Pagina 72 van 87 EersteEerste ... 226268697071727374757682 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    'Van Bommel ook naar PSV'



    Het hing al een tijdje in de lucht. Mark van Bommel keert vanaf de nieuwe competitiejaargang terug bij PSV. De 35-jarige middenvelder komt transfervrij over van AC Milan.

    Bronnen binnen PSV verklaren dat Van Bommel in Eindhoven aanvankelijk voor één seizoen zal tekenen. Daarna worden alle opties verder bekeken.
    Zowel AC Milan, PSV als Van Bommel willen nog niets bevestigen. Alle partijen richten zich momenteel eerst op de belangrijke eindfase in de competitie. De international strijdt met de Milanezen nog om de Italiaanse landstitel.

    PSV hoopt met nog twee wedstrijden te gaan op de tweede plek die recht geeft op een ticket voor de voorronde van de Champions League.

    Vier keer kampioen

    Van Bommel stond van 1999 tot en met 2005 al eens zes seizoenen onder contract in Eindhoven. Met de Brabantse club werd hij viermaal landskampioen, pakte hij één keer de beker en driemaal de Johan Cruijff Schaal.

    Na zijn avontuur bij PSV vertrok de schoonzoon van bondscoach Bert van Marwijk naar Barcelona. Ook speelde hij in zijn loopbaan voor Fortuna Sittard en Bayern München.

    Van Bommel zou de tweede aanwinst voor PSV worden voor volgend seizoen, na de Deense verdediger Mathias 'Zanka' Jörgensen.

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #1777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik wil en ga niet elke Ajax supporter over een kam scheren, maar waarom kunnen de idioten die willen motten, nou niet eens feestvieren zonder te vechten enz.

    Het is wel vaak daar in Amsterdam zo dat als ze wat te vieren hebben, dat er dan dingen kapot moeten, of dat ze gaan knokken.

    Overal gebeurd wel wat, maar supportersrellen zijn wel erg vaak boven de rivieren te vinden.

    Erg jammer, desalnietemin Ajax gefeliciteerd.

    En wat zal Fred Rutten nu blij zijn
    Boven de rivieren vind ik niet gelden. Bij Twente en bij AZ kon een fantastisch feest worden gevierd. Bij de aanhang van Ajax zitten meer malloten, die rellen gelijk stellen aan feestvieren.

    Wat mij betreft keihard aanpakken: Levenslang ontnemen van supporterscard met een meldingsplicht er aan vast. Voorbeeld stellen, dan is dat meteen afgelopen (zie premier league).

  3. #1778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher
    'Advocaat naar PSV'
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    'Van Bommel ook naar PSV'
    Wat vind je er van? Kan 't bekoren?

  4. #1779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Wat vind je er van? Kan 't bekoren?
    1e Nee, 2e Ja

    De 1e kijkt meer naar het geld dan naar de spelers, en gezien zijn verleden wil hij direct resultaat met de oudere spelers, en kijkt ie amper om naar de jeugd.

    En is net als Koeman, als er een trein komt naar een club met geld, springt ie in de trein.

    Wat betreft van Bommel : volledig mee eens, Hopelijk kan Mark de slappe zakken van nu eens flink leiden, want een betere regisseur voor op het veld is er niet te vinden.

    Denk dat Mark een veel grotere betekenis gaat spelen voor PSV dan de kleine admiraal.

    PSV heeft aan van Bommel meer dan het heeft aan Advocaat

  5. #1780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Boven de rivieren vind ik niet gelden. Bij Twente en bij AZ kon een fantastisch feest worden gevierd. Bij de aanhang van Ajax zitten meer malloten, die rellen gelijk stellen aan feestvieren.

    Wat mij betreft keihard aanpakken: Levenslang ontnemen van supporterscard met een meldingsplicht er aan vast. Voorbeeld stellen, dan is dat meteen afgelopen (zie premier league).
    Ik bedoelde dat ze boven de rivieren bij sommige clubs (lees Ajax en Feyenoord) een deel aggresievere supporters hebben, die steeds weer menen te moeten knokken en vernielen.

    Als je hoort van supportersrellen, is het meestal/vaak een bepaald gedeelte van de aanhangers van de door mij 2 genoemde clubs.

    Nogmaals iedere club heeft zijn idioten, maar de vernielingen cq vechten hoor je meestal/vaak bij die clubs, en dan is het dus boven de rivieren.

    Dit basseer ik uit de rellen uit het verleden, en dan komen die dus van de 2 clubs van boven de rivieren.

    En nogmaals hebben ze boven de rivieren ook clubs met een goede aanhang, alleen de clubs uit Rotterdam & Amsterdam hebben nu eenmaal een gedeelte negatieve aanhang die vaak van zich laat horen.

    Die eikels moeten ze levenslang een stadionverbod geven, en een verbod voor in de buurt van het stadion of de stad tijdens de wedstrijddag.

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik bedoelde dat ze boven de rivieren bij sommige clubs (lees Ajax en Feyenoord) een deel aggresievere supporters hebben, die steeds weer menen te moeten knokken en vernielen.

    Als je hoort van supportersrellen, is het meestal/vaak een bepaald gedeelte van de aanhangers van de door mij 2 genoemde clubs.

    Nogmaals iedere club heeft zijn idioten, maar de vernielingen cq vechten hoor je meestal/vaak bij die clubs, en dan is het dus boven de rivieren.

    Dit basseer ik uit de rellen uit het verleden, en dan komen die dus van de 2 clubs van boven de rivieren.

    En nogmaals hebben ze boven de rivieren ook clubs met een goede aanhang, alleen de clubs uit Rotterdam & Amsterdam hebben nu eenmaal een gedeelte negatieve aanhang die vaak van zich laat horen.

    Die eikels moeten ze levenslang een stadionverbod geven, en een verbod voor in de buurt van het stadion of de stad tijdens de wedstrijddag.
    Wat een onzin, in de 8 jaar dat ik naar wedstrijden van Feyenoord ga in De Kuip zijn er 2 keer rellen geweest (Bestorming maasgebouw en Feyenoord -Ajax in 2005). Beide keren heb ik er ook niks van gemerkt omdat ik al in het stadion zat of onderweg naar huis was.

    In de 6 zinnen die je getypt hebt zie ik vier keer de term ''boven de rivieren'' staan, blijkbaar zit het minderwaardigheidscomplex nog steeds diep bij PSV-supporters of is het gewoon het gebrek aan aandacht in de media, aandacht die Ajax en Feyenoord wel krijgen?!

  7. #1782

    Standaard

    Hoorde Derksen bij VI zeggen dat hij wil dat Oranje gaat spelen met Huntelaar en met van Persie. Lijkt me een goede zaak.

    4 verdedigers
    ruit op het midden / Sneijder op 10 en dan Huntelaar rechts en van Persie links? Ideaal?

  8. #1783

    Standaard

    Ik zie het graag zo:

    ----------------Stekelenburg------------------------
    ---vd Wiel---Heitinga-----Mathijsen--Emanuelson----
    -----------------v Bommel--------------------------
    -------Robben------------------vd Vaart------------
    -------------------Sneijder-------------------------
    -----------Van Persie------Huntelaar----------------

    En met deze wissels heb je dan ook nog aardig wat mogelijkheden:

    - Afellay
    - de Jong
    - Kuyt
    - Anita
    + nog wat verdedigers zoals Bouhlarouz/Bruma

    Wel erg aanvallend, maar ik denk dat daar ook de kracht ligt van Nederland. Gewoon meer scoren dan de tegenstander
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #1784

    Standaard

    Speciaal voor wimv, aangezien hij zoveel waarde hecht aan eigen jeugd.... waarin feyenoord meester zou zijn in tegenstelling tot andere clubs:
    PSV met vier spelers hofleverancier voor EK-selectie Oranje onder 17

    30 april 2012
    PSV is samen met Ajax hofleverancier voor de EK-selectie van Oranje onder 17. Beide clubs hebben vier afgevaardigde. Vrijdag begint het EK onder 17 in Slovenie. Van PSV zijn Riechedly Bazoer, Jorrit Hendrix, Rai Vloet, Bram van Vlerken geselecteerd. Moussa Sanoh en Jordy de Wijs staan op de standby lijst.
    PSV Netwerk
    De volledige selectie van 18 man:
    Elton Acolatse, Djavan Anderson, Branco van den Boomen en Queensy Menig (allen Ajax), Thom Haye en Nick Olij (beiden AZ), Nathan Aké (Chelsea), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord/Excelsior), Sandy Walsh (RC Genk), Pascal Huser, Wouter Marinus en Joris Voest (allen sc Heerenveen/Emmen), Riechedly Bazoer, Jorrit Hendrix, Rai Vloet, Bram van Vlerken (allen PSV), Mike Havekotte (FC Utrecht) en Jeroen Lumu (Willem II/ RKC).
    Juist. 4, ik herhaal: 4! spelers van PSV tegenover 1 (jaja, 1!) van Feyenoord.

  10. #1785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Speciaal voor wimv, aangezien hij zoveel waarde hecht aan eigen jeugd.... waarin feyenoord meester zou zijn in tegenstelling tot andere clubs:
    Juist. 4, ik herhaal: 4! spelers van PSV tegenover 1 (jaja, 1!) van Feyenoord.
    Nathan Aké is bij Feyenoord van dan geplukt.

  11. #1786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Nathan Aké is bij Feyenoord van dan geplukt.
    ...en Branco van Boomen is bij PSV weggeplukt.

  12. #1787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Speciaal voor wimv, aangezien hij zoveel waarde hecht aan eigen jeugd.... waarin feyenoord meester zou zijn in tegenstelling tot andere clubs:
    Juist. 4, ik herhaal: 4! spelers van PSV tegenover 1 (jaja, 1!) van Feyenoord.
    Wat is nou het punt dat je wilt maken? Vilhena heeft zijn debuut al gemaakt itt de 4 spelers van Ajax en PSV! Zoals ik al eerder opgemerkt heb, B-lichting van Feyenoord (Op Vilhena na) is niet zo sterk, dan is het logisch dat er weinig geselecteerd worden.

  13. #1788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vandaag gaat Feyenoord trouwens met de KNVB in gesprek over het oproepen van Tony de Vilhena voor nederland onder 17, het is toch van de zotte dat je een contractspeler moet missen bij een cruciaal duel voor nota bene een trainingskamp van nederland onder 17!
    ...om hem vervolgens in de 88e minuut in te laten vallen....

  14. #1789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat is nou het punt dat je wilt maken?
    Iets met continue roepen dat feyenoord zo'n geweldige jeugdopleiding heeft.
    Blijkbaar zijn ze 'onder de 17' toch wel voorbijgestreefd

    Mbt debuteren in het eerste: zoals iemand laatst al zei: bij feyenoord kan men niet anders; ze mogen geen spelers kopen dus dan moet je wel.

  15. #1790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ...om hem vervolgens in de 88e minuut in te laten vallen....
    Precies, als hij was opgeroepen door de KNVB had hij niet in kunnen vallen!

    Je begrijpt toch zelf ook wel dat Bakkal de voorkeur krijgt in de basis in een topper tegen AZ. Dat hij mag invallen zegt ook genoeg over de pikorde, schijnbaar is hij daarin Van Haaren en Cabral al voorbij.

  16. #1791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Iets met continue roepen dat feyenoord zo'n geweldige jeugdopleiding heeft.
    Blijkbaar zijn ze 'onder de 17' toch wel voorbijgestreefd

    Mbt debuteren in het eerste: zoals iemand laatst al zei: bij feyenoord kan men niet anders; ze mogen geen spelers kopen dus dan moet je wel.
    Dat hebben ze ook, Rinus Michels Award voor Beste Jeugdopleiding gewonnen in 2010 en 2011 en weer genomineerd dit jaar. Niet elke lichting is top, daar heb je als club gewoon mee te maken.

    Het debuteren van jeugdspelers heeft voor een groot deel inderdaad te maken met de financiele positie. Er is echter wel degelijk bij Feyenoord voor gekozen eerst te kijken wat er in de jeugd rondloopt en daarna pas spelers van andere clubs te huren of transfervrij vast te leggen.

    Koeman had tegen Twente ook voor Mokotjo kunnen kiezen op het middenveld maar koos voor De Vilhena, dat moet je ook maar durven!

  17. #1792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik zie het graag zo:

    ----------------Stekelenburg------------------------
    ---vd Wiel---Heitinga-----Mathijsen--Emanuelson----
    -----------------v Bommel--------------------------
    -------Robben------------------vd Vaart------------
    -------------------Sneijder-------------------------
    -----------Van Persie------Huntelaar----------------

    En met deze wissels heb je dan ook nog aardig wat mogelijkheden:

    - Afellay
    - de Jong
    - Kuyt
    - Anita
    + nog wat verdedigers zoals Bouhlarouz/Bruma

    Wel erg aanvallend, maar ik denk dat daar ook de kracht ligt van Nederland. Gewoon meer scoren dan de tegenstander
    Kan Van Bommel nooit belopen. Ik zou Schaars inbrengen naast Van Bommel (of Strootman). Eventueel kan of Sneijder of Vander Vaart naast Van Bommel spelen. Ik heb het idee dat Sneijder daar goed tot zijn recht zou komen, maar hij moet dan wel gedisciplineerd leren spelen, niet de superster uithangen.

    Backposities zijn een probleem. Zie ook niet direct veel beters.
    Vlaar verdient enige aandacht.

    Aanvallend zou ik uitgaan van de twee spelers die dit seizoen het best hebben gepresteerd (en nog steeds in vorm zijn): Robben en Van Persie. Die moeten zeker spelen, en op hun beste positie. De rest kun je dan invullen. Van Persie speelt als tweede spits, naast of achter Huntelaar. Robben op rechts. Op links zou ik kiezen voor Afellay, op voorwaarde dat hij terug komt op zijn oude niveau. Hij kan op de flank veel beter uit de voeten dan Vd Vaart, die hoort op het middenveld thuis.

  18. #1793

    Standaard

    Niemand die Krul op de goal zou zetten in plaats van Stekelenburg? Ik namelijk wel.

  19. #1794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Precies, als hij was opgeroepen door de KNVB had hij niet in kunnen vallen!
    Die 2 minuten waren idd van cruciaal belang.

  20. #1795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Niemand die Krul op de goal zou zetten in plaats van Stekelenburg? Ik namelijk wel.
    In potentie vind ik Stekelenburg een 2e Van De Sar en met alleen Krul vergeet je Vorm die ook een topseizoen draait, wat van Stekelenburg uiteraard niet gezegd kan worden. Moeilijk dus...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1796

    Standaard

    Van Marwijk is niet iemand die zijn vaste keuzes er snel naast zal zetten. Zelfs toen Stekelenburg bij Ajax op de bank zat bleef van Marwijk hem gewoon opstellen. Kuyt zit nu veel op de bank bij Liverpool. maar het zal me niet verbazen dat hij in Oranje gewoon daar aan de rechterkant zal staan.


    Van Marwijk zal ook denk ik niet afstappen van zijn systeem met 2 controlerende middenvelders. Omdat nou eenmaal onze verdediging ook niet top is. Hij zal een keuze moeten maken met van Persie of Sneijder op 10 met Huntelaar ervoor. Op dit moment zou ik voor Van Persie kiezen, maar als beiden in topvorm zijn zou ik altijd voor Sneijder kiezen. Maar dat is Sneijder op dit moment niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Kuyt zit nu veel op de bank bij Liverpool. maar het zal me niet verbazen dat hij in Oranje gewoon daar aan de rechterkant zal staan.
    Aan de linkerkant misschien? Als Robben op rechts wil spelen (en daar schijnt hij de voorkeur aan te geven) zou het wel gek zijn dat iemand de voorkeur zou geven aan Kuyt boven Robben.

  23. #1798

    Standaard

    Hij gaat niet met Sneijder en Van der Vaart spelen. Zet daar maar gewoon De Jong neer, want Van Marwijk wil geen risico nemen (zelfs niet in oefenwedstrijden).

    Kuyt moet (hoe sneu voor hem) nu toch eindelijk gaan vrezen voor zijn plek. Zal wel het spel van Nederland verbeteren denk ik.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat een onzin, in de 8 jaar dat ik naar wedstrijden van Feyenoord ga in De Kuip zijn er 2 keer rellen geweest (Bestorming maasgebouw en Feyenoord -Ajax in 2005). Beide keren heb ik er ook niks van gemerkt omdat ik al in het stadion zat of onderweg naar huis was.

    In de 6 zinnen die je getypt hebt zie ik vier keer de term ''boven de rivieren'' staan, blijkbaar zit het minderwaardigheidscomplex nog steeds diep bij PSV-supporters of is het gewoon het gebrek aan aandacht in de media, aandacht die Ajax en Feyenoord wel krijgen?!
    Als er al rellen zijn, zijn er toch Ajax of Feyenoord aanhangers bij betrokken.

    Van alle rellen uit het voetbal, komt het meerendeel daar vanaf, en dat hoor je weinig tot nooit van PSV aanhangers.

    Tel alle rellen van de afgelopen pakweg 25 op, en meerendeel zijn die aanhangers van die clubs.

    dat wilde ik er mee zeggen, of dat gebrek aan mediaaandacht is? als hun dat soort aandacht willen hebben, mogen ze die hebben.

  25. #1800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Van alle rellen uit het voetbal, komt het meerendeel daar vanaf, en dat hoor je weinig tot nooit van PSV aanhangers.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo Maassen
    Mensen zijn daar gemoedelijk in Eindhoven, da vin ik belangrijk. Gewoon gemoedelijk. En natuurlijk moette oppassen. De kans is gewoon groot da ge op oe bakkes wordt geslagen. Maar als da gebeurt, dan gebeurt da gemoedelijk hè.
    http://www.youtube.com/watch?v=37pIUZTDvpg

Pagina 72 van 87 EersteEerste ... 226268697071727374757682 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •