Pagina 7 van 87 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 2175 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Vanavond Ajax eindelijk aan de bak.
    Ik verwacht een leuke wedstrijd van Ajax kant en hoop dat ze de 3 punten kunnen binnenslepen al zou een 1-1 al een mooi resultaat zijn.
    Ik acht Lyon toch iets sterker dan Ajax maar wie weet kunnen ze thuis verrassen.

    Ben ook benieuwd of De Boer het aandurft (denk het wel) om ook in de CL met De Jong-Janssen-Eriksen te spelen. Tegen Heerenveen en Vitesse (op Eredivisie niveau) kan het wel maar op dit podium?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #152

    Standaard

    Hoop het met je mee YAH, en wat de opstelling betreft ik denk wel dat hij gewoon in dezelfde opstelling zal spelen. Of dat gaat werken tegen OL is afwachten. Anders moet hij op tijd ingrijpen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #153

    Standaard

    Ik heb er goed vertrouwen in dat de Boer zijn team heeft klaar gestoomd voor dit niveau

  4. #154

    Standaard

    Het valt mij niet tegen moet ik zeggen. Aanvallend redelijk dreigend, goede voorzetten van met name linkerkant. Aan de andere kant is die linkerkant ook weer erg kwetsbaar door met name Boilessen die echt (nog) te kort komt en Toby was ook niet erg overtuigend.

    edit: Mhm, 0-0 schiet je weinig mee op maar het zat er niet echt in en je mag blij zijn dat dom balverlies niet wordt afgestraft.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 14-09-2011 om 21:36
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #155

    Standaard

    Vond het persoonlijk een dramatische pot voetbal, met name van Lyon. Echt enorm veel balverlies en die linksachter van Lyon was te slecht voor worden, heb de beste man werkelijk geen enkele goede bal zien geven. Dit was denk ik wel de kans voor Ajax om drie punten te pakken (ondanks dat Lyon ook een aantal grote kansen heeft gehad).

  6. #156

    Standaard

    Zo! die Stekelenburg zal wel koppijn hebben....

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Zo! Die Tyton zal wel iets meer dan koppijn hebben...heftig!...

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Zo! Die Tyton zal wel iets meer dan koppijn hebben...heftig!...
    Die kan wel eens een nekwervel of iets van die strekking gebroken hebben. Zag er heftig uit. Erg naar om te zien. Volgens mij lag het spel wel 18/19 minuten stil. En dan die 020 gekken in het uitvak hun standaard 'joden' liedjes weer roepen. Kotsmisselijk word je van dat volk.

  10. #160

    Standaard

    Zag er erg naar uit. Stekelenburg was al niet lekker, maar dit was nog een tikkie erger.
    Ajax begon slap, hoe kon Matavz zo vrij staan? Onbegrijpelijk. Net zoals Eriksen vaak aan de zijkant kwam te spelen waar je niets aan hem hebt.

    edit:
    2-2 Merkwaardige wedstrijd, niet echt goed voetbal gezien op een aantal vlagen na. Kan wel leven met de uitslag.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 18-09-2011 om 13:42
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Die kan wel eens een nekwervel of iets van die strekking gebroken hebben. Zag er heftig uit. Erg naar om te zien. Volgens mij lag het spel wel 18/19 minuten stil. En dan die 020 gekken in het uitvak hun standaard 'joden' liedjes weer roepen. Kotsmisselijk word je van dat volk.
    Das nog nix....je had moeten horen wat men daar na t Tyton incident riep.....(hij heeft overigens geen breuk maar een hersenschudding zo meldt PSV)

  12. #162

    Standaard

    Ik heb naar een rotstream zitten kijken, de helft van de tijd stond het beeld stil of was het geluid vervormd, dus ik heb weinig meegekregen van wat er gezongen of geroepen werd. Je kunt je nog voorstellen dat men aanvankelijk wat roept, maar als het zolang duurt, en het spel al die tijd wordt stilgelegd, moet het toch doordringen dat het ernstig is. Maar ja, voor sommigen onder ons (of op de tribune) blijkt dat te hoog gegrepen.

    Beterschap voor deze jongen. Hopelijk valt het allemaal nog mee. Ik kreeg echt 'Reis-gevoelens' bij dit incident.

  13. #163

    Standaard

    Ik heb ook op de tv niet kunnen horenn wat ze geroepen hebben trouwens.

    Denk dat de 2-2 wel een terechte uitslag is. Vond Kuipers ontzettend, maar dan ook echt ontzettend, slecht fluiten. Van voordeel heeft de beste man nooit gehoord en vond ook de penalty erg makkelijk gegeven.

    Gelukkig drukte PSV na de 2-1 niet echt door en wist Ajax er nog een doelpunt in te prikken, behoud je in ieder geval je 3pt voorsprong.

  14. #164

    Standaard

    Ik denk ook dat de 2-2 een terechte uitslag is, alhoewel PSV meer overwicht had en de wedstrijd had moeten beslissen. De penalty was zwaar gegeven, maar wel terecht. Bij de gelijkmaker van Ajax liet Marcelo zich eenvoudig opzij zetten; absoluut geen overtreding en mooi ingeschoten. Wel merkte je duidelijk dat PSV aangeslagen was door het uitvallen van Tyton, waarop Ajax het initiatief overnam. Bulykin redt nog een belangrijk punt voor Ajax, alhoewel ik het nog steeds een slechte 'aankoop' blijf vinden.

    De spreekkoren van de Ajax supporters waren inderdaad schandalig. Wanneer je dat soort teksten scandeert, roep je de woede van veel supporters (waaronder ook van Ajax zelf) over je heen en kan je de komende tijd op weinig sympathie rekenen.

  15. #165

    Standaard

    Ik heb het ook niet kunnen verstaan, maar de Boer heeft wel gereageerd op EL en was not amused.
    Ik snapte de wissel wel, maar niet zo snel al. Sigtarsson was toch niet slecht of zo. Maar ja, Bulykin scoort dan wel vrij snel op een echte spitsenmanier. Toch weer apart dat De Jong weer blijft staan terwijl hij onzichtbaar was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #166
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas zijn het gewoon geen ajax supporters. Ze horen gewoon bij een stelletje idioten waar elke club last van heeft. Dit is dan ook niet de meerderheid, die bestaat uit normale supporters.

    Eén gelijkspel had ik vooraf wel verwacht. Vondt het iig geen topper, en had tijdens de wedstrijd niet het gevoel dat het gelijk zou worden. Ajax zal zal balen, maar misschien achteraf wel de morele winnaar voelen.
    Dat ze langer dan één week op één zouden staan had ik ook nooit verwacht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik heb het ook niet kunnen verstaan, maar de Boer heeft wel gereageerd op EL en was not amused.
    Ik snapte de wissel wel, maar niet zo snel al. Sigtarsson was toch niet slecht of zo. Maar ja, Bulykin scoort dan wel vrij snel op een echte spitsenmanier. Toch weer apart dat De Jong weer blijft staan terwijl hij onzichtbaar was.
    Wat ik later heb gelezen is dat Sighthorsson niet helemaal "lekker" was en er daarom voortijdig uit ging.

  18. #168

    Standaard

    Kom hier niet zo vaak meer, maar wil Scherpschutter toch even sterkte wensen in deze zware tijden...

    Morgen ligt Gasp er hoogstwaarschijnlijk uit en gaat het circus weer van voren af aan beginnen...

  19. #169

    Standaard

    Pff, lange voetbalavond gister (Vitesse - NAC), maar uiteindelijk toch wel de verdiende winnaar.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #170

    Standaard

    Laat ik eerst zeggen dat ik het niet goed wil praten die spreekkoren...

    Maar:

    - Boilesen moet eraf ivm een hamstringblessure, mensen juichen, is dat respect tonen ?
    (en wie is er uiteindelijk langer uit ?)

    - Minuut stilte in de Arena doorbreken (herdenking Sjakie) tijdens Ajax - Psv is dat respect tonen ?
    (http://www.omroepbrabant.nl/?news/10...+Ajax-PSV.aspx)
    The Garage

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Laat ik eerst zeggen dat ik het niet goed wil praten die spreekkoren...

    Maar:

    - Boilesen moet eraf ivm een hamstringblessure, mensen juichen, is dat respect tonen ?
    (en wie is er uiteindelijk langer uit ?)

    - Minuut stilte in de Arena doorbreken (herdenking Sjakie) tijdens Ajax - Psv is dat respect tonen ?
    (http://www.omroepbrabant.nl/?news/10...+Ajax-PSV.aspx)
    - Bij de blessure van Tyton was niet duidelijk wat er aan de hand was (Bij boilesen wel), op dat moment kun je niet inschatten of de keeper nekwervels heeft gebroken of hersenletsel heeft opgelopen. Om dan te gaan schreeuwen dat hij toch al dood is is walgelijk.

    - Er zijn terecht stadionverboden uitgedeeld aan de PSV-supporters die die minuut stilte verstoorden dus was er vanuit hun kant inderdaad geen respect.

    Feyenoord gisteren gewonnen. Natuurlijk was het maar tegen AGOVV maar toch fantastisch dat Achahbar zijn eerste goal heeft gemaakt. Dat er nog vele mogen volgen!

  22. #172

    Standaard

    Ja dat is walgelijk, maar juichen omdat een speler eraf moet met een blessure die wel duidelijk is is dan niet respectloos ?

    Ik wil er alleen maar mee zeggen: die gasten uit eindhoven en omstreken roepen van alles maar zijn geen haar beter....
    The Garage

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Ja dat is walgelijk, maar juichen omdat een speler eraf moet met een blessure die wel duidelijk is is dan niet respectloos ?

    Ik wil er alleen maar mee zeggen: die gasten uit eindhoven en omstreken roepen van alles maar zijn geen haar beter....

    Niet heel veel maar wel iets beter.
    Ik vind je vergelijking tussen een speler die gebleseerd is aan zn been uitfluiten (wat ook een beetje te maken had met dat de scheids lens terug floot) en Juichen (heb ik niet gehoord , maar kan en is onsportief niet meer en niet minder).

    Of iemand ligt op het veld met mischien een gebroken nek en je gaat zingen laat maar liggen hij is dood wel een enorm verschil.

    MOet wel zeggen dat psv als club zijnde veel sneller de supporters bestraft of toespreekt en men bij ajax het wat eerder goed vind of gedoogd.

    Maar goed je wil het niet goed praten maar je wil wel ongelijke paralellen trekken.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Kom hier niet zo vaak meer, maar wil Scherpschutter toch even sterkte wensen in deze zware tijden...

    Morgen ligt Gasp er hoogstwaarschijnlijk uit en gaat het circus weer van voren af aan beginnen...
    Inderdaad, zware tijden

    Gelukkig maakt FC Eindhoven wat goed

  25. #175

    Standaard

    Nee ik wil het niet goed praten... zeker niet!
    Maar een minuut stilte van Sjakie onderbreken vind ik net zo erg. Daarom zeg ik: zijn geen haar beter en dat vind ik geen ongelijke paralellen trekken....
    The Garage

Pagina 7 van 87 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •