Pagina 63 van 87 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Na enige tijd van afwezigheid:
    zondag de (lijkt mij) nog enige kans op een prijs dit seizoen.....na de blamerende vertoning tegen ajax 1,5 week geleden.

    Mbt de titel voorspel ik dat in ronde 33 de schaal al naar ajax gaat.

  2. #1552

    Standaard

    Dan hoop ik dat je gelijk krijgt
    The Garage

  3. #1553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mbt de titel voorspel ik dat in ronde 33 de schaal al naar ajax gaat.
    Dat kan niet, dan worden wij namelijk thuis tegen Heracles kampioen!

    Koeman moet toch echt trainer van het jaar worden, heeft gezien de beperkte financiele middelen (itt tot Ajax, PSV en Twente) en de criteria van de KNVB het beste gepresteerd van alle trainers.

    AZ er trouwens terecht uit tegen Valencia, 4-0 verloren. Vorige week kregen ze al teveel met de winst thuis, in Spanje is gebleken dat Valencia toch echt veel beter is. Naast Valencia zijn uit Spanje ook Atletico Madrid en Athletic Bilbao door naar de halve finale samen met Sporting uit Portugal. Spanje is met Real Madrid - Barcelona als waarschijnlijke finale bij de CL en 3 van de 4 ploegen in de halve finales van de Europa League toch echt het voetballand op dit moment.

  4. #1554

    Standaard

    Als de clubs in Nederland ook honderden miljoenen schuld zouden mogen hebben, dan zouden we ook wel verder komen....

    Als de Nederlandse clubs niet elke keer hun beste spelers zouden moeten verkopen aan clubs die al diep in de schulden zitten, dan zou alles er heel anders uitzien.....

    Als clubs als Real eerst hun schulden moesten saneren, voordat ze spelers als Ronaldo mochten kopen.....

    Als clubs als Barca eerst hun schulden moesten saneren, dan zouden spelers als Messi en Xavi daar niet meer daar spelen....

    Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke gevolgen van de Financial Fair Play. En dan hoop ik niet op voorstellen zoals die dat de Spaanse overheid even de schulden van de voetbalclubs kwijtscheldt. Het is van de zotte dat Feyenoord (terecht) wel een veel mindere schuld moet wegwerken, terwijl ze daar vrolijk verder blijven kopen, en exorbitante salarissen blijven betalen.

  5. #1555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Laat ik het zo zeggen: Ik kijk liever naar de Premier League dan naar de Liga BBVA. Ik wil gewoon alles zien, niet alleen goed voetbal. Ik wil ook strijd zien en fysieke duels. En spelers die tot het gaatje gaan. Bij Barcelona mis je gewoon veel van dat alles. Voetbal is meer dan alleen de bal heen en weer tikken.
    Eens, maar ben er niet mee eens dat ze daar geen strijd leveren. Strijd leveren is niet alleen maar fysieke duels uitvechten. En gezien de vele lichtgewichten in die selectie is het begrijpelijk dat ze de duels uit de weg gaan, want dat winnen ze dan nooit. Puyol,Pique en Alves uitgezonderd.
    Ik vind het spel van Barca geniaal om te zien, maar alleen als het doelpunten en doelkansen oplevert. Als dat niet lukt wordt dat gebrei inderdaad wel irritant, zeker als ze dan ook steeds blijven vallen en zeuren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Na enige tijd van afwezigheid:
    zondag de (lijkt mij) nog enige kans op een prijs dit seizoen.....na de blamerende vertoning tegen ajax 1,5 week geleden.

    Mbt de titel voorspel ik dat in ronde 33 de schaal al naar ajax gaat.
    Ik denk dat a.s. woensdag een cruciale dag wordt met Heerenveen - Ajax en AZ - Twente op het programma. Heerenveen uit is toch een lastige wedstrijd, ook al heeft Heerenveen juist in topwedstrijden dit seizoen teleurgesteld. Als Ajax die wedstrijd winnend afsluit, zie ik ze recht op de titel afstevenen.

    Hoe is die nederlaag tegen Ajax onder supporters gevallen? Ik heb alleen gesproken met een neefje van 14 die uiteraard volledig stuk zat.

    Ik heb hier voor de wedstrijd nog gezegd dat ik het vreemd vond dat vrijwel iedereen PSV ineens weer als favoriet zag, niettemin vond ik de machteloosheid onthutsend. Zelden zo'n zwak PSV gezien.

  7. #1557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Hoe is die nederlaag tegen Ajax onder supporters gevallen?
    De meningen waren haast unaniem: slappe instelling, aan zichzelf te danken, etc.

  8. #1558

    Standaard

    Wat sneu voor die fans :

    300 fans niet naar De Kuip



    300 supporters van Heracles Almelo hebben op de dag van de bekerfinale weinig geluk. Door een tekort aan bussen staan de fans van de ploeg van Peter Bosz nog in Almelo.

    De supporters van Heracles, die allen een kaartje hebben weten te bemachtigen, kregen te horen dat ze beter naar huis konden gaan.

    Er zouden vijf bussen te weinig te zijn, meldt TC Tubantia. De ME in Almelo probeert de gemoederen te sussen.

    Bron : Telegraaf.nl

    En wat armoedig van de gemeente dat ze dit niet op kunnen lossen

  9. #1559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat sneu voor die fans :

    300 fans niet naar De Kuip



    300 supporters van Heracles Almelo hebben op de dag van de bekerfinale weinig geluk. Door een tekort aan bussen staan de fans van de ploeg van Peter Bosz nog in Almelo.

    De supporters van Heracles, die allen een kaartje hebben weten te bemachtigen, kregen te horen dat ze beter naar huis konden gaan.

    Er zouden vijf bussen te weinig te zijn, meldt TC Tubantia. De ME in Almelo probeert de gemoederen te sussen.

    Bron : Telegraaf.nl

    En wat armoedig van de gemeente dat ze dit niet op kunnen lossen
    Sjongejonge.
    Dat snap ik nu echt niet.
    Die mensen kopen een kaartje. Dan WEET je toch hoeveel mensen er mee gaan? Hoe kunnen er dan 5 bussen te kort zijn?
    Dat dat niet zo snel op te lossen is snap ik wel want waar haal je op stel en sprong 5 bussen en 5 chauffeurs vandaan (zeker in het paasweekend: welke chauffeur die toevallig vrij heeft is zo stom om zn telefoon op te nemen als ie ziet dat de baas belt?)
    Maar dan nog: dan bel je toch met de Kuip en zorg je dat die mensen met eigen vervoer kunnen komen. Moeten ze alleen zelf uitvinden waar ze moeten parkeren ofzo. Ik neem aan dat er lijsten zijn van de namen die in de bus moeten zitten. Dan geef je die toch door en laat je de mensen een id-bewijs meenemen zodat ze er iig in kunnen ofzo.

    Of komen die heikneuters hier net pas achter als de mensen in moesten stappen. Knap stom dan...

  10. #1560

    Standaard

    Ach veel viel er niet te genieten voor de Heraclieden. PSV verdiende winnaar in een teleurstellende finale.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Sjongejonge.
    Dat snap ik nu echt niet.
    Die mensen kopen een kaartje. Dan WEET je toch hoeveel mensen er mee gaan? Hoe kunnen er dan 5 bussen te kort zijn?
    Dat dat niet zo snel op te lossen is snap ik wel want waar haal je op stel en sprong 5 bussen en 5 chauffeurs vandaan (zeker in het paasweekend: welke chauffeur die toevallig vrij heeft is zo stom om zn telefoon op te nemen als ie ziet dat de baas belt?)
    Maar dan nog: dan bel je toch met de Kuip en zorg je dat die mensen met eigen vervoer kunnen komen. Moeten ze alleen zelf uitvinden waar ze moeten parkeren ofzo. Ik neem aan dat er lijsten zijn van de namen die in de bus moeten zitten. Dan geef je die toch door en laat je de mensen een id-bewijs meenemen zodat ze er iig in kunnen ofzo.

    Of komen die heikneuters hier net pas achter als de mensen in moesten stappen. Knap stom dan...
    Zoals gewoonlijk zijn er altijd mensen die zonder kaartje een bus instappen.......
    Dan kom je op het einde inderdaad bussen tekort
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  12. #1562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gideon Markus Bekijk bericht
    Zoals gewoonlijk zijn er altijd mensen die zonder kaartje een bus instappen.......
    Dan kom je op het einde inderdaad bussen tekort
    Als je alleen de bus in mag als je je kaartje laat zien is er niks aan de hand. Gewoon slecht georganiseerd!

  13. #1563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ach veel viel er niet te genieten voor de Heraclieden. PSV verdiende winnaar in een teleurstellende finale.
    Wedstrijd niet gezien, bekervoetbal boeit me niet echt (in Nederland, welteverstaan)

    Staat mooi op je palmares, bekerwinst, maar verder denk ik dat het niet echt een reden is om er eens op los te feesten. Voor Heracles was het natuurlijk een ander verhaal geweest, voor zulke ploegen is het een hoofdprijs.

  14. #1564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Wedstrijd niet gezien, bekervoetbal boeit me niet echt (in Nederland, welteverstaan)

    Staat mooi op je palmares, bekerwinst, maar verder denk ik dat het niet echt een reden is om er eens op los te feesten. Voor Heracles was het natuurlijk een ander verhaal geweest, voor zulke ploegen is het een hoofdprijs.
    PSV vierde het nogal uitbundig inderdaad. Finale was teleurstellend ja, maar PSV besliste het dan ook erg snel in de 2e helft. Heb me weer enorm zitten ergeren aan Toivonen; had een donkerrode kaart verdiend.

  15. #1565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    PSV vierde het nogal uitbundig inderdaad. Finale was teleurstellend ja, maar PSV besliste het dan ook erg snel in de 2e helft.
    Uitbundig?
    Beker in ontvangst nemen, rondje over het veld en klaar. Geen huldiging in Eindhoven. Als dat al uitbundig is.......
    Ik kan me een bekerfinale herinneren (2 jaar geleden meen ik) waarbij de winnaar na afloop een huldiging in de stad kreeg en de aanvoerder zelfs de microfoon greep om nogal uitbundig de tegenstander verwensingen toe te werpen......

    Hoe dan ook: de landstitel is en blijf de belangrijkste prijs, de beker komt ver daarna....maar is iig beter dan de johan fruitschaal.

  16. #1566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uitbundig?
    Beker in ontvangst nemen, rondje over het veld en klaar. Geen huldiging in Eindhoven. Als dat al uitbundig is.......
    Ik kan me een bekerfinale herinneren (2 jaar geleden meen ik) waarbij de winnaar na afloop een huldiging in de stad kreeg en de aanvoerder zelfs de microfoon greep om nogal uitbundig de tegenstander verwensingen toe te werpen......

    Hoe dan ook: de landstitel is en blijf de belangrijkste prijs, de beker komt ver daarna....maar is iig beter dan de johan fruitschaal.
    De John-Cruijff-schaal, of liever gezegd de wedstrijd voor die prijs, is interessant omdat er vaak twee titelkandidaten tegenover elkaar staan en het aardig is om te zien hoe ze ervoor staan. Verder is het natuurlijk van weinig belang.

    De beker trekt niet meer, in België is dat ook zo. De kwart- en halve finales zijn hier met heen- en terugwedstrijden, maar die worden al jaren voor halfvolle of lege stadions afgewerkt. Nu wil men weer een ander systeem invoeren, ik ben alweer vergeten welk. In Engeland is met name de League Cup (de tweede beker, na de FA Cup) op z'n retour. Clubs werken de wedstrijden vaak met een veredeld B-team af.

  17. #1567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uitbundig?
    Beker in ontvangst nemen, rondje over het veld en klaar. Geen huldiging in Eindhoven. Als dat al uitbundig is.......
    Ik kan me een bekerfinale herinneren (2 jaar geleden meen ik) waarbij de winnaar na afloop een huldiging in de stad kreeg en de aanvoerder zelfs de microfoon greep om nogal uitbundig de tegenstander verwensingen toe te werpen......

    Hoe dan ook: de landstitel is en blijf de belangrijkste prijs, de beker komt ver daarna....maar is iig beter dan de johan fruitschaal.
    Het zit diep die club uit Amsterdam maar wel scherp blijven hè?!

    Het was geen huldiging in de stad maar gewoon in de arena omdat daar op grote schermen de wedstrijd kon worden bekeken omdat de finale (hoe triest ook) uit 2 wedstrijden bestond.
    The Garage

  18. #1568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Het zit diep die club uit Amsterdam maar wel scherp blijven hè?!

    Het was geen huldiging in de stad maar gewoon in de arena omdat daar op grote schermen de wedstrijd kon worden bekeken omdat de finale (hoe triest ook) uit 2 wedstrijden bestond.
    Net opgezocht: klopt. In 2010 was het niet in de stad....maar in 2007 wel.

    Niks mis met een huldiging, maar het ging mij om het 'pot verwijt de ketel' principe.

  19. #1569

    Standaard

    Het ging mij niet om het contrast tussen Ajax en PSV, maar meer om de beelden in de kleedkamer en jubelstemming die er heerste bij PSV. Heb dat nooit zo begrepen dat de topclubs het als een echte prijs ervaren (maar dat kan ook liggen aan het feit dat de ik de Nederlandse bekercompetitie maar saai vind).

  20. #1570

    Standaard

    Walgelijk figuur die Toivonen. Tegenvallende finale, totaal geen spanning en Heracles had echt niks in te brengen. Jammer dat je in zo'n lang weekend maar een wedstrijd hebt.

  21. #1571

    Standaard

    Feyenoord opent gesprekken over terugkeer van Kuijt

    09/04/2012 20:54
    Feyenoord onderneemt een serieuze poging om Dirk Kuijt terug te halen naar De Kuip. Club en speler voerden inmiddels een eerste gesprek met elkaar. De 31-jarige Kuijt heeft nog een doorlopend contract bij Liverpool, maar staat daar op de nominatie om na dit seizoen te vertrekken.

    Kuijt staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar Rotterdam. Er zijn echter nog wel de nodige hindernissen. In Liverpool ontvangt Kuijt een miljoenensalaris terwijl Feyenoord vanwege de financiële situatie aan grenzen is gebonden. Kuijt zal qua salaris dus flink moeten inleveren.

    De Oranje-international heeft in het verleden al diverse keren laten weten graag terug te keren bij Feyenoord als speler. Kuijt stond tussen 2003 en 2006 onder contract in De Kuip waarna hij de overstap naar Liverpool maakte. (Martijn Krabbendam)

  22. #1572

    Standaard

    Denk dat hij eerst nog een tussenstop maakt naar een andere club, hij is tenslotte pas 31.

  23. #1573

    Standaard

    Ik ben het volledig eens met deze column van Van Nijnatten: http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcol...ijn-neus.dhtml

    Types als Toivonen moeten zo snel mogelijk van het veld geweerd worden. Als de scheidsrechter het niet doet dan de club maar. Helaas heeft PSV het al eerder toegestaan (tegen NAC) dat Tovonen zich als een aanvoerder onwaardig gedroeg. Nu zullen ze hem waarschijnlijk ook niet aanpakken, het winnen van prijzen is blijkbaar belangrijker dan sportief gedrag?!

    @Jordy: Ik denk het ook. Het zou wel fantastisch zijn, een fitte Kuijt schiet er in de nederlandse competitie makkelijk tussen de 20 en 30 in. Met Immers erachter zou ook mooi zijn, dan heb je op het middenveld ook wat meer lengte. Schone zou ook een goede optie zijn maar is niet meer haalbaar gezien de clubs die hem willen hebben (Twente, Ajax, Schalke).

  24. #1574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik ben het volledig eens met deze column van Van Nijnatten: http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcol...ijn-neus.dhtml
    Ik vind Toivonen een irritante kerel, maar kan dit onmogelijk een sterk stukje vinden. Blijkbaar vindt Van Nijnatten Toivonen een ******** omdat hij een tegenstander blesseert op een moment dat de wedstrijd beslist is. Je kunt een harde overtreding op zo'n moment dom noemen: de wedstrijd is beslist, dus voer je geen risicovolle tackles uit, die houden namelijk ook voor jezelf een risico in (kaarten!), maar het lijkt me onzin om te stellen dat een overtreding op dat moment erger of smeriger is dan vroeg in de wedstrijd.

  25. #1575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    dus voer je geen risicovolle tackles uit, die houden namelijk ook voor jezelf een risico in (kaarten!), maar het lijkt me onzin om te stellen dat een overtreding op dat moment erger of smeriger is dan vroeg in de wedstrijd.
    Overtreding op zich is gewoon smerig en achterbaks (Van achteren). Helaas staat Toivonen naast zijn voetballende kwaliteiten ook hier om bekend. Dat PSV op dat moment 3-0 voor staat maakt het nog dommer, dat Van Boekel hier geel voor geeft ipv rood is triest, voor deze actie hoort Toivonen wel een wedstrijdje of 3, 4 aan de kant te blijven!

Pagina 63 van 87 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •