Pagina 58 van 87 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Hoe snel kan het gaan, drie maal verlies in een week en je staat op straat. Het mooie is dat PSV gewoon nog mee doet voor het kampioenschap. Wat Jan van Halst gisteren zei bij Studio Voetbal mag dan waar zijn (dat de sfeer verpest is en het voetbal op een tweede plaats is komen te staan), maar komop elke ploeg maakt dit soort periodes door (Ajax recentelijk nog). Directie is denk ik te snel geweest in haar besluit Rutten te ontslaan, zeker als blijkt dat de spelersploeg nog altijd achter hem stond (of was dat schijn??)

  2. #1427

    Standaard

    Als ze echt achter Fred staan , leveren ze hun vetbetaalde contract in, of ze storten deel van het salaris terug, maar dat doen ze niet.

    Erik ten Hag wel, staat achter Fred, en stopt wel, kijk dat is klasse.

    Die zal ook een gezin hebben, vaste lasten hebben, maar geeft toch zijn baan op, vind ik klasse.

    Die spelers worden goedbetaald, mogen ze ook wel wat meer inzet tonen.

    Hebben ze niet gedaan, dus korten op salaris leert ze misschien echt het gras op te vreten zoals Fred gisteren nog zei.

  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe snel kan het gaan, drie maal verlies in een week en je staat op straat. Het mooie is dat PSV gewoon nog mee doet voor het kampioenschap.
    Vraag: welke van de 2 stellingen is juist?

    1-PSV doet nog mee om het kampioenschap omdat ze supergoed spelen en een hoog aantal punten hebben.

    2-PSV doet nog mee om het kampioenschap ondanks het hoge puntverlies... maar omdat FCT en ajax ondermaats presteren (waardoor zelfs subtoppers als az en heerenveen opeens aan kunnen haken) strijd men wonderbaarlijk genoeg nog steeds mee om de titel.

  4. #1429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe snel kan het gaan, drie maal verlies in een week en je staat op straat. Het mooie is dat PSV gewoon nog mee doet voor het kampioenschap. Wat Jan van Halst gisteren zei bij Studio Voetbal mag dan waar zijn (dat de sfeer verpest is en het voetbal op een tweede plaats is komen te staan), maar komop elke ploeg maakt dit soort periodes door (Ajax recentelijk nog). Directie is denk ik te snel geweest in haar besluit Rutten te ontslaan, zeker als blijkt dat de spelersploeg nog altijd achter hem stond (of was dat schijn??)
    Het lijkt me niet dat het alleen om die 3 nederlagen gaat, daarvoor was het ook al onrustig. Tegen Groningen werd een paar weken terug verloren, tegen Heracles en Utrecht gelijk gespeeld en van Feyenoord maar net gewonnen. Ze hebben van de 8 wedstrijden na de winterstop maar 3 keer gewonnen. Dit is gewoon te weinig als je naar de selectie kijkt en naar de bedragen die zijn betaald voor de gehaalde spelers.

    Rutten heeft gewoon gefaald en is terecht ontslagen!

  5. #1430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vraag: welke van de 2 stellingen is juist?

    1-PSV doet nog mee om het kampioenschap omdat ze supergoed spelen en een hoog aantal punten hebben.

    2-PSV doet nog mee om het kampioenschap ondanks het hoge puntverlies... maar omdat FCT en ajax ondermaats presteren (waardoor zelfs subtoppers als az en heerenveen opeens aan kunnen haken) strijd men wonderbaarlijk genoeg nog steeds mee om de titel.
    Uiteraard dat 2e, wat Rene vd Gijp net zegt bij VI is wel waar; de druk bij PSV wordt wel erg hoog gehouden. Waarom hebben ze zo naar buiten laten komen dat PSV bij de eerste twee moet eindigen om het financieel enigszins in balans te kunnen krijgen? Zoiets moet je intern houden lijkt me. Daarnaast moet je uiteraard laten blijken dat je mee gaat strijden om de titel, dat is PSV aan zichzelf verplicht, maar ik blijf het een overhaaste beslissing vinden (ondanks wat jij zegt Wim - wat waar is - dat PSV al vanaf begin dit jaar erg matig presteert).

  6. #1431

    Standaard

    Komende vrijdag is de loting voor de kwartfinales CL (en volgens mij ook meteen voor de halve finales). Weet iemand of tijdens die loting elke club gewoon tegen elkaar geloot kan worden of zijn er weer uitzonderingen (zoals tijdens de poule en de huidige ronde)?

  7. #1432

    Standaard

    Volgens mij kunnen ze vanaf de kwartfinales elkaar loten....

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Uiteraard dat 2e, wat Rene vd Gijp net zegt bij VI is wel waar; de druk bij PSV wordt wel erg hoog gehouden. Waarom hebben ze zo naar buiten laten komen dat PSV bij de eerste twee moet eindigen om het financieel enigszins in balans te kunnen krijgen? Zoiets moet je intern houden lijkt me. Daarnaast moet je uiteraard laten blijken dat je mee gaat strijden om de titel, dat is PSV aan zichzelf verplicht, maar ik blijf het een overhaaste beslissing vinden (ondanks wat jij zegt Wim - wat waar is - dat PSV al vanaf begin dit jaar erg matig presteert).
    Ik zou het nog sterker zeggen. In 2004-2005 hebben ze een superseizoen gehad. Daarna is het elk jaar qua voetbal, maar zeker ook qua materiaal steeds een stapje minder gegaan. De injectie qua spelersmateriaal aan het begin van het seizoen zie ik als een compensatie van het gebrek aan daadkracht op dat gebied de jaren ervoor (achterstallig onderhoud zeg maar). Alleen: als dan de verkeerde spelers worden aangekocht (let wel: goede spelers, maar niet de spelers waar men zoveel behoefte aan had), dan is het wachten op de tijd dat de boel gaat escaleren. Komt dan ook nog bij dat het spel niet om aan te gluren is.
    Kijk naar Arsenal: die winnen ook al jaren niets. Maar door hun spelopvatting blijft het publiek erachter staan en zit de trainer er nog steeds. Als je niet het materiaal hebt om een titel te winnen, dan moet je tenminste je publiek strijd en passie tonen icm leuk voetbal. Alleen: als je niet beter KUNT lukt dat niet. Als rutten zegt dat die PSVers echt wel willen geloof ik dat. Maar soms loop je gewoon er tegen aan dat spelers niet goed genoeg zijn.

    En ALS de spelers wel goed genoeg zijn (een aantal voorhoedespelers en middenvelders), moet het elftal nog altijd in balans zijn. Wat dat betreft heeft PSV een type van Bommel hard nodig. Een balveroveraar die op het randje speelt, iemand die oorlog kan maken zonder al te veel kaarten te pakken. Lijkt me ook goed voor Strootman om van zo iemand te kunnen leren.
    Jammer dan v Gaal niet kan komen icm Van Bommel. Want v Bommel is hard nodig op het middenveld en v. Gaal (ondanks dat het niet gepikt zou worden door de PSV-aanhang) is gewoonweg de beste trainer als het gaat om het bouwen van een jeugdig team dat goed in elkaar steekt.

  9. #1434

    Standaard

    Ik blijf erbij dat je aan louis van Gaal meer hebt dan aan van Bommel.

    Natuurlijk is Mark een goede speler, maar die zit in de winter van de winter van zijn carriere, en is over over pakweg anderhalf jaar uitgerangeerd.

    Aan Louis heb je dan meer, maar dat is mijn mening.

    Maar je laat je beleid toch niet afhangen van een speler, die tegen het einde hangt van zijn carriere?.

    We hebben allemaal gezien waar de gemoedelijkheid tot heeft geleid de afgelopen jaren.

    PSV is meer gebaat bij een trainer als van Gaal dan als bij een speler als van Bommel.

    Gewaagde uitspraak wellicht, maar voor de langere termijn heb je veel meer aan Louis.

  10. #1435

    Standaard

    Ik denk dat Louis het eerlijk gezegd niet langer dan 2 seizoenen vol houdt bij PSV.

  11. #1436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk dat Louis het eerlijk gezegd niet langer dan 2 seizoenen vol houdt bij PSV.
    En Louis kan in 2 jaar meer neerzetten dan dat van Bommel nog kan brengen in 2 jaar.

    Wat is dan de afweging voor de club? : Een speler die aan het eind van zijn carriere zit, of een toptrainer, die heeft bewezen dat ie dingen kan neerzetten en met jeugd om kan gaan, dat die PSV weer opbouwt?.

    Mij lijkt de keuze dan niet moeilijk.

  12. #1437

    Standaard

    Eerste training onder leiding van Cocu en Faber

    De PSV-selectie werkt op dit moment in het Philips Stadion de eerste training af onder het nieuwe trainersduo Phillip Cocu en Ernest Faber. Het is de eerste oefensessie sinds het ontslag van hoofdcoach Fred Rutten van afgelopen maandag. De training in aanloop naar Valencia is besloten.


    Ernest Faber en Phillip Cocu tijdens de training in aanloop naar
    Valencia CF.

    Persconferentie

    PSV werkt deze ochtend de afsluitende training af voor de return in de UEFA Europa league tegen Valencia CF. PSV verloor zoals bekend vorige week donderdag in Estadio Mestalla met 4-2.

    Aansluitend aan de training laat interim-hoofdcoach Phillip Cocu middels een persconferentie zijn licht schijnen over de wedstrijd en de training.

    Het is voor de media ook het eerste moment om Ernest Faber te spreken, nadat gisteravond laat bekend werd dat zijn overgang naar PSV afgerond was.


    Interim-hoofdcoach Phillip Cocu in gesprek met Wilfred Bouma.

    Bron : PSV.nl

  13. #1438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En Louis kan in 2 jaar meer neerzetten dan dat van Bommel nog kan brengen in 2 jaar.

    Wat is dan de afweging voor de club? : Een speler die aan het eind van zijn carriere zit, of een toptrainer, die heeft bewezen dat ie dingen kan neerzetten en met jeugd om kan gaan, dat die PSV weer opbouwt?.

    Mij lijkt de keuze dan niet moeilijk.
    Nogmaals, van Bommel wil men binnenhalen voor de lange termijn als jeugdtrainer en (veel) later misschien wel als hoofdcoach van PSV.

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nogmaals, van Bommel wil men binnenhalen voor de lange termijn als jeugdtrainer en (veel) later misschien wel als hoofdcoach van PSV.
    Nadat ie gestopt is als speler, kan ie bv alsnog komen.

    Als ie zoveel om PSV geeft, was ie bv vorig jaar al gekomen.

    Hij zei zelf dat als ie aan het eind van het seizoen niet zou komen, en dus bij zou tekenen bij Milan, en pas over anderhalf jaar naar PSV zou komen, dan was het afbreukrisico te groot.

    Waarmee ie aangeeft dat ie maar 1 jaar nog in zijn kwaliteiten gelooft volgens mij.

    Moet je dan een kwaliteitstrainer opzij schuiven ten faveure van een over de hill zijnde speler?.

    Nogmaals, na zijn actieve carriere kan ie alsnog voor een functie bij PSV kiezen.

    Kijk bv naar Philip Cocu, die is na zijn actieve carriere ook teruggekeerd bij PSV voor een functie, kan van Bommel ook.

    Als je echt karakter hebt, zet je je hekel tegen van Gaal opzij, en strijd je samen voor successen met PSV.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-03-2012 om 14:07

  15. #1440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik blijf erbij dat je aan louis van Gaal meer hebt dan aan van Bommel.

    Natuurlijk is Mark een goede speler, maar die zit in de winter van de winter van zijn carriere, en is over over pakweg anderhalf jaar uitgerangeerd.

    Aan Louis heb je dan meer, maar dat is mijn mening.

    Maar je laat je beleid toch niet afhangen van een speler, die tegen het einde hangt van zijn carriere?.

    We hebben allemaal gezien waar de gemoedelijkheid tot heeft geleid de afgelopen jaren.

    PSV is meer gebaat bij een trainer als van Gaal dan als bij een speler als van Bommel.

    Gewaagde uitspraak wellicht, maar voor de langere termijn heb je veel meer aan Louis.
    Ben ik wel met je eens. Alleen is een TYPE van Bommel wel op dit moment iemand die je OOK nodig hebt. Ik zeg bewust een TYPE omdat dit van mij niet per se van Bommel zelf hoeft te zijn. Zou wel mooi zijn gezien zijn ervaring en zn PSV verleden, maar het is geen must.
    Feit is alleen wel dat je niet zo gemakkelijk iemand haalt van dat kaliber. De meeste goede spelers worden al jong weggekocht. En als je een ex-PSVér van niveau hebt die ondanks het niveau van de competitie zn oude club uit de brand wil helpen zeg je geen nee. Mark is in zn nadagen, maar dat merk je op het veld nog niet. Hij is basisspeler bij Milan en kan nog even mee. Bovendien is hij er de persoon niet naar om bij PSV te gaan afbouwen. Als ie komt komt ie om kampioen te worden.

    Dvdwatcher, het lijkt me een beetje simpel om te zeggen dat als v bommel zon hart voor PSV had hij wel eerder was gekomen. Daar kennen wij de omstandigheden niet goed genoeg voor. Bovendien: als Milan voor de deur staat en PSV ook, voor wie kies je dan? Als je nog op niveau mee kunt zou ik het wel weten: PSV kan altijd later nog. Dan ben je toch ws. nog goed genoeg voor het niveau van de eredivisie.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 14-03-2012 om 15:38

  16. #1441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Bovendien: als Milan voor de deur staat en PSV ook, voor wie kies je dan? Als je nog op niveau mee kunt zou ik het wel weten: PSV kan altijd later nog. Dan ben je toch ws. nog goed genoeg voor het niveau van de eredivisie.
    Deels eens met je verhaal.....echter: Cocu kon destijds bij Barcelona verlengen.....maar koos er toch voor om terug te keren naar PSV.

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Deels eens met je verhaal.....echter: Cocu kon destijds bij Barcelona verlengen.....maar koos er toch voor om terug te keren naar PSV.
    Kijk, dat wist ik dan weer niet... Ik dacht dat Cocu transfervrij was en niet kon verlengen.

    Ik las trouwens net een interview met v Bommel op vi.nl. Daarin lijkt het alsof hij een soort loyaliteit voelt richting de voorzitter van Milan omdat ze hem op zijn leeftijd nog hebben binnengehaald en hem het vertrouwen hebben gegeven. Misschien is dat wel erg belangrijk voor v. Bommel (zeker na dat gedoe met v Gaal bij Bayern) en kiest ie er daarom niet direkt voor om terug te gaan naar PSV.

  18. #1443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Kijk, dat wist ik dan weer niet... Ik dacht dat Cocu transfervrij was en niet kon verlengen.
    Hij was transfervrij; dat klopt. Maar zoals gezegd heeft Barcelona hem nog verzocht te verlengen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik las trouwens net een interview met v Bommel op vi.nl. Daarin lijkt het alsof hij een soort loyaliteit voelt richting de voorzitter van Milan omdat ze hem op zijn leeftijd nog hebben binnengehaald en hem het vertrouwen hebben gegeven. Misschien is dat wel erg belangrijk voor v. Bommel (zeker na dat gedoe met v Gaal bij Bayern) en kiest ie er daarom niet direkt voor om terug te gaan naar PSV.
    LOL. Ik las dat net ook en wilde het hier posten.
    'Ik moet Galliani en bestuurder Ariedo Braida bedanken voor het feit dat zij mij aantrokken op mijn leeftijd. Ik heb altijd gezegd dat ik af wil sluiten bij PSV, maar ik weet nog niet wanneer dat zal gebeuren. Ik voel me goed bij Milan, in de nabije toekomst spreek ik met algemeen directeur Adriano Galliani over wat de club wil.'
    Maw: die gast denkt dat PSV hem over 3 jaar als ie 38 is nog steeds wil....

  19. #1444

    Standaard

    Ach van Bommel zou toch gek zijn als ie volgend jaar bij PSV zou gaan voetballen. Ondanks zijn clubliefde voor PSV. Als je nog een jaar (of twee) kunt mee voetballen op het hoogste niveau, dan ga je daar toch voor? En in Milaan lijkt het me toch goed toeven
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #1445

    Standaard

    Ook van Bommel zal de centen kiezen boven zijn clubliefde voor PSV.

    Maar laat hem dan maar daar afbouwen, wij hebben straks geen bejaarde speler nodig.

    En wat betreft die functie bij PSV? die mag ie vergeten.

    Laat ie maar lekker straks limburgse vlaaien gaan bakken in Limburg.

    Wat een speler joh, eerst zowat zijn jawoord geven aan PSV, en nu ineens terugkrabbelen.

    Ze zullen hem wel een zak met geld voor zijn neus gehouden hebben.

    Dat ie maar de waarde van een jawoord gaat inzien .

    Eerst gaat ie PSV zowat dwingen van Gaal niet te nemen, omdat ie anders niet komt, en nu het vizier blijkbaar niet meer bij van Gaal ligt, krabbelt ie terug op zijn jawoord om terug te keren.

    Wat een misselijk mens zeg.

    Dus wat let PSV om nu de best mogelijk beschikbare trainer vast te leggen???
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-03-2012 om 12:02

  21. #1446

    Standaard

    Misselijk mens. Kiezen voor het geld. Daar lijkt van Bommel me het type niet naar. Die kan bij Milan komend seizoen nog iets bereiken, daar is het een topsporter om te doen denk ik. Een jaar later kan hij ook nog een rol van betekenis spelen bij PSV, in een mindere competitie, dus minder interessant. Als ik kijk naar Van Gaal dan vraag ik mij af wat hij op de lange termijn zou kunnen betekenen voor PSV. Als je kijkt wat er bij zijn laatste dienstverbanden nu precies veranderd is op de lange termijn, dan mist PSV niet zo heel veel denk ik. Daarnaast vraag ik me af of de extraverte Van Gaal de persoon is voor het, naar mijn mening, nog altijd bescheiden PSV.

    PSV lijkt me de club voor een rustige, verstandige trainer met een niet al te uitgesproken persoonlijkheid, die de spelers op de juiste manier weet te prikkelen en op de juiste posities zet. Met een beetje geluk bakt van Marwijk er niets van op het EK. Dat zou een goeie zijn. Zeker in combinatie met v. Bommel, die een jaar later komt.

    edit: met een beetje geluk, bedoel ik natuurlijk een beetje geluk voor die PSV supporters. Duke, jij stond toch niet tussen dat zooitje ongeregeld die de bus opwachtte na NAC?
    Laatst aangepast door DanielC. : 15-03-2012 om 23:39
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  22. #1447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Duke, jij stond toch niet tussen dat zooitje ongeregeld die de bus opwachtte na NAC?
    Zie mijn post van 12 maart.
    Van deze supporters distantieer ik me (iets wat overigens zowat alle PSVers doen).

  23. #1448

    Standaard

    Barça en Real komen elkaar in ieder geval niet voor de finale tegen. Barça nu tegen Milan en Real tegen Apoel.

  24. #1449

    Standaard

    AZ - Valencia.....ze hebben in ieder geval gezien hoe het niet moet.

  25. #1450

    Standaard

    Muamba in elkaar gezakt tijden Tottenham - Bolton vandaag: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...collapses.html

    Het is echt te hopen dat deze jongen het haalt, op dit moment nog in kritieke toestand. Nog je hele leven voor je (23 jaar) en dan al bijna het leven moeten laten, onvoorstelbaar!

    Het valt me wel op dat de dokters die tegenwoordig in dienst van de clubs zijn wel erg kundig zijn. Bij de botsing tussen Smalling en Huntelaar tijdens Engeland-Nederland wisten die mensen ook al wat ze in die situatie moesten doen en in Nederland kan ik me de botsing tussen Derijck en Tyton nog herinneren. Zijn wel andere situaties dan van vandaag maar een zeer grote pluim naar elke arts of doktor die in dit soort situaties juist weten te handelen!

Pagina 58 van 87 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •