Pagina 64 van 87 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    Ben het niet compleet eens met Van Nijnatten, maar vind wel (en zeg ik al bijna 2 jaar) dat Toivonen een schande is voor het Nederlandse voetbal en een aanfluiting dat hij aanvoerder is. Een walgelijk mannetje, die zo snel mogelijk van de Nederlandse velden moet.

    Kuijt naar Feyenoord. Zie het vooralsnog niet gebeuren (gun het Feyenoord wel). Kuyt verdient op het moment 4 mln bij Liverpool, terwijl Feyenoord niet meer zou kunnen betalen dan 1 mln. In dat geval zou ik het begrijpelijk vinden als Kuyt nog een jaar of drie bij een andere club speelt.
    Laatst aangepast door gompier : 10-04-2012 om 17:04

  2. #1577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ben het niet compleet eens met Van Nijnatten, maar vind wel (en zeg ik al bijna 2 jaar) dat Toivonen een schande is voor het Nederlandse voetbal en een aanfluiting dat hij aanvoerder is. Een walgelijk mannetje, die zo snel mogelijk van de Nederlandse velden moet.

    Kuijt naar Feyenoord. Zie het vooralsnog niet gebeuren (gun het Feyenoord wel). Kuyt verdient op het moment 4 mln bij Liverpool, terwijl Feyenoord niet meer zou kunnen betalen dan 1 mln. In dat geval zou ik het begrijpelijk vinden als Kuyt nog een jaar of drie bij een andere club speelt.
    Als je op een gegeven moment in de herfst van je carriere zit en je hebt al een aantal seizoenen bij Liverpool gespeeld voor miljoenen per jaar, dan HOEFT geld toch helemaal niet het probleem te zijn. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan geld. Zeker als je al miljoenen op je rekening hebt staan. Dus ik weet nog net zo niet of Kuijt het niet zou doen. Het is ook een jongen die wil spelen en liefst voor een volksclub als Feyenoord. Daar hoort hij ook thuis (Utrecht, Feyenoord en Liverpool zijn toch ongeveer hetzelfde type club: mouwen opstropen en gaan...)

    Ik hoop alleen wel dat Feyenoord heeeeeeel goed gaat kijken hoe Kuijt er voorstaat op fysiek gebied. Want er is natuurlijk wel een reden dat ie minder speelt. Kan hij brengen wat het Feyenoordpubliek van hem verwacht want als hij komt krijgt hij wel het stempel van "verlosser". Kan hij daaraan voldoen?

    En ik hoop ook dat ze hem niet voor de spits halen en dat het OF Kuijt of Guidetti wordt. Zou wel mooi zijn als Feyenoord ze alletwee had.

  3. #1578

    Standaard

    Stél Feyenoord wordt kampioen (stél!), dan kunnen we een mannetje als Kuijt goed gebruiken. Maar óók iemand als Guidetti. Zou in dat geval Martin van Geel iets kunnen betekenen bij ManCity? Guidetti zal daar niet veel gaan spelen, ook niet als die idioot van een Bolatelli (of hoe heet die knakker) écht weggaat. Als Feyenoord dan CL gaat spelen, betekend dat veel extra ervaring voor Guidetti. Een win-win-situatie voor ManCity en Feyenoord...

  4. #1579

    Standaard

    Ik zie Kuijt graag komen maar dan wel nu want meneer wordt juli 32 dus als hij eerst nog ergens anders gaat ballen dan hoeft het van mij niet meer. Ik denk dat het dan ook voor de spits positie zal zijn. De kans dat Guidetti blijft is alleen aanwezig als Feyenoord kampioen wordt.

  5. #1580

    Standaard

    Straffen ok, maar dan mogen ze dit ook wel in het betaalde voetbal toepassen wat mij betreft :

    KNVB schorst speler voor eeuwig



    De speler van de Enschedese amateurvoetbalclub Rigtersbleek die eind maart tijdens een wedstrijd een kopstoot uitdeelde, is voor zijn leven geschorst. Dat heeft de tuchtcommissie van de KNVB bepaald, zo meldt RTV Oost.

    De speler deelde tijdens de wedstrijd op 24 maart een kopstoot uit aan een tegenspeler van De Tubanters. Het ging om een wedstrijd van A1-teams.

    Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht en de wedstrijd werd gestaakt. De KNVB heeft vorig jaar besloten gewelddadig en agressief gedrag in het amateurvoetbal zwaarder te bestraffen.

    De jongen kan bezwaar maken tegen de uitspraak.

    Bron : Telegraaf.nl

    Enkele reacties van onder het artikel :

    KNVB slaat nu de plank mis. De straf staat in geen verhouding tot de fout die de man gemaakt heeft. KNVB zou een geldboete en een kortere uitsluiting moeten opleggen. KNVB maakt met de eeuwige uitsluiting misbruik van haar macht.

    ___________________

    Is het eerlijk dat profvoetballers eerst een schikkingsvoorstel krijgen en worden gehoord als er enkele wedstrijden schorsing op het spel staan en deze amateur alleen bezwaar kan maken tegen een al uitgesproken straf? Als KNVB echt een levenslange schorsing wilt uitspreken vind ik dat het KNVB het CLUBLID zou moeten royeren.

    ___________________

    Schorsing is een goede zaak , maar pak dan ook als eerste de profspelers aan . Maar dat durft de KNVB niet , dan komen jullie geloofwaardig over . de KNVB trekt dus zelf de boel scheef .

    ___________________

    Een kopstoot in het betaalde voetbal levert je rood op en 3 wedstrijden schorsing. Kunnen we deze jeugdspeler aub hard aanpakken zodat hij over een paar jaar zoiets niet weer doet? Een levenslange schorsing is (tenzij dit al het zoveelste incident is met deze speler) buiten alle proporties!!!

    ___________________

    Geachte KNVB wilt u dit dan ook invoeren bij betaald voetbal,want daar leren deze jonge gasten het van.Want denken ze bij betaald voetbal en dat iedere week op tv krijgen ze ook een lichtere straf.Dus knvb niet met 2 maten meten.Overigens terecht dat dit zo bestraft word maar nogmaals eerlijk is het niet

    ___________________

    Natuurlijk kan dit niet maar waarom een amateur levenslang geschorst en een prof die hetzelfde flikt niet. hoezo gelijke rechtspraak?

  6. #1581

    Standaard

    Ajax op 3-0!! Na 25 minuten, genieten!

  7. #1582

    Standaard

    RKC - PSV 2-1

    Dat wordt weer een jaartje geen Champions League zeg, en nog meer bezuinigen.

    Stel verwende duurbetaalde voetballers.

    Ga eens wat presteren voor de supporters, dan je als slappe zakken voort te bewegen op het veld.

    Zet je eens in, en speel met kracht, en niet als een slappe zak.

    Gefeliciteerd Ajax alvast met het kampioenschap .

    Slappe zakken het PSV zeg
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-04-2012 om 20:59

  8. #1583

    Standaard

    Jammer voor de wedstrijd dat die keeper als een mongool uitkomt, maar kan er verder ook niet mee zitten Hopelijk genieten van nog wat mooie goals in de tweede helft.
    En de resultaten van de andere wedstrijden zijn ook niet verkeerd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1584

    Standaard

    Zaak lijkt wel beslist nu, ik kan me niet indenken dat Ajax dit nog uit handen geeft (en ik heb het niet over de wedstrijd)

    Vreemd toch, nog maar een paar weken geleden leek de afloop volstrekt onvoorspelbaar (en Ajax slechts een outsider)
    PSV is dat in elk geval nog wel. Tjonge jonge, verliezen van RKC, op zo'n moment (al moet gezegd dat RKC dit seizoen goed presteert)

  10. #1585

    Standaard

    Ik kan wel leven met een gelijkspel in Kerkrade. Tweede helft een veldoverwicht maar bijna geen enkele kans gekregen. Belangrijkste is toch wel dat PSV niet bij de eerste 2 eindigt (Prima gedaan RKC) en we Heerenveen, PSV of Twente onder ons houden. Europees voetbal is een terechte beloning voor dit superseizoen!

  11. #1586

    Standaard

    Het is toch belachelijk dat PSV zo slecht presteert dit seizoen, net zo slecht als voorgaande seizoenen.

    Op papier heb je de beste selectie van Nederland misschien, maar het komt er zeker niet uit.

    Er moet echt wel wat veranderen willen ze nog eens kampioen worden.

    Er zal flink ingegrepen moeten worden, en al die duurbetaalde spelers moeten maar eens gaan inzien dat ze veels te weinig presteren voor het geld wat ze verdienen.

    Er mogen wat mij betreft best wel een aantal spelers opgeruimd worden, en inhoudelijk moet er eens goed gekeken worden hoe nu in te grijpen, wil men ooit nog eens de schaal winnen.

    Schandalig voor woorden dat dit al een aantal seizoenen zo is.

    Ik ben PSV supporter, maar ik schaam me voor het feit dat we zo slecht presteren al jaren.

    Het beleid moet echt anders, anders kan er beter een slot op.

    De spelers moeten zich zwaar zwaar schamen voor hun slechte prestaties.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-04-2012 om 21:46

  12. #1587

    Standaard

    Atletico Madrid - Real Madrid 1-4: Hattrick Cristiano Ronaldo!

  13. #1588

    Standaard

    Prima avond voor Ajax. De titel komt nu wel erg dichtbij...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  14. #1589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is toch belachelijk dat PSV zo slecht presteert dit seizoen, net zo slecht als voorgaande seizoenen.

    Op papier heb je de beste selectie van Nederland misschien, maar het komt er zeker niet uit.

    Er moet echt wel wat veranderen willen ze nog eens kampioen worden.

    Er zal flink ingegrepen moeten worden, en al die duurbetaalde spelers moeten maar eens gaan inzien dat ze veels te weinig presteren voor het geld wat ze verdienen.

    Er mogen wat mij betreft best wel een aantal spelers opgeruimd worden, en inhoudelijk moet er eens goed gekeken worden hoe nu in te grijpen, wil men ooit nog eens de schaal winnen.

    Schandalig voor woorden dat dit al een aantal seizoenen zo is.

    Ik ben PSV supporter, maar ik schaam me voor het feit dat we zo slecht presteren al jaren.

    Het beleid moet echt anders, anders kan er beter een slot op.

    De spelers moeten zich zwaar zwaar schamen voor hun slechte prestaties.
    Ik betwijfel of het aan de wil van de spelers ligt. PSV is gewoon geen TEAM.
    De verdedigers zijn gewoon niet top (kunnen ze zelf ook niets aan doen).
    Er is geen leider.
    Plus voorin lopen teveel ego's (Toivonen, Labyad, Mertens) die elkaar in de weg lopen.

    Verkoop iig Toivonen: ben je van een hoop gelazer af. Zelfde geld voor Labyad (wil toch weg en zo'n goede voetballer is het ook niet).
    Haal met dat geld een verdediger die zowel in het centrum als rechtsback uit de voeten kan. En als er geen goede te halen is, zet er dan eigen jeugd in.
    Haal een LEIDER in huis, met bijv. Van Bommel. Of geef Strootman daar goede begeleiding in.
    Laat de voorhoede in dienst van Matavs spelen. Verplicht ze voor mij part tenminste een x aantal voorzetten per wedstrijd af te leveren ofzo ipv altijd maar weer naar binnen trekken en het de spits onmogelijk maken te voetballen.
    Zet Wijnaldum terug op het middenveld en Lens weer op rechts. Ik denk dat hij en strootman zullen opbloeien met v. Bommel naast hen die coacht.

    M.i. hoeft er helemaal niet zoveel te veranderen qua spelersmateriaal (behalve in de verdediging: zie Zanga komt natuurlijk al, dus met nog 1 erbij kom je al een eind). Het gaat er alleen om dat de balans ver te zoeken is en er een paar rotte appels tussen zitten.

  15. #1590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik kan wel leven met een gelijkspel in Kerkrade. Tweede helft een veldoverwicht maar bijna geen enkele kans gekregen. Belangrijkste is toch wel dat PSV niet bij de eerste 2 eindigt (Prima gedaan RKC) en we Heerenveen, PSV of Twente onder ons houden. Europees voetbal is een terechte beloning voor dit superseizoen!
    We zijn weer een ploeg voorbij en Twente moet nog tegen Ajax en we krijgen AZ zelf nog op bezoek dus een tweede plek zie ik nog wel tot mogelijkheden behoren. Misschien dat Ajax niet hoeft te wachten tot laatste dag voor een kampioenshap maar voor de rest blijft het waarschijnlijk spannend tot de laatste minuut.

  16. #1591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Als je op een gegeven moment in de herfst van je carriere zit en je hebt al een aantal seizoenen bij Liverpool gespeeld voor miljoenen per jaar, dan HOEFT geld toch helemaal niet het probleem te zijn. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan geld. Zeker als je al miljoenen op je rekening hebt staan. Dus ik weet nog net zo niet of Kuijt het niet zou doen. Het is ook een jongen die wil spelen en liefst voor een volksclub als Feyenoord. Daar hoort hij ook thuis (Utrecht, Feyenoord en Liverpool zijn toch ongeveer hetzelfde type club: mouwen opstropen en gaan...)
    Even voor de goede orde: Ik, persoonlijk, zie het niet gebeuren. Dat wil dus zeker niet zeggen dat het niet gebeurt. Zeker bij een speler als/met de mentaliteit van Kuyt zou het me ook niet verbazen. Feyenoord gun ik een speler als Kuyt ook, die altijd 150% inzet toont.

  17. #1592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat wordt weer een jaartje geen Champions League zeg, en nog meer bezuinigen.
    Denk dat dat afhangt van aankomende zaterdag. Win je van AZ, dan sta je op een punt van ze. Dan kan het nog. Verlies je of speel je gelijk, dan is het HEEL ver weg...

  18. #1593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Laat de voorhoede in dienst van Matavs spelen...
    Ik zie liever Lens daar staan, lijkt me persoonlijk een betere speler, die ook meer brengt.

  19. #1594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zie liever Lens daar staan, lijkt me persoonlijk een betere speler, die ook meer brengt.
    Lens is vooral gevaarlijk als je op de counter speelt met zijn snelheid of als je een spits nodig hebt die vanuit de spitspositie wegtrekt zodat daar spelers als Mertens, Toivonen en Wijnaldum kunnen opduiken. Als je tegen ploegen als RKC speelt (Heb alleen de goals gezien gisteren, was gelijktijdig met Roda-Feyenoord) heb je meer aan een spits als Matavz die goed is in de kleine ruimte en een echte afmaker is, daar hebben ze hem toch voor gekocht. Dan heb je echter wel aanvoer nodig zoals Tadic bij Groningen aan hem gaf.

    Titel lijkt me weg voor PSV, 2e kan nog al hebben ze AZ, Twente en Feyenoord boven zich die ze in moeten halen. Niet makkelijk dus!
    Laatst aangepast door wimv : 12-04-2012 om 15:52

  20. #1595

    Standaard

    Van mij mag de titel komen, maar lig er echt niet wakker van als ze het niet halen.

    Op de manier zoals ze spelen verdienen ze hem echt niet.

  21. #1596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    We zijn weer een ploeg voorbij en Twente moet nog tegen Ajax en we krijgen AZ zelf nog op bezoek dus een tweede plek zie ik nog wel tot mogelijkheden behoren. Misschien dat Ajax niet hoeft te wachten tot laatste dag voor een kampioenshap maar voor de rest blijft het waarschijnlijk spannend tot de laatste minuut.
    Nu alles zo dicht bij elkaar stond, gingen ze ook bij Feyenoord naar de koppositie kijken. Logisch. Kampioen hoeven ze niet te worden (wat hebben we daar eerlijk gezegd te zoeken??), maar 3e of misschien wel 2e (als ze AZ nu wel verslaan en revenge nemen op ADO) is mogelijk.
    Zelf zou ik de 3e plak al super vinden, zeker gezien waar Feyenoord vandaan is gekomen. Al hebben er toch ook dit seizoen een handvol uitslagen á la vorig seizoen bij gezeten helaas.

    Maar eerst zaterdagavond van Excelsior winnen. Je hebt dan ook PSV - AZ en Twente - NAC. Dan mag PSV goed winnen van AZ van mij.

  22. #1597

    Standaard

    Mooi nieuws op vrijdag de 13e!: http://www.fr12.nl/nieuws/18105-prom...-een-feit.html

    Op deze weg doorgaan dan kunnen we de komende jaren structureel meedoen om de bovenste plaatsen. Misschien Kuijt via een slimme constructie terughalen of Luc voor een jaar huren van Inter dan is de zwakke plek in de selectie van volgend seizoen ook weer opgevuld.

  23. #1598

    Standaard

    Ajax kampioen lijkt me, geweldige inhaalrace, gefeliciteerd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1599

    Standaard

    Verschrikkelijk nieuws is dit altijd :

    Video: Livorno-verdediger Piermario Morosini krijgt hartaanval op veld en sterft in ziekenhuis



    Brekend nieuws. Via de boys van Sport 1. De Italiaan Piermario Morosini liet zaterdagmiddag het leven. De verdediger van Livorno kreeg een hartaanval tijdens de wedstrijd met Pescara in de Italiaanse Serie B.

    Morosini, die ook uitkwam voor Bologna en Vicenza, zakte in elkaar tijdens de eerste helft. De competitieleiding van de Serie B bevestigde het bericht zojuist op haar website: “Een tragedie op het veld. Na het krijgen van een hartaanvaal in de wedstrijd tussen Pescara en Livorno heeft Piermario Morosini het leven gelaten.

    De 25-jarige speler, die uit de jeugd van Atalanta Bergamo komt, kwam in januari over van Udinese en speelde negen keer voor de Amaranto.”

    Morosini werd na zijn ineenstorting naar het ziekenhuis afgevoerd en kreeg tijdens de rit nog een hartaanval. De verdediger stierf volgens onbevestigde berichten in de ambulance op weg naar het ziekenhuis. De Italiaanse bond heeft alle wedstrijden per direct afgelast. Hieronder video :

    Let op: De_beelden kunnen als schokkend ervaren worden.

    Bron : Schwalbeunited.nl

    R.I.P.

  25. #1600

    Standaard

    En ook in Enschede doen ze gretig mee om het kampioenschap in Amsterdam te laten vieren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 64 van 87 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •