Pagina 59 van 87 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Wie de jeugd heeft heeft de toekomst!: http://www.fr-fanatic.com/42558-dert...zelf-opgeleid/

    Ajax helaas op 0-2. Zul je net zien dat AZ verliest van NAC en dat die fopneuzen op 1 staan na vandaag, onterechte beloning zou dat zijn voor het dramatische spel van vandaag.

  2. #1452

    Standaard

    Matige 1e helft, prima 2e helft en een dikverdiende overwinning. Lekkere invalbeurt voor Lukoki
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ook van Bommel zal de centen kiezen boven zijn clubliefde voor PSV.

    Maar laat hem dan maar daar afbouwen, wij hebben straks geen bejaarde speler nodig.

    En wat betreft die functie bij PSV? die mag ie vergeten.

    Laat ie maar lekker straks limburgse vlaaien gaan bakken in Limburg.

    Wat een speler joh, eerst zowat zijn jawoord geven aan PSV, en nu ineens terugkrabbelen.

    Ze zullen hem wel een zak met geld voor zijn neus gehouden hebben.

    Dat ie maar de waarde van een jawoord gaat inzien .

    Eerst gaat ie PSV zowat dwingen van Gaal niet te nemen, omdat ie anders niet komt, en nu het vizier blijkbaar niet meer bij van Gaal ligt, krabbelt ie terug op zijn jawoord om terug te keren.

    Wat een misselijk mens zeg.

    Dus wat let PSV om nu de best mogelijk beschikbare trainer vast te leggen???
    Beetje late reactie misschien, maar Mark heeft zn woord helemaal niet gegeven aan PSV. Hij heeft gezegd dat hij OOIT terug wil naar PSV. Heeft het m.i. helemaal niet gehad over wanneer.

  4. #1454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax helaas op 0-2. Zul je net zien dat AZ verliest van NAC en dat die fopneuzen op 1 staan na vandaag, onterechte beloning zou dat zijn voor het dramatische spel van vandaag.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #1455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Beetje late reactie misschien, maar Mark heeft zn woord helemaal niet gegeven aan PSV. Hij heeft gezegd dat hij OOIT terug wil naar PSV. Heeft het m.i. helemaal niet gehad over wanneer.
    Misschien niet goed gelezen van je, maar ik heb niet beweerd dat hij zijn jawoord definitief heeft gegeven.

    Zowat is wat anders dan definitief

    Maar goed, een bejaarde speler hebben we niet nodig over anderhalf jaar.

  6. #1456

    Standaard

    PSV op 1-0 na 5 minuten al, maar helaas is Bossen niet consequent bezig met fluiten.

    Djuricic maakt voor de 2e keer hands, krijgt geen 2e geel, wat dus een duidelijke rode kaart moet zijn, wat ie wel verdiend.

    Toivonen krijgt geel wegens het vragen om geel voor die speler, en dat is wel terecht, want zoiets doe je niet.

    Alleen Bossen vertikt het die Heereveen speler wel zijn 2e geel te geven, en benadeeld zo PSV .

    Maar ik vind PSV goed spelen tot nu toe, het is een aardige wedstrijd om te zien.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-03-2012 om 14:10

  7. #1457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wie de jeugd heeft heeft de toekomst!: http://www.fr-fanatic.com/42558-dert...zelf-opgeleid/
    Dit was waarschijnlijk niet wims bedoeling maar door deze link ben ik ook even naar het Ajax team van vandaag gaan kijken. Er stonden 9 spelers uit de eigen jeugd in de basis tegen ADO. In de 2e helft vielen ook nog eens Blind en Lukoki in. Zoveel (noodgedwongen) jeugdspelers maakt de 2e plaats van Ajax natuurlijk des te knapper. Eerlijk gezegd zie ik dan ook weinig verschil met Feyenoord behalve dat wij 4 plaatsen hoger staan dan...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Dit was waarschijnlijk niet wims bedoeling maar door deze link ben ik ook even naar het Ajax team van vandaag gaan kijken. Er stonden 9 spelers uit de eigen jeugd in de basis tegen ADO. In de 2e helft vielen ook nog eens Blind en Lukoki in. Zoveel (noodgedwongen) jeugdspelers maakt de 2e plaats van Ajax natuurlijk des te knapper. Eerlijk gezegd zie ik dan ook weinig verschil met Feyenoord behalve dat wij 4 plaatsen hoger staan dan...
    Er zit nog wel een verschil in als spelers 1 jaar in de jeugd hebben gespeeld (Eriksen, Vertonghen) of zowat hun hele jeugd (Cabral, Clasie, De Vilhuena). Verder heeft Ajax ook bijna een dubbele begroting dan Feyenoord dus zo knap is die 7 puntjes die ze nu meer hebben niet. Ook was Ajax de titelfavoriet voor aanvang van de competitie dus een 2e plaats tot nu toe is dan ook wel teleurstellend!

    Eindelijk een lekkere voorzet van Cabral en een eigen goal, 1-0 Feyenoord!!!
    Laatst aangepast door wimv : 18-03-2012 om 14:41

  9. #1459

    Standaard

    Schitterend doelpunt van Dries Mertens, PSV op 2-1 tegen Heereveen

  10. #1460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Er zit nog wel een verschil in als spelers 1 jaar in de jeugd hebben gespeeld (Eriksen, Vertonghen) of zowat hun hele jeugd (Cabral, Clasie, De Vilhuena). Verder heeft Ajax ook bijna een dubbele begroting dan Feyenoord dus zo knap is die 7 puntjes die ze nu meer hebben niet. Ook was Ajax de titelfavoriet voor aanvang van de competitie dus een 2e plaats tot nu toe is dan ook wel teleurstellend!
    Eriksen en Vertonghen hebben naar mijn weten meer dan 1 jaar in de jeugd bij Ajax gespeeld.

    Verder doet de begroting en titelfavoriet zijn er niet zoveel toe als je meer dan de helft van het seizoen je hele voorhoede moet missen. Daarnaast zijn Van der Wiel, Alderweireld, De Jong en Bulykin ook een tijd geblesseerd geweest. Met als resultaat dat we een beroep moesten doen op jonge spelers die er eigenlijk nog niet klaar voor zijn. Wat zeggen begroting en titelfavoriet als je wekelijks moet spelen met 5 spelers die nog geen 10 wedstrijden Eredivisie ervaring hebben? Dus ja, de 2e plaats is in dat licht gezien wel degelijk een goede prestatie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Eindelijk een lekkere voorzet van Cabral en een eigen goal, 1-0 Feyenoord!!!
    Ben je daar blij mee? Dit verbaast mij toch wel. Ik dacht dat ze bij Feyenoord zo'n hekel hadden aan Ajax dat ze deze wedstrijd net als 2 jaar geleden ook wel cadeau zouden doen aan Twente.

    Jammer dat je je opmerking over Ajax - PSV van volgende week verwijderd hebt...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  11. #1461

    Standaard

    Orlando Engelaar valt in, en met een subtiele goal verschalkt ie de doelman van Heereveen : 3 -1 voor PSV

  12. #1462

    Standaard

    Door een domme fout van de verdediging van Heereveen, een lobje van Dries Mertens : 4-1 voor PSV

  13. #1463

    Standaard

    Memphis dePay valt in (in zijn allereerste wedstrijd in het eerste) en maakt zijn 1e doelpunt : 5-1 voor PSV.

    Erg leuk voor die jongen

  14. #1464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Eriksen en Vertonghen hebben naar mijn weten meer dan 1 jaar in de jeugd bij Ajax gespeeld.

    Verder doet de begroting en titelfavoriet zijn er niet zoveel toe als je meer dan de helft van het seizoen je hele voorhoede moet missen. Daarnaast zijn Van der Wiel, Alderweireld, De Jong en Bulykin ook een tijd geblesseerd geweest. Met als resultaat dat we een beroep moesten doen op jonge spelers die er eigenlijk nog niet klaar voor zijn. Wat zeggen begroting en titelfavoriet als je wekelijks moet spelen met 5 spelers die nog geen 10 wedstrijden Eredivisie ervaring hebben? Dus ja, de 2e plaats is in dat licht gezien wel degelijk een goede prestatie.

    Ben je daar blij mee? Dit verbaast mij toch wel. Ik dacht dat ze bij Feyenoord zo'n hekel hadden aan Ajax dat ze deze wedstrijd net als 2 jaar geleden ook wel cadeau zouden doen aan Twente.

    Jammer dat je je opmerking over Ajax - PSV van volgende week verwijderd hebt...
    Maakt ook niet uit wie er meer jeugdspelers opstelt, Feyenoord en Ajax zijn van oudsher al de clubs die de meeste spelers zelf opleiden, andere clubs komen daar bij lange na niet in de buurt.

    Zag dat Heerenveen op 1-1 stond daarom was die opmerking niet meer van toepassing. Nu is het 4-1 voor PSV, ik gun het PSV wel, hopelijk krijgen we volgende week een mooie Ajax-PSV.

    Sekou Cisse scoort net de 2-0 voor Feyenoord! We haken weer aan en wippen over Heerenveen heen, daar ben ik echt het meest blij mee vandaag. Dat Ajax er dan van profiteert maakt me echt weinig uit.

  15. #1465

    Standaard

    Zo zo, de mallemolen draait door.

    Twee weken nadat Twente heilig werd verklaard, staat de ploeg met beide voetjes op de kouwe grond.

    Ajax - PSV wordt nu wel een knaller, denk ik. Ze mogen allebei de tegenstand op hun knietjes danken dat ze nog in de race zijn, dus niet klagen en zeuren, mouwen omhoog en erin knotsen.

  16. #1466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht

    Ben je daar blij mee? Dit verbaast mij toch wel. Ik dacht dat ze bij Feyenoord zo'n hekel hadden aan Ajax dat ze deze wedstrijd net als 2 jaar geleden ook wel cadeau zouden doen aan Twente.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Jammer dat je je opmerking over Ajax - PSV van volgende week verwijderd hebt...
    Wat was die opmerking dan?

    Super-PSV vandaag gezien. Zou het dan toch echt aan Rutten hebben gelegen? De spelers leken veel vrijer en feller te spelen.

  17. #1467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Maakt ook niet uit wie er meer jeugdspelers opstelt, Feyenoord en Ajax zijn van oudsher al de clubs die de meeste spelers zelf opleiden, andere clubs komen daar bij lange na niet in de buurt.
    Ja, dus? who cares?

  18. #1468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Maakt ook niet uit wie er meer jeugdspelers opstelt, Feyenoord en Ajax zijn van oudsher al de clubs die de meeste spelers zelf opleiden, andere clubs komen daar bij lange na niet in de buurt.

    Zag dat Heerenveen op 1-1 stond daarom was die opmerking niet meer van toepassing. Nu is het 4-1 voor PSV, ik gun het PSV wel, hopelijk krijgen we volgende week een mooie Ajax-PSV.

    Sekou Cisse scoort net de 2-0 voor Feyenoord! We haken weer aan en wippen over Heerenveen heen, daar ben ik echt het meest blij mee vandaag. Dat Ajax er dan van profiteert maakt me echt weinig uit.
    Het verbaasd mij al jaren dat Ajax zo hoog staat met veelal matig tot slecht spel. Ze hebben wel altijd veel spelers die kunnen scoren, wat dus het verschil maakt met bijv. Feyenoord.
    Het verbaasd mij ook dat dit Feyenoord blijkbaar maar 1 speler nodig heeft (Guidetti) om bovenin mee te kunnen doen. En dat als hij er niet bij is, ze het heel erg moeilijk hebben tegen iedere ploeg (gebrek aan inzet/vertrouwen).

    Maar goed, wij van Zuid worden gelukkig geen kampioen (klinkt gek), want dan moeten wij de CL in (waar wij totaal niks te zoeken hebben wanneer Guidetti weer bij ManCity gaat spelen). Alhoewel... dan liever die titel en een flater slaan in de CL dan helemaal geen titel

    Maar dan moet AZ wel verliezen om daar nog enige reële kans op te maken.

  19. #1469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht


    Super-PSV vandaag gezien. Zou het dan toch echt aan Rutten hebben gelegen? De spelers leken veel vrijer en feller te spelen.
    De fut was er gewoon uit met Rutten. Spelers kunnen dan wel zeggen dat het niet aan hem ligt, maar er was geen enkele vorm van chemie meer (misschien hadden ze trouwens achter gesloten deuren een ander verhaal). Ze vonden hem, denk ik, een aardige kerel (dat is hij volgens mij ook), maar verder hadden ze geen hoge pet van hem op. PSV had de beslissing gewoon eerder moeten nemen. Aan het eind van vorig seizoen, bijvoorbeeld.

  20. #1470

    Standaard

    Wel leuke opsteker trouwens voor PSV, nu ze aankomende woensdag weer tegen Heereveen moeten
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-03-2012 om 16:47

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ja, dus? who cares?
    In ieder geval jouw club wel, die hebben Wijnaldum voor 5 miljoen gekocht. Ben ik trouwens niet rouwig om, die miljoenen waren nodig om financieel weer gezond te worden

    Vandaag met het jongste team van dit seizoen een verdiende overwinning behaald. Het middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena was zeker de tweede helft heer en meester en Mulder was ook belangrijk met een goede redding bij de 0-1. Enige mindere spelers waren Cabral (Toch goede voorzet), Leerdam en Schaken. Guidetti was belangrijk bij de 0-1 en had een penalty moeten hebben op het einde.

    Hopelijk kunnen we dit doortrekken tegen De Graafschap en NAC en dan kijken we wel welke plaats reeel en mogelijk is, zeker met Ajax-PSV volgende week.

  22. #1472
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoe dan ook. Ik denk dat de gokkers of bel Chinezen de Nederlandse competitie dit jaar maar links laten liggen. Er valt geen pijl op te trekken. Elk weekend is er wel een verrassende uitslag. Normaal zegt mijn gevoel dat Ajax verliest van PSV, maar nu is niet vanzelfsprekend meer. Zelfs met of juist ondanks het matige ajax spel. Knap van Feyenoord, maar dat Twente zover zou terugvallen had ik al helemaal nooit verwacht. Al met al, het is één groot feest in de Nederlandse competitie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Guidetti was belangrijk bij de 0-1 en had een penalty moeten hebben op het einde.
    Volgens mij had hij rood moeten hebben op het einde.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Guidetti was belangrijk bij de 0-1 en had een penalty moeten hebben op het einde.

    Hopelijk kunnen we dit doortrekken tegen De Graafschap en NAC en dan kijken we wel welke plaats reeel en mogelijk is, zeker met Ajax-PSV volgende week.
    Guidetti speelde wel weer met vuur en hoop dat zijn flipperkast-ellebogenactie onbestraft blijft, want ik schrok er wel van.

  25. #1475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Volgens mij had hij rood moeten hebben op het einde.
    Was niet bewust, hij zocht contact met de verdediger in zijn rug en raakte hem per ongeluk in het gezicht.

    Verder is het mij nog steeds een raadsel waarom die penalty niet gegeven werd, was toch echt een duidelijke strafschop. Jammer dat Blom hier niet naar gevraagd is, blijkbaar is het criteria dat het van invloed moet zijn op de uitslag.

Pagina 59 van 87 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •