hem in te steken. Zijn vader ging er achteraan, maar het was al te laat. Deze jeugdbende veroorzaakt heel veel overlast in de buurt. Een paar weken geleden werd een oudere man zomaar in elkaar geslagen toen hij uit de bus stapte", aldus de getuige.

    Drie jongens, van wie twee van 17 jaar, zijn gearresteerd, maar inmiddels op borgtocht vrijgelaten.

    Bron : Telegraaf.nl

  17. #1917

    Standaard

    Beetje een sensatie kop van de Telegraaf weer, want dit heeft uiteraard niets te maken met de Champions League of voetbal in het algemeen.

  18. #1918

    Standaard

    amsterdam - robert maaskant volgt pieter huistra op als hoofdtrainer van fc groningen. Dat meldt rtv noord.

    © anp

    de eredivisieclub heeft voor woensdagmiddag een persconferentie belegd waarbij de nieuwe trainer wordt gepresenteerd.
    Maaskant accepteerde vorige maand een 'zomerbaan' bij de amerikaanse club texas dutch lions.
    ''dat lijkt me wel eens leuk om te doen'', zei maaskant eind april na zijn aanstelling in texas. ''maar ik kan tussentijds elk moment vertrekken.''
    de 43-jarige schiedammer werkte in de nederlandse competitie eerder bij rbc roosendaal, go ahead eagles, willem ii, mvv en nac breda. Eind vorig jaar werd hij ontslagen bij de poolse topclub wisla krakow.
    Als dat maar goed met een bourgondiër in het nuchtere groningen.

  19. #1919

    Standaard

    De poule des doods

    Brazil 3 - 1 Denmark
    Portugal 0 - 0 Rep. of Macedonia
    Switzerland 5 - 3 Germany
    Holland 1 - 2 Bulgaria

  20. #1920

    Standaard

    Zegt allemaal nog niet zoveel. Al baart de verdediging wel zorgen, zeker als Mathijssen niet fit blijft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1921

    Standaard

    Uitslag maakt inderdaad niet uit, maar vond het wel behoorlijk slecht. Weinig creativiteit en inzet was ook niet wat het zou moeten zijn. Die fouten in de verdediging waren van Jupiler niveau.

  22. #1922

    Standaard

    Het gebrek aan creativiteit en dat van Marwijk gewoon spelers op de verkeerde plek zet baart mij vooral zorgen. Van Persie zet je toch niet rechtsbuiten en Van der Vaart moet altijd centraal staan.

    Graag zou ik dit eens willen zien, maar dit kun je echt niet spelen met onze verdediging. Wat we missen middenvelder die kan verdedigen en een pass heeft. Normaal zou van Bommel dit kunnen doen, maar die is echt te langzaam en te oud aan het worden. Hierdoor moet je wel Nigel de Jong gaan spelen, maar dan lever je creativiteit en handelingssnelheid in.

    ---------------------stekelenburg-----------------
    ----Van der Wiel--Heitinga--Mathijssen--Willems----
    --------van Bommel--------------Sneijder----------
    -Robben------------van Persie--------------Afellay-
    -------------------------Huntelaar----------------

    Welke opstelling zouden jullie graag zien?

  23. #1923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Het gebrek aan creativiteit en dat van Marwijk gewoon spelers op de verkeerde plek zet baart mij vooral zorgen. Van Persie zet je toch niet rechtsbuiten en Van der Vaart moet altijd centraal staan.

    Graag zou ik dit eens willen zien, maar dit kun je echt niet spelen met onze verdediging. Wat we missen middenvelder die kan verdedigen en een pass heeft. Normaal zou van Bommel dit kunnen doen, maar die is echt te langzaam en te oud aan het worden. Hierdoor moet je wel Nigel de Jong gaan spelen, maar dan lever je creativiteit en handelingssnelheid in.

    ---------------------stekelenburg-----------------
    ----Van der Wiel--Heitinga--Mathijssen--Willems----
    --------van Bommel--------------Sneijder----------
    -Robben------------van Persie--------------Afellay-
    -------------------------Huntelaar----------------

    Welke opstelling zouden jullie graag zien?
    Dat zou hem voor mij ook zo ongeveer zijn. Alleen Schaars voor Willems. Willems is voor de toekomst wellicht de linksback, maar nu nog niet.

  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Welke opstelling zouden jullie graag zien?
    Keeper: Krul: Beter seizoen dan Stekelenburg en Vorm

    Rechtsback: Van der Wiel: Bij gebrek aan beter
    Rechtercentraleverdediger: Heitinga: Goed seizoen in de Premier League
    Linkercentraleverdediger; Ron Vlaar: Verdiend het na een zeer sterke tweede seizoenshelft
    Linksback: Schaars: Meer controlerend en verdedigend dan Willems die alleen maar naar voren rent en trucjes uithaalt.

    Verdedigend blok middenveld: De Jong en Van Bommel: Tegen sterke en fysieke tegenstanders als Duitsland en Portugal heb je ervaring en kracht nodig, dat hebben beiden meer dan Strootman.
    Aanvallende middenvelder: Wesley Sneijder: Is buitencategorie, heeft aan een paar momenten genoeg om beslissend te zijn.

    Rechterspits: Dirk Kuyt: Fantastiche wedstrijdinstelling, voert zijn taken naar behoren uit.
    Spits: Robin van Persie: Betere spits dan Huntelaar qua techniek en doelpunten in topduels.
    Linkerspits: Arjen Robben: In vorm 1 van de beste spelers van Europa, kan met Kuyt wisselen van positie.

    Een EK is geen podium om ervaring op te doen (Willems, Strootman) of terug te keren van blessures (Afellay, Mathijsen). Van Marwijk kan ook beter een keuze maken voor Van Persie of Huntelaar als spits, dan is er duidelijkheid en kan je het elftal om deze spits heen bouwen.

  25. #1925

    Standaard

    Affelay ga je nog heel hard nodig hebben. Gelukkig dat hij nog minuten heeft gemaakt bij barca en inmiddels wel volledig fit is. Kuyt is fijn om erbij te hebben, maar ook hij heeft bij liverpool een slecht seizoen gehad. Daarbij is Kuyt technisch vrij zwak en moet het van zijn werkmentaliteit hebben.

    Heb al een paar keer gedacht om Kuyt linksback te zetten.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 77 van 87 EersteEerste ... 2767737475767778798081 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •