Pagina 74 van 87 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Last van een PSV complex?

  2. #1827
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kampioensceremonie in de Arena na het behalen 31ste landstitel Ajax.
    Wedstrijd was minder maar dit maakte veel goed.

    http://www.youtube.com/watch?v=OQzNb...&feature=g-upl
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1828

    Standaard

    ajax terecht kampioen, mede ook doordat concurrentie veel punten verspeelde

    Nu moet heerenveen nog verliezen thuis tegen Feijenoord
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heel oranje boeit me niet, maar my 2 cents

    ----------------Krul------------------------
    ---vd Wiel---Heitinga-----Bouhlarouz---Pieters----
    -----------------v Bommel--------------------------
    -------Afellay------------------Strootman------------
    -------------------Sneijder-------------------------
    -----------Van Persie------Robben----------------

    De defensie is gewoon lachwekkend. Momenteel is er imo geen echte goede NLse verdediger.
    Misschien is het wel een idee op maar het EK afzeggen omdat Nederland geen representatief elftal op de been kan brengen.

  5. #1830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Misschien is het wel een idee op maar het EK afzeggen omdat Nederland geen representatief elftal op de been kan brengen.

  6. #1831

    Standaard

    We gaan dat EK gewoon winnen, op een slof en een oude voetbalschoen.

    Gefeliciteerd Ajax. Jammer dat Feyenoord niet wat meer punten heeft kunnen pakken. Als het een keer had gekund, dan was het dit seizoen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  7. #1832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Ajax. Jammer dat Feyenoord niet wat meer punten heeft kunnen pakken. Als het een keer had gekund, dan was het dit seizoen.
    Er is volgens mij een voetbalwet die zegt: je wordt niet kampioen door te winnen van je directe concurrenten, maar van de "kleintjes". En dat heeft Ajax dit seizoen een stuk beter gedaan dan Feyenoord. Vandaar dat ze de terechte kampioen zijn.

  8. #1833

    Standaard

    Ajax terecht kampioen omdat ze op het juiste moment goed zijn gaan voetballen. En als je dan eenmaal in een positieve flow zit, is het makkelijker dan lang ver op kop staan, succesvol in Europa en de beker zijn, redelijk goed spelend en dat dan de slop erin komt (AZ). Dan is het seizoen te lang en dreig je alles te verliezen.

    En Ajax heeft denk ik veruit de beste selectie van dit seizoen. Veel goede gelijkwaardige spelers die elkaar op kunnen vangen bij schorsingen en blessures. Dan blijf je ook punten pakken als je slecht speelt.

    Mijn club Feyenoord daarentegen komt van ongelofelijk ver, moest zijn 3 doelpuntenmakers ook nogeens zien vertrekken en begon de competitie dus eigenlijk zonder een spits, zonder doelpuntenmakers. Tot ene John Guidetti toch niet naar Twente ging en in september ineens bij Feyenoord kwam. Daar leken niet alleen de jonkies beter van te worden, maar gaandeweg zelfs het hele seizoen. Af en toe gingen ze nog flink op hun bakkes (gelijk aan vorig seizoen) en zakten ze weg in de herfst (in de rust bij AZ waren ze nog virtueel koploper), tot het vanaf November begon te lopen en in December Guidetti dé spits van de Eridivie werd en 3 hattricks achter elkaar scoorde in de Kuip. En alle topploegen verloren van en weggespeeld werden door de club van Zuid.

    Langzaamaan klom Feyenoord een plekje omhoog, af en toe (onnodig) punten verspelend (gelijk aan vorig seizoen), en toen de voorrondes van de CL binnen bereik kwamen en de ploeg Guidetti ook nog moesten missen, bleek de ploeg hem nieteens nodig te hebben en gingen ze nóg beter voetballen, met de wedstrijd gisteren tegen verliezend bekerfinalist Heracles misschien wel als een van de besten van het seizoen. Dan zal het zondag zelfs balen zijn als je verliest in Heerenveen en je de 2e plek verspeeld. Want dat gaat nog knap lastig worden, aangezien ik Heerenveen heel vaak veel beter heb zien spelen dan PSV heeft laten zien dit seizoen.

  9. #1834

    Standaard

    Ik neem aan dat Heerenveen zvoor de zekerheid ook geen gele kaarten wil gaan pakken zondag .
    En als Twente zich dan via de play-offs plaatst, dan mag Excelsior Europa in?

    Born: AD

    De Europese voetbalbond UEFA heeft vrijdag bekendgemaakt dat Nederland komend seizoen een extra club mag afvaardigen voor de Europa League. Nederland krijgt dat startbewijs dankzij zijn hoge klassering op de 'UEFA Respect Fair Play Ranking'.
    Het ticket gaat naar de meest sportieve club in het betaald voetbal. Na 33 van de 34 competitieronden gaat sc Heerenveen aan de leiding met 8,05 punt. FC Twente staat tweede, met 7,99 punt.

    De toekenning van het extra ticket zorgt overigens voor nog meer rekenwerk op de slotdag. Indien de winnaar van het 'Fair Play-klassement' zich al heeft verzekerd van Europees voetbal, dan gaat het startbewijs naar de eerstvolgende ploeg op die ranglijst.

    Er is een kans dat de 'meest sportieve club' - bijvoorbeeld Heerenveen of Twente - zich plaatst voor de play-offs om Europees voetbal. In dat geval moet die club toch gewoon deelnemen aan die nacompetitie, want via die route kan het elftal instromen in de tweede kwalificatieronde van de Europa League.

    Via het Fair Play-klassement begint het Europees avontuur al in de eerste kwalificatieronde. Echter, zou die betreffende ploeg vervolgens de play-offs winnen, dan gaat het extra ticket alsnog naar de eerstvolgende club op de nationale Fair Play Ranking. Daarom mag zelfs Excelsior (momenteel achter Heerenveen, FC Twente en Ajax de vierde eredivisieclub op die lijst) stiekem hopen op Europees voetbal.

  10. #1835

    Standaard

    Ja klopt helemaal. Go Excelsior!!! Haha

    Wel suf dat Twente nu wel de playoffs moet spelen, terwijl ze al zeker zijn van een ticket. Nou ja, toch nog europees voetbal gehaald
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #1836

    Standaard

    Vergis ik me nu, maar als Feyenoord tweede zou worden op de ranglijst van dit jaar, dan zijn ze volgens mij nog niet gekwalificeerd voor het hoofdtoernooi (de poulefase) van de Champions League, toch? Alleen de kampioen (Ajax) is rechtstreeks geplaatst voor het hoofdtoernooi. Feyenoord (of evt. PSV) zal toch eerst een of twee voorrondes moeten spelen, en dan is het nog helemaal niet gezegd dat ze daar zomaar doorheen rollen. Ook in die voorrondes kun je soms pittige tegenstanders treffen.

  12. #1837

    Standaard

    Klopt, de nummer twee moet voorrondes spelen. En daar kan je zeker vervelende tegenstanders treffen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1838

    Standaard

    Ik vond dit stukje ergens op internet:

    Feyenoord stroomt bij het behalen van de tweede plaats komend seizoen in de derde voorronde van de Champions League in. Zoals het er nu naar uitziet, wacht de Stadionclub door haar matige staat van dienst in Europa dan al enkele zware mogelijke opponenten. CSKA Moskou, Sporting Braga, Dinamo Kiev, Glasgow Rangers en Panathinaikos behoren op dit moment tot de eventuele tegenstanders.

    Indien Feyenoord de derde voorronde doorkomt, wacht de club nog een vierde en laatste voorronde. Hierin behoren tot de mogelijke tegenstanders enkele grote namen, zoals Tottenham Hotspur, CSKA Moskou en Sporting Braga. PSV staat er alleen in de derde voorronde van de Champions League iets beter voor.

    In deze voorronde wachten de Eindhovenaren op dit moment Glasgow Rangers, Fenerbahçe, Club Brugge, FC Nordsjaelland en Rapid Boekarest. Als de club uit Noord-Brabant de laatste voorronde haalt, treft het mogelijk een loodzware tegenstander. Momenteel behoren Napoli, Lille, Panathinaikos en Málaga en Borussia Mönchengladbach tot de eventuele opponenten.

    Wordt dus weer heel erg lastig
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik vond dit stukje ergens op internet:

    Feyenoord stroomt bij het behalen van de tweede plaats komend seizoen in de derde voorronde van de Champions League in. Zoals het er nu naar uitziet, wacht de Stadionclub door haar matige staat van dienst in Europa dan al enkele zware mogelijke opponenten. CSKA Moskou, Sporting Braga, Dinamo Kiev, Glasgow Rangers en Panathinaikos behoren op dit moment tot de eventuele tegenstanders.

    Indien Feyenoord de derde voorronde doorkomt, wacht de club nog een vierde en laatste voorronde. Hierin behoren tot de mogelijke tegenstanders enkele grote namen, zoals Tottenham Hotspur, CSKA Moskou en Sporting Braga. PSV staat er alleen in de derde voorronde van de Champions League iets beter voor.

    In deze voorronde wachten de Eindhovenaren op dit moment Glasgow Rangers, Fenerbahçe, Club Brugge, FC Nordsjaelland en Rapid Boekarest. Als de club uit Noord-Brabant de laatste voorronde haalt, treft het mogelijk een loodzware tegenstander. Momenteel behoren Napoli, Lille, Panathinaikos en Málaga en Borussia Mönchengladbach tot de eventuele opponenten.

    Wordt dus weer heel erg lastig
    Oud nieuws toch? Niet dat ik de namen van de clubs wist. Maar het is de laatste jaren steeds zo dat men als nr 2 twee voorrondes moet overleven. En ook dat dat meestal zware lotingen zijn. Niets nieuws onder de zon.
    Voor de supporters zou ik het leuk vinden als Feyenoord weer eens een succesje heeft door de 2e plek te halen. Maar eigenlijk denk ik dat in het belang van de UEFApunten beter een club daarheen kan die de laatste jaren nog iets te zoeken heeft gehad in de Europese competities.
    OF Feyenoord moet ineens een blik ervaren spelers open kunnen trekken..

    Niet dat mijn club (PSV) op dit moment iets te zoeken heeft in de CL. Behalve als er een paar goede verdedigers aangetrokken worden en die ego's voorin eens als team gaan spelen.

  15. #1840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Niet dat mijn club (PSV) op dit moment iets te zoeken heeft in de CL. Behalve als er een paar goede verdedigers aangetrokken worden en die ego's voorin eens als team gaan spelen.
    Ronnie Stam staat toch bv in de belangstelling bij PSV.

    Ken hem verder niet, maar is dat wat voor PSV?

    Voor volgend seizoen hebben ze zowiezo Zanka en van Bommel, en vooral die laatste zal hopelijk belangrijk zijn, op het veld en in de kleedkamer.

    Daar luisteren ze wel naar, anders laat ie het wel ff merken op het veld.

  16. #1841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Oud nieuws toch? Niet dat ik de namen van de clubs wist. Maar het is de laatste jaren steeds zo dat men als nr 2 twee voorrondes moet overleven. En ook dat dat meestal zware lotingen zijn. Niets nieuws onder de zon.
    Voor de supporters zou ik het leuk vinden als Feyenoord weer eens een succesje heeft door de 2e plek te halen. Maar eigenlijk denk ik dat in het belang van de UEFApunten beter een club daarheen kan die de laatste jaren nog iets te zoeken heeft gehad in de Europese competities.
    OF Feyenoord moet ineens een blik ervaren spelers open kunnen trekken..


    Niet dat mijn club (PSV) op dit moment iets te zoeken heeft in de CL. Behalve als er een paar goede verdedigers aangetrokken worden en die ego's voorin eens als team gaan spelen.
    Sorry hoor, maar wat een onzin, op grond van de competitie moet gewoon de nr 2 van de competitie erheen, die heeft het verdiend, of dat nou Feyenoord of PSV zal worden. Er is geen enkele Nederlandse club waarvan je kan zeggen dat die meer kans zal hebben.

    En als de nr 2 de voorrondes niet overleeft, dan kan die genoeg punten halen in de Europa League, die als vangnet dient.

  17. #1842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ronnie Stam staat toch bv in de belangstelling bij PSV.
    Ken hem verder niet, maar is dat wat voor PSV?
    Lijkt me nou niet echt een versterking. Was bij Twente een redelijke back, niet meer dan dat. Dat hij nu bij Wigan niet eens wekelijk speelt zegt genoeg lijkt me.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar wat een onzin, op grond van de competitie moet gewoon de nr 2 van de competitie erheen, die heeft het verdiend, of dat nou Feyenoord of PSV zal worden. Er is geen enkele Nederlandse club waarvan je kan zeggen dat die meer kans zal hebben.

    En als de nr 2 de voorrondes niet overleeft, dan kan die genoeg punten halen in de Europa League, die als vangnet dient.

    Zit natuurlijk wel een verschil in loting, maar persoonlijk vind ik dat ze die onzin maar eens op moeten heffen en gewoon ouderwets de kampioenen tegen elkaar laten spelen in een uit en thuis wedstrijd.

    Die goede oude tijd en niet elk jaar real,barca, chelsea in de halve finale

  19. #1844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Zit natuurlijk wel een verschil in loting, maar persoonlijk vind ik dat ze die onzin maar eens op moeten heffen en gewoon ouderwets de kampioenen tegen elkaar laten spelen in een uit en thuis wedstrijd.

    Die goede oude tijd en niet elk jaar real,barca, chelsea in de halve finale
    Ik ga niet alle competities checken, of de stand nog zo is, maar de loting zal even zwaar zijn9.

    En je hebt gelijk hoor, het ouderwetse knock-out systeem vanaf het begin blijft het meest spannend. Maar helaas, de commercie wint....

  20. #1845

    Standaard

    Jawel, Feyenoord haalt de voorronde van de CL!!
    Het koste veel moeite vandaag bij een erg goed Heerenveen, maar na een erg lange reeks magere jaren (al werden we 2 jaar geleden gek genoeg nog 4e met maar 5 nederlagen), is Feyenoord voor nu weer terug.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 06-05-2012 om 16:33

  21. #1846

    Standaard

    Feyenoord Gefeliciteerd met de CL voorronde.

    Het is begrijpelijk nu, alleen dat rondtikken (Heereveen) moet niet kunnen, blijf het spelbederf vinden

  22. #1847
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd Feyenoord. Maar dat Twente zo ver kon zakken had ik niet verwacht. G
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Feyenoord. Maar dat Twente zo ver kon zakken had ik niet verwacht. G
    Twente & Munsterman balen, en Co Adriaanse de lachende 3e denk ik.

  24. #1849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Jawel, Feyenoord haalt de voorronde van de CL!!
    Het koste veel moeite vandaag bij een erg goed Heerenveen, maar na een erg lange reeks magere jaren, is Feyenoord voor nu weer terug.
    Fantastische prestatie van Feyenoord! Schaken, Bakkal en Cisse waren de uitblinkers en Manu viel lekker in. Heerenveen verdiend het ook om volgend seizoen europees te spelen.

    Mooie eindstand, verdiende kampioen en nummer 2! Jammer voor Excelsior, uiteindelijk had een stunt tegen PSV door de overwinning van De Graafschap niets uitgemaakt:


  25. #1850

    Standaard

    Gefeliciteerd Feyenoord, was niet heel onverwacht deze uitslag, was aan het einde wel duidelijk dat Heerenveen de 3-3 niet meer wilde
    Nog veel gescoord zo hier en daar op de diverse velden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 74 van 87 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •