Pagina 56 van 87 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Inter:

    (Mijn team):

    Doel: Zenga
    Achter: Bergomi, Burgnich, Picchi, Facchetti
    Midden: Suarez, Mattheus, Corso
    Voor: Bergkamp, Ronaldo, Mazzola

    Coach: Helenio Herrera


    In Italië werd door 'kenners' dit team gekozen:

    Ghezzi - Bergomi - Facchetti - Oriali - Collovati - Matthaus - Suarez - Mazzola - Meazza - Corso - Ronaldo
    Allenatore Helenio Herrera

  2. #1377

    Standaard

    Goede resultaten van twente en zeer zeker van az.
    Mijn cluppie heeft een geflateerd verlies geleden want het had wel 8-2 kunnen worden.

    Eigenlijk had ik dat mischien ook wel liever gehad zodat men zich helemaal op de competitie kon richten en rutten eruit zou bonjouren, maar helaas is er voor de gelovigen nog lichte hoop op een wonder

    Overigens wel een vrij aardig team dat valencia dat zlefs met zn b opstelling zonder moeite kan heersen op het veld.

  3. #1378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Iets anders dat ik op diverse andere fora ben tegengekomen:

    Wat is jouw beste/favoriete elftal van je favoriete club.
    Je maakt de ideale opstelling van je favoriete club en mag daarvoor gebruik maken van alle spelers die ooit bij de betreffende vereniging onder contract hebben gestaan. We hebben hier supporters van PSV, feyenoord, ajax, groningen, ja, zelfs van FC Eindhoven en volgens mij ook van Inter, Real en Barcelona.
    Ajax:

    vd Sar

    Rijkaard - Krol - Frank de Boer

    Litmanen - Neeskens - vd Vaart

    ----------- Cruijff ------------

    Bergkamp - van Basten - Keizer

    trainer Rinus Michels
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1379

    Standaard

    Poeh, mijn voetbalhart klopt alleen voor Barca en dan heb je bijna een onmogelijke opgave om er elf uit te pikken.

    Dan ga ik toch voor:

    Zubizarreta

    Dani Alves - Puyol - Koeman - Gio

    Xavi - Johan Cruijff - Iniesta

    Messi - Eto'o - Stoichkov

    Trainer: Guardiola
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #1380
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm... Ik lees liever voetbal nieuws, dan een hoop bekende voetbalnamen op een rijtje....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1381

    Standaard

    En ik lees liever een reeks VOETBALNAMEN dan:

    Pioneer Kuro PDP LX6090, Onkyo TX NR5000E & DV SP1000E, B&W FPM 4- 5- 6, Rel Strata 5, Oppo BDP 93EU, Toshiba HD XE1, Xbox 360, WII, UPC HDTV-DVR, Topfield TF6000PVR, Pronto TSU 9400, Sony HDR SR 12E, HTC Sensation, Galaxy Tab 10.1, i7 *Website*Interview*


    En nu CLAUDIO weer (Is dat trouwens ook geen voetbalnaam?)

  7. #1382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    En nu CLAUDIO weer (Is dat trouwens ook geen voetbalnaam?)
    Mischien was Claudio fan van ''Claudio Caniggia''

  8. #1383

    Standaard

    Ik vind het wel leuk die voetbalnamen alleen hoop ik op wat leden met wat kleinere clubs. Grappig om te zien welke grote voetballers bijvoorbeeld bij Groningen hebben gevoetbald.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het wel leuk die voetbalnamen alleen hoop ik op wat leden met wat kleinere clubs. Grappig om te zien welke grote voetballers bijvoorbeeld bij Groningen hebben gevoetbald.
    Nog kleinere clubs ??? Mijn club is FC Eindhoven !!

  10. #1385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mischien was Claudio fan van ''Claudio Caniggia''
    Hij is off-line. Hij zit zich nu te bezinnen op het meest vernietigende antwoord ooit ...

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Hij is off-line. Hij zit zich nu te bezinnen op het meest vernietigende antwoord ooit ...

  12. #1387

    Standaard

    Altijd leuk, favoriete elftallen samenstellen

    Sorry Claudio, maar moet dit toch even doen

    Ajax:

    Van der Sar

    Blind - Rijkaard - F. de Boer

    Jonk - Litmanen - Cruijff - Van der Vaart

    Bergkamp - Van Basten - Suarez

    Trainer: Louis van Gaal


    En hier is mijn favoriete Real Madrid team:

    Casillas

    Sergio Ramos - Hierro - Sanchis - Roberto Carlos

    Raul - Redondo - Zidane - Cristiano Ronaldo

    Hugo Sanchez - Ronaldo

    Trainer: Vicente Del Bosque


    Heb zoveel mogelijk gekozen voor spelers die ik zelf heb zien spelen anders werd het wel erg moeilijk. Enige uitzondering is Cruijff, ben ik net een jaartje te jong voor...
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 09-03-2012 om 20:38
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #1388
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zittend in Kirchdorff aan ein kleines bier, terwijl hij zijn tong uitsteek en een pffffffffffffffff geluid maakt. Mijn voetbal nieuws is dus als ik zondagavond thuis ben alle samenvattingen van verleden zondag en aankomende zondag ga kijken. Tot die tijd concentreer ik mij weer op mijn kleines bier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1389

    Standaard

    Mijn favoriete PSV :

    Hans van Breukelen

    Eric Gerets Alex Ronald Koeman Jan Heintze

    Mark van Bommel Philip Cocu Gerald Vanenenburg

    Luc Nilis

    Romario Ronaldo

    Trainer : Guus Hiddink

    Weet niet of dit de juiste plaatsen zijn hoe ze staan, maar dit zijn mijn 11 favoriete spelers.

  15. #1390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mijn favoriete PSV :

    Hans van Breukelen

    Eric Gerets Alex Ronald Koeman Jan Heintze

    Mark van Bommel Philip Cocu Gerald Vanenenburg

    Luc Nilis

    Romario Ronaldo

    Trainer : Guus Hiddink

    Weet niet of dit de juiste plaatsen zijn hoe ze staan, maar dit zijn mijn 11 favoriete spelers.
    Beetje raar om een favoriet 'PSV' te zien zonder Willy van der Kuylen. hij is de speler die ik het meest met PSV vereenzelvig, een beetje de Van Haneghem van PSV. Niks mis met Luc Nilis natuurlijk, maar ik denk dat Willy toch nog meer verdiensten heeft gehad.

  16. #1391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Beetje raar om een favoriet 'PSV' te zien zonder Willy van der Kuylen. hij is de speler die ik het meest met PSV vereenzelvig, een beetje de Van Haneghem van PSV. Niks mis met Luc Nilis natuurlijk, maar ik denk dat Willy toch nog meer verdiensten heeft gehad.
    Dat is niet raar, en ik zal je zeggen waarom ik dat vind.

    De stelling is, en ik citeer TheThinWhiteDuke : ''Wat is jouw beste/favoriete elftal van je favoriete club.
    Je maakt de ideale opstelling van je favoriete club en mag daarvoor gebruik maken van alle spelers die ooit bij de betreffende vereniging onder contract hebben gestaan''.

    De periode van Willy van der Kuylen heb ik niet gezien (ben van 1976), en de door mij genoteerde spelers heb ik wel zien spelers.

    Ik kan en wil geen spelers beoordelen als ik die niet heb zien spelen.

    Tuurlijk is Willy van der Kuylen een goede spelers geweest, maar dat is voor mij gezegd iemand van horen zeggen, van oude beelden, iemand die ik nooit heb meegemaakt.

    Ik heb de genoemde spelers wel zien spelen, en van die spelers heb ik de voor mij persoonlijk favoriete spelers geselecteerd (zie de eerste regel van TheThinWhiteDuke).

    Dat is dus bovengenoemd team geworden.

    Ik vind dus dat ik niks raars gedaan heb.

    Natuurlijk is Willy een grootheid binnen en voor PSV, maar dat is voor mijn tijd geweest.

    Ik heb er voor gekozen om een team samen te stellen uit spelers van mijn tijd, die ik doelbewust heb meegemaakt, en daar heb ik een selectie uit samengesteld.

    Is dat een slechte actie van mij dan?

    Nogmaals, ik heb beoordeeld van wat ik meegemaakt heb.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-03-2012 om 00:38

  17. #1392

    Standaard

    Of kan het misschien zijn dat je uitsluitend spelers hebt gekozen die je zelf hebt meegemaakt?


  18. #1393

    Standaard

    @ DVD Watcher - Ik wilde je absoluut geen verwijt maken. Mijn excuses als het zo is overgekomen.

    Ik ben wat ouder, en voor mij is Willy van der Kuylen Mr. PSV, een beetje zoals Willem van Haneghem, of desnoods Coen Moulijn, Mr. Feyenoord is/zijn. Maar er is niks mis met het selecteren van alleen spelers die je zelf hebt zien spelen. Voor mij was dat, als Eindhoven-supporter, wat moeilijker.
    Laatst aangepast door scherpschutter : 11-03-2012 om 00:26

  19. #1394

    Standaard

    Ik kan gewoon niet kiezen wat dat betreft want voor mij horen zowel wvd kuijlen als romario nilis en ronaldo er in.
    Al heb ik wel het minste gehad met ronaldo.


    Ook vind ik v beveren nog wat beter dan gomes die weer beter is dan v breukelen terwijl ze er eigenlijk alle 3 in horen.

    Maar iig komen er niet bij mij in lamey,koch,lamptey,van ankeren, etc et"

  20. #1395

    Standaard

    Gaat weer lekker met PSV....

  21. #1396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Of kan het misschien zijn dat je uitsluitend spelers hebt gekozen die je zelf hebt meegemaakt?

    Dat zeg ik toch ook

  22. #1397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Gaat weer lekker met PSV....
    Denk dat Fredje zijn bureautje leeg mag gaan maken

    EDIT : Als PSV Rutten nou niet buiten sodemieterd, dan mag heel het bestuur weg.

    Geen gemoedelijke trainertjes, en ook geen geldwolven aanstellen als Advocaat, dat werkt niet.

    En die Manolev moeten ze per direct wegsturen, wat een ..........

    Ze hadden beter geld uit kunnen geven aan fatsoenlijke verdedigers, dan aan bv een Matavz, want dat werkt niet.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-03-2012 om 14:26

  23. #1398

    Standaard

    Ik denk ook dat hij id zn biezen mag pakken.
    Op zich jammer dat hij het niet waar heeft kunnen maken.
    3 jaar achter elkaar na de winterstop alles laten liggen, al had hij de afgelopen 2 jaar goede redenen door verkoop spelers en blesures.

    Maar ja wat nu?

    Zo door gaan kan iig niet.

  24. #1399

    Standaard

    Hij is toch wel professioneel die Fred :

    Rutten loopt weg uit interview

    "De feiten liegen niet", zei Fred Rutten na afloop van het duel tussen PSV en NAC Breda (3-1). "We lijken alleen maar meer doelpunten tegen te krijgen."



    "Dit is een enorme mokerslag", vond Rutten. "Dit had ik totaal niet aan zien komen. Je komt makkelijk voor en geeft het weer zo makkelijk weg."

    Over zijn toekomst wilde de geplaagde trainer niks kwijt: "Ik wil eerst alles laten bezinken en nu nog geen definitieve conclusie trekken. Alles wat ik nu zeg is uit emotie.”

    Rutten had verder ook weinig zin om uit te weiden: "Het eindresultaat telt en dat is negatief. En daar wil ik het bij laten." Waarna de coach wegliep.

    Bron : Telegraaf.nl

    Das proffesioneel van je Fred , een beetje kwaliteitstrainer blijft professioneel bezig, maar dat weglopen??? dat is iets voor een kleuter.

    Tijd voor Louis.

  25. #1400

    Standaard

    Twente krijgt zo te zien klop in Nijmegen, dus vanavond staat de boel nog dichter bij elkaar dan het al stond. Wie hier nog een touw aan kan vastknopen, mag het zeggen ...

Pagina 56 van 87 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •