Pagina 62 van 87 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Hatelijk bedoeld, neem ik aan.
    Dat lijkt me niet..

  2. #1527

    Standaard

    Het lijkt me toch dat hij het niet eens is met wat Wim Kieft zei over die uitspraak "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste(n)" en Kieft's oordeelsvermogen in twijfel trekt. Goed, ik kan me vergissen, maar ik kan het moeilijk anders lezen.

  3. #1528
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kieft is gewoon niet zo'n Ajax fan, ondanks dat hij er gespeeld heeft. Daar integen zijn er weer anderen Ajacieden die het weer niet met hem eens zijn. Hij zei er wel gelijk bij dat het tevens wellicht iets harder en daardoor wellicht een mentale verbetering was, maar niet helemaal zijn ding. Nou dat kan. Misschien zelfs logisch, want Ajax speelt ook helemaal niet best... Maar goed, de meeste "sterren" waar je voor naar het stadion komt, spelen al een tijdje niet meer of zijn allang weg.

    Dus zoals men gisteren ook zei, je verbaasd je eigenlijk over de stootkracht van Ajax. De meeste doelpunten voor (70/33) En alleen AZ(25), Twente(32), Feyenoord(32) en Vitesse(32) hebben minder tegendoelpunten. En dat terwijl er geen spits is of één die echt lekker op het doel kan schieten... We allemaal broekies hebben spelen en de aanval altijd wel een beetje apatisch oogt. Ra ra hoe kan dit?

    Wellicht zwijnen ze steeds tot de 70ste minuut en is de tegenstander moe en vallen de doelpunten dan vanzelf. Maar hè, valt dan wat voor te zegge...

    Het is uiteraard al wel algemeen bekend dat het bij PSV gemoedelijker is/was dan bij Ajax. Daarmee zegt Kieft ook niks nieuws onder de zon. En het is ook al een tijdje geleden dat Ajax de krachtterm "Wij zijn de beste" heeft gebruikt. Koeman ongeveer 9 jaar geleden met die één op zijn stropdas was wel de laatste stuiptrekking. Dus dat zijn inmiddels ook al wat ouwere koeien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1529

    Standaard

    Ik bedoelde dat ik Kieft echt een waardeloze commentator/studio gast vind. Daar komt echt geen zinnig woord uit. Als ie al uit z'n woorden komt
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #1530

    Standaard

    Mooi en humorvol gesprek met Willem van Hanegem over 75 Jaar de Kuip :

    http://eversstaatop.radio538.nl/frag...-75-jaar-kuip/

    Bron : EversstaatOp.nl

    Ik blijf het een leuke man vinden, al vinden sommige mensen hem 3 x niks.

  6. #1531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik bedoelde dat ik Kieft echt een waardeloze commentator/studio gast vind. Daar komt echt geen zinnig woord uit. Als ie al uit z'n woorden komt
    Als commentator bij een wedstrijd voegt ie idd niet veel toe. Maar al is ie ergens gast en je hebt een goede interviewer, dan heeft ie toch nog al eens iets zinnigs te zeggen.

  7. #1532

    Standaard

    Ik erger me vooral aan de manier waarop hij dingen zegt. Je weet als hij aan een verhaal begint al precies wat hij gaat zeggen. Maar dat duurt dan altijd nog een hele tijd voordat hij zelf de woorden heeft gevonden. In de studio vind ik dat altijd al heel erg storend, maar tijdens een wedstrijd is dat helemaal irritant. Soms is hij ook gewoon 10min. stil. En dan ineens hoor je hem weer. Alsof ie even onwijs naar de wc moest of zo

    Wat hij dan zegt is misschien niet altijd onzinnig, maar als het zoveel moeite kost dan hoeft het van mij al niet meer. Zo'n soort baan is gewoon niet voor iedereen weggelegd. Je moet gewoon snel en alert kunnen reageren op situaties of vragen en dat gaat hem nou eenmaal niet zo makkelijk af. Ik vind hem er dan ook totaal niet geschikt voor.

    Edwin v/d Sar zit nu soms ook in de studio, maar die heeft een zelfde soort probleem. Hij heeft natuurlijk kennis zat, maar als je jezelf niet goed kunt verwoorden dan komt dat niet goed over op de kijker.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1533

    Standaard

    Goede, degelijke wedstrijd van AC Milan gisteren. Messi was ook lekker over de zeik omdat de scheidsrechter een keertje niet in het voordeel van Barcelona fluit, net goed voor die kaartenvragers!

    Halve finales zijn eigenlijk wel duidelijk:

    Bayern Munchen - Real Madrid
    Chelsea - AC Milan

    Finale wordt dan hopelijk Real Madrid - AC Milan met een 3-0 uitslag voor Madrid, 2 keer Cristiano Ronaldo en 1 keer Benzema!

  9. #1534

    Standaard

    Ik denk persoonlijk dat Barca thuis het karwei wel weet te klaren, met een kolkend Nou Camp achter ze moet dat gaan lukken. Bayern Munchen - Real wordt een geweldig affiche, ik gun het Bayern eigenlijk wel gezien de geweldige opmars die ze hebben gemaakt de afgelopen weken.

  10. #1535

    Standaard

    Ja, ik zie ook niet hoe je Barca af kunt schrijven na een 0-0 uit. Dat lijkt mij negatief voor Milan en alleen een beetje jammer voor Barca.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #1536
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Milan deed het gisteren zeker in de tweede helft heel erg goed. Ze sloten alle afspeelmogelijkheden af. Hierdoor kon Barca heel moeilijk combineren. Normaal gesproken heeft Barca altijd wel minimaal twee afspeelmogelijkheden, maar gisteren met name in de tweede helft even niet. En toch lukte het hier en daar zelfs nog om een gaatjes te vinden. Echter kost dit Milan heel veel kracht en concentratie en was Barca verre van hun goede doen. Alleen als die omstandigheden volgende keer weer exact hetzelfde zijn maakt Milan kans. Maar moet dat nog zien gebeuren. Desondanks vond ik het knap van Milan om Barca zo te kunnen ontregelen. Maar of ze dat twee keer lukt. Dan zullen ze iig moeten scoren. En aanvallend vond ik Milan weer niet erg best.

    Ach ja, de bal is rond en zie altijd liever aanvallend voetbal zegevieren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ja, ik zie ook niet hoe je Barca af kunt schrijven na een 0-0 uit. Dat lijkt mij negatief voor Milan en alleen een beetje jammer voor Barca.
    AC Milan speelde in de poule 2-2 bij Barcelona, als ze dit weer voor elkaar krijgen zijn ze door op uitdoelpunten.

    Als je eerst thuis begint tegen Barcelona is 0-0 een goede uitslag, dan heb je namelijk geen uitdoelpunt toegestaan. Elk gelijkspel behalve 0-0 betekent uitschakeling voor Barcelona dus het lijkt me wel meer dan een beetje jammer voor Barcelona.

    Verder is het voor de CL als toernooi ook niet goed als Barcelona hem weer wint. Een andere club (Madrid, Bayern, Chelsea, Milan) als winnaar zou goed zijn voor de afwisseling en de uitstraling van het toernooi.

  13. #1538

    Standaard

    Van mij mag ook een andere club wel eens winnen. Heb het helemaal gehad met dat suffe getik van Barcelona. En maar zeuren dat ze tikjes krijgen. Ja, vind je het gek als je de hele tijd zo voetbalt. Ik ben er klaar mee.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1539

    Standaard

    Ik kan het me goed voorstellen dat mensen het hebben gehad met Barcelona. Ik heb het inmiddels ook al een tijdje en dan niet omdat ik Madrid fan ben. Ik heb respect voor het voetbal, maar het constante gezeur van deze (schijn-)heilige spelers begint nu toch echt grote vormen aan te nemen.

    Dat gezegd hebbende zie ik overigens dus echt geen kans voor AC Milan in Camp Nou. Barcelona is nog steeds het beste team ter wereld. En als Guardiola gaat inziet dat Iniesta toch echt geen linksbuiten is, Keita Barcelona-onwaardig is en Busquets de meest overschatte en irritante speler op deze aardbol is, dan rollen ze gewoon elke tegenstander weer op.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  15. #1540

    Standaard

    Ik zie Barca ook wel doorgaan, al ben ik wel benieuwd of Zlatan zijn gram kan halen in Nou Camp. Het is wel een type speler die boven zichzelf kan groeien met wraakgevoelens als drijfveer. Als Milan die uitgoal snel kan maken hebben ze een goede kans om door te gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    ... al ben ik wel benieuwd of Zlatan zijn gram kan halen in Nou Camp. Het is wel een type speler die boven zichzelf kan groeien met wraakgevoelens als drijfveer...
    Misschien deelt ie een trap of een klap uit aan spelers.

    Vraag maar eens aan z'n medespelers, die kunnen er over meepraten, die hebben dat ervaren.

    Misselijke speler bah.

  17. #1542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Van mij mag ook een andere club wel eens winnen. Heb het helemaal gehad met dat suffe getik van Barcelona. En maar zeuren dat ze tikjes krijgen. Ja, vind je het gek als je de hele tijd zo voetbalt. Ik ben er klaar mee.
    Niet echt een voetballiefhebber lijkt me dan. Het is toch magistraal om te zienn dat ze een tegenstander compleet hun wil opleggen: gewoon de bal rondtikken tot er een gaatje valt en dan nog zo goed dat de tegenstander de bal amper krijgt. Dat heet domineren..
    Wat wil je dan: dat ze gewoon dom naar voren rennen zonder idee? En dan balverlies lijden zodat de verdediging onder druk komt te staan. Dat wil je bij Barca niet want die verdediging is soms echt niet zo solide.
    Je hebt wel gelijk dat het saaier wordt om naar te kijken voor een neutrale toeschouwer, maar dit Barca is gewoon te goed voor een ander type voetbal.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 29-03-2012 om 21:25

  18. #1543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Niet echt een voetballiefhebber lijkt me dan. Het is toch magistraal om te zienn dat ze een tegenstander compleet hun wil opleggen: gewoon de bal rondtikken tot er een gaatje valt en dan nog zo goed dat de tegenstander de bal amper krijgt. Dat heet domineren..
    Wat wil je dan: dat ze gewoon dom naar voren rennen zonder idee? En dan balverlies lijden zodat de verdediging onder druk komt te staan. Dat wil je bij Barca niet want die verdediging is soms echt niet zo solide.
    Je hebt wel gelijk dat het saaier wordt om naar te kijken voor een neutrale toeschouwer, maar dit Barca is gewoon te goed voor een ander type voetbal.
    Oh, ben zeker wel een voetbal liefhebber. En ik moet zeggen dat ik er in het begin ook echt van kon genieten. Prachtige passing en mooi uitgespeelde goals. Maar daar ben ik nu dus wel een beetje klaar mee. Het is voor de niet-Barca fan gewoon niet echt meer aantrekkelijk om naar te kijken.
    Ik weet dat het heel moeilijk is om zo te spelen en dat geen ander team dat zo kan, maar het is gewoon niet spectaculair. Ze spelen alsof ze drie divisies hoger spelen dan de tegenstander. Beetje rond tikken totdat iemand een foutje maakt en dan de bal erin pissen. Ja, heel goed gevoetbald kun je dan zeggen, maar daar zit ik als kijker niet op te wachten.
    Ik denk vaak, man schiet toch eens op die goal. Of speel eens een pass over meer dan 3 meter. Ik ben dan ook blij als Dani Alves weer eens een kanonskogel aflevert. Maar das zo'n beetje de enige die het nog eens van buiten de 16 probeert.
    Kijk, de mooi steekballen van Xavi, Iniesta en Messi zijn prachtig. Maar daar gaan steeds 30-40 heen en weer tik balletjes aan vooraf. Ze leggen hun wil op aan de tegenstander, daar ben ik het mee eens. Maar dat is gewoon niet leuk om naar te kijken. Ik kan er niks anders van maken.

    De goals van Barcelona zijn vaak ook niet zo spectaculair. Bij fifa hebben ze er (dankzij KSIOlajidebt) tegenwoordig een mooi woord voor: Sweaty goal. De goals van Barcelona zijn voor een groot gedeelte Sweaty goals.

    (Voor de niet Fifa-spelers onder ons: Een sweaty goal is zo'n suffe niet-te-missen intik bal, nadat iedereen is uitgespeeld. Meestal wordt vlak voor de keeper de bal afgelegd op de speler ernaast. Die speler kan de bal er dan in pissen. Deze goals zijn oersaai en online is men er dan ook niet zo over te spreken)

    Bijkomend probleem van Barcelona tegenwoordig is dat ze continu aan het mekkeren zijn. Ze spelen de hele tijd van dat tikkie-takkie voetbal en als ze dan in een duel komen, dan wordt er steeds gelijk naar de scheidsrechter gekeken. Hoe durven ze ons mooie voetbal te onderbreken? En veel scheidsrechters gaan er nog in mee ook. Vooral Messi krijgt erg veel gedaan bij scheidsrechters. Terwijl hij juist vaak loopt te mekkeren om gele kaarten. Zelf krijgt ie zelden geel voor z'n onsportieve gedrag. Busquets is inderdaad nog een stukje erger
    Dit geldt trouwens niet voor alle spelers hoor, maar ze hebben dat gewoon helemaal niet nodig. Doet gewoon afbreuk aan hun prestaties.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1544

    Standaard

    De huidige stand in de eredivisie na 28 speelrondes:

    1. Ajax (58 pnt.) +43
    2. AZ (57) +29
    3. FC Twente (55) +39
    4. PSV (54) +30
    5. Feyenoord (54) +24
    6. SC Heerenveen (54) +19

    En het programma voor volgende week woensdag:
    AZ - Twente
    RKC - PSV
    Roda JC - Feyenoord
    Heerenveen - Ajax

    Of er haakt/haken ploeg(en) af voor de titel, óf alles komt extreem dicht bij elkaar te staan (als Ajax en AZ verliezen en de overige ploegen winnen).
    Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.

  20. #1545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De huidige stand in de eredivisie na 28 speelrondes:

    1. Ajax (58 pnt.) +43
    2. AZ (57) +29
    3. FC Twente (55) +39
    4. PSV (54) +30
    5. Feyenoord (54) +24
    6. SC Heerenveen (54) +19

    En het programma voor volgende week woensdag:
    AZ - Twente
    RKC - PSV
    Roda JC - Feyenoord
    Heerenveen - Ajax

    Of er haakt/haken ploeg(en) af voor de titel, óf alles komt extreem dicht bij elkaar te staan (als Ajax en AZ verliezen en de overige ploegen winnen).
    Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.
    Ik denk:

    PSV - Heracles Almelo (Bekerfinale): 2-1

    AZ - Twente 2-2
    RKC - PSV 1-3
    Roda JC - Feyenoord 0-3
    Heerenveen - Ajax 1-1

    Ik ga de komende wedstrijden ook extra op Bjorn Kuipers letten of hij strafschoppen gaat geven voor vasthouden zoals hij ook eergisteren deed bij Barcelona - Milan. Of was dit even nodig om Barcelona naar de halve finale te helpen, die 1-1 zat natuurlijk niet in de planning van Kuipers, dat foutje moest zo snel mogelijk weggewerkt worden!

    Normaal gesproken geef je eerst een waarschuwing dat er niet aan shirts getrokken mocht worden. Nu legde hij hem gelijk op de stip terwijl er ook door Puyol een overtreding gemaakt werd (Blok zetten). Hopelijk laten ze die vent de komende EK lekker thuis, deze blunder is de hele wereld overgegaan!

  21. #1546

    Standaard

    Zal ik ook eens een domme gok gaan doen.

    PSV - Heracles Almelo (Bekerfinale): 1-2

    AZ - Twente 1-2
    RKC - PSV 2-3
    Roda JC - Feyenoord 1-3
    Heerenveen - Ajax 1-2

  22. #1547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Oh, ben zeker wel een voetbal liefhebber. En ik moet zeggen dat ik er in het begin ook echt van kon genieten. Prachtige passing en mooi uitgespeelde goals. Maar daar ben ik nu dus wel een beetje klaar mee. Het is voor de niet-Barca fan gewoon niet echt meer aantrekkelijk om naar te kijken.
    Ik weet dat het heel moeilijk is om zo te spelen en dat geen ander team dat zo kan, maar het is gewoon niet spectaculair. Ze spelen alsof ze drie divisies hoger spelen dan de tegenstander. Beetje rond tikken totdat iemand een foutje maakt en dan de bal erin pissen. Ja, heel goed gevoetbald kun je dan zeggen, maar daar zit ik als kijker niet op te wachten.
    Ik denk vaak, man schiet toch eens op die goal. Of speel eens een pass over meer dan 3 meter. Ik ben dan ook blij als Dani Alves weer eens een kanonskogel aflevert. Maar das zo'n beetje de enige die het nog eens van buiten de 16 probeert.
    Kijk, de mooi steekballen van Xavi, Iniesta en Messi zijn prachtig. Maar daar gaan steeds 30-40 heen en weer tik balletjes aan vooraf. Ze leggen hun wil op aan de tegenstander, daar ben ik het mee eens. Maar dat is gewoon niet leuk om naar te kijken. Ik kan er niks anders van maken.

    De goals van Barcelona zijn vaak ook niet zo spectaculair. Bij fifa hebben ze er (dankzij KSIOlajidebt) tegenwoordig een mooi woord voor: Sweaty goal. De goals van Barcelona zijn voor een groot gedeelte Sweaty goals.

    (Voor de niet Fifa-spelers onder ons: Een sweaty goal is zo'n suffe niet-te-missen intik bal, nadat iedereen is uitgespeeld. Meestal wordt vlak voor de keeper de bal afgelegd op de speler ernaast. Die speler kan de bal er dan in pissen. Deze goals zijn oersaai en online is men er dan ook niet zo over te spreken)

    Bijkomend probleem van Barcelona tegenwoordig is dat ze continu aan het mekkeren zijn. Ze spelen de hele tijd van dat tikkie-takkie voetbal en als ze dan in een duel komen, dan wordt er steeds gelijk naar de scheidsrechter gekeken. Hoe durven ze ons mooie voetbal te onderbreken? En veel scheidsrechters gaan er nog in mee ook. Vooral Messi krijgt erg veel gedaan bij scheidsrechters. Terwijl hij juist vaak loopt te mekkeren om gele kaarten. Zelf krijgt ie zelden geel voor z'n onsportieve gedrag. Busquets is inderdaad nog een stukje erger
    Dit geldt trouwens niet voor alle spelers hoor, maar ze hebben dat gewoon helemaal niet nodig. Doet gewoon afbreuk aan hun prestaties.
    Ben het wel met je eens wat die scheidsrechters betreft en dat gedoe met dat gemekker. Maar de rest: als je niet kunt genieten van voetbal van een team als Barca, dan valt er qua voetbal niet echt veel te genieten. Kun je beter naar onze eigen mickey mouse competitie kijken. Maar das het verschil tussen amusement en kwaliteit. Kijk ik toch liever naar kwaliteit.

  23. #1548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Normaal gesproken geef je eerst een waarschuwing dat er niet aan shirts getrokken mocht worden.
    Nou nee, iedere speler is zich bewust van het feit dat je iemand in de 16 niet aan zijn shirt moet trekken.

  24. #1549

    Standaard

    Ik snap best dat Kuipers de penalty gaf want Nesta hield gewoon vast (al was het duwen en trekken van 2 kanten), maar mijn probleem is dat dit niet consequent bestraft wordt. Dit gebeurt altijd bij een corner en in ongeveer 1% van de gevallen wordt er een strafschop voor gegeven. Ik vraag me ook af of Kuipers een strafschop had gegeven TEGEN Barcelona.

    Overigens vind ik dat je NOOIT een strafschop mag geven als Busquets naar de grond gaat. Aansteller van de bovenste plank en daarnaast ook nog de grootste matennaaier die er rondloopt. Het is blijkbaar besmettelijk want Iniesta zag ik tegen Milan ook al om kaarten bedelen (vroeger kreeg je hier overigens zelf nog wel een kaart voor). Nee, het gras is echt niet groener bij Barcelona. Het voetbal kan nog zo mooi zijn maar door dit soort acties beginnen ze nu snel aan populairiteit te verliezen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #1550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ben het wel met je eens wat die scheidsrechters betreft en dat gedoe met dat gemekker. Maar de rest: als je niet kunt genieten van voetbal van een team als Barca, dan valt er qua voetbal niet echt veel te genieten. Kun je beter naar onze eigen mickey mouse competitie kijken. Maar das het verschil tussen amusement en kwaliteit. Kijk ik toch liever naar kwaliteit.
    Laat ik het zo zeggen: Ik kijk liever naar de Premier League dan naar de Liga BBVA. Ik wil gewoon alles zien, niet alleen goed voetbal. Ik wil ook strijd zien en fysieke duels. En spelers die tot het gaatje gaan. Bij Barcelona mis je gewoon veel van dat alles. Voetbal is meer dan alleen de bal heen en weer tikken.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 62 van 87 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •