Pagina 54 van 87 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Mijn club is FC Eindhoven, en ik zit niet op promotie te wachten.
    Ah, EVV speelt dus met opzet al bijna 35 jaar in de 1e divisie
    (afgelopen week een geweldige discussie met een EVVer gehad. Ze konden me wegdragen )

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ah, EVV speelt dus met opzet al bijna 35 jaar in de 1e divisie
    (afgelopen week een geweldige discussie met een EVVer gehad. Ze konden me wegdragen )
    We willen het jullie niet te moeilijk maken.
    Derby: altijd lastig ...

    Maar zonder gekheid. Ik ben wat ouder dan jij (denk ik) en heb de twee jaren in de eredivisie meebeleefd (als jongeman). Het eerste jaar was nog aardig, we begonnen goed, maar na een tijdje kwam er de klad in. We redden het echter nog op het nippertje, en dat was dan weer prachtig. Maar het tweede jaar werd een martelgang, met degradatie als bitter toetje.

    Meestal is het recept het volgende: om het te redden in de hoogste afdeling, wordt er routine binnengehaald. Die routiniers kunnen echter geen vol seizoen aan (waardoor het gaandeweg steeds lastiger wordt), en in het tweede jaar zijn ze niet meer volop gemotiveerd (strijden tegen degradatie vinden routiniers bovendien niet prettig).

    Ik heb dit jaar nog niet zo veel gezien (ik nog maar een keer of vijf per jaar naar het stadion), maar tussen wat ik gezien heb, zat niet veel eredivisie-waardig materiaal. Laat Zwolle dus maar promoveren. Wij verliezen dan wel met ere van de Graafschap of Excelsior.

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Voorstel voor Fernandez is 5 duels geworden.
    2 wedstrijden teveel maar het was te verwachten. Tackles waarbij het risico genomen wordt dat iemand nooit meer kan voetballen worden afgedaan met 3 of 4 wedstrijden met meestal nog 1 voorwaardelijk, blijkbaar is een lichte kopstoot geven erger dan het onderbeen of de enkel van iemand breken.

    Natuurlijk is Fernandez in de fout gegaan en had hij rood moeten krijgen maar Marcelo heeft er niets aan overgehouden dus 3 duels was echt wel genoeg geweest.

  4. #1329

    Standaard

    Ik vind persoonlijk nog wel een verschil zitten tussen een tackle (onderdeel van het voetbal) die in veel gevallen verkeerd uitvalt door de hardheid/gestrekt been etc. of een kopstoot (duidelijk geen onderdeel). De mate waarin iemand daar dan iets aan overhoudt doet er niet toe lijkt me.

  5. #1330

    Standaard

    Fernandez heeft het voorstel van 5 wedstrijden inmiddels geaccepteerd.

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind persoonlijk nog wel een verschil zitten tussen een tackle (onderdeel van het voetbal) die in veel gevallen verkeerd uitvalt door de hardheid/gestrekt been etc. of een kopstoot (duidelijk geen onderdeel). De mate waarin iemand daar dan iets aan overhoudt doet er niet toe lijkt me.
    De regel is toch dat de gezondheid van de speler in gevaar moet zijn. Bij tackles waarbij iemand zijn enkel of been breekt lijkt me dit meer het geval dan een lichte duw met het hoofd waarbij beide spelers een bloedlip oplopen. Marcelo maakte ook een beweging met het hoofd naar Fernandez, die mag dan ook wel geschorst worden.

    Verder is het echt triest dat de aanklager pas in actie komt als een overtreding twintig keer bij Studio Voetbal te zien is, blijkbaar bepalen ze bij de NOS wie er geschorst wordt?!

  7. #1332
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het was natuurlijk een luchtkoopstoot of zelfs meer de intentie daarvan. Maar men wil natuurlijk een voorbeeld stellen. Juist omdat hij steeds in herhaling valt. En laten we eerlijk zijn ondanks dat hij wellicht niemand raakte is de intentie van een kopstoot al om van te gruwelen. Dat heeft niks met het spel te maken waar een tackle of zelfs een breedmaak elleboog toch iets anders is.

    Uiteraard draagt de media eraan bij. Maar ver daarvoor was zijn eigen coach al vrij duidelijk over de actie en de sanctie van de club zelf ook. Plus dat de scheids het ook al aangaf. Dus dat van Studio Voetbal zal echt niet de enige reden zijn van het onderzoek. Daar heeft Fernandes helemaal zelf voor gezorgt. Het zit gewoon in het aard van het beestje en hij leert er blijkbaar ook weinig van. Dat soort mensen zijn gewoon enkele ogenblikken blind van agressie of anders minimaal ff helemaal van de wereld. Dus als voorbeeld een flinke schorsing vind ik niet verkeerd net zoals bij die belachelijke beet van Suarez. Je neemt je eigen team daarbij in de maling.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1333

    Standaard

    PSV - Twente 0-3, en nog niet eens halfweg!

  9. #1334

    Standaard

    Nou, nou. PSV gaat over de knie!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  10. #1335

    Standaard

    Bizarre tussenstand in Eindhoven!
    Net terug uit de Arena, moeizame maar verdiende overwinning op een stug Roda dat met 10 man verdedigde. Zowaar de wekelijks dramatische Ebecilio die er drie inschiet, past wel in dit seizoen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1336

    Standaard

    Zag op teletekst dat Strootman niet meedoet. Ik heb al een paar keer gezegd dat het middenveld van PSV erg kwetsbaar is tegen sterke tegenstanders, er komt dan verdedigend te veel neer op de schouders van Strootman. En als die er dan niet bij is ...

    Toch vreemd dat het steeds rond deze tijd misgaat met PSV. Is volgens mij al het derde jaar op rij.

  12. #1337

    Standaard

    Thuis 6 tegengoals . Hoe lang is dat geleden, is dat uberhaupt gebeurd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1338

    Standaard

    En ze willen een gemoedelijke trainer hebben, die zo goed bij PSV past.

    Ze hebben gewoon een waardeloze trainer nu, en wat voetbal betreft zeer dramatisch.

    Moet niet kunnen, zoveel jaren op rij.

    Ik ben PSV fan, maar schaam me voor mijn club.

    Wil dat ze kampioen worden, maar worden ze het niet, dan lig ik er ook niet meer wakker van.

    Had ik eerst wel, maar nu niet meer.

    Ik gun ze het beste, maar met dit vertoon kan de helft van de selectie weg.

  14. #1339

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Thuis 6 tegengoals . Hoe lang is dat geleden, is dat uberhaupt gebeurd
    Uit mn hoofd: eind jaren 70 (kan ook begin jaren 80 geweest zijn): 1-6 tegen.......(jawel) FC Wageningen. (voor de beker was dat)

    EDIT: opgezocht: 1-6 inderdaad, in 1977-1978.
    In de competitie was 6 tegengoals in een thuisduel nog nooit voorgekomen. (toch weer mooi een record behaald onder frutten!

    Spandoek vandaag: Bommel is top, vGaal een flop.
    Blijkbaar snappen sommige PSV supporters het niet.

    2 positieve dingen:
    -in 2007 verloor PSV thuis met 1-5 van ajax en werd toch nog kampioen (je moet hoop hebben denk ik maar)
    -over pakweg 2,5 maand zijn we van frutten af
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 04-03-2012 om 18:47

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Spandoek vandaag: Bommel is top, vGaal een flop.
    Blijkbaar snappen sommige PSV supporters het niet.
    Foutje in de tekst blijkbaar.

    PSV heeft veel meer aan de trainer van Gaal dan aan de speler van Bommel.

  17. #1342

    Standaard

    psv houdt het spannend
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uit mn hoofd: eind jaren 70 (kan ook begin jaren 80 geweest zijn): 1-6 tegen.......(jawel) FC Wageningen. (voor de beker was dat)

    Spandoek vandaag: Bommel is top, vGaal een flop.
    Blijkbaar snappen sommige PSV supporters het niet.

    2 positieve dingen:
    -in 2007 verloor PSV thuis met 1-5 van ajax en werd toch nog kampioen (je moet hoop hebben denk ik maar)
    -over pakweg 2,5 maand zijn we van frutten af
    Volgens mij jaren zeventig. Ik herinner het me nog. Ik zat op de trein en iemand zei dat Wageningen met 6-1 had gewonnen van PSV. Niemand wilde het geloven. Ik geloof dat ik pas de volgende dag in de krant las dat hij gelijk had gehad.

  19. #1344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Volgens mij jaren zeventig. Ik herinner het me nog. Ik zat op de trein en iemand zei dat Wageningen met 6-1 had gewonnen van PSV. Niemand wilde het geloven. Ik geloof dat ik pas de volgende dag in de krant las dat hij gelijk had gehad.
    Had mn post al bijgewerkt
    Leuke anekdote:
    Enkele dagen later bleek dat Willy van de Kerkhof bij thuiskomst van zijn vrouw de vraag kreeg: " En hoeveel is het geworden" waarop Willy zei 6-1. Hij vergat echter te melden dat het niet voor Psv was, waarna zijn vrouw er dagen later pas achter kwam dat Psv had verloren i.p.v. gewonnen.
    Das wel humor

  20. #1345

    Standaard

    Ach, zoiets is ook ooit gebeurd in verband met een WK-wedstrijd.
    Op het WK van 1950, in Brazilië, won de USA met 1-0 van Engeland.
    Life-uitzendingen waren er nog niet, en een krant die de uitslag via een telex binnenkreeg, dacht dat er een fout was gemaakt (een 1 vergeten), en meldde dat Engeland niet met 0-1 verloren had, maar met 10-1 gewonnen.

  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ach, zoiets is ook ooit gebeurd in verband met een WK-wedstrijd.
    Op het WK van 1950, in Brazilië, won de USA met 1-0 van Engeland.
    Life-uitzendingen waren er nog niet, en een krant die de uitslag via een telex binnenkreeg, dacht dat er een fout was gemaakt (een 1 vergeten), en meldde dat Engeland niet met 0-1 verloren had, maar met 10-1 gewonnen.
    Dat verhaal ken ik ook.

  22. #1347

    Standaard

    Het is natuurlijk de vraag of het waar is, maar zo niet, dan is het aardig verzonnen.

    Ik herinner me ook dat Ajax eens met 8-2 won van Feyenoord, en dat ik de uitslag ergens opving, en het niet wilde geloven. Het bleek toch juist. Als ik me niet vergis werd Feyenoord dat seizoen ook kampioen, dus misschien schenkt je dit wat extra hoop ...

  23. #1348

    Standaard

    En een 9-4 winst op ajax. Blijven bizarre uitslagen. Normaal schiet je 5 keer op doel en gaan er 1 of misschien 2 in, nu bij Twente ging gewoon elk schot erin. Maar ja, PSV verdedigde ook gewoon totaal niet. Bij de 6-0 van Groningen op Feyenoord hetzelfde: G was iets sterker, Feyenoord kreeg ook een handvol kansen, alleen bij Groningen ging alles erin en bij Feyenoord niet. Shit happens, niet bij stilstaan verder. 90% balbezit, vele vele kansen krijgen en 2 minuten voor het eind de enige tegenkans die een goal opleverd, dat is vele malen erger lijkt mij...

    Competitie blijft ongemoeid spannend.

  24. #1349

    Standaard

    Feyenoord heeft ook nog eens met 5-7 gewonnen bij De Graafschap

    Zelf heb ik ooit een wedstrijd gespeeld die in 7-6 eindigde. Die middag ging gewoon elk schot binnen. Ik heb als toeschouwer ooit een wedstrijd gezien die na een 5-1 ruststand voor de thuisploeg, eindigde in een 5-6 overwinning voor de bezoekers. Zijn inderdaad hele rare dingen. Ik geloof dat er in Duistland ooit twee halve finales voor de beker zijn geweest met uitslagen als 6-6 en 6-5. Ik geloof dat er een Bayern - Schalke bijzat.

  25. #1350

    Standaard

    2-6 heb even de samenvatting terug zitten kijken, maar dit is toch wel een ongekende afstraffing voor PSV. Vorige week was al te zien hoe enorm matig die verdediging in elkaar stak tegen Feyenoord, maar nu werden ze simpelweg overlopen. Hoe simpel men 2 doelpunten incasseert met een man meer is echt niet om aan te zien. Strijd is weer volledig open!

Pagina 54 van 87 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •