Pagina 51 van 87 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik had totaal geen moeite met je reactie. Tenslotte stond er ook een smiley achter.
    De mijne ook maar moraalridder begreep het overduidelijk niet
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #1252
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is allemaal totaal niet belangrijk.

    Ajax kan in de competitie bagger zijn, maar dit is een resultaat dat weer de wereld over gaat.
    Ajax is in Nederland de club met de grootste aanhang, dus die haat zal wel loslopen. Maar internationaal ziet men Ajax nog steeds als de topclub van weleer. Daar is het credit nog veel groter dan welk ander nederlands team. Los can het Nederlands elftal. Terecht of onterecht, deze uitslag zal daar alleen maar weer aan bijdragen.

    3e garnituur, uitgeschakeld, 6de staan in de competitie. Allemaal niet belangrijk.
    ManU (thuis) - Ajax 1-2. De eerste nlse club die überhaubt daar wint. Dat gaat de boeken in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Daar gaat het niet om moraalridder,het gaat om jouw zogenaamd lollige commentaar met smiley, en dat weet je zelf ook met je halfbakken gezever gezien jouw laatste post.zeg dan niks.
    Dus omdat ik vind dat het aan Manchester lag dat Ajax daar won ben ik een moraalridder!?

    En als ik 100.000 smiley's achter mijn posts wil zetten doe ik dat lekker, lees ze dan niet!

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    3e garnituur, uitgeschakeld, 6de staan in de competitie. Allemaal niet belangrijk.
    ManU (thuis) - Ajax 1-2. De eerste nlse club die überhaubt daar wint. Dat gaat de boeken in.
    Manchester door naar de volgende ronde gaat ook de boeken in, Lijkt me toch wat belangrijker dan dat je de eerste nederlandse club bent die daar wint?!

  5. #1255
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dus omdat ik vind dat het aan Manchester lag dat Ajax daar won ben ik een moraalridder!?

    En als ik 100.000 smiley's achter mijn posts wil zetten doe ik dat lekker, lees ze dan niet!
    Jij mag toch vinden dat het aan ManU lag, net zo goed als hij dan mag vinden dat jij een moraalridder bent. (Overigens niet mijn woorden)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1256
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Manchester door naar de volgende ronde gaat ook de boeken in, Lijkt me toch wat belangrijker dan dat je de eerste nederlandse club bent die daar wint?!
    Nou nee. Het enigste wat ik belangrijk vind is dat ik een leuke wedstrijd heb gezien en een leuke avond heb gehad. Het is niet dat ik de illusie heb dat Ajax de cup zou pakken, dus dan is de rest allemaal bijzaak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dus omdat ik vind dat het aan Manchester lag dat Ajax daar won ben ik een moraalridder!?

    En als ik 100.000 smiley's achter mijn posts wil zetten doe ik dat lekker, lees ze dan niet!
    Ben je dom of doe je alsof?ik zei duidelijk dat het om de woorden wake up call ging
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou nee. Het enigste wat ik belangrijk vind is dat ik een leuke wedstrijd heb gezien en een leuke avond heb gehad. Het is niet dat ik de illusie heb dat Ajax de cup zou pakken, dus dan is de rest allemaal bijzaak.
    Inderdaad.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Ben je dom of doe je alsof?ik zei duidelijk dat het om de woorden wake up call ging
    Als je sommige posts hier leest krijg je het idee dat Ajax een wereldpot heeft gespeeld, daar ging wake up call over. Ze hebben niets aan de zege gehad, zijn uitgeschakeld, speelden zelf op hun top en Manchester deed er vrij weinig aan.

    Je kan het noemen hoe je wilt (C-keuze, reserve-team) maar als spelers als Rooney, Giggs, Evra, Ferdinand, Valencia en Scholes bij Manchester vanaf het begin mee hadden gedaan was de wedstrijd heel anders gelopen.

  10. #1260

    Standaard

    Nee het was geen wereldpot en ja waarschijnlijk had Ajax het een stuk zwaarder gehad als de grote vedettes wel hadden mee gedaan. Waar het om gaat in deze is dat het voor Ajax een enorme opsteker is en dat moet je als Ajacied of als objectief voetballiefhebber toch wel door hebben in dit geval. Maar goed, het gevoel bekruipt me nu dat er toch weer een gevoel van haat en afgunst vanuit de Feyenoord hoek wordt geprojecteerd op dit resultaat, wat ik persoonlijk echt kinderachtig blijf vinden omdat je zeker op internationaal niveau elke Nederlandse ploeg moet steunen wat mij betreft; ik vind het jammer dat Ajax niet door is, maar ben wel blij dat de andere 3 ploegen wel door zijn.

  11. #1261

    Standaard

    pff... ga een hobby zoeken man...

    Anti Ajax prima...
    en dat zou ik ook zijn als ik niet voor Ajax ben en ik zie die prijzenkasten....

    Maar ik kan niet begrijpen dat iemand het mooi vind dat een nederlands club (welke ook) uit europa word gespeeld....
    The Garage

  12. #1262

    Standaard

    Mensen, zullen we het gewoon over voetbal hebben en niet zo op de man spelen, of verwijten maken of dergelijke dingen?.

    Zal de sfeer alleen ten goede brengen denk ik zo, want anders krijgen we steeds meer en meer en langer een minder fijne sfeer hier, en dat willen we niet, toch?

  13. #1263

    Standaard

    Mooie pot van Ajax gisteren. Jammer dat het ze uiteindelijk niets opleverd. Maarja, toch een leuke opsteker.

    Zondag Feyenoord! Hoop dat PSV gisteren flink wat krachten verspeeld heeft, Jezus, die gingen flink tekeer zeg!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nee het was geen wereldpot en ja waarschijnlijk had Ajax het een stuk zwaarder gehad als de grote vedettes wel hadden mee gedaan. Waar het om gaat in deze is dat het voor Ajax een enorme opsteker is en dat moet je als Ajacied of als objectief voetballiefhebber toch wel door hebben in dit geval. Maar goed, het gevoel bekruipt me nu dat er toch weer een gevoel van haat en afgunst vanuit de Feyenoord hoek wordt geprojecteerd op dit resultaat, wat ik persoonlijk echt kinderachtig blijf vinden omdat je zeker op internationaal niveau elke Nederlandse ploeg moet steunen wat mij betreft; ik vind het jammer dat Ajax niet door is, maar ben wel blij dat de andere 3 ploegen wel door zijn.
    Van mij mogen AZ, PSV en Twente in de halve finale komen (zie ik trouwens niet gebeuren, er zitten geen zwakke tegenstanders meer tussen) maar Ajax gun ik helemaal niets. Dat heeft niets met kinderachtig te maken maar met een rivaliteit van meer dan 100 jaar. Ook het feit dat normaal gesproken de wedstrijd van gisteren nergens om ging maar toch live werd uitgezonden op RTL 7 terwijl AZ nog wel spannend was en er ook nog eens een commentator zat (Leo Driessen) op Old Trafford die in alles voor Ajax was hielp ook niet echt mee.

    Afgunst is er ook niet, ik ben tevreden met het huidige team en de jeugd-opleiding van Feyenoord waar in alle rust wordt gewerkt itt het gedoe bij Ajax.
    Laatst aangepast door wimv : 24-02-2012 om 14:29

  15. #1265

    Standaard

    Ajax gun ik helemaal niets ... afgunst is er niet...

    Ik begrijp het niet meer... maar ga lekker terug onder die straattegel.
    The Garage

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Ajax gun ik helemaal niets ... afgunst is er niet...

    Ik begrijp het niet meer... maar ga lekker terug onder die straattegel.
    Dan moet je beter lezen! Ik gun Ajax niets omdat het de aartsrivaal van Feyenoord is. Het lijkt me ook niet normaal dat je als Feyenoorder om doelpuntebn van Ajax gaat zitten juichen.

    Afgunst is er ook niet, het gaat nu goed in Rotterdam dus waarom zouden we jaloers zijn op Ajax?

  17. #1267

    Standaard

    Is het in europa ook een aartsrivaal van Ajax dan ?
    Je hoeft ook zeker niet te juichen.. doe ik ook niet wanneer de andere clubs europees spelen...

    Maar zo blij zijn als een kind wanneer je aartsrivaal word uitgeschakeld... dat kan er bij mij niet in.
    Het blijkt maar weer hoe diep het bij jullie Feyenoorders zit!

    Succes met je club, ik ben klaar met je.
    The Garage

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Succes met je club.
    Jij ook, zal je nodig hebben!

  19. #1269
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dan moet je beter lezen! Ik gun Ajax niets omdat het de aartsrivaal van Feyenoord is. Het lijkt me ook niet normaal dat je als Feyenoorder om doelpuntebn van Ajax gaat zitten juichen.

    Afgunst is er ook niet, het gaat nu goed in Rotterdam dus waarom zouden we jaloers zijn op Ajax?
    Maar wat is Batman zonder de Joker, Spidey zonder the Goblin, Superman zonder Lex. Ze haten elkaar maar kunnen niet zonder elkaar.
    Net als Ajax en Feyenoord. Ze hebben elkaar nodig.

    Persoonlijk ben ik eerst voetbal liefhebber en dan pas Ajax supporter. Wellicht dat ik het daarom gewoon kan waarderen als Feyenoord of welke andere concurrent een mooi doelpunt maakt. Wellicht ben ik minder rouwig als ze internationaal verliezen, omdat het iid enigszins een concurrent is. Maar aan haat doe ik niet mee. Daar ben ik te nuchter voor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1270

    Standaard

    wimv, hou eens op met dat belachelijke gedrag van je. Onvolwassen kereltje.

  21. #1271

    Standaard

    Lach me dood hier. Wat laten sommige mensen zich weer kennen.

    On-topic: Ajax speelde aardig tegen een Man U dat op 50% speelde. Maar met Ferdinand, Evra, Giggs en Scholes had Ajax ook gewoon gewonnen hoor. De enige die echt het verschil maken zijn Vidic en Rooney. United heeft gewoon niet meer zulke goede spelers als een paar seizoenen geleden. Het is een klein wonder dat ze maar 2 punten achter staan op Man City.

    Nu Ajax zich volledig op de competitie kan richten wordt het gewoon kampioen, let maar op... In de komende weken spelen alle concurrenten immers tegen elkaar.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Jij ook, zal je nodig hebben!
    Ben jij in loondienst van feijenoord? en was jij 100 jaar geleden geboren dat je vanaf dag 1 al van rivaliteit kunt spreken?grow up man.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #1273

    Standaard

    Manutd speelde met een aantal B-keuzes ja, maar dat gold ook voor Ajax, kan je tegen elkaar wegstrepen. En dat Manutd het worst zou wezen als ze thuis voor bijna 70000 toeschouwers zouden verliezen daar geloof ik dus geen snars van.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    On-topic: Ajax speelde aardig tegen een Man U dat op 50% speelde. Maar met Ferdinand, Evra, Giggs en Scholes had Ajax ook gewoon gewonnen hoor. De enige die echt het verschil maken zijn Vidic en Rooney..
    En Nani normaal gesproken maar die is al weken uit vorm. Young begon heel goed aan het seizoen, maar ver teruggevallen net als Wellbeck overigens. Sindsdien is Ferguson gaan wisselen met zijn spitsen. Berbatov deed het een tijdje heel aardig en de laatste tijd speelt hij weer met Hernandez. Het is wel allemaal minder dan pakweg 5 jaar terug. Met name de verdediging is geen top CL niveau meer.
    Desondanks is het voor een eredivisie ploeg gewoon een fraaie prestatie om op Old Trafford te winnen, of je nou wel of niet uitgeschakeld bent.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1274

    Standaard

    Lachen wanneer de grote rivaal wordt uitgeschakeld, is niet iets wat alleen in Nederland gebeurt. In het algemeen valt het hier nog mee, zoals ook de rivaliteit tussen clubs en hun supporters nog wel meevalt. Het blijft hoofdzakelijk bij sportieve rivaliteit, het soort dat elkaar lichamelijk graag te lijf gaat, vormt gelukkig een minderheid. In een land als Italië is het veel erger. Van de haat die leeft tussen Lazio en AS Roma (niet alleen tussen de supporters) kun je je haast geen voorstelling maken. Ik heb eens een appartement gehuurd in de buurt van San Giovanni in Laterano. dat is een echte AS Roma buurt, de officiële clubwinkel is hier ook te vinden (aan de Via Appia Nuova, op een paar minuten lopen van San Giovanni). Ik zat 's avonds wat te praten met de eigenaar van het appartement, een wat oudere man, en vroeg hem of hij fan was van AS. Natuurlijk, zei hij, dat is iedereen hier. Ik wilde haast voor de grap zeggen dat ik een Lazio-supporter was, maar gelukkig bedacht ik me. Ik vroeg dus wat er zou gebeuren mocht zich in deze buurt een Lazio-fan vestigen. Ik kende de brave man niet meer terug, ik verstond z'n Italiaans ook niet meer, maar ik begreep wel dat het met zo'n fan niet goed zou aflopen. In Genua en Milaan zijn de tegenstellingen ook enorm. Als een speler van Milan een breek breekt, is het op de site van Inter kermis, en let wel: dagen lang. Ik ben ook Inter-supporter, zoals diverse mensen hier weten, en heb Italiaanse Inter-supporters weleens aangesproken over dat soort gedoe. Was dat nou echt nodig? Ze begrepen niet waarover ik het had! Dat soort dingen zie ik hier toch niet gauw gebeuren. Er werd hier eens verontwaardigd gereageerd op het gedrag van Ajax-supporters bij de blessure van Tyton. Terecht. Een flauw grapje moet kunnen, ook in het stadion, maar als je merkt dat het echt ernstig is, hou je uit goed fatsoen je mond.

    In Portugal gaat het overigens ook zoals in Italië. Een paar jaar geleden lootte PSV tegen Sporting. Ik heb een goede Portugese vriend, tevens Sporting-fan, en die mailde me meteen. Hup PSV, knikker die ellendige Benficanen eruit, enzovoorts.

  25. #1275
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt wel, maar wij (italianen) maken ons als man om twee dingen druk. Voetbal en hoe eten bereid moet worden cq moet smaken,gecombineerd met een hoop temperament. Dan laten we vrouwen even buiten beschouwing. Maar als la nonna er achterkomt krijgt elke itialiaanse man jong of oud het benauwd. Hier in Nederland wordt men geacht nuchter te zijn en zijn haatuitingen eerder uitzondering dan regel. Tenzij het om Feyenoord vs Ajax gaat.

    PS. Zomers zit ik meestal in mijn huisje in Ostia.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 51 van 87 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •