Pagina 47 van 87 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Jammer van zo'n goede trainer..

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jammer van zo'n goede trainer..


    Ook mooi om te zien dat Guidetti (op de meest domme manier ooit......wat is zijn IQ?) 2x geel pakt....en zo geschorst is tegen PSV volgende week. Faalangst wellicht?

    Edit: 1-1 nu in de 10 tegen 11 situatie. idd: SuperGuidetti!!!!!


    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 18-02-2012 om 20:51

  3. #1153

    Standaard

    RKC is bezig met een hele goede serie. Vorige week zeer onterecht verloren met 1-0 van Heerenveen (dé club in vorm), daarvoor gewonnen met 4-0 en 0-3. En nu gelijk uit bij FC Guidetti (dat toch ook bezig is met een goede reeks).

  4. #1154

    Standaard

    RKC is dit jaar een heel degelijke eredivisieploeg. Een van de aangename verrassingen.
    Als Sno vorige week niet zo'n stomme overtreding maakt (diep en donker rood) hadden ze die wedstrijd volgens mij ook niet verloren.

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Faalangst wellicht?
    Nee hoor, gewoon jeugdige onbezonnenheid, Hij heeft er tegen Ajax en Twente trouwens 3 keer gescoord dus hij zal echt geen faalangst hebben. Hij zal ook niet wakker liggen van PSubsidieV!

    Eerste kaart was ook erg makkeklijk gegeven, Makkelie was gewoon een drama, gaf Leerdam ook een gele kaart om niets?!

  6. #1156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nee hoor, gewoon jeugdige onbezonnenheid, Hij heeft er tegen Ajax en Twente trouwens 3 keer gescoord dus hij zal echt geen faalangst hebben. Hij zal ook niet wakker liggen van PSubsidieV!

    Eerste kaart was ook erg makkeklijk gegeven, Makkelie was gewoon een drama, gaf Leerdam ook een gele kaart om niets?!
    Die pingel was anders ook erg gemakkelijk gegeven.

    Maar goed, volgens mij is Guidetti stiekem PSV-fan: 3x scoren tegen Ajax en Twente (beide PSV's grootste concurrenten) en vervolgens zelf ervoor zorgen dat hij niet tegen PSV hoeft te spelen. De 1-1 einduitslag (en dus 2 puntenverlies als gevolg van zijn actie) is een extra bonus.

  7. #1157

    Standaard

    Ach ja, treiteren is ook een vak.

    Het zal me wel een pot worden, volgende week. Ik denk trouwens dat het morgen ook moeilijk wordt voor PSV in Groningen. Het kunnen een paar heel cruciale weken worden. De schorsing van Guidetti is natuurlijk een verzwakking voor Feyenoord, maar ik denk dat de beslissende slag op het middenveld wordt uitgevochten. PSV is kwetsbaar wanneer de tegenstander greep krijgt op het middenveld, omdat er dan te veel op de schouders van Strootman terecht komt. Met name Toivonen doet verdedigend niet veel.

  8. #1158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die pingel was anders ook erg gemakkelijk gegeven.

    Maar goed, volgens mij is Guidetti stiekem PSV-fan: 3x scoren tegen Ajax en Twente (beide PSV's grootste concurrenten) en vervolgens zelf ervoor zorgen dat hij niet tegen PSV hoeft te spelen. De 1-1 einduitslag (en dus 2 puntenverlies als gevolg van zijn actie) is een extra bonus.
    Na de penalty voor Mertens van vorige week zijn PSV-fans de laatste die over makkelijk gegeven strafschoppen mogen klagen!

    Puntverlies lag meer aan de instelling en wissels van Koeman (Swerts erin) dan aan de rode kaart van Guidetti. Op zich is er nog niks verloren, we staan nu 2 punten achter op Heerenveen, normaal gesproken de concurrent om plek 4 of 5. Die 2 punten zijn met nog 12 wedstrijden te gaan echt wel in te halen.

  9. #1159

    Standaard

    Mag dan wel geen Feyenoord fan zijn, vind het wel belangrijk dat deze club in de bovenste regionen meedraait (rivaliteit met andere ploegen, traditie, uitstraling naar buitenland etc.).

    Wat ik nog niet helemaal begrijp is de hype rond Guidetti. Ja, hij is jong en heeft een goede uitstraling voor die club, maar is het niet een klein beetje overtrokken en word er teveel druk bij die jongen gelegd? Zit zelf te denken aan de cijfers en vind dat toch niet helemaal overtuigend. Misschien dat ik iets over het hoofd zie:
    Gespeeld: 16 duels
    Goals: 18
    -/- Waarvan hattricks: 2x (6 doelpunten)
    -/- Waarvan penalty's: 7
    Resterend aantal doelpunten: 5
    Dit betekent dat Guidetti 5 doelpunten in 14 duels heeft gemaakt (max. 1.260 minuten speeltijd). Dat betekent dat hij, op twee fantastische wedstrijden na, dit seizoen op bijna 1 op 3 zit. Lijkt mij nog ietwat zacht. Denk dat beter is dat wat meer rust rond die jongen komt, zodat hij over paar jaar 1 op 1,5 haalt...

  10. #1160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk trouwens dat het morgen ook moeilijk wordt voor PSV in Groningen.
    Nee hoor, Groningen is helemaal niks op dit moment. Een ploeg waar geen enkele overtuiging in zit na 3 dikke nederlagen op rij (met 1 voor en 9 tegen).
    Zoals altijd zal Groningen wel aanvallend beginnen in Euroborg, maar wanneer de eerste de beste halve kans voor PSV er in gaat, zullen de Groningse koppies gelijk hangen en kan PSV op z'n gemak naar een overwinning sjokken.
    Het is dikke ellende bij de FC. Maar wat wil je ook met zo'n angsthaas als trainer.

  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Wat ik nog niet helemaal begrijp is de hype rond Guidetti. Ja, hij is jong en heeft een goede uitstraling voor die club, maar is het niet een klein beetje overtrokken en word er teveel druk bij die jongen gelegd? Zit zelf te denken aan de cijfers en vind dat toch niet helemaal overtuigend. Misschien dat ik iets over het hoofd zie:
    Gespeeld: 16 duels
    Goals: 18
    -/- Waarvan hattricks: 2x (6 doelpunten)
    -/- Waarvan penalty's: 7
    Resterend aantal doelpunten: 5
    Dit betekent dat Guidetti 5 doelpunten in 14 duels heeft gemaakt (max. 1.260 minuten speeltijd). Dat betekent dat hij, op twee fantastische wedstrijden na, dit seizoen op bijna 1 op 3 zit. Lijkt mij nog ietwat zacht. Denk dat beter is dat wat meer rust rond die jongen komt, zodat hij over paar jaar 1 op 1,5 haalt...
    Dit is dus gewoon onzin! Je doet net alsof hij geen aandeel in die hattricks had, echt bizar dat je die er aftrekt. Tegen Twente scoorde hij drie velddoelpunten uit het niets, tegen Ajax weliswaar een penalty maar staat hij bij de 2-1 op de juiste plaats en bij de 4-2 maakt hij het goed af, tegen Vitesse een gelukje en en penalty maar ook een zeer knappe 3-1. Hij loopt dus gewoon meer dan 1 op 1 en penalty's moet je ook maken, ook schiet hij niet steeds in dezelfde hoek.

    Zo kwam Guidetti aan zijn 18 goals uit 16 wedstrijden:

    3 goals: Thuis tegen Ajax (1 penalty), Twente en Vitesse (1 penalty)
    2 goals: Uit bij Vitesse en thuis tegen VVV-Venlo (2 penalty's)
    1 goal: Uit bij NAC (Penalty), RKC (De 1-1), Utrecht en thuis tegen De Graafschap (Penalty) en RKC (Penalty)

    Zo kom je dus op 11 velddoelpunten en 7 penalty's. Verder heeft hij 5 assist gegeven en houdt hij ook vaak de centrale verdedigers bezig waardoor er meer ruimte voor de buitenspelers komt.

    Het kan zijn dat er teveel aandacht was na de 3 hattricks op rij in 3 thuisduels. Daarbij liep het totaal niet dus er kwam ook een stukje frustatie bij kijken. Het is gewoon stom om je shirt uit te trekken als je al geel hebt en hij zal er ook van leren, het is in ieder geval heel volwassen van hem om dan toch voor de camera te verschijnen en zijn excuses aan te bieden.

  12. #1162

    Standaard

    Uiterst stomme actie van Guidetti inderdaad, jeugdigheid of niet. PSV zal hier content mee zijn want een Feyenoord zonder Guidetti lijkt op het moment de helft zo sterk.

  13. #1163

    Standaard

    Zo kan Subsidie volgende week wel weer makkelijk de punten in Eindhoven houden als we Guidetti niet kunnen opstellen. Jammer maar helaas. Domme actie van John. Nog nooit zoiets meegemaakt volgens mij.

  14. #1164

    Standaard

    Laten we het gewoon PSV blijven noemen (zie ook de eerste post in dit topic!!)

  15. #1165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dit is dus gewoon onzin! Je doet net alsof hij geen aandeel in die hattricks had, echt bizar dat je die er aftrekt. Tegen Twente scoorde hij drie velddoelpunten uit het niets, tegen Ajax weliswaar een penalty maar staat hij bij de 2-1 op de juiste plaats en bij de 4-2 maakt hij het goed af, tegen Vitesse een gelukje en en penalty maar ook een zeer knappe 3-1. Hij loopt dus gewoon meer dan 1 op 1 en penalty's moet je ook maken, ook schiet hij niet steeds in dezelfde hoek.

    Zo kwam Guidetti aan zijn 18 goals uit 16 wedstrijden:

    3 goals: Thuis tegen Ajax (1 penalty), Twente en Vitesse (1 penalty)
    2 goals: Uit bij Vitesse en thuis tegen VVV-Venlo (2 penalty's)
    1 goal: Uit bij NAC (Penalty), RKC (De 1-1), Utrecht en thuis tegen De Graafschap (Penalty) en RKC (Penalty)

    Zo kom je dus op 11 velddoelpunten en 7 penalty's. Verder heeft hij 5 assist gegeven en houdt hij ook vaak de centrale verdedigers bezig waardoor er meer ruimte voor de buitenspelers komt.

    Het kan zijn dat er teveel aandacht was na de 3 hattricks op rij in 3 thuisduels. Daarbij liep het totaal niet dus er kwam ook een stukje frustatie bij kijken. Het is gewoon stom om je shirt uit te trekken als je al geel hebt en hij zal er ook van leren, het is in ieder geval heel volwassen van hem om dan toch voor de camera te verschijnen en zijn excuses aan te bieden.
    Er komt ook nog bij dat hij nog eerst tijd nodig heeft gehad om zich aan te passen in Nederland, plus dat hij op zn 19e het hele elftal op sleeptouw neemt! Er zijn aankopen van Feyenoord die bij het zien van de Kuip alleen al pap in de benen krijgen omdat ze de druk van het legioen niet aankunnen.

  16. #1166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Laten we het gewoon PSV blijven noemen (zie ook de eerste post in dit topic!!)
    Zolang mensen mij hier voor malloot mogen uitmaken zonder dat daar iets aan wordt gedaan schrijf ik gewoon de bijnamen op die in me opkomen. Doe eerst maar wat aan die andere posts.

  17. #1167

    Standaard

    Het gaat er hier nu eenmaal zo nu en dan verhit aan toe en dan komen er ook vanuit jouw kant wel eens persoonlijke bewoordingen naar buiten Marc. Valt allemaal niet goed te praten dat het überhaupt gebeurt uiteraard, maar het staat los van het feit dat we de afspraak hebben gemaakt de clubs gewoon te noemen zoals ze heten en geen bij- of geuzennamen te gebruiken. Laten we gewoon met z'n allen op een volwassen en vooral leuke manier met elkaar in discussie blijven gaan over het voetbal.

  18. #1168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het gaat er hier nu eenmaal zo nu en dan verhit aan toe en dan komen er ook vanuit jouw kant wel eens persoonlijke bewoordingen naar buiten Marc. Valt allemaal niet goed te praten dat het überhaupt gebeurt uiteraard, maar het staat los van het feit dat we de afspraak hebben gemaakt de clubs gewoon te noemen zoals ze heten en geen bij- of geuzennamen te gebruiken. Laten we gewoon met z'n allen op een volwassen en vooral leuke manier met elkaar in discussie blijven gaan over het voetbal.
    Kortom: vriendjespolitiek! Duidelijk! Post ik hier niet meer

  19. #1169
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Zolang mensen mij hier voor malloot mogen uitmaken zonder dat daar iets aan wordt gedaan schrijf ik gewoon de bijnamen op die in me opkomen. Doe eerst maar wat aan die andere posts.
    Je bedoeld mij zeker.
    Allereerst riep je dat ik je idioot noemde en nu zeg je dat ik je malloot noemde.
    Voor de duidelijkheid ik zei Mafkees.

    Maar als je dat heel erg vindt, wil ik daar best mijn excuus voor aanbieden.
    Zeker als dat dit de reden zou zijn waarom jij geen respect meer kan opbrengen voor de andere clubs? Echter naast dat woord blijf ik nog steeds vinden wat ik vind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1170
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op naar de Arena straks. Kijken of men de enigszins stijgende lijn kan vasthouden tegen deze tegenstander.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1171

    Standaard

    Elke wedstrijd is dat maar weer afwachten, maar goed we zullen zien. Zelf door mn rug gegegaan, dus dat wordt thuis kijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1172
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ouch, sterkte... Dat wordt een wedstrijdje op de bank.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je bedoeld mij zeker.
    Allereerst riep je dat ik je idioot noemde en nu zeg je dat ik je malloot noemde.
    Voor de duidelijkheid ik zei Mafkees.

    Maar als je dat heel erg vindt, wil ik daar best mijn excuus voor aanbieden.
    Zeker als dat dit de reden zou zijn waarom jij geen respect meer kan opbrengen voor de andere clubs? Echter naast dat woord blijf ik nog steeds vinden wat ik vind.
    Persoonlijk vind ik het belachelijk dat jij degene bent die zijn verontschuldigingen aanbiedt. In mijn optiek is dat nergens voor nodig. Het is Marc T. die de sfeer hier verziekt met zijn zielige posts. Niet jij.

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Nee hoor, Groningen is helemaal niks op dit moment. Een ploeg waar geen enkele overtuiging in zit na 3 dikke nederlagen op rij (met 1 voor en 9 tegen).
    Zoals altijd zal Groningen wel aanvallend beginnen in Euroborg, maar wanneer de eerste de beste halve kans voor PSV er in gaat, zullen de Groningse koppies gelijk hangen en kan PSV op z'n gemak naar een overwinning sjokken.
    Het is dikke ellende bij de FC. Maar wat wil je ook met zo'n angsthaas als trainer.
    Voorlopig lijk ik het gelijk aan mijn zijde te hebben, BF ...

    Een wedstrijd tegen een van de topploegen (ook al zijn die wellicht niet echt meer top) staat nu eenmaal op zich; het is voor sukkelende ploegen ook altijd een kans om voor nieuw elan te zorgen. Enfin, we zijn pas halverwege, we zullen zien wat het wordt.

    @ Lex - Beterschap. Heb zelf al een paar keer rugproblemen gehad en weet dus wat je momenteel doormaakt

  25. #1175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Voorlopig lijk ik het gelijk aan mijn zijde te hebben, BF ...

    Een wedstrijd tegen een van de topploegen (ook al zijn die wellicht niet echt meer top) staat nu eenmaal op zich; het is voor sukkelende ploegen ook altijd een kans om voor nieuw elan te zorgen. Enfin, we zijn pas halverwege, we zullen zien wat het wordt.
    Ik hoop dan ook van ganser harte dat jij gelijk krijgt en ik ongelijk!

    Geloof het of niet, maar ik ben niet gegaan om mijzelf de zoveelste ellende in de vrieskou te besparen. Maar nu schijnt hier het zonnetje volop in een strakblauwe lucht en staat de FC met 1-0 voor ...

Pagina 47 van 87 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •