Pagina 68 van 87 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Met rust staat AZ ook nog op 0-0.
    Erg, erg jammer dat Twente gisteren toch nog wist te winnen door een goal in de blessuretijd. Excelsior had dat punt erg hard nodig.

    Uiteindelijk gaan PSV en AZ toch wel winnen denk ik. Jammer dat Ajax weer een makkie heeft en de spanning om het kampioenschap helemaal weg is. Maar wie haalt de voorronde CL? Volgende week in de Kuip de beslissing???

  2. #1677

    Standaard

    In de 23e min van de 2e helft maakt Jethro Willems 1-1 tegen NEC.

    Ben benieuwd of ze de wedstrijd winnend afsluiten.

    Hopelijk krijgen ze nu een boost.

  3. #1678

    Standaard

    Amper in het veld maakt Jan Vennegoor of Hesselink in de 88e minuut de 2-1 tegen NEC.

    Voor de strijd om de 2e plaats in het wel fijn.

  4. #1679

    Standaard

    Nu hopen op een hele goede dag voor FC Groningen om de spanning in de competitie nóg verder op te voeren.

  5. #1680

    Standaard

    M'n ploegje staat op 1-1 tegen Augsburg ... Ben een hevige fan van Schalke 04 ALS ze winnen, staan ze 4 punten los van de nummer 4 (Monchengladbach) en dan kunnen we volgende thuismatch tegen HBC rechtstreekse champions league plaatsing pakken ....

  6. #1681

    Standaard

    Geen fantastische wedstrijd van Ajax maar wel weer een stap dichterbij de titel. Met een beetje meer geluk had het overigens ook wel 4 of 5-0 kunnen worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Feyenoord A1 - Ajax A1 5-3!
    Feyenoord B1 - Ajax B1 0-4!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #1682

    Standaard

    Matig Ajax tegen een stug Groningen dat kwam met een handbalverdediging, wat gezien hun vorm wel begrijpelijk was, maar dat die ene of twee goals gingen vallen was toch wel onvermijdelijk.
    Officieel nog 4 punten nodig, maar gezien het doelsaldo zal 3 wel genoeg zijn. Thuis dus tegen VVV hoogstwaarschijnlijk de kampioenswedstrijd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1683

    Standaard

    En te hopen dat ze daar dan in Amsterdam goed verzekerd zijn

  9. #1684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Feyenoord B1 - Ajax B1 0-4!
    B-lichting van Feyenoord is niet zo sterk, dat heb je na een aantal jaren van goede lichtingen wel eens. Er hebben onder Koeman dit seizoen 6 jeugdspelers hun debuut gemaakt, dat is toch echt het belangrijkste van een jeugdopleiding!

    Ajax is nu wel kampioen, triest dat tegenstanders (Heracles, Groningen) alleen naar Amsterdam komen om de schade beperkt te houden ipv er een echte wedstrijd van te maken. Zo wordt het voor Ajax ook lastiger als er wel serieuze tegenstand wordt gegeven van bijvoorbeeld Twente volgende week of tegenstanders in de CL volgend seizoen.

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Er hebben onder Koeman dit seizoen 6 jeugdspelers hun debuut gemaakt, dat is toch echt het belangrijkste van een jeugdopleiding!
    Goh.. Hebben onder De Boer dit jaar ook 6 jeugdspelers hun debuut gemaakt, dus zo bijzonder is dat dan ook niet.

  11. #1686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Geen fantastische wedstrijd van Ajax maar wel weer een stap dichterbij de titel. Met een beetje meer geluk had het overigens ook wel 4 of 5-0 kunnen worden.



    Feyenoord B1 - Ajax B1 0-4!
    Hahaha ...

    Tja 5-3 heeft de A1 verloren terwijl ze 1-3 voor hebben gestaan.
    Ach de b1 heeft het weer goed gemaakt.
    Vandaag een zakelijke overwinning.
    Clubs zijn weer bang om naar de arena te komen.

    Maar Nu Twente uit. Je hoeft niet te winnen maar je kunt daar wel laten zien of je terecht kampioen wordt
    The Garage

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    B-lichting van Feyenoord is niet zo sterk, dat heb je na een aantal jaren van goede lichtingen wel eens. Er hebben onder Koeman dit seizoen 6 jeugdspelers hun debuut gemaakt, dat is toch echt het belangrijkste van een jeugdopleiding!
    Het zal me werkelijk een zorg zijn of een jeugdteam van Ajax de leeftijdsgenoten van Feyenoord verslaat. Het betekent niet automatisch dat de ene jeugdopleiding beter is dan de andere en het biedt al helemaal geen garanties dat al die spelers ook door zullen breken in het eerste. Als deze lichting 1 of 2 basisspelers oplevert mogen we al blij zijn. Het verleden heeft al te vaak aangetoond dat er geen pijl op te trekken valt wie er nou doorbreekt. Zo kan ik me nog een Ajax A1 herinneren van ongeveer 15 jaar geleden. Brak alle records en versloeg Feyenoord met 11-3. De enige die het eerste gehaald heeft, heette Andy van der Meyde... Precies de reden dat ik me ook niet gek laat maken door de 2e plaats in de mini-Champions League.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 22-04-2012 om 20:14
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #1688

  14. #1689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Leuk spandoek vanmiddag
    Wat zou pappie Labyad ervan vinden?

  15. #1690

    Standaard

    Ik snap echt niet dat de staf deze speler nog opstelt.. ook niet als hij 'een van de betere spelers van de afgelopen tijd is/was.'

  16. #1691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Goh.. Hebben onder De Boer dit jaar ook 6 jeugdspelers hun debuut gemaakt, dus zo bijzonder is dat dan ook niet.
    En bij PSV (net nageteld) ook 6....dus idd: zo bijzonder is dat niet.

  17. #1692
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat gaat wat mij betreft ook op voor v.d.Wiel. Hij ken net zo goed niet mee doen. Overigens grappig dat de enigste echte jeugdspeler bij PSV opstaat. Willemse of hoe hij ook heet. Wellict had PSV het beter gedaan zonder aankopen.
    Wat betreft labyad. Als hij niks presteerde en geen contract verlenging had gekregen had je niemand gehoord. Dus als zijn contract het toelaat is het wellicht logisch dat hij elders meer kan verdienen. Zeker als pa bepaald. Als hij een goed contract had gekregen was de optie niet mogelijk. Waarschijnlijk een misser van PSV.maar ik weet het fijne er niet van moet ik toegeven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik snap echt niet dat de staf deze speler nog opstelt.. ook niet als hij 'een van de betere spelers van de afgelopen tijd is/was.'
    Dat snappen de meesten niet.
    Hij liegt en bedriegt. Nu roept ie weer dat hij het liefst bij PSV was gebleven.
    Ehm......waarom ga je dan de geldigheid van je contract aanvechten?

    Wat dat betreft (en dit zei ik vanmiddag nog in het stadion) respect voor Frank de Boer die zelfs toen hij 0 aanvallers had bleef weigeren ElHamdaoui terug te halen naar het eerste.

    Verder was Labyad op momenten het publiek aan het provoceren. Erg professioneel.
    Geweldige column overigens over Labyrat: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws...mpaign=twitter

  19. #1694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Overigens grappig dat de enigste echte jeugdspeler bij PSV opstaat. Willemse of hoe hij ook heet. Wellict had PSV het beter gedaan zonder aankopen.
    Jetro Willems.
    Is geen jeugdspeler van PSV; hij is afgelopen zomer gehaald bij Sparta, dus gewoon een aankoop.

    Wel uit de eigen jeugd: Memphis Depay; die doet het zeker niet verkeerd. Komend seizoen zal denk ik Ritzmaier vaker meedoen en (nu VoH vertrekt) Locadia mogelijk ook. Bakkali zal evt ook de stap maken.
    Van Marzo en Verkoelen verwacht ik niet al te veel.

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat zou pappie Labyad ervan vinden?
    Die zal wel balen dat PSV zijn andere telg, Zohair Labyad (paar jaar jonger dan Zakaria) bij de jeugd heeft weggestuurd (is serieus)

  21. #1696
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Maar Nu Twente uit. Je hoeft niet te winnen maar je kunt daar wel laten zien of je terecht kampioen wordt
    Gewoon 11 wedstrijden op een rij winnen is een goede indicatie of het terecht is.

    Ben nog steeds verbaast hoe zeer de rest het heeft laten afweten in de 2de helft van het seizoen. Ik kan hun inzet wel waarderen hoor.
    Laatst aangepast door chimera01 : 24-04-2012 om 00:29
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  22. #1697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En bij PSV (net nageteld) ook 6....dus idd: zo bijzonder is dat niet.
    Wie hebben er van PSV dan hun debuut gemaakt in de eredivisie dit seizoen? Net gekeken op vi.nl en kwam alleen op Depay en Rabiu uit. Bij Feyenoord hebben Achahbar, De Vilhena (op 10), Kongolo, Manu, Steenvoorden en Van Huijgevoort hun debuut gemaakt. Verder bestaat het halve elftal uit zelfopgeleide spelers dus de doorstroom zit wel goed.

    Over Labyad: Waarom wil PSV hem verkopen aan Benfica als ze hem beschouwen als een speler voor de toekomst? Waarschijnlijk weten ze zelf ook wel dat de optie niet rechtsgeldig was en willen ze nog wat geld aan hem verdienen. Labyad valt genoeg te verwijten maar ook PSV staat er zeker niet mooi op in deze zaak.

  23. #1698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wie hebben er van PSV dan hun debuut gemaakt in de eredivisie dit seizoen? Net gekeken op vi.nl en kwam alleen op Depay en Rabiu uit. Bij Feyenoord hebben Achahbar, De Vilhena (op 10), Kongolo, Manu, Steenvoorden en Van Huijgevoort hun debuut gemaakt. Verder bestaat het halve elftal uit zelfopgeleide spelers dus de doorstroom zit wel goed.
    En bij het debuut is het voor de meeste spelers die jij opnoemt ook gebleven. Ik heb ook even op vi.nl gekeken en Kongolo, Manu en Van Huijgevoort zijn tesamen tot het duizelingwekkende aantal van 4 wedstrijden in Feyenoord 1 gekomen! Naar de minuten heb ik niet eens gekeken, maar kan ik wel schatten. Depay alleen heeft al meer gespeeld dan deze drie. Van alle spelers die jij opnoemt heeft alleen De Vilhena in de basis gespeeld. Ik geloof best dat de opleiding bij Feyenoord goed is, maar dit kan je toch moeilijk als bewijs gebruiken.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #1699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wie hebben er van PSV dan hun debuut gemaakt in de eredivisie dit seizoen? Net gekeken op vi.nl en kwam alleen op Depay en Rabiu uit.
    Locadia, Verkoelen, Marzo, Ritzmaier.

  25. #1700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    En bij het debuut is het voor de meeste spelers die jij opnoemt ook gebleven. Ik heb ook even op vi.nl gekeken en Kongolo, Manu en Van Huijgevoort zijn tesamen tot het duizelingwekkende aantal van 4 wedstrijden in Feyenoord 1 gekomen! Naar de minuten heb ik niet eens gekeken, maar kan ik wel schatten. Depay alleen heeft al meer gespeeld dan deze drie. Van alle spelers die jij opnoemt heeft alleen De Vilhena in de basis gespeeld. Ik geloof best dat de opleiding bij Feyenoord goed is, maar dit kan je toch moeilijk als bewijs gebruiken.
    Kongolo heeft tegen Excelsior 20 minuten gespeeld als ik het mij goed kan herinneren, Van Huijgevoort tegen VVV 45 minuten en Manu is uit bij PSV vlak voor tijd ingevallen. Dit zijn niet de grootste talenten, dat zijn Achahbar (Heeft Guidetti en Fernandez voor zich) en Tony de Vilhena (Sterspeler bij Nederland onder 17).

    Als je het toch over het aantal gespeelde wedstrijden wilt hebben: Mulder, Leerdam, De Vrij, Bruno Martins Indi, Clasie en Cabral hebben samen dit seizoen bij elkaar opgeteld 168 wedstrijden gespeeld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Locadia, Verkoelen, Marzo, Ritzmaier.
    Die hebben nog niet in de eredivisie hun debuut gemaakt.

Pagina 68 van 87 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •