Pagina 60 van 87 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1476

    Standaard

    Tja, wie gaat er nu kampioen worden?
    Afgaand op de rest van het programma, zou je zeggen dat Feyenoord het makkelijkste programma heeft (samen met Twente en PSV), zeker de eerst komende 5 wedstrijden.
    Maar juist tegen ploegen uit het rechter rijtje leverde te vaak al puntenverlies op.
    Kijk hier en oordel zelf.

  2. #1477

    Standaard

    Tja, op papier.. er is echt niets te zeggen van deze competitie en dus kan het nog heel vreemd gaan lopen. Ajax en AZ zijn op het moment het meest constante, PSV lijkt weer op te krabbelen, Feyenoord is de ene week weergaloos en de andere week verspeelt men weer dure punten, Twente lijkt deze dip niet meer boven te komen en Heerenveen lijkt me uitgesloten voor het kampioenschap, maar da's puur op gevoel. Ben heel benieuwd.

  3. #1478

    Standaard

    Ach, ik heb het hier een mallemolen genoemd. Elke week, elk moment word je een nieuwe werkelijkheid voorgehouden. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets geks meegemaakt, en ik volg de Nederlandse competitie toch sinds het begin van de jaren zeventig. Voor de competitie werd Ajax volgens de kenners met een ruime voorsprong kampioen, daarna werd PSV de algemene favoriet, na de show in Eindhoven was Twente niet meer van de titel af-te-houden. Heerenveen uitgesloten? Gevoelsmatig ben ik het met Jordy eens, maar wat zeggen gevoelens in deze? Volgens mij geven de zes ploegen bovenin (ik blijf Top Zes een raar begrip vinden) elkaar niet zoveel toe. Mijn gevoel zegt dat wie zondag in de Arena wint een grote stap zet.

    Maar ja, wat zegt zo'n gevoel ...

  4. #1479
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    .... Dat het leuk wordt tot het eind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verder is het mij nog steeds een raadsel waarom die penalty niet gegeven werd
    Gisteren gezien en was duidelijk geen penalty. Guidetti ging achteruit hangen op de verdediger. Stapt de verdediger weg, dan val je, ja. Wil alleen nog niet zeggen dat het een penalty dan is...

  6. #1481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hoe dan ook. Ik denk dat de gokkers of bel Chinezen de Nederlandse competitie dit jaar maar links laten liggen. Er valt geen pijl op te trekken.
    Of zijn ze extra actief? Bedoel maar: Als uitkomsten steeds onverwachts zijn, dan kun je rijkelijk beloond worden met raar gokken...

  7. #1482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Gisteren gezien en was duidelijk geen penalty. Guidetti ging achteruit hangen op de verdediger. Stapt de verdediger weg, dan val je, ja. Wil alleen nog niet zeggen dat het een penalty dan is...
    Verdediger ging totaal niet voor de bal dus was gewoon een penalty en rode kaart. Natuurlijk gaat Guidetti wat overdreven vallen, maakt er iets meer van, hij werd echter wel gewoon onderuit geschopt.

    In Nederland moet je je gedragen als een koorknaapje anders wordt er gewoon tegen je gefloten, gelukkig was het penaltygeval niet beslissend afgelopen zondag.

  8. #1483

    Standaard

    Dachten we dat het niet gekker kon dan in het seizoen 2006-2007 met 3 ploegen die op de laatste dag nog kampioen konden worden, lijkt het er nu toch wel erg op dat het tegen die tijd er minstens zo raar voor staat. Maar wel bijzonder vermakelijk!

  9. #1484

  10. #1485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    CUPFINAL!

    = HELD
    Zwaar overdreven, gewoon dramatisch ingeschoten door Dost!

    Die hele voorhoede (volgens Derksen de beste van Nederland) was onzichtbaar. Dost is door de mand gevallen, die kan alleen scoren tegen De Graafschap of Excelsior.

    Morgen AZ-Heracles: Hopelijk wint AZ dan is de 5e plaats ook goed voor directe plaatsing voor europees voetbal.

  11. #1486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zwaar overdreven, gewoon dramatisch ingeschoten door Dost! .

  12. #1487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heel volwassen om zo te reageren. Als je jouw mening bevestigd wilt zien ga dan op een PSV-site kijken, hier zitten supporters van andere clubs die er anders naar kijken.

  13. #1488

  14. #1489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    <Knip Plaatje>
    Het lek is boven?

  15. #1490

    Standaard

    Dat hoor je me nergens zeggen, wel?

    Onder Cocu nu 3 duels gespeeld en 3 prima resultaten. De defensie lijkt iig meer solide te zijn en Tyton is een verademing. Pakte gisteren weer een paar ballen die er bij Isaak in waren gegaan.
    Nu zondag nog een goed resultaat neerzetten; de duels erna (muv AZ thuis medio april) zijn -op papier- niet de meest lastige.

  16. #1491

    Standaard

    Heb je het zeker alleen over de penalty... Tuurlijk kon ie beter ingeschoten. Maar het is weldegelijk ook goed gekeept. Want hij zat in de goede hoek. Maar tijdens de wedstrijd heeft ie ook een aantal goede reddingen gedaan. Er hadden zeker een paar in gekund maar hij stond wel steeds in de weg. Held vind ik overdreven (helden redden mensen etc.) maar goed gekeept heeft ie zeker!

  17. #1492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De defensie lijkt iig meer solide te zijn
    Heerenveen kreeg gisteren naast die penalty toch echt 3 of 4 honderd procent kansen die er echt in moesten. Dan was de wedstrijd anders gelopen. Hutchinson op rechtsback ipv manolev is wel een verbetering, Assaidi zat niet in de wedstrijd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    en Tyton is een verademing. Pakte gisteren weer een paar ballen die er bij Isaak in waren gegaan.
    Tyton is gewoon een betere keeper dan Isaakson (toch zweeds international) die al veel eerder de kans had moeten krijgen van Rutten. Ik volg PSV niet op de voet dus weet niet hoe lang Tyton nou nog last heeft gehad van die botsing met Derijck. Cocu moet gewoon Tyton voor de rest van het seizoen er in laten staan. maakt per wedstrijd toch een aantal zeer belangrijke reddingen.

  18. #1493

    Standaard

    Ik zie net zeg dat AZ verloren heeft van Heracles, en dat Heracles dus Finalist is in de strijd om de KNVB beker.

    Toch wel een verassing zeg
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-03-2012 om 09:49

  19. #1494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zie net zeg dat AZ verloren heeft van Heracles, en dat Heracles dus Finalist is in de strijd om de Johan Cruijff schaal.

    Toch wel een verassing zeg
    Als PSV de beker wint en geen kampioen wordt, speelt Heracles toch niet om de Johan Cruijf schaal?

  20. #1495
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee dan speelt psv tegen de kampioen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1496

    Standaard

    Mijn voorspelling voor het weekend:

    Heerenveen - VVV : Heerenveen wint
    ADO -Twente: Twente wint
    AZ - RKC : gelijkspel
    De Graafschap - Feyenoord: Feyenoord wint
    Ajax - PSV : PSV wint

    En dan krijgen we de volgende stand:

    Twente 54
    PSV 54
    AZ 54
    Ajax 52
    Feyenoord 51
    Heerenveen 51

    3 punten tussen de nummers 1 en 6, dat zou toch mooi zijn ?

  22. #1497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Als PSV de beker wint en geen kampioen wordt, speelt Heracles toch niet om de Johan Cruijf schaal?
    zat ff fout, maar heb het aangepast.

    Bedoelde uiteraard de KNVB beker.

  23. #1498
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn voorspelling voor het weekend:

    Heerenveen - VVV : Heerenveen wint
    ADO -Twente: Twente wint
    AZ - RKC : gelijkspel
    De Graafschap - Feyenoord: Feyenoord wint
    Ajax - PSV : PSV wint

    En dan krijgen we de volgende stand:

    Twente 54
    PSV 54
    AZ 54
    Ajax 52
    Feyenoord 51
    Heerenveen 51

    3 punten tussen de nummers 1 en 6, dat zou toch mooi zijn ?

    Dat je je überhaupt nog aan een voorspelling durft te wagen..
    Ik gok dat Ajax gelijk speelt en AZ gewoon wint, maar voorspel niks..
    Als Ajax wint zou dat betekenen dat ze echt kans maken op de titel en dat zou met ook op dit seizoen natuurlijk niet echt reëel zijn, wel ontzettend knap. Zeker als je bedenkt dat er al een tijdje totaal geen spits loopt en het hele elftal uit relatief los zand bestaat. Wordt wel de wedstrijd tussen twee goede vrienden en de klapper van het weekend.., hoop ik althans.

    Een ding wat ik wel zeker weet is dat de graafschap de 0-0 wil consolideren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zwaar overdreven, gewoon dramatisch ingeschoten door Dost!
    Held is misschien niet het goede woord, maar de commentatoren gebruiken zinnen als: een levensgevaarlijke voorzet, etc.
    Dan mag held ook wel.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #1500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat je je überhaupt nog aan een voorspelling durft te wagen..
    Ik gok dat Ajax gelijk speelt en AZ gewoon wint, maar voorspel niks..
    Als Ajax wint zou dat betekenen dat ze echt kans maken op de titel en dat zou met ook op dit seizoen natuurlijk niet echt reëel zijn, wel ontzettend knap. Zeker als je bedenkt dat er al een tijdje totaal geen spits loopt en het hele elftal uit relatief los zand bestaat. Wordt wel de wedstrijd tussen twee goede vrienden en de klapper van het weekend.., hoop ik althans.

    Een ding wat ik wel zeker weet is dat de graafschap de 0-0 wil consolideren.
    Ik zet er dan ook geen geld op . Het zal inderdaad best moeilijk worden tegen de Graafschap, maar als er een snel doelpunt valt kan het weleens meevallen.
    Als ze er maar niet te makkelijk over denken .....

Pagina 60 van 87 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •