Pagina 55 van 87 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    frutten heeft al in een reactie laten weten niet aan opstappen te denken.

    Vraag me af wat erger is: dit of die 2-6

  2. #1352

    Standaard

    PSV kan volgens mij beter de knoop doorhakken: Cocu het seizoen laten afmaken. Het is nu wel gebleken dat Rutten gewoonweg niet geschikt is voor de top, hij faalt jaar op jaar, eerst bij Schalke, daarna drie keer achtereen bij PSV. De spelers hebben volgens mij veel meer respect voor Cocu en met een nieuw gezicht voor de groep maak je een nieuwe start, dat zag je vorig jaar ook aan Ajax. Verder lijkt in dit seizoen gewoon alles mogelijk. PSV en Ajax draaien vierkant, zoals ze dat in Vlaanderen zeggen, maar doen nog gewoon mee voor de titel. Het is een soort poppenkast waar Jan Klaassen net zo goed kampioen kan worden als Katrijn.

  3. #1353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    frutten heeft al in een reactie laten weten niet aan opstappen te denken.

    Vraag me af wat erger is: dit of die 2-6
    Ben bang dat het niet alleen aan Rutten ligt. PSV heeft gewoonweg een verdediging waar de armoede vanaf druipt. Eigenlijk is geen van de verdedigers in de basis het waard om bij een club als PSV te spelen. Van mij mogen ze allemaal weg. Dan pakweg 3 gerichte aankopen en de rest aanvullen met eigen jeugd. Slechter dan dit kan het toch niet. En dan hoop ik dat ze met Zanka al een goede hebben binnengehaald. Trouwens: ze moeten ook niet zomaar iemand halen. Liever eigen jeugd dan een matige verdediger uit het buitenland.

    Het wordt eens tijd dat Philips een duit in het zakje doet. Die doen veel te weinig als sponsor.

  4. #1354

    Standaard

    Het ligt misschien niet alleen aan Rutten, maar hij is wel koppig blijven vasthouden aan iemand als Marcelo en hij heeft hij de problemen van de balans op het middenveld nooit opgelost. Nogmaals: tegen een sterke tegenstander komt er op het middenveld te veel neer op de schouders van Strootman, en die was er uitgerekend vandaag niet bij. Strootman maskeert normaal nog het een en ander, vandaag ging het hele verdedigende compartiment met de billen bloot. Ik vind PSV momenteel een wat doelloos en ongedisciplineerd spelende ploeg, vaak een teken dat er wat mis is, en dan kom ik toch uit bij Rutten. Hij staat nu eenmaal voor de groep, hij is verantwoordelijk.

  5. #1355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het ligt misschien niet alleen aan Rutten, maar hij is wel koppig blijven vasthouden aan iemand als Marcelo en hij heeft hij de problemen van de balans op het middenveld nooit opgelost.
    Op PSVnetwerk kwam iemand met leuke feiten:
    1. 13 wedstrijden op rij niet de nul gehouden
    2. Grootste thuisnederlaag in 35 jaar
    3. 4 van de 12 uitwedstrijden gewonnen dit jaar
    4. Zes competitiewedstrijden op rij niet weten te winnen van Twente
    5. Zal wellicht in drie jaar geen prijs pakken: dat heeft geen trainer gepresteerd in 20 jaar.
    6. Twee jaar achter elkaar geen Europacup I/CL gehaald, dat is deze eeuw niet meer voorgekomen.
    7. Meeste tegendoelpunten per wedstrijd deze eeuw.

    De Topwedstrijden onder Rutten

    Ajax, AZ en Twente.

    16 wedstrijden

    4 x winst (waarvan 1 x Ajax thuis 2 x AZ Thuis en maar 1 uitwedstrijd, AZ)

    7 x gelijk

    5 x verlies

    Van de max 48 punten die er gehaald kunnen worden haalt Rutten er 19!!, dan is minder dan 40%, dat is veel en veels te weinig
    In 3 jaar is PSV amper wat opgeschoten. De enige speler die onder hem beter is geworden is Lazovic, verder zijn er teveel alleen maar slechter (lees: banger in hun spel) geworden.
    Supporters hebben zich zo te lezen inmiddels massaal tegen frutten gekeerd.......

    Volgens Rik Elfrink (van het ED) zou verlies tegen NAC het einde van frutten betekenen. (dit kon hij opmaken uit de woorden/houding van Marcel Brands die hij vandaag sprak)

    Zul je zien dat ze zondag met 0-5 uit bij NAC winnen

  6. #1356

  7. #1357

  8. #1358

  9. #1359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Want?
    Het klinkt allemaal nogal gekunsteld, vind ik. Als men echt vindt dat men de trainer in de steek heeft gelaten, waarom dan wel? Er klopt gewoon iets niet, dit heeft de leiding de spelers ingefluisterd.

    @TWD: Ontslag als er verloren wordt bij NAC? Is ook een houding van niks. Neem dan meteen een beslissing.

  10. #1360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Want?
    Ik neem aan dat die spelers van PSV gisteren niet expres verloren hebben. Als supporter moet je zo'n nederlaag dan maar incasseren, dat gebeurt wel eens. Dat een bestuur dan bij de supportersvereniging hun excuus moet maken is echt te belachelijk voor woorden!

  11. #1361

    Standaard

    Wat vreselijk overdreven weer. Excuses maken omdat je goed op je bek gegaan bent, kom op. Het is een spel hoor, daar kan je soms wel eens bij verliezen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  12. #1362

    Standaard

    Rutten had al lang weggestuurd moeten worden.
    Misschien kan hij bij Veendam aan de slag, en dan kan hij Pieter Huistra als assistent nemen, twee angsthazen en zwakke broeders bij elkaar.

  13. #1363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Rutten had al lang weggestuurd moeten worden.
    Misschien kan hij bij Veendam aan de slag, en dan kan hij Pieter Huistra als assistent nemen, twee angsthazen en zwakke broeders bij elkaar.
    Of misschien Harm van Veldhoven opvolgen bij Roda JC.

    Zijn ze daar niet tevreden over Fred, heb je een voordeel : Je kan hem gelijk over de grens donderen

  14. #1364

    Standaard

    blijkbaar volgt zo goed als niemand hier het Belgische voetbal. nochtans leuke matchen te zien

    zo ook nog vorig weekend.

    http://www.youtube.com/watch?v=r-GwqEXhML8

    come on the boys in red

  15. #1365

    Standaard

    Oud-Feyenoorder Wlodzimierz Smolarek (54) overleden
    07/03/2012 11:46
    Wlodzimierz Smolarek is dinsdagavond op 54-jarige leeftijd overleden. De oud-voetballer, vader van ADO-speler Ebi Smolarek, verwierf in Nederland bekendheid door een dienstverband bij Feyenoord (anderhalf seizoen tussen 1988 en 1990) en vervolgens FC Utrecht (1990-96).

    Smolarek staat te boek als een van de beste spelers uit de Poolse voetbalgeschiedenis. Hij maakte wereldfaam door met zijn geboorteland op het WK van 1982 verrassend de derde plaats op te eisen. Hij kwam in totaal zestig keer uit voor Polen en was dertien keer trefzeker.

    In clubverband stond Smolarek naast zijn Nederlandse werkgevers ook onder contract bij Legia Warschau, Widzew Lódz en Eintracht Frankurt. Met Widzew veroverde hij in 1981 en 1982 de landstitel. Met Frankfurt pakte hij in 1988 de Duitse beker. Ook werd hij in 1984 en 1986 uitgeroepen tot Pools voetballer van het jaar.

    Bij Feyenoord was Wlodi Smolarek na zijn spelersloopbaan ook actief als jeugdtrainer en in de scoutingsafdeling. Aan die samenwerking kwam in 2009 een einde. (later meer)

    Bron: www.vi.nl
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #1366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    blijkbaar volgt zo goed als niemand hier het Belgische voetbal. nochtans leuke matchen te zien

    zo ook nog vorig weekend.

    http://www.youtube.com/watch?v=r-GwqEXhML8

    come on the boys in red
    Ik woon in België en volg het Belgisch voetbal wel degelijk.
    Zo met de play offs nog in het verschiet, lijkt veel nog mogelijk, maar dit jaar steekt Anderlecht er toch een beetje bovenuit. Brugge mist creativiteit en beweeglijkheid, en voor Gent geldt min of meer hetzelfde. Anderlecht lijkt een beetje op PSV: veel aanvallend vermogen, verdedigend kwetsbaar.

    En hoever schoppen de Red Boys het? De Play offs bereiken, zou een geweldig succes zijn.

  17. #1367

    Standaard

    Uitslagen Champions League:

    Eergisteren:

    Arsenal - AC Milan 3-0 (Eerste duel 4-0 voor Milan, AC Milan door naar de kwartfinales)
    Benfica - Zenit 2-0 (Eerste duel 3-2 voor Zenit, Benfica door naar de kwartfinales)

    Gisteren:

    APOEL Nicosia - Olympique Lyon 1-0 (Eerste duel 1-0 voor Lyon, APOEL na penalties door naar de kwartfinales)
    Barcelona - Bayer Leverkussen 7-1 (Eerste duel 3-1 voor Barcelona, Barcelona door naar de kwartfinales)

    Programma volgende week:

    Bayern Munchen - FC Basel (Eerste duel 1-0 voor FC Basel)
    Internazionale - Olympique Marseille (Eerste duel 1-0 voor Marseille)
    Chelsea - Napoli (Eerste duel 3-1 voor Napoli)
    Real Madrid - CSKA Moskou (Eerste duel 1-1)

  18. #1368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik woon in België en volg het Belgisch voetbal wel degelijk.
    Zo met de play offs nog in het verschiet, lijkt veel nog mogelijk, maar dit jaar steekt Anderlecht er toch een beetje bovenuit. Brugge mist creativiteit en beweeglijkheid, en voor Gent geldt min of meer hetzelfde. Anderlecht lijkt een beetje op PSV: veel aanvallend vermogen, verdedigend kwetsbaar.

    En hoever schoppen de Red Boys het? De Play offs bereiken, zou een geweldig succes zijn.
    blijft mogelijk met nog twee matchen te gaan. en anders zowiezo de winst in de bekerfinale

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    blijft mogelijk met nog twee matchen te gaan. en anders zowiezo de winst in de bekerfinale
    Was ik even vergeten. Het is me het jaartje wel voor jullie. Tegen Lokeren moet het kunnen (maar ja, in Lokeren denken ze natuurlijk ook dat het tegen Korktrijk mogelijk moet zijn ...)

  20. #1370

    Standaard

    Wie nu nog beweert dat ''der schwalbenkonig'' Dries Mertens heet.....

  21. #1371

    Standaard

    Iets anders dat ik op diverse andere fora ben tegengekomen:

    Wat is jouw beste/favoriete elftal van je favoriete club.
    Je maakt de ideale opstelling van je favoriete club en mag daarvoor gebruik maken van alle spelers die ooit bij de betreffende vereniging onder contract hebben gestaan. We hebben hier supporters van PSV, feyenoord, ajax, groningen, ja, zelfs van FC Eindhoven en volgens mij ook van Inter, Real en Barcelona.

    Ik zal aftrappen:
    PSV
    1-Jan van Beveren

    2-Eric Gerets 3-Alex 4-Ronald Koeman 5-Jan Heintze

    6-Mark van Bommel 7-Ruud Gullit 8-Philip Cocu

    10-Willy vd Kuijlen

    9-Romario 11-Ronaldo

    Ben benieuwd naar jullie opstellingen (met name die van scherpschutter....ik vermoed een opstelling met Frans Tebak, Noud van Melis en Jan Louwers)

  22. #1372

    Standaard

    FC Groningen

    1-Tonny Van Leeuwen

    2-Hugo Hovenkamp 3-Andreas Granqvist 4-Ronald Koeman 5-Adri Van Tiggelen

    6-Johan Neeskens 7-Frans Thijssen 8-Erwin Koeman

    10-Dusan Tadic

    9-Luis Suarez 11-Arjen Robben



  23. #1373

    Standaard

    Vitesse
    1. Sander Westerveld

    2. Edward Sturing 3. Dalibor Stevanovič 4. Theo Bos 5. Chris van der Weerden

    6. Mahamadou Diarra 7. Philip Cocu

    8. Pierre van Hooijdonk

    10. Roy Makaay 9. Nikos Machlas 10. 11. Glen Helder


    Trainer: Bert Jacobs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Iets anders dat ik op diverse andere fora ben tegengekomen:

    Wat is jouw beste/favoriete elftal van je favoriete club.
    Feyenoord;

    1 - Ed de Goeij

    2 - Christian Gyan 3 - Theo Laseroms 4 - Rinus Israel 5 - Giovanni van Bronckhorst

    6 - Wim Jansen 7 - Willem van Hanegem 8 - Robin van Persie

    9 - Dirk Kuijt 10 - Ove Kindvall 11 - Coen Moulijn

    Mix van spelers die ik zelf in het echt heb zien spelen of op tv (Begin jaren negentig tot nu) en uit verhalen/beelden van vroeger. Op de bank zou ik spelers als Dudek, Bosvelt, Van Hooijdonk, Kalou, Paauwe en De Wolf zetten. Trainer is dan natuurlijk Ernst Happel en verzorger Gerard Meijer.
    Laatst aangepast door wimv : 09-03-2012 om 01:37

  25. #1375

    Standaard

    Doel : Fred Beerendonk
    Achter: Hendrik Schalks, Henk Bloemers, Frans Tebak, Miel Pijs
    Midden: Lambert Kreekels, Willy Senders, Pleun Strik
    Voor: Jan Louwers, Noud van Melis, Roland Vroomans

    Trainer/coach: Rinus Goossens

Pagina 55 van 87 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •