Pagina 57 van 87 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Een regelmatige 3-0 zonder goed te spelen, op fases na dan, maar ook erg slordig.
    Nu alleen nog AZ even verliezen en dit weekend kan niet beter
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1402

    Standaard

    Als AZ verliest staat de top 5 op 1 (één) punt van elkaar. Waarschijnlijk nog nooit vertoond.

  3. #1403

    Standaard

    Rutte mag gerust blijven
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1404

    Standaard


    Als PSV hem nu wegstuurt moeten ze hem nog wel afkopen, waar ze ws het geld niet voor hebben, of ze moeten weer even bij de gemeente aankloppen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als AZ verliest staat de top 5 op 1 (één) punt van elkaar. Waarschijnlijk nog nooit vertoond.
    Twente heeft wel nog een wedstrijd in te halen, maar het is inderdaad bizar. En terwijl het toch vaak simpel een kwestie van inzet is.
    Ajax volgende week naar den Haag, zal weer lastig genoeg worden en als ze zo gemakzuchtig als vandaag spelen gaan ze daar ook de bietenbrug op.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Das proffesioneel van je Fred , een beetje kwaliteitstrainer blijft professioneel bezig, maar dat weglopen??? dat is iets voor een kleuter.

    Tijd voor Louis.
    Misschien niet professioneel, maar wel begrijpelijk. Drie jaar lang geef je als trainer alles wat je in je hebt en je ziet er uiteindelijk niets voor terug; team wat niet draait, uitgekotst door de fans en geen prijs in de kast...

    Louis aanstellen is voor PSV de beste optie.

  6. #1406

    Standaard

    Boze fans zetten PSV-bus klem

    Boze PSV-supporters hebben de bus met de selectie en de trainers van de Eindhovense club opgewacht bij de poorten van het trainingscomplex De Herdgang. De fans willen dat trainer Fred Rutten opstapt na de nieuwe nederlaag bij NAC Breda (3-1) van zondag. Het was de derde nederlaag van PSV binnen een week.


    Woedende PSV-supporters
    willen het ontslag van
    Fred Rutten.

    De spelers van PSV verlieten de bus, maar trainer Rutten bleef in eerste instantie binnen zitten. De supporters riepen naar aanvoerder Ola Toivonen: "Ola, je bent je band niet waard."

    'Ze vreten het gras op'

    De supporters eisten dat Rutten uit de bus zou komen en sloegen met hun handen op de ramen. Uiteindelijk gaf de coach toe en sprak hij met de fans.


    Fred Rutten gaat na lang
    aandringen in gesprek met
    de boze PSV-fans.

    Rutten maakte hen duidelijk dat het hem ook pijn doet dat PSV zo slecht draait. "Ik zit bij elkaar al acht jaar bij de club", zei Rutten. "Dit doet me vreselijk pijn. Maar deze spelers gaan nog steeds voor mij door het vuur en vreten het gras op."

    De supporters waren het duidelijk niet met deze opmerkingen eens, maar Rutten stapte de bus weer in, waarna deze alsnog het trainingscomplex op kon rijden. De supporters staan nog bij de poort, maar alle spelers zijn binnen.

    Er is veel beveiliging van PSV aanwezig.

    Bron : Telegraaf.nl

    Ze vreten het gras op???? Hahahahaha, laat me niet lachen, die instelling hebben ze echt niet.

    Duurbetaalde spelers met een instelling van .

    Die Fred Rutten moeten ze wegsturen, net als Marcelo, Hutchinson, Bouma, Manolev (Die blijkbaar aangekocht is door een blinde), en Matavz mag wat mij betreft ook wat.

    Presteert maar matig vind ik, en die kijkt of ie moet poepen, maar dat het er niet uit wil komen .

    Nee, d'r moet heel wat veranderen bij ons.

    En je laat je toch niet de les lezen door van Bommel??? Dat als van Gaal komt, dat hij dan niet komt?.

    Nou laat hem lekker weg blijven dan, die zit zowat in de winter van de winter van zijn carierre.

    De kwaliteiten van Louis van Gaal als trainer (kan dingen neerzetten, kan omgaan met moeilijke spelers om wat te noemen), moeten zwaarder wegen, dan de mening van een op zijn retour zijnde speler.

    Advocaat moet je niet nemen, geeft niks om jeugdspelers om (heeft er in zijn carriere nog nooit naar omgekeken), en is alleen maar geinteresseerd in Geld.

    Als ie de kans krijgt laat ie PSV in de steek voor een aanbieding vol geld.

    Nee, Louis mag dan moeilijk liggen voor sommige supporters, maar is wel degelijk een Toptrainer.

    Hard en lastig misschien, maar met de gemoedelijkheid bereik je helemaal niks.

    Hopelijk gaat het bestuur van PSV dat ook inzien.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-03-2012 om 17:47

  7. #1407

    Standaard

    Bekijk je het vanuit economisch oogpunt, dan is de positie van Rutten ook zowat onhoudbaar. Aan begin van seizoen heeft PSV dusdanig veel geinvesteerd, dat behalen van de Champions League eigenlijk een vereiste is geworden. Nu dat een lastig verhaal kan gaan worden, wacht PSV mogelijk hele zware tijden...

  8. #1408

    Standaard

    En dan vergeet ik ook nog te zeggen dat die kleine tuinkabouter 2 weken geleden roept na afloop tegen Feyenoord : ''Dit was de kampioenswedstrijd ''

    Misschien voor Feyenoord, maar zeker niet voor PSV.

    Al was die aanslag op de enkel van Dries vandaag wel erg smerig van die NAC-speler, ook een misselijke actie.

    Dusdanig geinvesteerd????? Je weet als PSV zijnde dat je al een paar jaar in de verdediging zeer zwak bent, en dan investeer je daar zeer slap in???

    ONBEGRIJPELIJK.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-03-2012 om 19:37

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Al was die aanslag op de enkel van Dries vandaag wel erg smerig van die NAC-speler, ook een misselijk ploegske.
    Schilder kreeg rood voor die tackle dus die zal wel een wedstrijd of 3, 4 krijgen. Om dan het hele elftal van NAC als misselijk te omschrijven is echt overdreven?!

    Lekker professionele reactie van Strootman tegen een fotograaf die gewoon zijn werk doet: Rot toch op man! (ondertussen ook nog het fototoestel wegduwen) Typisch zo'n speler die niet met tegenslag om kan gaan.
    Laatst aangepast door wimv : 11-03-2012 om 19:34

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dusdanig geinvesteerd????? Je weet als PSV zijnde dat je al een paar jaar in de verdediging zeer zwak bent, en dan investeer je daar zeer slap in???

    ONBEGRIJPELIJK.
    Ben met je eens dat als je kijkt naar de selectie, dat de verdediging compleet uit de toom valt bij de rest van de spelers.

    Investeringen afgelopen zomer: Matavz, Mertens, Strootman, Wijnaldum, Tyton, Derijck, Willems. Totaal besteed: 25,050 mln euro.

    Op de laatste twee na geen verdedigers (waarde 1,5 miljoen). Anderzijds ga je met Willems en Derijck de oorlog niet winnen...
    Laatst aangepast door gompier : 11-03-2012 om 20:04

  11. #1411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ben met je eens dat als je kijkt naar de selectie, dat de verdediging compleet uit de toom valt bij de rest van de spelers.

    Investeringen afgelopen zomer: Matavz, Mertens, Strootman, Wijnaldum, Tyton, Derijck, Willems. Totaal besteed: 25,050 mln euro.

    Op de laatste twee na geen verdedigers. Anderzijds ga je met Willems en Derijck de oorlog niet winnen...
    Over die laatste zou ik het nog niet willen hebben, daar heeft PSV helemaal niks aan.

    Die is zo slecht, die mag met alle respect bij een G-team nog niet meedoen.

    Nu staat er weer in de krant dat PSV vanavond geen uitsluitsel geeft over de functie van Fred Rutten, maar maandag zou hij meer weten???

    Wat een club zeg, wees een man, en zet hem nu nog op straat.

    Samen met de eerder door mij genoemde spelers, want daar heeft PSV helemaal niks aan.

    Al vind ik wel dat altijd de trainer word aangekeken, maar door het verval van PSV, mogen bepaalde spelers ook wel eens worden aangekeken.

    Trouwens mooie opsteker, zo slecht spelen al jaren, en dan zo volgend jaar je 100 jarige bestaan vieren.

    Zal wat worden als Barcelona dan op bezoek komt.

    Had ik ergens keer gelezen dat die in 2013 komen, dat was nog met betrekking op de transfer van Affelay.

  12. #1412

    Standaard

    Zou the thin white duke ook bij de bus gestaan hebben?

    Los daarvan vond ik het echt een vreselijk trieste actie.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Los daarvan vond ik het echt een vreselijk trieste actie.
    Helemaal me eens, grappig om te zien was dat er verschillende groeperingen binnen die 100 supporters waren. Als er 1 ding vanuit de supporters gezegd werd kwamen er gelijk door andere supporters afkeurende woorden en gejoel, praat dan als 1 geheel naar de spelers/trainer, dat komt wat sterker over!

    Verder is het geen argument dat je per jaar 2500 euro aan de club besteed. Al besteed je 100.000 euro of 1.000.000 euro, dat is echt geen garantie dat je alle wedstrijden wint.

  14. #1414

    Standaard

    Ik zei hier een paar weken geleden al dat Ajax kampioen zal worden. Niet omdat Ajax nou zo goed speelt, maar vanwege het resterende programma en de onderlinge wedstrijden van de concurrenten. Een scenario zoals vorig seizoen leek me niet ondenkbaar... En kijk aan, de concurrentie begint weer punten te verspelen... Deja vu iemand?
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Niet omdat Ajax nou zo goed speelt, maar vanwege het resterende programma en de onderlinge wedstrijden van de concurrenten.
    Resterende programma van AZ en Twente verschilt niet zoveel van dat van Ajax. Verder moet Ajax nog naar Heerenveen en thuis tegen PSV en Twente dus zij spelen ook nog tegen een aantal concurrenten. Onderin staat het ook dicht bij elkaar dus die ploegen zullen zich ook niet zomaar gewonnen geven.

    AZ en Twente hebben op dit moment de beste papieren maar Ajax, PSV, Heerenveen en Feyenoord kunnen het ook nog worden. Het zal denk ik tot de laatste speeldag spannend blijven, misschien zelfs wel een wedstrijd om het kampioenschap in Heerenveen op 6 mei?!

  16. #1416
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge jonge... Ik ben een week weg, is het meteen de meest besproken week van de competitie. Nou ja eigenlijk is de hele competitie op zijn minst uniek te noemen dit jaar. Ajax uitgespeeld in de winter. Eén club in halen oké, 6 clubs passeren is niet mogelijk. Toch zullen ze geen kampioen worden, dat zou op ze zachts gezegd vreemd te noemen zijn. Als er dan toch iemand echt aanspraapo kan maken is het AZ wel. Zij zijn het meest constant. Toch moet maar blijken met oog op het resterende schema of ze het zomaar redden, Wat dat betreft kan iedereen die bovenaan staat het zomaar nog worden. Het wordt gewoon van week tot week leven. Het wordt er iig niet minder leuk om. Zowel bovenin als onderin. Heb wel een beetje lasogen van twee weekenden voetbal kijken achter elkaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1417

    Standaard

    Zeer pijnlijk na 28 miljoen aan investeringen!:



  18. #1418

    Standaard

    PSV maakt einde aan dienstverband geplaagde Rutten

    12/03/2012 14:00
    Fred Rutten is niet langer trainer van PSV. De Eindhovense club heeft maandag besloten de samenwerking met de geplaagde oefenmeester met onmiddellijke ingang te verbreken.

    De Brabanders verloren zondag bij NAC Breda (3-1) voor de derde keer op rij. Het was voor PSV de de vierde verliespartij in de laatste vijf officiële optredens, waardoor het zicht op de titel flink is vertroebeld. Tussendoor werd bovendien met 4-2 van Valencia verloren in het kader van de Europa League.

    Zondagavond na de zeperd in Breda wachtten circa honderd PSV-supporters de spelersbus op bij terugkomst op trainingscomplex De Herdgang. Kevin Strootman en Rutten gingen de dialoog aan met de teleurgestelde fans. Rutten gaf toen nog aan de ontwikkelingen eerst te willen laten bezinken alvorens over de toekomst na te willen denken.

    Echter, op het reguliere maandagoverleg heeft de directie besloten het vertrouwen met de trainer op te zeggen. Momenteel wordt in het PSV-stadion gesproken over de afhandeling van het ontslag.

    Wie het seizoen gaat afmaken in Eindhoven is eveneens onderwerp van gesprek binnen de PSV-leiding. Daarover wordt later meer bekend. Om 15.00 uur is er in Eindhoven een persconferentie gepland waar informatie zal worden verschaft over de laatste ontwikkelingen bij de club.

  19. #1419

    Standaard

    Wat een afgang voor de PSV Supporters door die man zo bang te maken! Ga jullie diep schamen kinderen, want dat zijn jullie!

    Brabantse gemoedelijkheid? jaja, die mensen die zo associaal reageerden, is voor mij groot tuig.

    Ondanks dat ik Fred Rutten niet geschikt vond voor PSV, vind ik niet dat hij dit verdiend heeft (de reacties van supporters naar hem).
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-03-2012 om 15:15

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat een afgang voor de PSV Supporters door die man zo bang te maken! Ga jullie diep schamen kinderen, want dat zijn jullie!

    Brabantse gemoedelijkheid? jaja, die mensen die zo associaal reageerden, is voor mij groot tuig.

    Ondanks dat ik Fred Rutten niet geschikt vond voor PSV, vind ik niet dat hij dit verdiend heeft (de reacties van supporters naar hem).
    Ik vond het allemaal wel meevallen, er werden geen echte bedreigingen geuit, er werd niets gegooid, zelfs de beledigingen vielen mee. Ik heb het wel eens erger gezien. Ik vond Rutten trouwens een betere indruk maken terwijl hij de supporters toesprak dan op persconferenties of tijdens interviews.

    Benieuwd wat Cocu en Faber gaan veranderen.

  21. #1421

    Standaard

    Een vuurwerkbom gooien op de Herdgang? diegene die dat deden kan je alleen maar beschrijven als tuig van het laagste soort, zoiets doe je niet.

    Ook al werden er geen bedreigingen uitgesproken, die associale gekken die zo : http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...or_fans__.html reageren, moeten zich schamen, dat ze zich zo profileren.



    En al die spelers van PSV dienen gekort te worden op hun salaris, want ze staan wel zielig te kijken, maar ze presteren zo slecht dat ze Fred wel in de stront hebben laten zakken.

    Zo gemakkelijk om altijd de trainer weg te sturen, laat ze ook wat doen aan de ware daders, de spelers.

    Stelletje huilkoppen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-03-2012 om 15:46

  22. #1422
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is voetbal, en gebeurt bij elke club een keer. Eigenlijk valt niemand dit te verweiten, hoogstens het lot. Misschien is dit de tol van het weg sturen van Lemic. Arrogant dat wel, maar bracht psv wel altijd topspelers.

    Harde kern op het veld bij Mario Been, Bij de bus bij van Basten en nu bij Rutten. Schijnbaar kan dat allemaal hier en krijgen ze door het ontslaan alleen maar gelijk. En laat dat nou het meest kromme zijn ondanks dat het waarschijnlijk onvermijdelijk was. Maar nu denken ze nog dat hun acties terecht waren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1423

    Standaard

    Ik wist niet dat er vuurwerkbom is gegooid op De Herdgang, zoiets is inderdaad ontoelaatbaar.

    Ik heb het filmpje nog eens rustig bekeken. Ik heb niet de indruk dat er sprake was van enige fysieke dreiging. Niet naar de spelers toe, niet naar Rutten toe. Fraai kun je het niet noemen, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. We leven in een cultuur waarin mensen hun (vermeende) rechten onmiddellijk opeisen (de soms nogal opruiende en/of beledigende taal die op fora wordt gebezigd, is daar ook een uitvloeisel van). Je hoeft niet alles goed te keuren, maar zo lang er geen daadwerkelijke bedreigingen worden geuit, zit ik er niet zo mee.

  24. #1424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Zou the thin white duke ook bij de bus gestaan hebben?

    Los daarvan vond ik het echt een vreselijk trieste actie.
    Jep. Daarom heb ik gisteren hier niet gepost
    serieus: neen, ik was er niet bij. Overigens heb ik liever dat ze dit doen dan het Maasgebouw bestormen.....al moet ik eerlijk zeggen dat ik me kapotschaam voor de tokkies die daar waren. Hoe zet je je club te kijk......

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die Fred Rutten moeten ze wegsturen, net als Marcelo, Hutchinson, Bouma, Manolev (Die blijkbaar aangekocht is door een blinde), en Matavz mag wat mij betreft ook wat.
    Met heel je verhaal ben ik het eens, muv van bovenstaand stuk waar de naam Matavz van mij uit mag. Ongelofelijk dat ie iets van 15x gescoord heeft terwijl hij vanaf de flanken geen ballen krijgt.
    Hutch was vorig seizoen nog top en is pas net weer terug. Niet te snel afschrijven dus.
    Van de huidige selectie zou ik Isaksson, Wuytens, Pieters en Labyad (slechte instelling/ego) ook niet missen.

    Wie van mij echter als eerste weg mag:
    Bouma: we kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden

    12 maart 2012
    Wilfred Bouma constateerde in De Telegraaf dat het zelfvertrouwen in het elftal volledig is verdwenen. "We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden. De klap die FC Twente vorige week uitdeelde, zo moest hij bekennen, is in Eindhoven mokerhard aangekomen. "Kijk wat het met ons heeft gedaan. En kijk ook naar het programma wat we nog hebben. Dat is niet makkelijk. Maar dat het onrust geeft wat er nu gebeurt, weet je bij een club als PSV."
    Wat een instelling......gelijk dumpen in het 2e. Zowiezo is het verschil tussen de nr 1 en 2 maar 1 punt, maar voor een 2e plek gaan?

    Mbt Rutten: heeft zich 200% ingezet voor de club en maakte een zwaar gebroken indruk. Ik hoop dat het hem goed zal gaan. Als hoofdtrainer komt hij helaas veel tekort; dat bleek bij Schalke 04 en nu weer.

    Over de nieuwe trainer Cocu heb ik ook twijfels......en helaas las ik vanochtend dit:
    'Sanders houdt komst Van Gaal vanwege achterban tegen'

    12 maart 2012
    Volgens De Telegraaf zijn Louis van Gaal en Sef Vergoossen de meest ervaren coaches die op dit moment vrij zijn om het roer van trainer Fred Rutten bij PSV over te nemen. Van Gaal staat bovenaan de lijst bij technisch directeur Marcel Brands en enkele andere kopstukken in de top van de Eindhovense club. Maar algemeen directeur Tiny Sanders wil rekening houden met de achterban van zijn club, die duidelijk heeft gemaakt dat Van Gaal onder geen enkele voorwaarde welkom is, zo weet De Telegraaf te melden.


    ED: 'Van Gaal niet meer in beeld als opvolger van Rutten'

    12 maart 2012
    Volgens het Eindhovens Dagblad is Louis van Gaal niet meer in beeld bij PSV als opvolger van Fred Rutten voor komend seizoen. De krant baseert zich op invloedrijke bronnen bij PSV. Binnen de club zou de conclusie zijn getrokken dat Van Gaal niet bij de club past.
    Dankzij oa de kopstukken van PSV Fans United etc komt die dus niet.
    [sarcasme modus aan]Bovers & co: bedankt! [sarcasme modus aan]
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-03-2012 om 16:28

  25. #1425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Rutte mag gerust blijven
    Voorlopig blijft Rutte ook....tot de nieuwe verkiezingen (of t moet zijn dat het kabinet valt)

Pagina 57 van 87 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •