Pagina 49 van 87 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Als je dan een paar afleveringen later had opgelet , heeft derksen zelf uitgelegd dat het niet klopte en dat vd kuijlen 1 van de best betaalde is.
    En volgens mij heb je het nu zelf ook fout, want Johan Derksen heeft idd er over gehad in Voetbal international dat Willy van der kuilen moest leven van een armoedig loontje, en dat het erg belachelijk was dat ie zowat zijn caravan moest verkopen.

    Nadat dit verteld was door Johan, vertelde Johan enkele weken later dat Willy nu een nieuw verbeterd kontrakt had gehad, waardoor het beter met hem ging.

    Maar in eerste instantie ging het financieel slecht met Willy wat Johan vertelde, en naderhand dus niet meer.

    Dus Wim had wel goed opgelet hoor
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-02-2012 om 00:07

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    Verder weer een nutteloze aankoop van PSV uit verweggistan, verdedigers moet je zelf op kunnen leiden!
    ..en daarom haalt feyenoord Vlaar bij AZ, Swerts bij AZ en Fernandez bij NEC.
    (en voor komend seizoen Janmaat bij Heerenveen)

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En volgens mij heb je het nu zelf ook fout, want Johan Derksen heeft idd er over gehad in Voetbal international dat Willy van der kuilen moest leven van een armoedig loontje, en dat het erg belachelijk was dat ie zowat zijn caravan moest verkopen.

    Nadat dit verteld was door Johan, vertelde Johan enkele weken later dat Willy nu een nieuw verbeterd kontrakt had gehad, waardoor het beter met hem ging.

    Maar in eerste instantie ging het financieel slecht met Willy wat Johan vertelde, en naderhand dus niet meer.

    Dus Wim had wel goed opgelet hoor
    Vd Kuijlen heeft toch echt gewoon een goed salaris gehad, wat derksen had verklaard klopte gewoon niet.
    Dat heeft hij daarna toch echt zelf op tv verkondigd.

    En idd heeft hij wel een verbeterd contract gekregen waardoor hij de best betaalde is geworden.

    Moet zeggen toen derksen het de eerste keer verklaard had ik het raar vond en meteen ook wat navraag gedaan had, en daaruit bleek idd ook dat het niet geheel de waarheid is, zoals dat derksen vrij regelmatig dingen fout heeft.

    Derksen heeft toen na een gesprek met tiny sanders ook direct zn keutel ingetrokken.

  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik denk dat als je v gaal haalt hij gewoon niet de crediet krijgt die hij eigenlijk zou moeten hebben.
    Volgens mij heeft hij altijd een aanloop nodig om te presteren, maar weet dat niet zeker.

    Men zal hem in eindhoven iig niet genoeg steunen en dus lijkt het geen wijze beslissing al vind ik v gaal een enorm goede trainer.
    Maar wat dan. WEER op safe gaan en Advocaat voor de 3e keer aanstellen? M.i. moet het bestuur eens ballen tonen en niet weer een lieverdje voor de groep zetten. Laat het maar eens knetteren daar . Een beetje onrust kan geen kwaad, als het maar niet teveel is. Dan wordt de boel weer eens wakker geschud. Wie gaat er nu een coach aanstellen (als het Advocaat wordt) die verdedigend denkt terwijl je gewoonweg een slappe verdediging hebt waar je niet op kunt bouwen? De kracht van PSV ligt bij de aanvallers. Daar loopt genoeg talent rond, maar men durft m.i. niet vrijuit te voetballen omdat Rutten (en straks ben ik bang Advocaat) zo bangig is.

  5. #1205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ..en daarom haalt feyenoord Vlaar bij AZ, Swerts bij AZ en Fernandez bij NEC.
    (en voor komend seizoen Janmaat bij Heerenveen)
    Vlaar was 6 of 7 jaar terug en Janmaat en Swerts zijn door Feyenoord zelf opgeleid. Dani Fernandez is op aandringen van mario bneen gekomen en is achteraf een miskoop gebleken.

    Nog even voor jouw info alle opgeleide verdedigers van Feyenoord de afgelopen 3 jaar die al hun debuut hebben gemaakt:

    - Mulder (Keeper)
    - Darley (Keeper)
    - Lamprou (Keeper)
    - Leerdam (Rchtsback)
    - Schenkeveld (CV)
    - De Vrij (CV)
    - Bruno Martins Indi (CV)
    - Ramsteijn (CV)
    - Nelom (Linksback)
    - Kongolo (CV)
    - Van Huijgevoort (CV)

    Kan je voor PSV ook 11 zelfopgeleide spelers over de afgelopen 3, 4 jaar opnoemen?

    Maakt verder ook niet uit, in aanvallende middenvelders en aanvallers die echt vel beter zijn dan wat er in Nederland rondloopt kan je best als NL club investeren, daar heb ik geen enkele probleem mee. Vaak worden er echter ook keepers of verdedigers gehaald die niet beter zijn dan wat er bij de jeugd speelt.

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vlaar was 6 of 7 jaar terug en Janmaat en Swerts zijn door Feyenoord zelf opgeleid. Dani Fernandez is op aandringen van mario bneen gekomen en is achteraf een miskoop gebleken.

    Nog even voor jouw info alle opgeleide verdedigers van Feyenoord de afgelopen 3 jaar die al hun debuut hebben gemaakt:

    - Mulder (Keeper)
    - Darley (Keeper)
    - Lamprou (Keeper)
    - Leerdam (Rchtsback)
    - Schenkeveld (CV)
    - De Vrij (CV)
    - Bruno Martins Indi (CV)
    - Ramsteijn (CV)
    - Nelom (Linksback)
    - Kongolo (CV)
    - Van Huijgevoort (CV)

    Kan je voor PSV ook 11 zelfopgeleide spelers over de afgelopen 3, 4 jaar opnoemen?

    Maakt verder ook niet uit, in aanvallende middenvelders en aanvallers die echt vel beter zijn dan wat er in Nederland rondloopt kan je best als NL club investeren, daar heb ik geen enkele probleem mee. Vaak worden er echter ook keepers of verdedigers gehaald die niet beter zijn dan wat er bij de jeugd speelt.
    Feyenoord moest natuurlijk wel. De opleiding van Feijenoord staat natuurlijk goed bekend. En Feijenoord is het toonbeeld van wat kan gebeuren als de jeugd de kans krijgt en niet bij het minste of geringste iemand van buitenaf wordt aangetrokken. Feit is alleen wel dat het nu tijd wordt dat er routiniers worden aangetrokken want anders komt die ontwikkeling in het veld stil te staan. Je leert als speler denk ik toch het best van oudere spelers die de boel op sleeptouw kunnen nemen als dat nodig is.
    Ik gun het alle Feijenoorders dat het goed gaat nu, maar men moet zich geen zand in de ogen laten strooien. Het is tijd dat Feijenoord doorpakt en zorgen dat er een paar spelers bij komen waar de jeugdige spelers van nu zich aan kunnen optrekken. Ik zeg een balafpakker op het middenveld en een stevige, snelle en kopsterke verdediger erbij (ik geloof dat Feyenoord deze zomer weer geld kan uitgeven dus dat moet kunnen, misschien in samenwerking met Man City?)

  7. #1207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Maar wat dan. WEER op safe gaan en Advocaat voor de 3e keer aanstellen?
    2e keer
    (overigens 100% eens met je verhaal)

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Kan je voor PSV ook 11 zelfopgeleide spelers over de afgelopen 3, 4 jaar opnoemen?
    De bekendsten:
    Affelay
    Labyad
    Marcellis
    Bouma
    Tamata
    Wuytens
    Ojo
    Bakkal
    Zoet
    Aissati
    Zeefuik
    Kijk eens, 11 stuks.
    Dit seizoen hebben Locadia en Ritzmaier gedebuteerd.
    Ik zie dat je Darley als zelf opgeleid beschouwd.....dan mag je Reis als product van PSV zien. (hoppa, weer een erbij)

  9. #1209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vlaar was 6 of 7 jaar terug en Janmaat en Swerts zijn door Feyenoord zelf opgeleid. Dani Fernandez is op aandringen van mario bneen gekomen en is achteraf een miskoop gebleken.

    Nog even voor jouw info alle opgeleide verdedigers van Feyenoord de afgelopen 3 jaar die al hun debuut hebben gemaakt:

    - Mulder (Keeper)
    - Darley (Keeper)
    - Lamprou (Keeper)
    - Leerdam (Rchtsback)
    - Schenkeveld (CV)
    - De Vrij (CV)
    - Bruno Martins Indi (CV)
    - Ramsteijn (CV)
    - Nelom (Linksback)
    - Kongolo (CV)
    - Van Huijgevoort (CV)

    Kan je voor PSV ook 11 zelfopgeleide spelers over de afgelopen 3, 4 jaar opnoemen?

    Maakt verder ook niet uit, in aanvallende middenvelders en aanvallers die echt vel beter zijn dan wat er in Nederland rondloopt kan je best als NL club investeren, daar heb ik geen enkele probleem mee. Vaak worden er echter ook keepers of verdedigers gehaald die niet beter zijn dan wat er bij de jeugd speelt.
    Leerdam is een middenvelder en je vergeet Bruma en bij Man city loopt ook nog CV rond die afgelopen zomer is overgekomen van Feyenoord.

    Feyenoord levert vooral CV af de laatste jaren zo lijkt het. Misschien omdat Fraser jaren lang bij jeugd opleiding betrokken is geweest. Al is hij ook alweer een paar jaar weg.

  10. #1210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De bekendsten:

    Bouma
    Bouma heeft zijn debuut gemaakt in 1994! das echt niet van de laatste 3 a 4 jaar. Ook Affelay, Marcellis, Aissati en Bakkel zijn niet van de laatste 4 jaar...

    Je vergeet Jetro Willems nog.

  11. #1211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bouma heeft zijn debuut gemaakt in 1994! das echt niet van de laatste 3 a 4 jaar. Ook Affelay, Marcellis, Aissati en Bakkel zijn niet van de laatste 4 jaar...

    Je vergeet Jetro Willems nog.
    Willems komt niet uit de eigen jeugd. (is van Sparta gehaald afgelopen zomer)
    Mbt dat eerste: ze hebben de afgelopen 3-4 jaar in het eerste gespeeld, dacht dat dat het criterium was?

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Leerdam is een middenvelder en je vergeet Bruma en bij Man city loopt ook nog CV rond die afgelopen zomer is overgekomen van Feyenoord.

    Feyenoord levert vooral CV af de laatste jaren zo lijkt het. Misschien omdat Fraser jaren lang bij jeugd opleiding betrokken is geweest. Al is hij ook alweer een paar jaar weg.
    Leerdam kan ook rechtsback spelen maar is in principe een middenvelder. Daar heb je echter met Clasie, Bakkal (Als hij blijft), El Ahmadi (Zelfde verhaal als Bakkal), Vormer. Goossens en Mokotjo veel concurrentie, op de rechtsbackpositie heb je verder alleen Janmaat.

    Bruma en Rekik (Machester City, leuk verhaal in de VI over hem deze week) hebben helaas nooit een wedstrijd in het eerste gespeeld net als Nathan Ake (Middenvelder, nu Chelsea). Daar tegenover staan spelers als Achahbar, Manu en De Trindade Vilhuena dus voor de komende jaren zit het wel goed.

    Spelers als De Vrij, Bruno Martins Indi en Ramsteijn kunnen ook als back spelen maar komen het beste tot hun recht in het centrum.

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    2e keer
    (overigens 100% eens met je verhaal)
    Hm. Dacht ergens gehoord te hebben dat het de 3e keer was. Maar je hebt gelijk (effe opgezocht: kan zulke dingen niet uitstaan )

  14. #1214

    Standaard

    De komende 11 dagen 3 keer naar het stadion, te beginnen met PSV-Trabzonspor vanavond.
    Daarnaast nog 3 andere NL clubs in de EL.

    Mijn voorspelling:
    PSV en Twente door, Ajax exit, AZ twijfelgeval....ga toch voor Anderlecht.

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De komende 11 dagen 3 keer naar het stadion, te beginnen met PSV-Trabzonspor vanavond.
    Daarnaast nog 3 andere NL clubs in de EL.

    Mijn voorspelling:
    PSV en Twente door, Ajax exit, AZ twijfelgeval....ga toch voor Anderlecht.
    Door: PSV en Twente
    Eruit: Ajax en AZ

    De achtste finales worden dan waarschijnlijk Valencia - PSV (Valencia makkelijk door) en FC Twente - Schalke 04 (Schalke ook makkelijk door).

    De droomfinale is City - United, outsiders zijn wat mij betreft Lazio, Sporting Portugal en Valencia.

  16. #1216

    Standaard

    Spelen City en United niet in de volgende ronde tegen elkaar? Ik meen dat ergens gelezen te hebben, hopelijk vergis ik me, het is nog te vroeg voor zo'n klapper.

    @ PSV: Ik zou Van Gaal aanstellen. PSV heeft een jonge en talentrijke spelersgroep, spelers als Wijnaldum, Mertens, Willems, Strootman en Labyad zijn ideale spelers voor Louis om mee te werken, en hij zou ook korte metten maken met het solistische gedrag van sommige spelers (Toivonen, Mertens, Labyad). Ik heb gewoon het idee dat Rutten de groep niet echt in de hand heeft. Voetballers zijn kinderen, er moet iemand voor ze staan voor wie ze respect hebben, zelfs een beetje bang zijn.

  17. #1217

    Standaard

    Van de UEFA-site:

    Round of 16 draw
    Salzburg/Metalist v Rubin/Olympiacos
    Legia/Sporting v Porto/Manchester City
    Steaua/Twente v Plzeň/Schalke
    Wisła/Standard v Hannover/Brugge
    Stoke/Valencia v Trabzonspor/PSV
    Alkmaar/Anderlecht v Udinese/PAOK
    Lazio/Atlético v Braga/Beşiktaş
    Ajax/Manchester United v Lokomotiv/Athletic

    Daarna zal wel weer geloot worden voor de kwartfinales en halve finales. Ik hoop dat Manchester City en Manchester United elkaar ontlopen tot de finale, deze 2 clubs hebben veruit de beste selecties.

  18. #1218

    Standaard

    Gewoon voor Louis van Gaal gaan.

    Die kijkt tenminste om naar jeugdspelers en houd zich daar goed mee bezig.

    Dick Advocaat niet, die wil zich alleen bezighouden met de oudere spelers, en als die een aanbieding krijgt waar ie een grote zak met knkkers kan verdienen is ie weer weg.

    Wat heb je aan een zogenaamde toptrainer om die aan te stellen die zich niet bekommerd om jeugdspelers, terwijl de club die wel belangrijk vind?

    Nee gewoon Louis, is een toptrainer, kan mooie dingen neerzetten en houdt zich goed bezig met de jeugd.

    Een deel van de PSV supporters gaan lopen zeiken dat ze hem er niet bij vinden passen.

    Nou dat hebben we gezien bij bv Fred Rutten om wat te noemen.

    Die paste wel bij PSV kwa gemoedelijkheid enzo, wat heeft dat opgeleverd??

    Laat Louis een Ajax verleden hebben, als er resultaten behaald worden zijn ze dat echt snel wel vergeten hoor.

  19. #1219
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is overigens wel al een tijdje terug dat v.Gaal resultaten gehaald heeft. De laatste keer had hij hulp van een top elftal met Robben en vlekje. Uiteraard vevaagd alles als er succes wordt gehaald, maar als het even tegenzit wordt het 10x lastiger voor hem. Ik vraag me ook af wat Cocu bijvoorbeeld vind van de optie Van Gaal. het lijkt me duidelijk dat hij straks het roer over neemt.

    Maar of Dickie nou een veel beter keus is vraag ik me ook erg af. Wat dat betreft kan het net zo goed van Gaal zijn. Misschien heeft hij nog plek voor scholletje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het is overigens wel al een tijdje terug dat v.Gaal resultaten gehaald heeft. De laatste keer had hij hulp van een top elftal met Robben en vlekje.
    Dat is toch echt minder dan 2 jaar geleden.

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Een deel van de PSV supporters gaan lopen zeiken dat ze hem er niet bij vinden passen.
    Paar paginas terug poste ik al dat in het stadion er veelal negatieve geluiden te horen waren (of de pro-van Gaal supporters lieten zich niet horen).

    Btw: hebben de 3 PSVers hier (jij, chev en Pieter) ook een seizoenskaart? En zo ja: welk vak?

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Van de UEFA-site:

    Round of 16 draw
    Salzburg/Metalist v Rubin/Olympiacos
    Legia/Sporting v Porto/Manchester City
    Steaua/Twente v Plzeň/Schalke
    Wisła/Standard v Hannover/Brugge
    Stoke/Valencia v Trabzonspor/PSV
    Alkmaar/Anderlecht v Udinese/PAOK
    Lazio/Atlético v Braga/Beşiktaş
    Ajax/Manchester United v Lokomotiv/Athletic

    Daarna zal wel weer geloot worden voor de kwartfinales en halve finales. Ik hoop dat Manchester City en Manchester United elkaar ontlopen tot de finale, deze 2 clubs hebben veruit de beste selecties.
    Das nu exact wat ik niet hoop. ManUtd mag van mij de finale bereiken, maar dat bij elkaar gekochte zootje van City mag er van mij linea recta uitvliegen. Het is niet normaal dat zon club 36 spitsen kan kopen en tot zn nek in de schulden mag zitten. Das gewoon competitievervalsing.
    Ik weet dat topclubs in Nld dat ook doen, maar dat blijft tenminste binnen de perken. Wat er bij die koopzieke clubs gebeurt is gewoon van de gekke. Daarom is het mi ook zo mooi dat de Engelse clubs er nu in de CL zowat uitliggen. Dan maar een finale met mindere spelers: het is iig wel eerlijker.

  23. #1223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het is overigens wel al een tijdje terug dat v.Gaal resultaten gehaald heeft. De laatste keer had hij hulp van een top elftal met Robben en vlekje. Uiteraard vevaagd alles als er succes wordt gehaald, maar als het even tegenzit wordt het 10x lastiger voor hem. Ik vraag me ook af wat Cocu bijvoorbeeld vind van de optie Van Gaal. het lijkt me duidelijk dat hij straks het roer over neemt.

    Maar of Dickie nou een veel beter keus is vraag ik me ook erg af. Wat dat betreft kan het net zo goed van Gaal zijn. Misschien heeft hij nog plek voor scholletje.
    Wacht even: het is alweer een tijdje terug dat v Gaal succes gehad heeft? Hij heeft nu een sabbatical, het seizoen daarvoor liep het idd niet goed, maar daarvoor was het een topseizoen. Das dus anderhalf seizoen. Dat vind ik niet veel qua tijd.

    Verder zeg je dat hij bij dat superjaar in Bayern hulp heeft gehad van Robben etc. Tuurlijk, een trainer is afhankelijk van zn spelers. Maar het is wel de trainer die aangeeft wie hij in het elftal wil hebben en het is ook zijn taak om het geheel te laten functioneren. Laten we wel wezen: nadat v Gaal weg is gegaan gaat het bij Bayern allemaal niet echt beter met dezelfde spelers. Gisteren was het bijv. ook weer armoe troef. Feit is dat v Gaal goed werk levert met jonge spelers. Maar als het goed gaat en diezelfde spelers krijgen het in de bol dan gaat het mis tussen spelers en v Gaal. Schoolmeester Van Gaal moet kunnen doceren, maar als er sprake is van vedetteneigingen en spelers willen niet meer zomaar iets aannemen, dan kan hij daar niet mee omgaan.
    Daarom zeg ik: laat hem 1 a 2 jaar zn gang gaan bij PSV om de boel weer op te bouwen en geef dan het stokje over aan Faber en/of Cocu. Die kunnen m.i. nl. wel omgaan met vedettes (zeg ik gevoelsmatig).

  24. #1224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Paar paginas terug poste ik al dat in het stadion er veelal negatieve geluiden te horen waren (of de pro-van Gaal supporters lieten zich niet horen).

    Btw: hebben de 3 PSVers hier (jij, chev en Pieter) ook een seizoenskaart? En zo ja: welk vak?
    Nee, ik heb geen seizoenskaart, maar ik lees en hoor ook de verhalen dat een groot deel van Gaal niet wil zien komen.

    Zo bedoelde ik het dat ik het zo vernomen heb dat hij niet bepaald gewild is bij een groep supporters.

    Ik denk dat Louis met zijn kwaliteiten nu de juiste man is voor PSV.

    Ik las in de VI dat ze een trainer willen voor 2 jaar, en dat in deze tijd Philip Cocu zich gaat inleven als zelfstandig trainer, zodat hij over 2 jaar waarschijnlijk het stokje gaat overnemen.

    Lijkt me een goede oplossing.

  25. #1225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Paar paginas terug poste ik al dat in het stadion er veelal negatieve geluiden te horen waren (of de pro-van Gaal supporters lieten zich niet horen).

    Btw: hebben de 3 PSVers hier (jij, chev en Pieter) ook een seizoenskaart? En zo ja: welk vak?

    Ik ben een paar jaar nadat de l side opgeheven was gestopt met een seizoenskaart, want de ere tribune vond ik gewoon niets toendertijd.
    Maar omdat ik vaak savonds moest werken , had het weinig zin om een seizoenskaart te nemen, en moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig te lui ben en nog maar een keer of 2 per jaar ga.

    Heb op de een of andere manier weinig zin met het gehannes er omheen, en thuis heb je alles bij de hand

Pagina 49 van 87 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •