Pagina 66 van 87 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ze hebben gisteren wel de laatste strohalm gepakt (en ook echt op de valreep). Kwalitatief zou PSV de favoriet bij mij zijn voor plek 2, maar vind dat ze het dit jaar vooral mentaal hebben laten afweten. Daarom durf ik ook niet mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze het ook daadwerkelijk worden (wedstrijd tegen RKC mag je niet verliezen, moet gewoon een walk-over zijn).
    Het enige positieve aan die wedstrijd was (hoe raar het ook klinkt) dat er bij RKC een PSV-keeper in het doel stond. Kan PSV nog plezier aan beleven. Alleen had ie nu wel even een balletje mogen laten glippen....

  2. #1627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hij zal wel de herhaling zijn gaan bekijken
    Of zijn vrouw gaan bellen dat hij wat later thuis komt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar dat kan je van Feyenoord eigenlijk ook zeggen. Koeman heeft ook het ondenkbare gepresteerd. Dat had niemand vooraf gedacht.
    En dan zou het alsnog een erg teleurstellend seizoen zijn als Feyenoord uiteindelijk als 6e zou eindigen. Zelfs 4e of 5e zou zonde zijn. Gelukkig hebben ze nog een erg mooi programma (ADO uit, AZ thuis, Heracles thuis en Heerenveen uit) waarin ze nog iets recht te zetten hebben. Want eerder in de competitie speelden ze gelijk tegen Heerenveen en Heracles en verloren ze van AZ en ADO.
    En dan is Feyenoord (meestal) op zijn best.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 16-04-2012 om 17:27

  3. #1628

    Standaard

    Wat een terechte overwinning van Bayern! Met vechtlust en passie hebben ze een zich schandalig gedragend Real verslagen. Snap werkelijk niet dat mensen oprecht fan van deze groep gefrustreerde, omhoog gevallen sterren kunnen zijn. Nee geef mij maar Bayern in de finale..

  4. #1629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat een terechte overwinning van Bayern! Met vechtlust en passie hebben ze een zich schandalig gedragend Real verslagen. Snap werkelijk niet dat mensen oprecht fan van deze groep gefrustreerde, omhoog gevallen sterren kunnen zijn. Nee geef mij maar Bayern in de finale..
    Ik hoop ook op Bayern. Geef ze ook wel een kans. Ze zullen in Bernabeu compact moeten spelen en gokken op de kwaliteiten van een Robben of Ribéry (kunnen beiden een complete verdediging aan stukken scheuren) of de snelheid van een Mueller.

    Bayern is gewoon een leuke ploeg om naar te kijken. Positieve spelopvatting, grote individuele kwaliteiten. Robben, Ribéry, Kroos - dat zijn mooie voetballers. Gomez is op zijn eigen manier natuurlijk ook een fenomeen. Real vind ik voornamelijk een ergerlijk stelletje.

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Snap werkelijk niet dat mensen oprecht fan van deze groep gefrustreerde, omhoog gevallen sterren kunnen zijn. Nee geef mij maar Bayern in de finale..
    Zucht...

    Je bent fan van de club Jordy, ongeacht de spelers... Als Ajax volgend seizoen zulke malloten had, zou je overstappen naar een andere club?

    Het is tegenwoordig in om Real Madrid te haten. Helaas zien de haters slechts een paar wedstrijden per seizoen: een Champions League wedstrijdje en de Clasico's. De resterende 90% van het seizoen ziet men niet en dus ontgaat hen ook het goede voetbal wat gespeeld wordt. Je zou hier bijvoorbeeld ook de prachtige goals van Benzema en Cristiano Ronaldo kunnen posten, maar het is natuurlijk veel leuker om de negatieve aspecten te benadrukken.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik ben al ruim 20 jaar fan van Real Madrid en ik probeer het hier ook zeker niet goed te praten. Ook ik schaam me diep voor sommige recidivisten (Ramos, Pepe, Marcelo). Ik blijf me verbazen wat voor kort lontje ze hebben en hoe weinig er voor nodig is om ze te laten ontploffen.

    Mijns inziens is de grootste oorzaak hiervoor toch de instelling waarmee Mourinho zijn elftal in de grote wedstrijden het veld instuurt (voornamelijk de Clasico's en dan dus gisteren): niet verliezen. Als Real gewoon speelt naar zijn kwaliteiten zou het Bayern helemaal weg hebben gespeeld gisteren. Nu gebeurt dat niet en komen de frustraties bovendrijven als je in de 90e minuut alsnog verliest. Dit is al zovaak gebeurd onder Mourinho's bewind.

    Dit weekend staat de Clasico op het programma en aangezien Madrid 4 punten voorstaat, zal het weer gaan om vooral niet te verliezen. En daarom zie ik ze juist wel verliezen in Barcelona.

    Overigens haalt Real Madrid wel gewoon de CL-finale, daar ben ik van overtuigd.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht

    Je bent fan van de club Jordy, ongeacht de spelers... Als Ajax volgend seizoen zulke malloten had, zou je overstappen naar een andere club?
    Nee, maar ik weet wel dat Ajax er dan iets aan zou doen met Frank de Boer als trainer (zie ook het gevalletje El Hamdaoui). Real Madrid heeft haar eigen imago verpest door inderdaad in dit soort wedstrijden (waar de meeste mensen naar kijken) té vaak door de mand te vallen als zijnde een stelletje gefrustreerde voetballers. Natuurlijk zie ik ze ook wekelijks schitteren in de competitie en uiteraard kunnen ze magistraal voetballen, maar als het even tegenzit beginnen types als Ramos en Pepe vuil te spelen en dat moet je als club nooit goedkeuren.

  7. #1632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Zucht...

    Je bent fan van de club Jordy, ongeacht de spelers... Als Ajax volgend seizoen zulke malloten had, zou je overstappen naar een andere club?

    Het is tegenwoordig in om Real Madrid te haten. Helaas zien de haters slechts een paar wedstrijden per seizoen: een Champions League wedstrijdje en de Clasico's. De resterende 90% van het seizoen ziet men niet en dus ontgaat hen ook het goede voetbal wat gespeeld wordt.

    (...)

    Overigens haalt Real Madrid wel gewoon de CL-finale, daar ben ik van overtuigd.
    Ik ben bijna mijn hele leven lang supporter van Inter, en ondanks alle ellende die ik met die club heb meegemaakt, heb ik altijd een blauw-zwart hart gehouden. Dus ik weet wat clubliefde is, dwars door alles heen. Ik heb dus ook alle sympathie voor jouw clubliefde en trouw.

    Ik reageerde hier echter gewoon als neutrale toeschouwer. Het mij niet veel schelen wie de finale haalt, Real of Bayern. Ik ben echter nooit een fan geweest van Bayern, maar sinds een paar jaar (Louis heeft de aanzet gegeven) vind ik ze aantrekkelijk spelen. Real haalt qua aantrekkelijkheid te weinig uit het fantastische materiaal dat ze hebben. Natuurlijk zijn Ronaldo, Özil, Xavi Alonso en Benzema prachtige spelers, maar ik zie Real in sleutelwedstrijden vaak vooral teruglopen en naar de botte bijl grijpen. Ik ben het met je eens dat Real nog steeds favoriet is om de finale te bereiken, maar ik acht Bayern niet geheel kansloos. 65:35, zoiets. Vooraf was ik er vrijwel zeker van dat Real het zou halen.

  8. #1633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Real Madrid heeft haar eigen imago verpest door inderdaad in dit soort wedstrijden (waar de meeste mensen naar kijken) té vaak door de mand te vallen als zijnde een stelletje gefrustreerde voetballers.
    Dat hebben ze ruimschoots goedgemaakt met de steunbetuigingen door publiek en spelers aan Abidal (Na zijn ziekte) vorig seizoen en Muamba dit seizoen.

    Barcelona is vorig seizoen juist door de mand gevallen naar mijn mening, als je samenvattingen kijkt zie je alleen de goals en mooie combinaties, in de wedstrijden tegen Madrid zag je vorig seizoen wat een aanstellers het in Barcelona zijn met het vier keer doorrollen na overtredingen, vragen om kaarten en simuleren van blessures (Ondertussen door je vingers kijken of de scheidsrechter een kaart geeft)!

  9. #1634

    Standaard

    Goede tackles van Ramos en Marcelo...pff....Webb Webb Webb, laffe herder...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nee, maar ik weet wel dat Ajax er dan iets aan zou doen met Frank de Boer als trainer (zie ook het gevalletje El Hamdaoui). Real Madrid heeft haar eigen imago verpest door inderdaad in dit soort wedstrijden (waar de meeste mensen naar kijken) té vaak door de mand te vallen als zijnde een stelletje gefrustreerde voetballers. Natuurlijk zie ik ze ook wekelijks schitteren in de competitie en uiteraard kunnen ze magistraal voetballen, maar als het even tegenzit beginnen types als Ramos en Pepe vuil te spelen en dat moet je als club nooit goedkeuren.
    100% mee eens.

    Het is natuurlijk niet toevallig dat ik Mourinho aanhaalde in mijn vorige post. Het komt op mij niet over dat hij er alles aandoet om dit wangedrag te voorkomen. Sterker nog: soms lijkt het zelfs alsof hij zijn spelers ertoe aanzet (voornamelijk in de Clasico's). Briljante trainer, vervelend mens... Maar dan nog, de club is altijd groter dan de trainer of speler en daarom begreep ik je eerdere opmerking ook niet helemaal.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik ben bijna mijn hele leven lang supporter van Inter, en ondanks alle ellende die ik met die club heb meegemaakt, heb ik altijd een blauw-zwart hart gehouden. Dus ik weet wat clubliefde is, dwars door alles heen. Ik heb dus ook alle sympathie voor jouw clubliefde en trouw.
    Clubliefde maakt blind zegt men, maar gelukkig ben ik realistisch en zal ik zelf altijd een van de eerste zijn om Real Madrid te bekritiseren. Het was overigens niet mijn bedoeling jullie te beschuldigen van een persoonlijke aversie tegen Real Madrid. Ik reageerde meer op de algemene tendens op diverse fora en websites waarin Real wordt afgeschilderd als een stelletje houthakkers die er alleen maar opuit zijn om tegenstanders het ziekenhuis in te trappen. Gelukkig zien jullie ook de goede kanten van Madrid dit seizoen
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 18-04-2012 om 12:08
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  11. #1636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat hebben ze ruimschoots goedgemaakt met de steunbetuigingen door publiek en spelers aan Abidal (Na zijn ziekte) vorig seizoen en Muamba dit seizoen.

    Barcelona is vorig seizoen juist door de mand gevallen naar mijn mening, als je samenvattingen kijkt zie je alleen de goals en mooie combinaties, in de wedstrijden tegen Madrid zag je vorig seizoen wat een aanstellers het in Barcelona zijn met het vier keer doorrollen na overtredingen, vragen om kaarten en simuleren van blessures (Ondertussen door je vingers kijken of de scheidsrechter een kaart geeft)!
    Gedrag buiten het veld maakt de vele schoppartijen op het veld niet goed.

    Ik ben het met je eens over Barcelona hoor, maar dat staat los van Real Madrid. Barcelona is misschien wel de koning in het aanstellen en naaien (Ribery kon er gisteren ook wat van trouwens), maar ik zie niet hoe dat relevant is in de discussie over Madrid. Fans van Real Madrid moeten niet opeens hun vinger naar Barcelona wijzen als hun clubje ter sprake komt, maar gewoon de hand in eigen boezem steken. Barcelona zal nog wel aan populariteit verliezen als het voetbal wat minder wordt...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  12. #1637
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voetbal, schwalbes en 'slimmigheden' worden in andere landen heel anders beoordeeld dan in Nederland. Hier is iedereen een moraal ridder. Zeker in latijns sprekende landen ben je eerder een held dan een schlemiel. Niet dat het mijn mening is overigens, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt. De ene noemt het vals, achterbaks. Daar meestal niet, zeker als je daarmee de overwinning veilig stelt.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 19-04-2012 om 00:37
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1638

    Standaard

    Weet iemand of ik zaterdag Barcelona - Real via internet (liefst gratis) kan kijken? Normaal kijk ik via Sport1, maar ik kan zaterdag helaas geen tv kijken.

  14. #1639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Weet iemand of ik zaterdag Barcelona - Real via internet (liefst gratis) kan kijken? Normaal kijk ik via Sport1, maar ik kan zaterdag helaas geen tv kijken.
    Hoi,
    sopcast wil dan nog weleens uitkomst bieden. Voor kanalen moet je dan even googlen tegen die tijd. Of je kunt online een wedstrijd bestellen via sport1-online. Maar ja, eigenlijk heb je er al voor betaald.
    Als je de mogelijkheid hebt tot opnemen kan dat ook nog, al vind ik dat niet echt een oplossing.
    Unibet wil ook vaak een livestream plaatsen. Dan moet je jezelf aanmelden (gratis), kun je kijken en dan meteen wedden. Wat dan weer niet hoeft.

  15. #1640

    Standaard

    Bedankt voor je antwoord. Ik heb me in ieder geval even aangemeld voor Sport1 tv, voor het geval het niet gratis lukt. Iemand ervaring hiermee? Krijg je dan een code als je een wedstrijd besteld? Of een link waar je vanaf begin naar toe kan?

  16. #1641

    Standaard

    Met een beetje goed googlen zaterdagavond moet je vrij snel een gratis stream kunnen vinden Hugo

  17. #1642

    Standaard

    Ajax legt Schöne vast
    AMSTERDAM - Ajax heeft zich voor het volgende seizoen versterkt met middenvelder Lasse Schöne. De 25-jarige Deen ondertekent een contract voor 3 jaar bij de Amsterdamse club. Hij stapt komende zomer transfervrij over van NEC. Bij die club speelde hij sinds medio 2008. Zijn contract in Nijmegen loopt dit seizoen af.

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Ajax legt Schöne vast
    AMSTERDAM - Ajax heeft zich voor het volgende seizoen versterkt met middenvelder Lasse Schöne. De 25-jarige Deen ondertekent een contract voor 3 jaar bij de Amsterdamse club. Hij stapt komende zomer transfervrij over van NEC. Bij die club speelde hij sinds medio 2008. Zijn contract in Nijmegen loopt dit seizoen af.
    Had eerst zoiets van: wat moeten ze daar nu mee als je al Eriksen hebt en Aisatti en Janssen. Maar goed: als je hem transfervrij kunt krijgen levert ie alleen maar geld op natuurlijk bij een evt doorverkoop.

  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met een beetje goed googlen zaterdagavond moet je vrij snel een gratis stream kunnen vinden Hugo
    Dan ga ik dat proberen

  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat een terechte overwinning van Bayern! Met vechtlust en passie hebben ze een zich schandalig gedragend Real verslagen. Snap werkelijk niet dat mensen oprecht fan van deze groep gefrustreerde, omhoog gevallen sterren kunnen zijn. Nee geef mij maar Bayern in de finale..
    en Chelsea svp .

  21. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    en Chelsea svp .
    Brrrr.... Kan begrijpen dat Barca niet voor iedereen is weggelegd, maar je kunt van Chelsea nou niet bepaald zeggen dat het een warme club is. Vind zelf dat de club redelijk ver van de fans staat (Barca heeft socios), de spelers zijn bij elkaar gekocht (gelokt met een vet salaris; oke, bij Barca zit ook een goed portie, maar een groot deel is opgeleid) en is toch meer een bedrijf dan een vereniging.

  22. #1647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Barcelona is vorig seizoen juist door de mand gevallen naar mijn mening, als je samenvattingen kijkt zie je alleen de goals en mooie combinaties, in de wedstrijden tegen Madrid zag je vorig seizoen wat een aanstellers het in Barcelona zijn met het vier keer doorrollen na overtredingen, vragen om kaarten en simuleren van blessures (Ondertussen door je vingers kijken of de scheidsrechter een kaart geeft)!
    Maar dat neemt niet weg dat je eerst moet kijken dat je eerst naar de prestatie van Real moet kijken en dan pas met de vinger wijzen naar Barca. Real wijst de laatste jaren eerst naar Barca en steekt dan pas de hand in eigen boezem. Verlies je, dan ben je afgetroefd (minder scherp, minder slim, niet creatief genoeg, te snel opgenaaid worden. Je tegenstander heeft dat dan bewerkstelligd).

  23. #1648

    Standaard

    Ik heb het weleens gezegd: het is geen wonder (en zeker geen prestatie) om met zulke enorme schulden in de halve finale CL te staan. Laat Barca en Real eerst maar eens die 500-600 miljoen schuld afbetalen, kijken of ze nog zo goed presteren.....

    Dan maar Bayern, dat is nog de meest gezonde club. Nooit gedacht dat ik het een Duitse club zou gunnen .

  24. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb het weleens gezegd: het is geen wonder (en zeker geen prestatie) om met zulke enorme schulden in de halve finale CL te staan. Laat Barca en Real eerst maar eens die 500-600 miljoen schuld afbetalen, kijken of ze nog zo goed presteren.....

    Dan maar Bayern, dat is nog de meest gezonde club. Nooit gedacht dat ik het een Duitse club zou gunnen .
    +1

  25. #1650

    Standaard

    Mag toch hopen dat Chelsea met dat afbraakvoetbal niet in de finale komt. Ik verwacht dat Barcelona deze nederlaag thuis wel ruimschoots goedmaakt, al moeten ze wel beter spelen dan vandaag. Ik snap overigens niet dat Guardiola weer begint met Iniesta op linksbuiten. Gewoon terug naar het middenveld zetten en Fabregas op de bank. Overbodige aankoop en voegt vrij weinig toe.

    En Drogba is de overtreffende trap van Ribery, wat een vreselijke vent...
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 18-04-2012 om 22:58
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 66 van 87 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •