Pagina 50 van 87 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1226
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Wacht even: het is alweer een tijdje terug dat v Gaal succes gehad heeft? Hij heeft nu een sabbatical, het seizoen daarvoor liep het idd niet goed, maar daarvoor was het een topseizoen. Das dus anderhalf seizoen. Dat vind ik niet veel qua tijd.

    Verder zeg je dat hij bij dat superjaar in Bayern hulp heeft gehad van Robben etc. Tuurlijk, een trainer is afhankelijk van zn spelers. Maar het is wel de trainer die aangeeft wie hij in het elftal wil hebben en het is ook zijn taak om het geheel te laten functioneren. Laten we wel wezen: nadat v Gaal weg is gegaan gaat het bij Bayern allemaal niet echt beter met dezelfde spelers. Gisteren was het bijv. ook weer armoe troef. Feit is dat v Gaal goed werk levert met jonge spelers. Maar als het goed gaat en diezelfde spelers krijgen het in de bol dan gaat het mis tussen spelers en v Gaal. Schoolmeester Van Gaal moet kunnen doceren, maar als er sprake is van vedetteneigingen en spelers willen niet meer zomaar iets aannemen, dan kan hij daar niet mee omgaan.
    Daarom zeg ik: laat hem 1 a 2 jaar zn gang gaan bij PSV om de boel weer op te bouwen en geef dan het stokje over aan Faber en/of Cocu. Die kunnen m.i. nl. wel omgaan met vedettes (zeg ik gevoelsmatig).
    Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben best een van Gaal fan. En het is een uiteraard op voetbal gebied vakman maar wel een gigantische hork. Dat is leuk voor tv, maar ik zou daar best een krom gevoel bij hebben. Lious is coach en geen messias van het voetbal, maar dat denkt hij wel altijd. En wat ik zeg is puur een gevoel. Dus laten we eerlijk zijn hij heeft dus ook een hoop nadelen, zelfs al zou hij bij Ajax werken. Laat staan als hij naar PSV gaat. Hij is de baas en duld geen tegenspraak. Het zou zomaar goed kunnen gaan bij PSV, maar ook verschrikkelijk fout. Denk aan Ribery, Oranje en de hele top bij Bayern enz. En als het fout gaat heb je een hoop onrust. Je jaagt toch wel wat clubmensen weg ben ik bang. En dan bedoel ik niet alleen van Bommel. En je weet dat hij altijd een clausule in zijn contract opneemt voor als hij ergens bondscoach kan worden. Het lijkt me geen echte basis voor een lange termijn visie. Maar nogmaals het is een gevoel en ik kan het zomaar mis hebben. Het blijft allemaal speculatie en van mij mag hij. Hoe meer toptrainers in Nederland hoe beter. Ik zeg alleen wat ik denk en of aan voel komen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-02-2012 om 17:07
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1227

    Standaard

    Ik denk ook dat het voor het aanzien van het nederlandse voetbal goed zou zijn als zulke toptrainers in nederland zouden werken.

    Bedoel Hiddink kokketeert altijd met zijn hart voor de Graafschap, maar die gaat weer voor het geld, en gaat onzin verhalen ophangen van ik ga er heen en een ziekenhuis en talentenschool opzetten.

    Tuurlijk, wees gewoon eerlijk.

    Hij had nu wel mooi de Graafschap kunnen helpen bv.

    Maar wat vinden jullie, was het niet mooi voor het voetbal, al de toppers in nederland? van Basten bij Heerenveen, van Gaal bij PSV en Hiddink bij de Graafschap?.

    Zou goed zijn voor de competite denk ik zo.

    Spreekt toch meer aan dan de gewone huis, tuin en keukentrainers.

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    I
    Maar wat vinden jullie, was het niet mooi voor het voetbal, al de toppers in nederland? van Basten bij Heerenveen, van Gaal bij PSV en Hiddink bij de Graafschap?.
    .
    Je bent deze vergeten: Koeman bij Feyenoord en De Boer bij Ajax.

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Je bent deze vergeten: Koeman bij Feyenoord en De Boer bij Ajax.
    Ja ok, maar persoonlijk vind ik bovenstaande 3 meer een uithangbord en aansprekender dan onderstaande 2.

  5. #1230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja ok, maar persoonlijk vind ik bovenstaande 3 meer een uithangbord en aansprekender dan onderstaande 2.
    Als voetballer hebben Van Basten, Koeman en De boer de beste carriere gehad van de 5. Als trainer Hiddink, Van Gaal en Koeman. Van Basten is volledig mislukt als bondscoach en technisch directeur/coach bij Ajax, De Boer heeft zijn hele trainingscarriere nog voor zich.

    Het is maar net waar je naar kijkt. Ik vind Van Basten niet bij Heerenveen en Van Gaal niet bij PSV passen. Koeman staat op dit moment voor wat Feyenoord nu uitstraalt: Realistisch en stapje voor stapje terug naar de top. De Boer houdt zich goed staande tussen de machtsstrijd in Amsterdam. Hiddink is financieel niet haalbaar voor De Graafschap. Verder lijkt Hiddink mij iemand die gewend is om met topspelers te werken en niet met een zwakke selectie als die van De Graafschap.

    Advocaat lijkt mij voor PSV als tussenpaus de beste oplossing om dan na 2 of 3 jaar plaats te maken voor Cocu of Faber.

  6. #1231

    Standaard

    Een trainer nemen die 2 jaar lang niet met jeugd wil werken en er niet om geeft? Lijken mij 2 weggegooide jaren dan

  7. #1232

    Standaard

    Topresultaten vanavond in Europa van alle Hollandse clubs!

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Topresultaten vanavond in Europa van alle Hollandse clubs!
    Resultaten wel ja, spel was allerbelabberdst: PSV in het zadel geholpen door een penalty en rode kaart, Ajax door een zeer zwak Manchester United dat op 10% speelde (en dan worden ze nog uitgeschakeld ook ).

    Van Twente en AZ heb ik weinig gezien dus daar kan ik niet over oordelen.

    Na de volgende ronde liggen ze er allemaal uit tegen Schalke, Udinese en Valencia.

  9. #1234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mega mentale opsteker voor Ajax. En wat is die Aras een lekkere voetballer zeg. Ik was al een tijdje fan van hem, maar vanavond was ie echt goed. Wat een gevoel in zijn vrije trappen en bewegingen. ook al werden alle combi's niet even goed begrepen. Mooie voetballer. En dan die coole kikker rechts achterin. Ricardo. Wordt niet warm of koud. Dat wordt een grote. Dit is toch weer een positief europees resultaat die de naam Ajax internationaal hoog houdt.

    Manchester was natuurlijk teleurstellend, maar dat maakt de prestatie van Ajax niet minder. En inderdaad, zondag weer gewoon naar Woudesteijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mega mentale opsteker voor Ajax. En wat is die Aras een lekkere voetballer zeg. Ik was al een tijdje fan van hem, maar vanavond was ie echt goed. Wat een gevoel in zijn vrije trappen en bewegingen. ook al werden alle combi's niet even goed begrepen. Mooie voetballer. En dan die coole kikker rechts achterin. Ricardo. Wordt niet warm of koud. Dat wordt een grote. Dit is toch weer een positief europees resultaat die de naam Ajax internationaal hoog houdt.

    Manchester was natuurlijk teleurstellend, maar dat maakt de prestatie van Ajax niet minder. En inderdaad, zondag weer gewoon naar Woudesteijn.
    Wake Up Call: Jullie zijn uitgeschakeld!!!

  11. #1236
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat was onvermijdelijk, ondanks dat het wonder bijna nog voltrok...
    Maar dat neemt niet weg dat mijn gevoel als een bekende James Brown song luid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mega mentale opsteker voor Ajax. En wat is die Aras een lekkere voetballer zeg. Ik was al een tijdje fan van hem, maar vanavond was ie echt goed. Wat een gevoel in zijn vrije trappen en bewegingen. ook al werden alle combi's niet even goed begrepen. Mooie voetballer. En dan die coole kikker rechts achterin. Ricardo. Wordt niet warm of koud. Dat wordt een grote. Dit is toch weer een positief europees resultaat die de naam Ajax internationaal hoog houdt.

    Manchester was natuurlijk teleurstellend, maar dat maakt de prestatie van Ajax niet minder. En inderdaad, zondag weer gewoon naar Woudesteijn.
    Was wel aangenaam verrast inderdaad, in die beginfase vreesde ik nog een grote afstraffing, maar tweede helft was gewoon totaal voor Ajax. Vond Lodeiro ook goed. Altijd in beweging, altijd aanspeelbaar.
    Die UEFA cup is totaal niet belangrijk voor Manutd dat is wel duidelijk, maar thuis verliezen met 65000 mensen op de tribune zitten ze echt niet lekker, zeker niet bij Ferguson. Dat is zo'n winnaar die wil helemaal niks cedeau doen.
    Net een goal te weinig, maar een prima winst.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Was wel aangenaam verrast inderdaad, in die beginfase vreesde ik nog een grote afstraffing, maar tweede helft was gewoon totaal voor Ajax. Vond Lodeiro ook goed. Altijd in beweging, altijd aanspeelbaar.
    Die UEFA cup is totaal niet belangrijk voor Manutd dat is wel duidelijk, maar thuis verliezen met 65000 mensen op de tribune zitten ze echt niet lekker, zeker niet bij Ferguson. Dat is zo'n winnaar die wil helemaal niks cedeau doen.
    Net een goal te weinig, maar een prima winst.
    Het is volgens mij de enige prijs die Ferguson niet gewonnen heeft, dus dat het totaal niet belangrijk is, daar geloof ik niet in. Zeker omdat Man City er ook nog in zit, die zullen ze het niet gunnen.
    Kampioen worden zal natuurlijk belangrijker zijn, maar ik denk dat ze het gevoel hadden (logisch als je uit 2-0 wint) dat ze het wel op halve kracht konden doen.

    AZ had wel enorm geluk in het begin trouwens, maar wel heerlijk dat net Martens 'm net maakt .

  14. #1239

    Standaard

    Ajax speelde 2e helft goed, ook al was het 2e keus van man utd maar moreel gezien flinke opsteker.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wake Up Call: Jullie zijn uitgeschakeld!!!
    ik zal jou quoten wanneer jouw club wordt uitgeschakeld
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Ajax speelde 2e helft goed, ook al was het 2e keus van man utd maar moreel gezien flinke opsteker.
    Maak er maar 3e keus van, enige die iets goed deden waren De Gea en Nani, de rest was nog niet goed genoeg voor AGOVV.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ik zal jou quoten wanneer jouw club wordt uitgeschakeld
    Zeer trieste en arrogante reactie en dan jezelf nog afvragen waarom de rest van Nederland jullie zo haat!

  17. #1242

    Standaard

    Topprestatie van Ajax, uitschakeling of niet en B-team van Manchester of niet. PSV speelde ook wel erg sterk in de eerste helft, Mertens is in topvorm zo lijkt het en zal het Feyenoord knap lastig gaan maken zondag.

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zeer trieste en arrogante reactie en dan jezelf nog afvragen waarom de rest van Nederland jullie zo haat!
    Nobody likes us, but we don't care
    The Garage

  19. #1244

    Standaard

    De resultaten zijn goed, Ajax had het eigenlijk moeten afmaken. Wat een afgrijselijke arrogantie van ManU. Maar het resultaat lijkt me inderdaad een opsteker, ook als was tegen tweede/derde keuze.

    Het ziet er inderdaad naar uit dat we nu ons plafond hebben bereikt. Ploegen als Valencia en Schalke lijken me te sterk.

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Maak er maar 3e keus van, enige die iets goed deden waren De Gea en Nani, de rest was nog niet goed genoeg voor AGOVV.



    Zeer trieste en arrogante reactie en dan jezelf nog afvragen waarom de rest van Nederland jullie zo haat!
    Zegt de persoon met de tekst: wake up call. ga ergens anders de moraalridder uithangen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Zegt de persoon met de tekst: wake up call. ga ergens anders de moraalridder uithangen.
    Inderdaad.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax door een zeer zwak Manchester United dat op 10% speelde (en dan worden ze nog uitgeschakeld ook ).
    Vergeet deze ook niet.
    The Garage

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Zegt de persoon met de tekst: wake up call. ga ergens anders de moraalridder uithangen.
    Waarom zou ik dat doen, blijkbaar hebben we een andere wedstrijd gezien.

    Sommige mensen doen hier net alsof Ajax de Champions Leaque heeft gewonnen, dit is dus niet het geval, ze zijn uitgeschakeld door de C-keus van Manchester dat er duidelijk geen zin in had.

  24. #1249
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Waarom zou ik dat doen, blijkbaar hebben we een andere wedstrijd gezien.

    Sommige mensen doen hier net alsof Ajax de Champions Leaque heeft gewonnen, dit is dus niet het geval, ze zijn uitgeschakeld door de C-keus van Manchester dat er duidelijk geen zin in had.
    Ik had totaal geen moeite met je reactie. Tenslotte stond er ook een smiley achter.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Waarom zou ik dat doen, blijkbaar hebben we een andere wedstrijd gezien.

    Sommige mensen doen hier net alsof Ajax de Champions Leaque heeft gewonnen, dit is dus niet het geval, ze zijn uitgeschakeld door de C-keus van Manchester dat er duidelijk geen zin in had.
    Daar gaat het niet om moraalridder,het gaat om jouw zogenaamd lollige commentaar met smiley, en dat weet je zelf ook met je halfbakken gezever gezien jouw laatste post.zeg dan niks.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 50 van 87 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •