Pagina 67 van 87 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Niet om aan te zien inderdaad, maar voor Chelsea ws de enige manier om een resultaat te boeken. Maar normaal gesproken lukt je dat 1 op de 10 keer spelen, in Nou Camp zal Barca toch echt wel eens gaan scoren?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Mag toch hopen dat Chelsea met dat afbraakvoetbal niet in de finale komt. Ik verwacht dat Barcelona deze nederlaag thuis wel ruimschoots goedmaakt, al moeten ze wel beter spelen dan vandaag. Ik snap overigens niet dat Guardiola weer begint met Iniesta op linksbuiten. Gewoon terug naar het middenveld zetten en Fabregas op de bank. Overbodige aankoop en voegt vrij weinig toe.

    En Drogba is de overtreffende trap van Ribery, wat een vreselijke vent...
    Jij kan zo aanschuiven bij de NOS naast die zuurpruimen Mulder en Van der Sar, die kunnen in de rust niet eens de credits van de goed uitgespeelde goal aan Chelsea geven maar moeten eerst 3 situaties van Drogba laten zien waar hij zich zogenaamd liet vallen. Bij elk duel tussen spits en verdediger is er contact, het is aan de scheidsrechter (Overigens floot die goed vanavond itt Kuipers) om te beoordelen of er sprake is van een overtreding.

    Chelsea heeft het goed gedaan en maakt zeker nog een grote kans om door te gaan. Ook een trieste opmerking van Egberts dat Messi er gewoon 3 maakt volgende week, waar is dat op gebaseerd!

    Verkoop die rechten van de CL dan maar aan een commerciele zender, hopelijk zitten er dan neutrale analisten die dus geen fan zijn van Barcelona!

  3. #1653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Brrrr.... Kan begrijpen dat Barca niet voor iedereen is weggelegd, maar je kunt van Chelsea nou niet bepaald zeggen dat het een warme club is. Vind zelf dat de club redelijk ver van de fans staat (Barca heeft socios), de spelers zijn bij elkaar gekocht (gelokt met een vet salaris; oke, bij Barca zit ook een goed portie, maar een groot deel is opgeleid) en is toch meer een bedrijf dan een vereniging.
    Ben ook zeker geen Chelsea aanhanger, maar liever zij dan Barcelona. Keuze tussen twee kwaden zeg maar.
    Om heel eerlijk te zijn: voor alle 8 halve finalisten in de CL en EL heb ik geen sympathie. Spaanse clubs vind ik zowiezo niks (dus kun je er al 5 wegstrepen; met name Real en Barca vanwege de door Rogue genoemde punten), Bayern behoort tot de 3 duitse clubs (de andere zijn HSV en Scheisse 04) waarvan ik jaarlijks hoop dat ze niks winnen en Sporting......tja. Labyad anyone?

  4. #1654

    Standaard

    Heb geen voorkeur, maar voor mij mag altijd de voetballende ploeg winnen. Ik snap de beweegredenen van Chelsea om zo te spelen, maar als neutrale toeschouwer is het niet om aan te gluren.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    maar moeten eerst 3 situaties van Drogba laten zien waar hij zich zogenaamd liet vallen. Bij elk duel tussen spits en verdediger is er contact, het is aan de scheidsrechter (Overigens floot die goed vanavond itt Kuipers) om te beoordelen of er sprake is van een overtreding.
    Laat dat zogenaamd maar weg, hij liet zich gewoon vallen. Ja, er was contact maar hij reageert elke keer alsof hij een schotwond heeft opgelopen. Sowieso ongeloofwaardig omdat hij veel groter en sterker is dan die mannetjes van Barcelona.
    Vreemd overigens dat jij je stoort aan spelers van Barcelona als ze dit doen, maar hier bij Drogba blijkbaar niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Jij kan zo aanschuiven bij de NOS naast die zuurpruimen Mulder en Van der Sar, die kunnen in de rust niet eens de credits van de goed uitgespeelde goal aan Chelsea geven maar moeten eerst 3 situaties van Drogba laten zien waar hij zich zogenaamd liet vallen. Bij elk duel tussen spits en verdediger is er contact, het is aan de scheidsrechter (Overigens floot die goed vanavond itt Kuipers) om te beoordelen of er sprake is van een overtreding.

    Chelsea heeft het goed gedaan en maakt zeker nog een grote kans om door te gaan. Ook een trieste opmerking van Egberts dat Messi er gewoon 3 maakt volgende week, waar is dat op gebaseerd!

    Verkoop die rechten van de CL dan maar aan een commerciele zender, hopelijk zitten er dan neutrale analisten die dus geen fan zijn van Barcelona!
    De vergelijking met NOS analisten gaat mank, want ik neem aan dat je inmiddels wel weet dat ik geen Barcelona-fan ben. Ik heb vrij weinig met de club maar ik heb ook geen blinde haat. Ik respecteer ze voor het fantastische voetbal wat ze de afgelopen jaren hebben laten zien. Dat is iets wat ik helaas niet van Chelsea kan zeggen. Chelsea is het grootste anti-voetbal team dat er bestaat. In 90 minuten slechts 1 kans creeeren, geen enkele poging doen om te voetballen en ontelbare keren goed wegkomen. En daar moet ik dan credits aangeven? Laat me niet lachen.

    En dan baseer ik me niet alleen op de wedstrijd van gisteren, maar ook tegen Benfica hebben ze helemaal niets laten zien en hadden ze verdiend om te verliezen. Ik heb helemaal geen respect voor het team en de club en hoop dan ook op een afstraffing voor ze in Camp Nou.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Vreemd overigens dat jij je stoort aan spelers van Barcelona als ze dit doen, maar hier bij Drogba blijkbaar niet.
    Hier sluit ik me bij aan. Je begint jezelf een beetje belachelijk te maken met je hetze tegen Barcelona. Eerst meteen beschuldigend wijzen naar het aanstellerige gedrag van Barca als het harde spel van Real ter sprake komt, maar nu wel Drogba verdedigen als hij zich aan het zelfde schuldig maakt.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Chelsea is het grootste anti-voetbal team dat er bestaat. In 90 minuten slechts 1 kans creeeren, geen enkele poging doen om te voetballen en ontelbare keren goed wegkomen. En daar moet ik dan credits aangeven? Laat me niet lachen.
    Volgens mij gaat het om doelpunten maken bij voetbal en dat heeft Chelsea gisteren beter gedaan dan Barcelona. Ook valt het wel mee met de kansen voor Barcelona, alleen bij de bal op de lat stond er verder niemand op de lijn om de bal nog weg te kunnen werken, bij de andere kansen stond er nog wel een verdediger op de doellijn.

    Hier sluit ik me bij aan. Je begint jezelf een beetje belachelijk te maken met je hetze tegen Barcelona. Eerst meteen beschuldigend wijzen naar het aanstellerige gedrag van Barca als het harde spel van Real ter sprake komt, maar nu wel Drogba verdedigen als hij zich aan het zelfde schuldig maakt.
    Zoals ik al zei een spits als Drogba moet tegen twee verdedigers spelen en maakt er dus wat meer van dan dat het misschien is, het is dan aan de scheidsrechter om het te beoordelen, bij Barcelona tegen Real ging zelfs de rechtsback doorrollen op het veld om van een kleine overtreding een doodschop te maken en een kaart voor Real als resultaat te krijgen.

    De NOS laat van 45 minuten voetbal 3 situaties zien waarbij Drogba zich misschien laat vallen. Ze hadden ook de nadruk op de goal kunnen leggen maar dat past niet in hun beeld van een overheersend en foutloos Barcelona. Verder kan ik best genieten van een goal van Barcelona alleen lijkt het tegenwoordig bij dat team meer om de driehoekjes en balbezit te gaan dan om een doelpunt te maken.

  7. #1657

    Standaard

    Niets gezien van Chelsea - Barca gister, resultaat vind ik knap en zo te lezen hebben ze dat op de enig mogelijke manier voor elkaar gekregen. Barca zal het karwei thuis wel klaren denk ik. Real - Barca als finale denk ik.

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Om heel eerlijk te zijn: voor alle 8 halve finalisten in de CL en EL heb ik geen sympathie. Spaanse clubs vind ik zowiezo niks (dus kun je er al 5 wegstrepen; met name Real en Barca vanwege de door Rogue genoemde punten), Bayern behoort tot de 3 duitse clubs (de andere zijn HSV en Scheisse 04) waarvan ik jaarlijks hoop dat ze niks winnen en Sporting......tja. Labyad anyone?
    Ik snap dat Spaanse clubs je niet liggen maar ik kan geen reden bedenken om geen sympathie te hebben voor Bilbao. De selectie bestaat al sinds zijn onstaan uit uitsluitend Basken en het speelt dit seizoen met Bielsa als trainer heel erg leuk voetbal. Mogen zo van mij de UEFA Cup winnen
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #1659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik snap dat Spaanse clubs je niet liggen maar ik kan geen reden bedenken om geen sympathie te hebben voor Bilbao. De selectie bestaat al sinds zijn onstaan uit uitsluitend Basken en het speelt dit seizoen met Bielsa als trainer heel erg leuk voetbal. Mogen zo van mij de UEFA Cup winnen
    Mee eens. Leuke ploeg! Maar ze hadden het gister erg lastig tegen Sporting. Wat een conditie hebben die gasten. Ze zeiden in de rust dat ze dat nooit vol gingen houden, maar de 2e helft was misschien nog wel fanatieker dan de 1e helft. Wordt nog een leuke return.

    En ook de andere wedstrijd was genieten geblazen. En ook daar wacht nog een spannende return, zeker door die late treffer van Valencia. Al met al heb ik deze week meer genoten van de EL dan van de CL.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1660

    Standaard

    Feyenoord A1 - Ajax A1 5-3!: http://vimeo.com/40746982

  11. #1661

    Standaard

    Wel triest dat zo'n pot in de Kuip moet worden gespeeld vanwege de veiligheid.

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wel triest dat zo'n pot in de Kuip moet worden gespeeld vanwege de veiligheid.
    Neemt niet weg dat het een fantastisch resultaat is van Feyenoord A1, 1-3 achterkomen en dan nog met 5-3 winnen! Naast de 2 penaltys waren de andere goals voetballend van grote klasse. Tony de Vilhena was beslissend door de 4-3 te maken, dat wordt (ook gebaseerd op zijn wedstrijden in het eerste) een hele grote.

  13. #1663

    Standaard

    Tello speelt in de basis in plaats van Sanchez en geen Afellay in de selectie.
    Hopelijk kan Barcelona winnen zodat we een spannende finish krijgen in la liga.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #1664

    Standaard

    Barcelona - Real Madrid 1-2!

    Winnende doelpunt gemaakt door Cristiano Ronaldo, nummer 42 van dit seizoen in de primera division, wat een fenomeen!
    Laatst aangepast door wimv : 21-04-2012 om 23:39

  15. #1665

    Standaard

    matige classico weer, Barca zeer slordig met veel balverlies en foute passes en Real die daar in de omschakeling nauwelijks van profiteert op één mooie counter na. Real wel goed verdedigd, met Casillas als uitblinker.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1666

    Standaard

    Erg jammer van die hele late goal van Twente.....

  17. #1667

    Standaard

    Ongelooflijk dat ik uitgerekend vanavond een feestje had en dus El Clasico moest missen. De blijdschap is er niet minder om. 7 punten voor met nog 5 wedstrijden te spelen. De hegemonie van Barcelona zal eindelijk doorbroken worden
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #1668

    Standaard

    vandaag pas gezien dus wellicht net paar dagen te laat


  19. #1669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    matige classico weer, Barca zeer slordig met veel balverlies en foute passes en Real die daar in de omschakeling nauwelijks van profiteert op één mooie counter na. Real wel goed verdedigd, met Casillas als uitblinker.
    Barca speelde bijzonder matig inderdaad, terwijl Real het achterin prima had staan. Weinig hoogtepunten in deze kraker, Real Madrid wordt de terechte kampioen.

  20. #1670

    Standaard

    Zowiezo belachelijk dat die ploegen nog mogen spelen met zoveel miljoenen schuld.

    Die ploegen hebben tientallen miljoen, zo niet honderden miljoenen schuld, en toch blijven ze kopen.

    Aan zoiets moet echt een halt worden toegezegd, want ieder ander land had ze niet meer laten spelen.

    Ze spelen misschien mooi, maar met dit in het achterhoofd vind ik het niet eerlijk.

  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zowiezo belachelijk dat die ploegen nog mogen spelen met zoveel miljoenen schuld.

    Die ploegen hebben tientallen miljoen, zo niet honderden miljoenen schuld, en toch blijven ze kopen.

    Aan zoiets moet echt een halt worden toegezegd, want ieder ander land had ze niet meer laten spelen.

    Ze spelen misschien mooi, maar met dit in het achterhoofd vind ik het niet eerlijk.
    Helemaal gelijk in. Er moet toch bij de UEFA een belletje gaan rinkelen dat dit niet kan. De competities worden totaal verziekt.
    Moet je kijken wat een gat er zit tussen de nr 1 en 2 van Spanje en de rest. Moet je zien welke ploegen meestal doorgaan in Europa..
    Ik durf te zeggen dat als de UEFA eindelijk eens gaat werken met die financial fair play de clubs met minder budget gaan profiteren. Zeker als ook de homegrown players regel in werking komt.

    Maar iets zegt met dat dit allemaal nog lang gaat duren. Heb zo de indruk (mag het eigenlijk niet zeggen) dat er zo links en rechts weleens een zak geld onder tafel doorgaat. Anders kun je het toch niet uitleggen dat dit al zoveel jaar doorgaat...

  22. #1672

    Standaard

    Als de Uefa deze ploegen met hun grote schulden niet zouden toelaten, dan is er volgens de Uefa veel minder te verdienen enz, daarom dat ze het gewoon toelaten .... Beeld je eens in, een Champions league zonder een Barca, Real, Chelsea, .... meteen wat toppers eruit, niet interresant genoeg voor de Uefa dan Pas op, ben het er niet mee ens hé, maar zo is het gewoon ...

  23. #1673

    Standaard

    ADO Den Haag - Feyenoord 1-2

    Dikverdiende en zakelijke overwinning. Goals vielen op de juiste momenten (Net na rust en twintig minuten voor tijd). Jammer van de tegengoal maar volgende week moeten we gewoon van AZ winnen, dan doet die goal er ook niet meer toe.

  24. #1674

    Standaard

    PSV na een minuut of 8 achter met 0-1 tegen NEC .

    Wat een instelling, stelletje lamballen.

    Hoog tijd dat ze d'r eens goed ingrijpen, want ze spelen zonder pit.

    Mooi dat NEC voorstaat.

  25. #1675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Helemaal gelijk in. Er moet toch bij de UEFA een belletje gaan rinkelen dat dit niet kan. De competities worden totaal verziekt.
    Moet je kijken wat een gat er zit tussen de nr 1 en 2 van Spanje en de rest. Moet je zien welke ploegen meestal doorgaan in Europa..
    Ik durf te zeggen dat als de UEFA eindelijk eens gaat werken met die financial fair play de clubs met minder budget gaan profiteren. Zeker als ook de homegrown players regel in werking komt.

    Maar iets zegt met dat dit allemaal nog lang gaat duren. Heb zo de indruk (mag het eigenlijk niet zeggen) dat er zo links en rechts weleens een zak geld onder tafel doorgaat. Anders kun je het toch niet uitleggen dat dit al zoveel jaar doorgaat...
    Tijd geleden zei Johan Derksen in Voetbal International, dat Michel Platini een plan had om deze grote ploegen met megaschulden goed aan te pakken, want dit vond Platini niet kunnen.

    Persoonlijk denk ik dat dit pas gebeurd als die Blatter de pijp uit is, want dat is een vies mannetje, die zich laat verheerlijken door iedereen die hem geld toeschuift, om maar gunstig behandeld te worden door de FIFA.

    Ze missen dan misschien wat inkomsten, maar voor het voetbal zou het goed zijn als Barcelona en Real Madrid een goede halt word aangezegd, want hun verzieken het internationale voetbal.

    Misschien hard gezegd, maar een ander land laat z'n ploegen niet eens zover komen, want daar zijn ze dan allang failliet verklaard met zo'n megaschulden.

    Als dit wordt aangepakt, is de kans aanwezig dat ooit bv Ajax nog eend CL winnaar word, anders zal dit nooit meer gebeuren ben ik bang.

    Maar ze zullen idd veel onder de tafel toegeschoven krijgen, en dat ze daarom dit tollereren.

    Het word tijd dat het voetbal geleid word met hart voor het voetbal, en niet door smerige geldbeluste bejaarden.

Pagina 67 van 87 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •