Pagina 76 van 87 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heel apart, maar zal gericht zijn op de toekomst. Zal voor Vermeer toch ook vreemd aanvoelen, eerder al Stekelenburg geselecteerd terwijl hij toen eerste keeper was bij Ajax en nu Cilissen.
    Bouma zal een beetje het Ooijer verhaal zijn van WK2010, Bert wil er gewoon een oude *** bij hebben. Ik had misschien Bruma er ook wel bij verwacht en Buttner eigenlijk ook wel.

    edit: OK. pep had de verklaring al
    En Büttner en nu ook bij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1877

  3. #1878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Kan Ron Jans mooi terugkeren lijkt me

  4. #1879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan Ron Jans mooi terugkeren lijkt me
    Dat lijkt me een stap terug, Ron Jans heeft dit seizoen bewezen - na een stroeve start - een geweldig resultaat neer te kunnen zetten. Misschien lonkt een buitenlands avontuur in Duitsland wel..?

  5. #1880
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wordt altijd een beetje moe van die emotie beslissingen. Niet dat ik een fan van hem ben, maar om elke keer de trainer maar te ontslaan slaat natuurlijk nergens op. Alsof elke club elk jaar altijd maar weer op hetzelfde niveau kan presteren. Het was idd niet best, maar het kan zomaar in het volgende seizoen weer geheel anders zijn. Want dan begint het circus zoals elk jaar weer geheel op nul.

    Dat vind ik in mindere mate ook wel van het weg sturen van Foeke Booy als T.D. bij FC Utrecht.

    PS: Klaas heeft nu wel een echte hersenschudding??
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-05-2012 om 11:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat lijkt me een stap terug, Ron Jans heeft dit seizoen bewezen - na een stroeve start - een geweldig resultaat neer te kunnen zetten. Misschien lonkt een buitenlands avontuur in Duitsland wel..?
    Qua taal geen probleem, vroeger was hij hier leraar Duits in de stad.

  7. #1882

    Standaard

    Zit ik zojuist De wereld draait Door te kijken omdat mijn helden (Golden Earring) er zo in optreden, laat Theo Maassen zien dat ie alweer een voetbal relikwie heeft ontfutseld.

    Ditmaal is het de kampioensschaal van Ajax, die ze pas geleden hebben gewonnen.

    Hij speelde pas in De Kleine Komedie in Amsterdam, en daar maakte iemand een grap, namelijk : PSV gaat volgend jaar op A4-tjes spelen omdat ze op papier een goed team hebben.

    Theo als PSV supporter raakte misschien iets geraakt, en kwam toen bij de Voetbalexperience, en nam daar die schaal mee.

    Ondanks dat het niet mag, is het wel een held.

    Hij flikt het alweer, wat een man zeg

    http://www.nrc.nl/nieuws/2012/05/10/...e-ajax-schaal/
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-05-2012 om 19:35

  8. #1883

    Standaard

    Hoax. Is een publiciteitsstunt in samenwerking met Ajax Experience.

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Hoax. Is een publiciteitsstunt in samenwerking met Ajax Experience.
    Stunt of niet, wel leuke tv

  10. #1885

    Standaard

    Zal de herhaling straks even kijken.

  11. #1886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Zal de herhaling straks even kijken.
    http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/94059

  12. #1887

    Standaard

    Schandalige beslissingen van Braamhaar bij NEC-Vitesse: Niet fluiten voor een overtreding waarna er door Vitesse gescoord wordt, penalty geven aan NEC terwijl de verdediger van Vitesse wordt vastgehouden en een doelpunt toekennen voor een situatie waarbij de bal niet in zijn geheel over de lijn was (Grensrechter stak pas na 3 seconden de vlag in de lucht)! En dan na afloop na het zien van de beelden nog volhouden dat je het allemaal goed hebt gezien, wat een verschrikking deze man!

  13. #1888

    Standaard

    Wimv, ik ben het als Vitessesupporter volledig met je eens. Op dit moment komt de stoom nog uit mijn oren. Ik hoop dat Vitesse komende zondag vol gas gaat geven en derhalve NEC met een goede nederlaag naar huis stuurt. Dan is het onrecht tenminste weg.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 11-05-2012 om 07:50

  14. #1889

    Standaard

    Ik heb wel genoten van de winst van NEC, sorry.
    Helemaal onverdiend was het niet, al is de manier waarop natuurlijk niet fijn. Maar mooi dat het balletje (of eigenlijk het fluitje ) een keer de andere kant op rolt voor Vitesse.
    Die van de Brom is toch één van de engste trainers in het betaalde voetbal. Bij een onverdiende overwinning kan hij zijn geniepige lach zowat niet inhouden, maar als het een keer tegenzit gaat hij helemaal los. Weer een lekker voorbeeld voor de jeugd.

  15. #1890

    Standaard

    Deze Vitesse fan was niet blij gister...

    Wat een k*t scheids, Zeefuik de hele wedstrijd de hand boven het hoofd gehouden, een lachwekkende pingel (vrije trap MEE moeten hebben) en een onterechte goal.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb wel genoten van de winst van NEC, sorry.
    Helemaal onverdiend was het niet, al is de manier waarop natuurlijk niet fijn. Maar mooi dat het balletje (of eigenlijk het fluitje ) een keer de andere kant op rolt voor Vitesse.
    Die van de Brom is toch één van de engste trainers in het betaalde voetbal. Bij een onverdiende overwinning kan hij zijn geniepige lach zowat niet inhouden, maar als het een keer tegenzit gaat hij helemaal los. Weer een lekker voorbeeld voor de jeugd.
    Tja, je kunt onverdiend winnen door er met mazzel een balletje in te prikken, terwijl je constant onder druk hebt gestaan. Maar dit is toch wel heel wat anders. Vitesse wordt hier gewoon genaaid, dat lijkt me duidelijk. En niet met 1 goal en een gelijk spel, nee met 2 goals en een nederlaag. Dat kun je als sporter (en trainer) gewoon niet verkroppen.

    Het grootste gedeelte van de wedstrijd vond ik NEC ook de betere ploeg. Maar laat ze er dan gewoon zelf nog 2 in knallen, dan had ik er ook van kunnen genieten. Nu voel ik alleen maar mee met Vitesse en de Vitesse supporters.

    Van der Struik moet zich dan na afloop ook nog inhouden tijdens het interview. Terwijl ie net verschrikkelijk genaaid is.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #1892

    Standaard

    LOL. AD heeft een 'onafhankelijke' lijst gepubliceerd van de beste spelers in de Eredivisie:
    1. Guidetti
    2. Clasie & El Ahmadi
    4. Vormer
    5. Gouweleeuw
    6. Douglas
    7. Sno
    8. Viergever
    9. Elm
    10. De Ruiter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Placebo
    What's wrong with this picture? What's wrong with this picture?

  18. #1893

    Standaard

    Well, that's like, ehh, their opinion man...

    Krankzinnig slot net meebeleefd met Manchester City dat in blessuretijd de titel pakt. Mooi voor die supporters daar, wat een emotie.
    Vitesse-NEC gebeurde ook weer van alles. En RKC dat Twente uitschakeld
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 13-05-2012 om 17:31
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Well, that's like, ehh, their opinion man...
    Laten we 't er maar op houden dat het beeld enigszins gekleurd is...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Krankzinnig slot net meebeleefd met Manchester City dat in blessuretijd de titel pakt. Mooi voor die supporters daar, wat een emotie.
    Vitesse-NEC gebeurde ook weer van alles. En RKC dat Twente uitschakeld
    Man. City heeft het wel zelf verdiend? Niet dat QPR opeens toch nog maar de deur open zette?
    Twente speelde om niets. Al geplaatst voor EL. Zou de ploeg alleen nog langer met vakantie moeten wachten...

  20. #1895

    Standaard

    United heeft het weg gegeven in de westrijd tegen Everton.
    Ik gun het city wel maar niet Tevez en Balotelli..schorem

    Vince.

  21. #1896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Man. City heeft het wel zelf verdiend? Niet dat QPR opeens toch nog maar de deur open zette?
    Nee, die vochten om elke bal, die gaven het echt niet cadeau.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    United heeft het weg gegeven in de westrijd tegen Everton.Ik gun het city wel maar niet Tevez en Balotelli..schorem
    +1
    En zet daar Mancini ook maar bij, vervelende vent is dat. Maar goed, dat heb ik ook bij Ferguson.
    Mooi voor de club Man City en zijn achterban, ondanks de schandalig hoge bedragen die er de laatste jaren door een oliesheik is ingepompt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1897

    Standaard

    ^^ Ach iets meer dan een half miljard, 581.935.000 euro(volgens VI) om precies te zijn...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1898

    Standaard

    Dat zijn maar zakcentjes voor die gozers

    vince.

  24. #1899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Laten we 't er maar op houden dat het beeld enigszins gekleurd is...
    Bij De Telegraaf toch ook, die hebben Eriksen op 3 gezet, 7 goals gemaakt?!

    Bij VI werken ze met gemiddeldes, dat is toch het eerlijkst. Evander Sno heeft daar gewonnen gevolgd door Guidetti, Clasie en El Ahmadi.

    Zie: http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm

  25. #1900

    Standaard

    Van Nistelrooy stopt


    Ruud van Nistelrooy wordt door zijn teamgenoten van Malaga letterlijk
    op handen gedragen na de overwinning op Sporting Gijon, naar alle
    waarschijnlijkheid zijn laatste wedstrijd als betaald voetballer.

    Ruud van Nistelrooij stopt met voetballen. Dat heeft de Nederlander definitief bevestigd. Zondag speelde hij zijn laatste professionele wedstrijd, in de Spaanse competitie voor Malaga. Hij kwam een kwartier voor tijd als invaller in het veld.

    Van Nistelrooy tekende op 1 juni 2011 een contract bij de Spaanse club met een looptijd van een jaar. Over anderhalve maand wordt de aanvaller 36 jaar.

    In Nederland speelde Van Nistelrooy achtereenvolgens voor FC Den Bosch, Heerenveen en PSV. Daarna was hij in Engeland succesvol bij Manchester United. Vervolgens kwam hij uit voor Real Madrid, om via Hamburger SV bij Malaga af te sluiten.

    Van Nistelrooij speelde 70 keer voor het Nederlands elftal. Hij maakte 35 doelpunten voor Oranje. Hij debuteerde in 1998 tegen Duitsland. Zijn laatste optreden als international was in maart vorig jaar tegen Hongarije. Pas in de loop van dit jaar liet bondscoach Bert van Marwijk weten dat Van Nistelrooy niet meer in aanmerking kwam voor de Europese titelstrijd. Van Nistelrooy had daar begrip voor. „Ik sta bij Malaga niet meer in de basis. Dan is dit de logische consequentie.”

    Bron : Telegraaf.nl

Pagina 76 van 87 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •