Pagina 75 van 87 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Baal wel als PSV supporter, maar hoop dat Feyenoord ook CL haalt. Dat zie ik niet snel gebeuren, me al die voorrondes, en spelers die de kuip verlaten.
    Extra wrang dat juist Bakkal, de laatste wedstrijden beslissend was.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #1852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Baal wel als PSV supporter, maar hoop dat Feyenoord ook CL haalt. Dat zie ik niet snel gebeuren, me al die voorrondes, en spelers die de kuip verlaten.
    Extra wrang dat juist Bakkal, de laatste wedstrijden beslissend was.
    Ik baal ook als PSV supporter, maar vind het klasse dat Feyenoord 2e is.

    Alleen jammer dat de wedstrijd van Heereveen gespeeld is, want die had niet gespeeld hoeven te worden als het zo van te voren al geregeld was.

    Rondtikken bah bah.

    Jammer wel dat PSV er in een jaar tijd tig miljoen heeft weggespoeld, met als resultaat 0,0.

    En die Toivonen mogen ze afschieten enkele reis naar de maand, wat een vreselijke speler, bah bah en nog bah.

    En Fred pakt er een borrel op, en lacht in z'n vuistje dat PSV geen CL heeft.

    Verloren seizoen nummer tig, op naar de volgende.

    En Tiny Sanders mag ook pleiten.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-05-2012 om 16:17

  3. #1853

    Standaard

    Als PSV in deze situatie had gezeten, had je het geprezen dat de laatste 10 minuten de bal werd rondgetikt. Maar ik snap dat je baalt en teleurgesteld bent in PSV, ook al zijn ze mooi derde geworden.

    Het voordeel van PSV is dat ze nu wel een langere voorbereiding kennen op het nieuwe seizoen, omdat ze pas op 23 augustus de voorronde EL hoeven te spelen. Feyenoord moet al op 31 juli of 1 augustus beginnen, als ze net bezig zijn. Dat is weer het grote nadeel van 2e worden en geen 3e...
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 06-05-2012 om 16:37

  4. #1854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Als PSV in deze situatie had gezeten, had je het geprezen dat de laatste 10 minuten de bal werd rondgetikt. Maar ik snap dat je baalt en teleurgesteld bent in PSV, ook al zijn ze mooi derde geworden.

    Het voordeel van PSV is dat ze nu wel een langere voorbereiding kennen op het nieuwe seizoen, omdat ze pas op 23 augustus de voorronde EL hoeven te spelen. Feyenoord moet al op 31 juli of 1 augustus beginnen, als ze net bezig zijn. Dat is weer het grote nadeel van 2e worden en geen 3e...
    Als PSV-er vind ik het een schande dat PSV een speler als Toivonen onder contract heeft staan.

    Het beleid in Eindhoven is gewoon waardeloos, waardoor ze nu alweer met de gebakken peren zitten.

    Het ontslag van Fred Rutten was onnodig, want het zit hem in de spelersgroep.

    Die zijn te slap en hebben te weinig inzet & mentaliteit van niks.

    Overal word nu gezegd PSV = Subsidie club, dat is natuurlijk grote onzin, maar met het geld zijn ze niet in staat een fatsoenlijke strijdbare spelersgroep samen te stellen.

    Een hoop spelers mogen zicht het aanrekenen dat ze de club alweer een jaar hebben benadeeld, en nog verder in de zorgen hebben gegooid.

    Met meer inzet en een betere mentaliteit hadden ze CL gehaald, wat beter was geweest voor de boekhouding, en hadden ze wat losser kunnen bewegen.

    Nu ze alweer geen CL hebben, zijn de weinig mogelijkheden nog verder geslonken, waardoor je voor volgend seizoen weer niks hoeft te verwachten.

    Over het algemeen zijn de spelers duur betaald (Onbegrijpelijk voor dat zooitje), en wat ze daarvoor terugdoen (of beter gezegd niet doen) is gewoon te belachelijk voor woorden.

    Er moet een hoop opgeruimd worden, en aangevuld worden met wel strijdbare spelers, die er voor willen gaan.

    En Labirat en Toivonen (om er 2 te noemen), die moeten enkele reis afgeschoten worden, want die zijn een schande voor het voetbal.

    Onbegrijpelijk dat ze daarvoor gekozen hebben in Eindhoven.

    Nee, 2012-2013 word ook geen jubileum jaar voor PSV, ondanks dat ze dan in 2013 100 jaar bestaan.

    Dit hebben ze te danken aan slecht beleid bij de club.

  5. #1855

    Standaard

    Erg knap van Feyenoord, complimenten voor Koeman!

  6. #1856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Erg knap van Feyenoord, complimenten voor Koeman!
    Idd. Felicitaties aan alle Feyenoord supporters met deze prestatie!

    Voor PSV hopen op betere tijden. FC Twente heeft het de laatste weken totaal laten liggen...

  7. #1857

    Standaard

    Gefeliciteerd Feyenoord, geweldige prestatie.

    Dat rondtikken ja, niet fraai. Maar ja, we hebben het al eerder gezien, op momenten die nog belangrijker waren. De moraal verliest het al gauw van de centen. Ik hoop dat Feyenoord de CL haalt, maar als de bovenstaande bijdragen omtrent tegenstanders juist zijn (en daar ga ik van uit), dan zal dat een héél moeilijke zaak worden.

    Wat PSV betreft: alles afgeven op Toivonen (en Labyad) lijkt me ook niet realistisch. Goed, vooral Toivonen is ook mijn speler niet, maar men had in het tussenseizoen, als men per se geld wilde uitgeven, moeten investeren in de verdediging, daar lag het zwakke punt, dat was al langer duidelijk. Men haalde toen echter een speler, Matavz, die men niet nodig had. Die jongen heeft heus wel kwaliteiten, maar PSV zat op die specifieke kwaliteiten gewoon niet te wachten. Verkeerd (aankoop)beleid dus. Mertens, Strootman en Wijnaldum blijven natuurlijk gewoon goede aankopen.

  8. #1858

    Standaard

    Dries is een leuke speler voor de competitie hier, maar zo iemand heeft toch niks te zoeken in bv Engeland, Duitsland of Spanje?\

    Daar lopen ze hem omver, de rest is voor nederlandse competite aardig.

    Maar denk dat de komt van mark van Bommel erg belangrijk zal zijn in alle facetten voor de hopelijk wederopstanding van PSV.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-05-2012 om 22:51

  9. #1859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar denk dat de komt van mark van Bommel erg belangrijk zal zijn in alle facetten voor de hopelijk wederopstanding van PSV.
    Denk dat komst van MvB een eerste goede stap in de richting is, maar je kunt niet van een speler van 35 verwachten dat hij alles goed maakt. Stel bijv. dat hij een blessure krijgt. Zijn komst zal iig een oppepper geven op mentaal vlak bij de spelers, wat ze zeker kunnen gebruiken.

  10. #1860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Denk dat komst van MvB een eerste goede stap in de richting is, maar je kunt niet van een speler van 35 verwachten dat hij alles goed maakt. Stel bijv. dat hij een blessure krijgt. Zijn komst zal iig een oppepper geven op mentaal vlak bij de spelers, wat ze zeker kunnen gebruiken.
    Denk dat zowiezo de rol in de kleedkamer erg belangrijk word, want daar zal ie ook een soort leider zijn (enigzins vergelijkbaar misschien met de rol van Ooijer bij Ajax), en denk dat hij in het veld ook de controleur is.

    Denk dat ze bij PSV blij mogen zijn dat ze met Mark van Bommel mogen spelen, en als ze niet luisteren of dingen verzaken, dat ie ze dan echt wel ff een beuk (of verbaal) geeft op het veld.

  11. #1861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Denk dat ze bij PSV blij mogen zijn dat ze met Mark van Bommel mogen spelen, en als ze niet luisteren of dingen verzaken, dat ie ze dan echt wel ff een beuk (of verbaal) geeft op het veld.
    Oh. Dat zeker weten. Niet voor niets dat Toivonen sinds week of twee aan roepen is dat hij misschien weg gaat als PSV geen CL haalt. Zie je al voor je dat Toivonen (met aanvoerdersband) zijn gebruikelijke geintjes gaat uitvoeren met Mark erbij.

    Zoals ik zeg: Mark is een hele goede stap in de juiste richting, maar het lek is dan nog niet boven. Je hebt achterin ook behoefte aan leiders. Een speler als bijv. Chivu (ook al is hij ex-Ajax) was op zijn 18/19e een leider. Dat kun je een jongen niet leren (Strootman komt een heel eind, maar is net geen leider).

  12. #1862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Oh. Dat zeker weten. Niet voor niets dat Toivonen sinds week of twee aan roepen is dat hij misschien weg gaat als PSV geen CL haalt. Zie je al voor je dat Toivonen (met aanvoerdersband) zijn gebruikelijke geintjes gaat uitvoeren met Mark erbij.
    Denk dat er veel mensen staan te wachten om Toivonen een strik om te doen, en hem op te ruimen door hem ergens anders af te leveren)

    Denk als ie dat doet, dat Mark FF een tikkie uitdeelt, en wel zo dat ie dat de volgende x wel zou laten .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Zoals ik zeg: Mark is een hele goede stap in de juiste richting, maar het lek is dan nog niet boven.
    Misschien hopen op een Cocu scenario (Bedoel toen PSV Philip heeft teruggehaald van Barcelona, en we weten allemaal wat PSV toen in die Cocu jaren heeft bereikt.

    Toen heeft ie 3 jaar gespeeld en zijn ze geloof ik 3 x kampioen geworden.

    Dus wat mij betreft mag dat nu ook gebeuren.

    Het is jammer dat PSV alweer een klote seizoen heeft gehad, maar uiteindelijk zal de sportieve zon wel weer gaan schijnen.

    Hopelijk vanaf volgend jaar weer.

  13. #1863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Denk als ie dat doet, dat Mark FF een tikkie uitdeelt, en wel zo dat ie dat de volgende x wel zou laten .
    Toivonen heeft, vind ik, wat karakteristieken van een wezel. Zag je ook toen ze bij De Herdgang werden opgewacht na de nederlaag. Stuurde liever Strootman naar buiten, dan fans zelf te woord te staan.

    PSV is absoluut mijn club niet, maar gun ze (net als andere clubs) 't beste (goed, iets minder dan mijn eigen club ). Hebben ze 't het best voor elkaar, dan is 't nou eenmaal zo. Wie aan einde van competitie bovenaan staat, heeft gewonnen. Volgende keer dus beter.

  14. #1864

    Standaard

    Enigzins leuk PSV nieuws, maar wel opmerkelijk :

    PSV hofleverancier voorselectie Oranje

    PSV is met zes spelers hofleverancier voor de voorlopige EK-selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Bert van Marwijk verraste door niet alleen routinier Wilfred Bouma (33) op te roepen, maar ook de jonge linksback Jetro Willems (18).

    Landskampioen Ajax heeft vier spelers zitten bij de voorselectie van 36 man, Feyenoord drie. Zowel AZ, FC Twente als AC Milan is met twee spelers vertegenwoordig in de voorselectie.

    Voor Erik Pieters, die voor de tweede keer dit seizoen last heeft van een breuk in een middenvoetsbeentje, is het de vraag of hij op tijd fit is voor het EK. Met Willems, Vurnon Anita, Urby Emanuelson, Stijn Schaars en Bouma heeft Van Marwijk nog wat spelers opgeroepen die ook linksback kunnen spelen.

    De 36 namen:
    Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Erwin Mulder (Feyenoord), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City),
    Verdedigers: Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Erik Pieters (PSV), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Feyenoord), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax), Jetro Willems (PSV).
    Middenvelders: Ibrahim Afellay (Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Hedwiges Maduro (Valencia), Adam Maher (AZ), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur),
    Aanvallers: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (FC Twente), Luuk de Jong (FC Twente), Siem de Jong (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München), Georginio Wijnaldum (PSV).

    Bron : Telegraaf.nl

  15. #1865

    Standaard

    Cillessen en Mulder bij de keepers

    Zal wel zijn om wat ervaring op te doen of zo...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1866

    Standaard

    Geen Büttner dus, Maher vind ik wel opmerkelijk (al verdient de jongen het wel op basis van zijn kwaliteiten).

  17. #1867
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Cillessen en Mulder bij de keepers

    Zal wel zijn om wat ervaring op te doen of zo...
    Beetje vreemd idd. Mulder snap ik nog wel, die speelt. Maar Cillissen heeft amper gespeeld. Vurnon ben ik groot fan van, maar niet als verdediger. Dan idd liever Bütnner. Jethro Willems vond ik de laatste tijd wel een lichtpuntje bij PSV (sorry voor de woordspeling ). Maar goed, het is maar een voorselectie.

    Ik maak me eerder druk om die zwaar overschatte speler op rechtsback. Ben ik dus geen fan van, nooit geweest ook.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-05-2012 om 14:35
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1868

    Standaard

    Bouma is wel erg verrassend, ik heb het idee dat voor hem voetbal op het hoogste niveau voorbij is. Misschien dat hij in noodgevallen kan invallen, voor een minuutje of tien. Ervaring heeft hij natuurlijk wel. Voor Willems lijkt het me wat te vroeg. Hij zal ook nog wel afvallen, denk ik. Zo'n voorselectie is voor een 18-jarige wel leuk. Maher is ook nog erg jong, maar hem zou ik zeker meenemen. Is iemand een aparte kwaliteiten, hij kan iets forceren als de ploeg compleet vast zit. Wat de keepers betreft: natuurlijk gaan gewoon Stekel, Krul & Vorm mee. Leuk trio. Stekel, Krul voor de Vorm de bal even in de bovenhoek.

  19. #1869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik baal ook als PSV supporter, maar vind het klasse dat Feyenoord 2e is.

    Alleen jammer dat de wedstrijd van Heereveen gespeeld is, want die had niet gespeeld hoeven te worden als het zo van te voren al geregeld was.

    Rondtikken bah bah.

    Jammer wel dat PSV er in een jaar tijd tig miljoen heeft weggespoeld, met als resultaat 0,0.

    En die Toivonen mogen ze afschieten enkele reis naar de maand, wat een vreselijke speler, bah bah en nog bah.

    En Fred pakt er een borrel op, en lacht in z'n vuistje dat PSV geen CL heeft.

    Verloren seizoen nummer tig, op naar de volgende.

    En Tiny Sanders mag ook pleiten.
    Die miljoenen die niets opleveren: are you kidding? Das echt kortetermijnvisie. Die spelers zijn stuk voor stuk 4 a 5 jaar vastgelegd begin van t seizoen. Dus nog tijd zat om rendement op te leveren. Jammer alleen dat het niet al dit jaar is.

    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat als er een paar GERICHTE aankopen worden gedaan (verdediging !), met een echte leider als aanvoerder de kaarten heel anders komen te liggen.

    Overigens: Rutten die in zn vuistje lacht? Die is echt niet zo kinderachtig denk ik.

  20. #1870

    Standaard

    Geblesseerde Pieters moet EK missen

    Laatste update: 7 mei 2012 15:33 info
    AMSTERDAM - Erik Pieters moet het EK aan zich voorbij laten gaan. Dat laat de linksback van Oranje weten via Twitter.

    Foto: ANP
    "Net terug uit AMC. Slechts nieuws gekregen van professor Van Dijk. Geen kans op EK", luidt de tweet van Pieters.
    De verdediger van PSV liep vorige maand in de uitwedstrijd bij RKC Waalwijk een blessure op aan een middenvoetsbeentje in zijn rechtervoet.


    Hij zat de afgelopen weken in het gips en hoopte net op tijd fit te zijn voor het toernooi in Polen en Oekraïne.
    Bondscoach Bert van Marwijk nam hem maandag nog wel op in de voorselectie van Oranje richting het EK.
    De 23-jarige Pieters debuteerde in 2010 in het Nederlands elftal en speelde sindsdien vijftien interlands.

    Matig


    De linksbackpositie bij Oranje is matig bezet. Vurnon Anita (Ajax), Jetro Willems (PSV) en Urby Emanuelson (AC Milan) lijken de voornaamste kandidaten uit de voorselectie. De laatste twee spelen echter liever op het middenveld.
    Van Marwijk probeerde tijdens de laatste interland tegen Engeland nog Stijn Schaars van Sporting Portugal uit op die positie.
    Al één afvaler.

  21. #1871

    Standaard

    Als PSV echt serieus had willen investeren in een goede ploeg, hadden ze het vizier moeten leggen op de verdediging, wat ze hebben nagelaten.

    En ze hadden Toivonen op moeten ruimen, want dat is een schande voor het voetbal, en is alleen maar negatief voor PSV.

    Dit resultaat bewijst alleen maar het ongelijk van Tiny Sanders om Fred Rutten weg te sturen.

    Met Fred hadden ze het echt niet minder gedaan, het zit hem in de slappe spelersgroep.

    De beleidsbepalers moeten zich goed achter de oren krabben, en bekijken of hun beleidsstrategie wel de juiste is om successen te behalen.

    D´r moeten echt spelers weg (Labiyad, Toivonen, Manolev bv), want aan deze spelers heeft PSV niets.

    Fred Rutten zal misschien compassie hebben met de spelersgroep, maar zeker niet met het bestuur.

  22. #1872

    Standaard

    Wederom een heerlijke jaargang van de vaderlandse Eredivisie. Helaas niet de ultieme climax waar ik stiekem op had gehoopt maar weer kostelijk vermaakt. De top 6 in een vogelvlucht:

    Ajax – De terechte kampioen uiteraard. Hebben de beste serie neergezet en hebben met Vertonghen de beste speler van de Eredivisie in huis. Hulde voor De Boer; 1,5 jaar 2x kampioen is niet verkeerd waarbij ze gedurende het seizoen altijd wel aantal spelers misten en natuurlijk het gedoe rond de RVC.

    Feyenoord – De verrassing van het seizoen. Met Koeman hadden ze een trainer aangenomen met de nodige deukjes en veel talentvolle spelers. Hij wist er toch, samen met een uitstekende staff, één geheel van te maken die niet eens onaardig speelden. Chapeau.

    PSV – Tja, met veel bombarie en duiten spelers binnengehaald en het heeft helaas voor ze niet het beoogde resultaat opgeleverd. Ik vond het dan ook vrij onbegrijpelijk dat ze veel in de voorhoede en middenlinie versterkingen zochten, terwijl de verdediging (wauw.. slechts Derijck?) al jaren geen porem was.

    AZ – Leukste voetbal van het jaar met een geweldig middenveld. Maher vond ik de revelatie van het seizoen. Wat speelt hij gemakkelijk en op die leeftijd. Ik miste bij de Alkmaarders vooral een echt afmaker. Altidore was geen gezicht (ondanks zijn 15 treffers) als spits met een houterige techniek en trage handelingssnelheid. Amerikanen en voetbal… Nee.

    Heerenveen – Heerenveen staat wel zo’n beetje waar het hoort te eindigen en daar is niks merkwaardigs aan. Met een voorhoede om van te watertanden hebben ze het prima gedaan dit jaar.

    FC Twente – De Tukkers vielen mij vies tegen helaas. Zeer wisselvallig en met de beruchte trainerswissel verloren ze mijn sympathie. Eigenlijk was De Jong het enige lichtpuntje en constante factor. Echt een klassespeler, het tegenovergestelde van onze Amerikaanse vriend.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #1873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Cillessen en Mulder bij de keepers

    Zal wel zijn om wat ervaring op te doen of zo...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Beetje vreemd idd. Mulder snap ik nog wel, die speelt. Maar Cillissen heeft amper gespeeld. Vurnon ben ik groot fan van, maar niet als verdediger. Dan idd liever Bütnner. Jethro Willems vond ik de laatste tijd wel een lichtpuntje bij PSV (sorry voor de woordspeling ). Maar goed, het is maar een voorselectie.
    Er staat een uitleg op de website van De Volkskrant:
    Als ze de komende weken geen ernstige blessure oplopen, zijn de keepers Maarten Stekelenburg, Michel Vorm en Tim Krul zeker van een plek in de EK-selectie. Dat zei bondscoach Bert van Marwijk in gesprek met het ANP. 'Wij hebben drie vaste keepers en die gaan naar het EK. Voor de andere keepers die we hebben opgenomen in de voorselectie wordt het in Hoenderloo echt een trainingsstage', aldus Van Marwijk.

    De bondscoach verraste door Jasper Cillessen, de tweede doelman van Ajax, wel op te roepen en eerste keus Kenneth Vermeer niet. 'Jasper is vorig jaar meegegaan naar Zuid-Amerika. We hebben goede ervaringen met hem. We willen zien hoe hij ervoor staat. Maar mocht er iets met de eerste drie keepers gebeuren, komt Vermeer in aanmerking voor het EK.'

    Van Marwijk: 'Voor de keepers wordt het in Hoenderloo puur een stage. Erwin Mulder ken ik al lang, van Feyenoord, hij doet het uitstekend. In overleg met de technische staf en vooral keeperstrainer Ruud Hesp hebben we besloten ook Cillessen uit te nodigen. Wij hebben een bepaalde indruk van hem door de trip naar Zuid-Amerika en Hesp wil graag weer met hem werken. Cillessen heeft namelijk ook lang niet gekeept.'

    bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/...-al-vast.dhtml
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Beetje vreemd idd. Mulder snap ik nog wel, die speelt. Maar Cillissen heeft amper gespeeld. :
    Heel apart, maar zal gericht zijn op de toekomst. Zal voor Vermeer toch ook vreemd aanvoelen, eerder al Stekelenburg geselecteerd terwijl hij toen eerste keeper was bij Ajax en nu Cilissen.
    Bouma zal een beetje het Ooijer verhaal zijn van WK2010, Bert wil er gewoon een oude *** bij hebben. Ik had misschien Bruma er ook wel bij verwacht en Buttner eigenlijk ook wel.

    edit: OK. pep had de verklaring al
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1875

    Standaard

    Vanavond zit Bert bij Voetbal International, dus daar zal het vast en zeker wel besproken worden.

Pagina 75 van 87 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •