Pagina 71 van 87 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1751
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Enige nuances voor v.d.wiel zijn nu wel op zijn plaats.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1752

    Standaard

    En ook AZ gaat in de Kuip kopje onder!! Zelfs als alles tegenzit (geen penalty, Fernandez valt geblesseerd uit, Bakkal valt geblesseerd uit, El Ahmadi en Guidetti die niet mee konden doen), dan is dit een wereldprestatie!

  3. #1753

    Standaard

    AJAX!! Woensdag in eigen huis kampioen worden, geweldige prestatie!

  4. #1754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Enige nuances voor v.d.wiel zijn nu wel op zijn plaats.

    Ook met dank aan Ola John die stond te pitten. Wat mij betreft was Anita weer de man van de wedstrijd, wat een verschil linksback of controleur. Aanvallend kon het allemaal wel wat beter, maar verder uitstekend gespeeld in helaas een spuuglelijk uittenue. Wat zijn dat voor ontwerpers tegenwoordig? Alles moet fluoriserend lijkt het wel :/




    Knappe overwinning van Feyenoord overigens, AZ lijkt nu alles te verspelen.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 29-04-2012 om 16:42
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1755

    Standaard

    Vooral de reeks overwinningen van Ajax is bewonderenswaardig. En als dan de concurrenten af en toe punten verspelen door een slechte wedstrijd, is dat toch een kwaliteit van Ajax.

    Over het hele seizoen genomen heeft natuurlijk vooral AZ het beste gespeeld en was ook Twente vaak erg goed en waren de dieptepunten van Ajax erg dramatisch natuurlijk (2x tegen Utrecht, uit bij Feyenoord volledig weggespeeld worden).
    Maar dat kun je je dus permitteren als het bij een paar wedstrijden blijft. Want qua scorend vermogen heeft Ajax uiteraard de beste spelers rondlopen, en de meesten die makkelijk kunnen scoren.

  6. #1756

    Standaard

    Klopt, Ajax scoort veruit het meeste maar in de topscorerlijst moet je ver zoeken voordat je een Ajacied tegenkomt. Best wel bizar. De tijden van alles op Suarez lijken al weer een ver verleden.
    De omslag kwam toch sinds Anita op het middenveld kwam te spelen, waar niet alleen hijzelf van profiteerde maar ook Theo Janssen en de twee centrale verdedigers veel beter konden voetballen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    En ook AZ gaat in de Kuip kopje onder!! Zelfs als alles tegenzit (geen penalty, Fernandez valt geblesseerd uit, Bakkal valt geblesseerd uit, El Ahmadi en Guidetti die niet mee konden doen), dan is dit een wereldprestatie!
    Ach joh, als Ajax maar kampioen wordt, dan vinden ze alles best hier. Onze club uit Rotterdam kennen ze hier niet. Met 40 jaar op rij de grootste begroting is het niet echt een prestatie om kampioen te worden. Feyenoord was vorig jaar toch 'degradatiekandidaat'? En nu weerhouden ze Ajax van de titel en worden ze woensdag pas kampioen. Ik wil ze nog wel eens horen als ze zelf 14 jaar op rij geen kampioen worden, dan zitten er nog geen 5000 man in de arena.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 29-04-2012 om 20:12

  8. #1758

    Standaard

    Twente dik verdiend verloren, slappe hap de wil om te winnen lijkt ver weg (en ja ben twente fan), wel fantastisch van/voor feyenoord dat is pas wil en inzet lichtpuntje deze competitie hoop dat ze tweede blijven.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  9. #1759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ach joh, als Ajax maar kampioen wordt, dan vinden ze alles best hier. Onze club uit Rotterdam kennen ze hier niet. Met 40 jaar op rij de grootste begroting is het niet echt een prestatie om kampioen te worden. Feyenoord was vorig jaar toch 'degradatiekandidaat'? En nu weerhouden ze Ajax van de titel en worden ze woensdag pas kampioen. Ik wil ze nog wel eens horen als ze zelf 14 jaar op rij geen kampioen worden, dan zitten er nog geen 5000 man in de arena.
    Dan win je, sta je op de drempel van de CL en dan blijf je zuur kijken naar de club die boven je staat...
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 29-04-2012 om 20:13

  10. #1760

    Standaard

    Ik denk dat er geen enkele Feyenoorder zuur omhoog kijkt dit seizoen, hoor. Ook nu niet. Zelfs al hadden we daar zelf kunnen staan (nederlaag tegen VVV? Zelfs vorig seizoen was dat een no-no geweest).

  11. #1761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Dan win je, sta je op de drempel van de CL en dan blijf je zuur kijken naar de club die boven je staat...
    You prove my point successupporter

  12. #1762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    You prove my point successupporter
    LOL
    Kerel, ga vooral door. Je hebt jezelf al ontelbare malen belachelijk gemaakt, dus deze kan er ook wel bij.

  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    LOL
    Kerel, ga vooral door. Je hebt jezelf al ontelbare malen belachelijk gemaakt, dus deze kan er ook wel bij.
    Daarom ben jij ook zo reuze belangrijk voor dit forum: om het morele gelijk te hebben

  14. #1764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Daarom ben jij ook zo reuze belangrijk voor dit forum: om het morele gelijk te hebben
    Dank je, maar dat wist ik zelf al.

  15. #1765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Dank je, maar dat wist ik zelf al.
    Proven my point again zelfingenomen en arrogant EN komt nog maar net kijken en weet meteen overal alles vanaf. Ach, gelukkig er een ignore button.

  16. #1766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Proven my point again zelfingenomen en arrogant EN komt nog maar net kijken en weet meteen overal alles vanaf. Ach, gelukkig er een ignore button.
    Ignorance is bliss.

  17. #1767

  18. #1768
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel jammer dat deze mooie competitie volgende week alweer afgelopen is. Theoretisch kampioen met 24 doelpunten voordeel op de terechte nummer 2. Kan je zelfs de laatste 2 wedstrijden nog verliezen met 5-0. Zal voor de laatste twee wedstrijden wel niet veel goeds voorspellen. Alhoewel ze die ook gewoon moeten winnen.

    Iedereen een prettige Koninginnedag en op naar het ek, waar we allemaal weer voor hetzelfde team zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1769

    Standaard

    AZ heeft het beste voetbal laten zien, maar Ajax lijkt me gewoon de terechte kampioen. Als je zo'n reeks neerzet, heeft de concurrentie niets te zeggen.

    @ Marc T. - Je moet je schamen. Als je eigen club zo'n wereldprestatie neerzet als Feyenoord dit jaar, en je gaat dan nog zitten zieken over een andere ploeg die je niks gunt, dan ben je een heel klein kereltje.

  20. #1770

    Standaard

    Ik wil en ga niet elke Ajax supporter over een kam scheren, maar waarom kunnen de idioten die willen motten, nou niet eens feestvieren zonder te vechten enz.

    Het is wel vaak daar in Amsterdam zo dat als ze wat te vieren hebben, dat er dan dingen kapot moeten, of dat ze gaan knokken.

    Overal gebeurd wel wat, maar supportersrellen zijn wel erg vaak boven de rivieren te vinden.

    Erg jammer, desalnietemin Ajax gefeliciteerd.

    En wat zal Fred Rutten nu blij zijn

  21. #1771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Kortom: vriendjespolitiek! Duidelijk! Post ik hier niet meer
    Hé Marc, fijn dat je weer zo'n positief geluid laat klinken in dit topic en het ging al zo'n tijd (sinds dat je niet meer post) goed hier. Jammer, erg jammer en verder ben ik het eens met scherpschutter en Franklin; je moet als Feyenoord supporter trots zijn op de fantastische prestatie die ze neerzetten, maar blijkbaar gaat het jou toch altijd om Ajax (en niet 020).

  22. #1772
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik wil en ga niet elke Ajax supporter over een kam scheren, maar waarom kunnen de idioten die willen motten, nou niet eens feestvieren zonder te vechten enz.

    Het is wel vaak daar in Amsterdam zo dat als ze wat te vieren hebben, dat er dan dingen kapot moeten, of dat ze gaan knokken.

    Overal gebeurd wel wat, maar supportersrellen zijn wel erg vaak boven de rivieren te vinden.

    Erg jammer, desalnietemin Ajax gefeliciteerd.

    En wat zal Fred Rutten nu blij zijn
    Het zijn gewoon een stelletje dronken malloten, helaas. De echte supporter zit natuurlijk gewoon aan de buis of rustig in een café te kijken. Wat daar staat is gewoon sensatievolk en uiteraard trekt Koninginnenacht al een hele lading mensen. Maar ik vermoed dat het niet alleen maar hier in Amsterdam is. Ben het wel eens dat het onder de rivieren allemaal wat gemoedelijker is en minder hard. Aan de andere kant, het merendeel viert hier gewoon, vooral straks, normaal feest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1773

    Standaard

    Uiteraard Claudio, het is maar een kleine groep die steeds betrokken is bij dit soort nare dingen.

    Maar als je het hoort zijn het wel meestal Ajax aanhangers of Feyenoord aanhangers, over het algemeen gezien dan.

    Was dat vorig jaar niet dat ze het museum in Amsterdam daar niet voor weet ik hoeveel vernield hebben, waarom denk ik dan.

    Dat soort gekken moeten ze financieel uitknijpen tot het bot, wat mij betreft.

    Jammer dat een klein gedeelte het steeds verpest, waarom kunnen ze niet gewoon zoals het meerendeel feestvieren.

    Maar goed, dit zal altijd wel zo blijven.

    Maar ik als PSV supporter feliciteer Ajax van harte met het kampioenschap, ondanks het feit dat ik het natuurlijk liever bij ons zag.

    Maar wat ik al zei, denk ik dat Fred Rutten nu zich misschien kapot lacht, want het wegsturen van Fred Rutten was echt zinloos.

    Het blijkt gewoon dat de spelersgroep van PSV een slap zooitje is, en er moet gewoon veel veranderen.

    En die Labirat moeten ze een strik omdoen, en met een spaceshuttle wegschieten uit Eindhoven.

    Tiny Sanders had sterk moeten zijn, en in moeten grijpen in de spelersgroep, en niet een aimabel mens weg moeten sturen.

    Hij had spelers op moeten ruimen.

  24. #1774

    Standaard

    Feyenoord - AZ 1-0 (0-0)!

    Fantastische wedstrijd in een kolkende Kuip! Clasie en Vlaar waren de uitblinkers vandaag, Bakkal gelukkig weer een doelpunt gemaakt (Zat er een aantal wedstrijden tegen aan te hikken). Hopelijk kunnen we woensdag Fernandez en Bakkal opstellen tegen Heracles.

    Conclusies van deze speelronde: Ajax kampioen, Feyenoord 99% zeker van Europees voetbal, Vitesse zeker van play-offs voor europees voetbal en Excelsior moet bij De Graafschap winnen anders zijn ze zo goed als gedregadeerd.

  25. #1775

    Standaard

    'Advocaat naar PSV'



    Dick Advocaat is volgend seizoen zo goed als zeker de nieuwe trainer van PSV. De 64-jarige Hagenaar maakte vanochtend bekend dat hij na het Europees kampioenschap zijn taken als bondscoach van Rusland neerlegt.

    "Mondeling zijn we wel rond, maar we moeten alles nog op papier zetten", verklaarde Advocaat tegenover Voetbal International. "Ik verwacht dat dit deze week wel zal gebeuren."

    "Ik ben enkele weken gevraagd of ik open sta voor PSV en daar heb ik positief op geantwoord", vervolgde Advocaat over zijn keuze voor PSV.

    Terug op oude nest

    Advocaat was in de periode van 1995 tot en met 1998 al eens trainer van PSV. Met de Eindhovense club veroverde hij de landstitel (1997), beker (1996) en twee keer de Johan Cruijff Schaal (1996 en 1997).

    Bron : Telegraaf.nl

Pagina 71 van 87 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •