Pagina 61 van 87 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn voorspelling voor het weekend:

    Heerenveen - VVV : Heerenveen wint
    ADO -Twente: Twente wint
    AZ - RKC : gelijkspel
    De Graafschap - Feyenoord: Feyenoord wint
    Ajax - PSV : PSV wint
    Wat ik vreemd vind is dat PSV na drie goede resultaten plots weer als de favoriet voor zondag wordt gezien. Als deze competitie al onvoorstelbaar is, dan de ontmoetingen tussen Ajax en PSV toch zeker. Al decennialang leveren de ontmoetingen regelmatig uiterst bizarre uitslagen op. In het recente verleden herinner ik me een 0-4 overwinning van PSV in de Arena en een 1-5 overwinning van Ajax in Eindhoven. Ga d'r maar aanstaan als voorspeller.

  2. #1502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Wat ik vreemd vind is dat PSV na drie goede resultaten plots weer als de favoriet voor zondag wordt gezien. Als deze competitie al onvoorstelbaar is, dan de ontmoetingen tussen Ajax en PSV toch zeker. Al decennialang leveren de ontmoetingen regelmatig uiterst bizarre uitslagen op. In het recente verleden herinner ik me een 0-4 overwinning van PSV in de Arena en een 1-5 overwinning van Ajax in Eindhoven. Ga d'r maar aanstaan als voorspeller.
    Die 0-4 moet je denk ik buiten beschouwing laten. Dat was nl. in het seizoen 2004-2005. Toen draaide PSV een superseizoen en zat het gewoon goed in elkaar. Nu is het gewoon stuivertje wisselen.

  3. #1503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Die 0-4 moet je denk ik buiten beschouwing laten. Dat was nl. in het seizoen 2004-2005. Toen draaide PSV een superseizoen en zat het gewoon goed in elkaar. Nu is het gewoon stuivertje wisselen.

    Volgens mij heeft psv jaren lang gewoon geweldige rersultaten gehaald in de arena.
    Ik weet eigenlijk niet eens hoe vaak ze in competitieverband verloren hebben in de arena, mischien 2 of 3 keer?

  4. #1504
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Resultaten uit het verleden kan je in deze competitie al helemaal in de plee gooien. Het is nu elke wedstrijd opzicht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1505

    Standaard

    De vreemde uitslagen komen volgens mij mede voort uit het feit dat beide ploegen heel open spelen als ze elkaar ontmoeten. De laatste jaren is aan beide kanten de kwaliteit teruggelopen, toch hebben ze in de Nederlandse competitie meestal meer kwaliteit dan de tegenstander. Als ze elkaar ontmoeten, handhaven ze gewoon hun normale spelwijze, en daarom krijg je een lang veld, met veel ruimte voor creatieve spelers. Ze kunnen geen van beide ook leunen op een ijzeren defensie, vallen daarom noodgedwongen aan. Defensief vallen er daardoor gaten zo groot als gasbellen.

    Ik weet niet wat er zondag gaat gebeuren. Cocu en De Boer zullen wel een zekerheidje willen inbouwen, maar ik denk toch dat beide ploegen uiteindelijk voor de aanval zullen kiezen.

  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Volgens mij heeft psv jaren lang gewoon geweldige rersultaten gehaald in de arena.
    Ik weet eigenlijk niet eens hoe vaak ze in competitieverband verloren hebben in de arena, mischien 2 of 3 keer?
    in de Arena:
    9x winst voor PSV
    3x gelijk
    3x verlies

    PSV won in competitieverband 49x van ajax en verloor 47x. 23x werd het gelijk.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-03-2012 om 08:35

  7. #1507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Wat ik vreemd vind is dat PSV na drie goede resultaten plots weer als de favoriet voor zondag wordt gezien. Als deze competitie al onvoorstelbaar is, dan de ontmoetingen tussen Ajax en PSV toch zeker. Al decennialang leveren de ontmoetingen regelmatig uiterst bizarre uitslagen op. In het recente verleden herinner ik me een 0-4 overwinning van PSV in de Arena en een 1-5 overwinning van Ajax in Eindhoven. Ga d'r maar aanstaan als voorspeller.
    Het is maar een voorspelling, geen hogere wiskunde (al staan de statistieken aan mijn zijde) . En natuurlijk is de wens de vader van de gedachte.....

    Er valt niets echt zinnigs over te zeggen, maar mijn gevoel zegt dat PSV morgen een grote stap gaat zetten.

  8. #1508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn voorspelling voor het weekend:

    ADO -Twente: Twente wint
    1-1 uiteindelijk. Wederom Bramatisch voetbal onder McLaren.

  9. #1509

    Standaard

    Voor de liefhebbers is er vanmiddag op Eredivisie Live 3 de finale van de "jeugd Champions League" te zien om 14.30 uur ( Ajax A1 tegen Inter A1).

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    1-1 uiteindelijk. Wederom Bramatisch voetbal onder McLaren.
    Ongelooflijk. Na wat waarschijnlijk de meest glorieuze zege uit de geschiedenis van de club was, de 2-6 in Eindhoven, is Twente niet meer vooruit te bran-den. En nu Luuk De Jong ook nog out is, lijkt het helemaal moeilijk te worden.

  11. #1511

    Standaard

    De Graafschap - Feyenoord 0-3 (0-0)

    Verdiende overwinning in Doetinchem. Eerste helft was slecht, tweede helft stukken beter. Cisse viel goed in voor de dramatische Cabral en Guidetti heeft weer een belangrijk doelpunt gemaakt. Achterin stond het ook wel goed, het middenveld was wel iets minder als vorige week.

  12. #1512

    Standaard

    Cabral is al een tijdje niet echt lekker bezig. Hij zal er wel in staan wegens gebrek aan beter misschien. Of om hem ervaring op te doen voor een veel beter volgend seizoen...

    Ajax staat inmiddels op 1-0 tegen PSV via Aai! Zattie?
    Verrassend, want het lijkt wel of Ajax met een veredeld team op het veld staat (van Rhijn, Blind, Anita, Enoh, Aissatti, Lukoki... namen ook waar je veel grappen over kan maken, maar ook spelers die niet het niveau hebben die je bij Ajax mag verwachten eerlijk gezegd) en PSV met een (op papier) veel sterker team in het veld staat.

    En 2-0 via een penalty. Gelopen zaak???

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Het lijkt wel of Ajax met een veredeld team op het veld staat (van Rhijn, Blind, Anita, Enoh, Aissatti, Lukoki... namen ook waar je veel grappen over kan maken, maar ook spelers die niet het niveau hebben die je bij Ajax mag verwachten eerlijk gezegd) en PSV met een (op papier) veel sterker team in het veld staat.
    Helemaal mee eens en precies de reden waarom ik hier vorige week nog aangaf dat de 2e plaats van Ajax eigenlijk een zeer knappe prestatie is.

    Voorafgaand aan deze wedstrijd gaf ik Ajax in deze opstelling weinig kans tegen een op papier beter PSV, maar de winst was eigenlijk gewoon verdiend. Ajax gaf nauwelijks iets weg, hoewel het met de lichtgewicht aanval ook niet veel creeerde. Van Rhijn bewees overigens weer eens een volwaardig basisspeler te zijn. Zijn contract mag snel verlengd worden. Als Sigtorson en Boerrigter nog kunnen spelen dit seizoen, kan het wel eens een mooi slot worden.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  14. #1514

    Standaard

    Ajax & fans gefeliciteerd met de overwinning op PSV.

    Als we zo als oude wijven spelen, verdienen we het niet te winnen.

    De wil om te winnen was er echt niet.

    Wij hebben zo niks te zoeken in de Champions League.

    Het is jammer voor ons, maar het zij zo.

    We gaan nu op naar verloren seizoen nummer 4.

    We hebben een troostprijsje nog 2 april (de bekerfinale), maar voor het kampioenschap zijn we uitgeschakeld.

    De wedstrijdmentaliteit & instelling van veel van onze spelers is echt 0,0 .

    Maar nogmaals gefeliciteerd Ajax met de overwinning.

  15. #1515

    Standaard

    Dik verdiende overwinning van ajax, penalty terecht en strootman had rood moeten hebben.
    Verder vrij saaie wedstrijd met 2 clubs die niet echt wilden en konden totdat de hele mooie goal viel van aisatti.

    Had gehoopt dat psv enigszins uit het dal was,maar niets is minder waar.

  16. #1516
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een heerlijk namiddagje Arena. En ook nog in het lekkere zonnetje. Ik had dat nooit verwacht. Vooral de manier waarop. But it ain't over 'till the fatt lady sings.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1517

    Standaard

    Verdiende zege van Ajax tegen een compleet onmachtig PSV.
    Het grootste probleem van PSV in dit soort wedstrijden blijft: middenveld niet in balans. Daardoor kan de aanvallende klasse die wel degelijk in de ploeg zit niet worden benut. Volgens mij had Cocu de boel moeten omgooien nadat duidelijk werd dat PSV geen enkele greep op de wedstrijd kreeg: Matavz of Wijnaldum eruit, middenvelder erbij.

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De wedstrijdmentaliteit & instelling van veel van onze spelers is echt 0,0 .
    Ik vond het vanmiddag wel meevallen qua instelling, de spelers zaten er allemaal doorheen, gevochten om elke meter aan beide zijden. Alleen aanvallend, tja dat was wel erg pover, volgens mij heeft PSV niet 1 poging tussen de palen gehad.
    Kansen van Ajax waren overigens ook schaars, maar genoeg voor een verdiende overwinning. Het viel me overigens op dat PSV echt voor een puntje kwam terwijl ze toch echt in de achtervolging zitten.
    Heerlijk goal van Aisatti overigens
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1519

    Standaard

    Het was een gelukje van 'm.....soms zit het mee, soms zit het tegen.

  20. #1520

    Standaard

    Genoten van de vechtlust van Ajax, PSV kwam er gewoon echt niet aan te pas. Zeer knappe prestatie van de Boer om je team zo te motiveren en daarmee je zwakheden te compenseren. Erg mooi ook hoe Vink er bovenop stond bij de terechte pingel..

  21. #1521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Genoten van de vechtlust van Ajax, PSV kwam er gewoon echt niet aan te pas. Zeer knappe prestatie van de Boer om je team zo te motiveren en daarmee je zwakheden te compenseren. Erg mooi ook hoe Vink er bovenop stond bij de terechte pingel..
    Ik doe niets af aan de vechtlust van Ajax. Maar als PSV'er schaam ik me voor het gebrek daaraan bij PSV. Dat je een slechte verdediging hebt en een team dat totaal niet in balans is, is nog tot daaraan toe. Maar de lakse manier van voetballen: tenenkrommend!

    Dan maar hopen dat AZ kampioen wordt. t Is niet eens dat ik het de ajaxsupporters niet gun ofzo (als PSV het niet wordt) maar het is die vre-se-lijk arrogante houding van "Wij zijn Ajax, wij zijn de besten".
    Laatst aangepast door Pieter R. : 26-03-2012 om 10:18

  22. #1522

    Standaard

    Volgens mij hangt die 'lakse' manier van voetballen samen met de zwakke verdediging en het gebrek aan balans. De ploeg was angstig. Men had twee keer van Heerenveen gewonnen, maar in de bekerwedstrijd was men goed weggekomen, en dat hadden de spelers donders goed in de gaten. Wat doe je als je bang bent? Dan kruip je stiekem terug, dicht bij elkaar. Men durfde het gewoon niet aan om echt offensief te spelen, bang om te veel ruimte te laten (denk aan 'Twente') en dan is dit PSV gewoon afhankelijk van flitsen van spelers als Mertens of Wijnaldum, en die gaven gisteren niet thuis. Helemaal verwonderlijk is dat niet. Ik heb zelf lang genoeg hangend op links gespeeld, min of meer op de positie van Mertens (op een veel lager niveau, maar toch). Als de tegenpartij het middenveld in handen neemt, sta je op die positie maar een beetje toe te kijken. Je krijgt amper een fatsoenlijke bal in je voeten (en dan ga je teruglopen en domme overtredingen maken).

    PSV heeft gegokt en misgegokt aan het begin van dit seizoen (en nogmaals halverwege). Men heeft veel geld uitgegeven aan op zichzelf goede spelers, maar heeft niet gekeken naar de zwakke plekken en de balans in het elftal. Matavz blijf ik een overbodige aankoop vinden, zeker in deze omstandigheden.

    En ja, dat "Wij zijn Ajax, wij zijn de besten" is irritant. Wim Kieft zei er gisteravond ook nog eens iets over. Men zou daar bij Ajax beter mee ophouden. Maar ach, dat heeft allemaal weinig invloed op de uitslag van wedstrijden.

  23. #1523

    Standaard

    Wim Kieft die wat zinnigs zegt? Is dat nieuw?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #1524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Wim Kieft die wat zinnigs zegt? Is dat nieuw?
    Dat valt mee . En vergeleken met Tom van het Hek is Kieft zelfs een zeer zinvol mens. Wat een verschrikking is die man, met zijn zuur gezicht.

  25. #1525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Wim Kieft die wat zinnigs zegt? Is dat nieuw?
    Hatelijk bedoeld, neem ik aan. Welnu, Wim Kieft heeft de Ajax-school doorlopen, als hij zich aan die houding ergert, wil dat wel wat zeggen. Bovendien zijn de gebruikelijke uitvluchten ('afgunst' etc.) in dat geval niet bruikbaar. Zoals gezegd heeft het allemaal geen invloed op het resultaat van wedstrijden, dus echt essentieel is het niet, het is enkel ergerlijk. Maar het is goed dat het eens duidelijk wordt gesteld door iemand met een Ajax-achtergrond.

    Ik erger me trouwens niet echt aan Tom van 't Hek; hij heeft inderdaad een chagrijnig gezicht, maar daar kan hij niet zoveel aan doen, en hij probeert altijd zo objectief mogelijk te blijven. Ik vind Jan Mulder heel wat irritanter met zijn geschreeuw (en zijn onwil om een fout toe te geven)

Pagina 61 van 87 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •