Pagina 48 van 87 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Dank, het is voor mij ook niet de eerste keer, het is deze keer gelukkig niet zo erg.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Voorlopig lijk ik het gelijk aan mijn zijde te hebben, BF ...
    ... en 2 - 0 !

    EDIT 1:
    ... tegen 10 PSV'ers.

    EDIT 2:
    ... en 3 - 0
    Laatst aangepast door Bogart-Fan : 19-02-2012 om 13:04

  3. #1178

    Standaard

    Ik denk dat uiteindelijk Heerenveen kampioen gaat worden op deze manier. Net als Ajax vorig seizoen, toen de titelkandidaten naar het eind toe ineens veel punten lieten liggen. En met veel onderlinge wedstrijden blijft het een erg leuke en spannende competitie, waarin gelukkig Feyenoord weer eens bovenin mee blijft doe.

    Maar ongelofelijk wat Guidetti gisteren deed. Al maakt dat op een of andere manier het voetbal wel mooi, al die emoties die daarbij komen kijken. Wat hopelijk komende week zorgt voor een positieve boost aan energie en wilskracht op PSV in Eindhoven te kloppen.

  4. #1179

    Standaard

    Nou BF, gefeliciteerd. Wel de 'blunder' van het jaar om juist bij deze wedstrijd thuis te blijven ...

    PSV gaat nu een hele moeilijke tijd tegemoet, denk ik. Het begint traditie te worden, rond deze tijd begint het bastion af te brokkelen. Als AZ niet wint in Utrecht, ligt de competitie weer helemaal open. Het wordt heel moeilijk te voorspellen wie de titel gaat pakken.

  5. #1180

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Nou BF, gefeliciteerd. Wel de 'blunder' van het jaar om juist bij deze wedstrijd thuis te blijven ...
    Ze zien mij dit jaar niet meer terug in Euroborg!

    Zelfs 4 minuten voor het einde van de wedstrijd, zei de lokale verslaggever nog 'met een beetje mazzel blijven de punten vandaag echt in Groningen'. Dit zegt alles over de algehele stemming hier.

    Groningen verkeert in een gigantsche vormcrisis, én vandaag waren veel basisspelers nog geschorst ook. Maar PSV was gewoon helemaal niets vandaag. En dan wordt het dus 3-0.

    Hoe dan ook, Groningen heeft dit seizoen thuis gewonnen van Ajax (1-0), PSV (3-0) en Feyenoord (6-0). En dat is niet slecht.

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Frutten bedankt!
    ? (Verkeerde wissels?)

    Persoonlijk denk ik dat PSV de fout heeft gemaakt om aan het begin van dit seizoen niet te breken met Rutten. Aardige man, misschien een goeie veldtrainer, maar als coach gewoon niet geschikt voor de top.

  8. #1183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    ? (Verkeerde wissels?)

    Persoonlijk denk ik dat PSV de fout heeft gemaakt om aan het begin van dit seizoen niet te breken met Rutten. Aardige man, misschien een goeie veldtrainer, maar als coach gewoon niet geschikt voor de top.
    PSV heeft 3 jaar geleden de fout gemaakt om Frutten, ten Hag en Engelaar te halen.
    De eerste wordt zelfs met Barcelona geen kampioen, de tweede loopt bij wissels in de 90e minuut druk met papier (met daarop aanwijzingen voor de wisselspeler) rond en de derde strijkt 1,8m per jaar op en kan men ''de Bogarde van PSV'' noemen.
    Tel daarbij op zijn vertrouwen in een keeper die na dit seizoen vertrekt (waarom de opvolger (Tyton) nu al niet opstellen?) en het feit dat hij naast zijn basiself steeds maar weer dezelfde floppers inbrengt (meisje Wuytens; de slechtste PSVer sinds Edwin van Ankeren (en dat wil wat zeggen)) en Vennegoor (Jupiler league materiaal).
    Buiten +-15 spelers gebruikt hij niemand. Laat maar eens een vleugelaanvaller banken en gooi Depay erin.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 19-02-2012 om 14:04

  9. #1184

    Standaard

    Boulykin heeft na zijn 2 goals binnen het half uur al zijn publiekswissel te pakken.
    Of is het een blessure??
    En AZ dat 2-0 achter staat in Utrecht met een man minder.

    Als later vanmiddag Vitesse minimaal gelijk speelt tegen Twente, is de competitie pas echt helemaal open! Geweldig!

  10. #1185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Een wedstrijd tegen een van de topploegen (ook al zijn die wellicht niet echt meer top) staat nu eenmaal op zich; het is voor sukkelende ploegen ook altijd een kans om voor nieuw elan te zorgen.
    Mbt de uitduels van PSV heb je gelijk.
    Thuis is een ander verhaal; daar is alles gewonnen muv de 2-2 tegen ajax.
    1 ''geluk'': nog 12 duels te gaan waarvan 7 thuis en 5 uit (ajax, roda, excelsior, rkc en nac)

  11. #1186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mbt de uitduels van PSV heb je gelijk.
    Thuis is een ander verhaal; daar is alles gewonnen muv de 2-2 tegen ajax.
    1 ''geluk'': nog 12 duels te gaan waarvan 7 thuis en 5 uit (ajax, roda, excelsior, rkc en nac)
    Ik heb geen cijfers bij de hand, maar volgens mij is dat niet iets van dit jaar (of de jongste tijd).

  12. #1187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Boulykin heeft na zijn 2 goals binnen het half uur al zijn publiekswissel te pakken.
    Of is het een blessure??
    Blessure. De zoveelste. Tijd om die conditietrainers er ook maar uit te trappen want die kan niet alleen maar domme pech zijn. Redelijke helft waar de goals makkelijk vielen. Anita op de plek van Enoh is gewoon zijn beste positie, snapte al niet dat de Boer zo tegen Manutd zo begon, vanRijn doet het op rechtsback niet slecht.

    PSV 3-0, AZ al op 3-0 achter er is geen touw meer aan vast te knopen. Het zou zo maar eens het jaar van Heerenveen kunnen worden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1188

    Standaard

    Word tijd voor van Gaal in Eindhoven, dan wordt er tenminste gecoached door kwaliteit

  14. #1189

    Standaard

    Nu is het helemaal zuur dat we geen drie punten gepakt hebben gister. Maarrr, we blijven gelukkig nog wel in de race voor het kampioenschap.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #1190

    Standaard

    En wat als we niet schlemielig van VVV hadden verloren direct na de winterstop????

  16. #1191

    Standaard

    Ja als, als ...

    Maar het is echt niet meer te geloven: De nummer één tot en met zes op een punt of vijf bij elkaar. Het wordt ook elk jaar gekker. Ajax verliest in 22 wedstrijden 26 punten (7 gelijke spelen, 4 nederlagen) en is eigenlijk nog gewoon in de race voor de titel.

  17. #1192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    En wat als we niet schlemielig van VVV hadden verloren direct na de winterstop????
    Hou op!

    haha, maar die vlieger gaat natuurlijk op voor ieder team in de top vijf.

    Maar het is zo verleidelijk he.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #1193

    Standaard

    Top 6. Een gat van 8 punten met nr 7 Vitesse.
    Al bungelen Feyenoord en Ajax net buiten de top 4 (als Twente zijn inhaalwedstrijd wint, zijn zij koploper op doelsaldo).

  19. #1194

    Standaard

    'Van Gaal staat open voor PSV'



    Louis van Gaal heeft Marcel Brands aangegeven open te staan voor een op voorhand al spraakmakend dienstverband bij PSV. De technisch directeur van de Eindhovenaren twijfelt of hij voor de controversiële 'Ajacied' moet kiezen of 'op safe' moet spelen met Dick Advocaat, waarmee Brands tevens Mark van Bommel niet schoffeert.

    Dat meldt Voetbal International.

    Volgens het weekblad gaat de opvolging van de aan het eind van dit seizoen vertrekkende Fred Rutten (voorlopig) tussen Advocaat en Van Gaal.

    Voordeel van de komst van laatstgenoemde is dat hij graag met jeugd werkt. PSV heeft voorlopig geen geld om nieuwe aankopen te doen en wil nu de vruchten plukken van de investeringen in de opleiding. Advocaat heeft in zijn loopbaan aangetoond weinig te hebben met de opleiding. In zijn eerdere PSV-periode (1995-1998) was de poort op De Herdgang figuurlijk gesproken zelfs gesloten voor niet-selectiespelers.

    Nadelen voor een keuze voor Van Gaal zijn er echter meer dan bij Advocaat, zo beredeneert VI. Van Bommel wil - na de botsing met de trainer in zijn Bayern-periode - niet meer met Van Gaal werken, terwijl de middenvelder van AC Milan in de toekomst mogelijk buiten de lijnen nog van waarde kan zijn voor PSV. Ook de supporters faliekant tegen Van Gaal in een PSV-trainingspak. In oktober stemde hij nog in met een dienstverband bij Ajax; de rest is geschiedenis.

    Advocaat staat nog onder contract bij de Russische voetbalbond. Komende zomer coacht hij het land op het EK.

    De nieuwe PSV-coach tekent hoe dan ook voor maximaal twee jaar, weet het magazine. Phillip Cocu (assistent bij PSV) en Ernest Faber (hoofdtrainer FC Eindhoven), beide ook assistent bij Oranje, zouden de komende tijd klaar worden gestoomd voor het echte werk.

    Bron : AD.nl

    Ik zou zeggen, kies van Gaal.

    Want van Gaal houdt ook van de jeugd, terwijl Advocaat er niks om geeft.

    Daarbij heb je misschien nog 1 jaar iets aan van Bommel, maar daarna echt niet meer.

    Denk dat als je voor de lange termijn zou kijken, dat Louis dan veel meer geschikt is.

    Want ondanks zijn Ajax verleden dient kwaliteit voorop te staan, en denk dat de supporters dat ook willen.

    Ze stribbelen nu nog tegen als een stel kleuters, maar als er resultaten behaald worden, en er word ook goed omgegaan met jeugdspelers etc, dat ze hem dan omhelzen als een zoon bij wijze van spreken.

    Dus ja, als van Bommel dan zo raar doet dat ie dan niet komt als Louis komt? so be it, blijf dan maar lekker weg.

  20. #1195

    Standaard

    Ik denk dat als je v gaal haalt hij gewoon niet de crediet krijgt die hij eigenlijk zou moeten hebben.
    Volgens mij heeft hij altijd een aanloop nodig om te presteren, maar weet dat niet zeker.

    Men zal hem in eindhoven iig niet genoeg steunen en dus lijkt het geen wijze beslissing al vind ik v gaal een enorm goede trainer.

  21. #1196

    Standaard

    Vandaag getekend: Mathias 'Zanka' Jorgensen

    PSV presenteert vanmiddag in het Philips Stadion zijn eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen. De Deense verdediger Mathias 'Zanka' Jorgensen komt transfervrij over van FC Kopenhagen en tekent voor vier seizoenen, meldt het AD.




    De 21-jarige verdediger heeft vijf interlands voor Denemarken achter zijn naam staan. Hij kwam dit seizoen door een zware kruisbandblessure amper in actie.

    Uit handen van clubicoon Willy van der Kuijlen ontvangt Zanka vanmiddag zijn eerste PSV-shirt. De verdediger werd in de winterstop al medisch gekeurd door PSV.


  22. #1197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vandaag getekend: Mathias 'Zanka' Jorgensen

    PSV presenteert vanmiddag in het Philips Stadion zijn eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen. De Deense verdediger Mathias 'Zanka' Jorgensen komt transfervrij over van FC Kopenhagen en tekent voor vier seizoenen, meldt het AD.
    Kan die foto niet wat kleiner?

    Verder weer een nutteloze aankoop van PSV uit verweggistan, verdedigers moet je zelf op kunnen leiden!

    Ook genant om te zien hoe Van der Kuijlen zo misbruikt wordt terwijl hij tot voor kort van een AOW-tje rond moest komen. Als Johan Derksen op tv en in VI daar geen aandacht aan had besteed was dit waarschijnlijk nog steeds het geval.
    Laatst aangepast door wimv : 22-02-2012 om 20:26

  23. #1198

    Standaard

    Denemarken is niet zo heel ver weg hoor .

  24. #1199

    Standaard

    Ik ben misschien de enige die er zo over denkt, maar van een afstandje is Willy net een broer van Johan Cruijff.

    Lijkt er best veel op mijn inziens.

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Kan die foto niet wat kleiner?

    Verder weer een nutteloze aankoop van PSV uit verweggistan, verdedigers moet je zelf op kunnen leiden!

    Ook genant om te zien hoe Van der Kuijlen zo misbruikt wordt terwijl hij tot voor kort van een AOW-tje rond moest komen. Als Johan Derksen op tv en in VI daar geen aandacht aan had besteed was dit waarschijnlijk nog steeds het geval.

    Als je dan een paar afleveringen later had opgelet , heeft derksen zelf uitgelegd dat het niet klopte en dat vd kuijlen 1 van de best betaalde is.

Pagina 48 van 87 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •