Pagina 46 van 87 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1126
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ZO! dat zou verrassend zijn!!

    'Van Basten coach SC Heerenveen' Van onze Telepsportredactie
    HEERENVEEN - Marco van Basten wordt de nieuwe trainer van SC Heerenveen. De ex-trainer van Ajax en het Nederlands elftal wordt vandaag gepresenteerd, meldt de Leeuwarder Courant.

    Van Basten nieuwe coach Heereveen???

    SC Heerenveen stelt Van Basten aan als nieuwe trainer
    13/02/2012 14:42
    Marco van Basten is met ingang van het nieuwe seizoen de trainer van SC Heerenveen. Dat maakt de Friese club maandagmiddag om 17:00 bekend op een persconferentie.

    De Eredivisionist was al enige tijd op zoek naar een nieuwe trainer aangezien Ron Jans de club aan het einde van dit seizoen na een tweejarig dienstverband verlaat.

    De naam van Van Basten, ex-bondscoach en trainer van Ajax, zong al enige tijd rond in Heerenveen. Andere kandidaten waren Louis van Gaal en FC Zwolle-trainer Art Langeler.

    De verwachting is dat Van Basten niet zijn eigen technische staf mag samenstellen. Bij Heerenveen zijn momenteel Henk Herder en Jeffrey Talan als assistenten werkzaam, terwijl Albert van der Sleen de keeperstrainer is.
    Bron: VI
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tevens komt van Bommel niet terug als van Gaal wordt aangesteld, iets wat voor PSV ook erg mee zal wegen.
    Wat heb je aan van Bommel? Die is al ver in de winter van zijn carrierre.

    Die had 2 jaar geleden moeten komen, nu zit ie tegen zijn pensioen aan bijna.

    Daar heeft PSV weinig meer aan.

  3. #1128
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel als hij nog ambities als coach heeft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1129

    Standaard

    Volgens mij onderschat je de waarde die een persoon als van Bommel met zich mee brengt. Hij is nog altijd een ijzersterke middenvelder én aanvoerder (geweest) die een heel team beter kan maken. Tevens denk ik dat ze in hem een belangrijk persoon zien buiten het team, zoals Cocu dat ook is geworden.

  5. #1130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ach die Guidetti doet het gewoon goed, gun het hem en Feyenoord wel dus ik zie geen reden om ook maar enigszins chagrijnig te zijn (tenzij je voor Vitesse bent zoals Coen). Ik snap je opmerking in deze dan ook niet echt.
    Guidetti is wel een baas hoor! Al was de eerste bal hands (leuke discussie altijd over aangeschoten/niet aangeschoten hands), de pingel was geen pingel en in de 2e helft was Vitesse heer en meester (maar dat is logisch want ze stonden achter).

    Ach, volgende keer Bony en Annan er weer bij, dus met aanspeelpunt en stofzuiger moet het beter gaan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Guidetti is wel een baas hoor! Al was de eerste bal hands (leuke discussie altijd over aangeschoten/niet aangeschoten hands), de pingel was geen pingel en in de 2e helft was Vitesse heer en meester (maar dat is logisch want ze stonden achter).
    Of het een handsbal was bij de eerste goal kun je over twisten, de penalty was gewoon terecht (Duw in de rug van Guidetti). Vitesse had de tweede helft meer balbezit maar kreeg weinig kansen en Feyenoord had gewoon veel eerder de 3-1 moeten maken. De winst was dus gewoon terecht, volgende week doortrekken tegen RKC en dan de week erop stunten in Eindhoven. Champions Leaque, here we come!

  7. #1132

    Standaard

    van Basten naar Heerenveen, bizar, aan de andere kant hij is wel iemand met eigengereide keuzes.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert1 Bekijk bericht
    Schorsing achteraf... Van waar haal je dit nu?? Er zijn veel ergere fysieke contacten met vaak een blessure als gevolg waar zelfs nog geen kaart voor volgt... Laat de bond eerst daar eens aan werken voordat je deze absurde uitspraak doet.
    Wegereef heeft al gezegd dat hij zich behoorlijk genaaid voelde, maar goed hij is geen lid van de tuchtcomissie.
    Overigens had ik wel het idee dat er licht contact was, hand van de verdediger raakte zijn voet, maar de manier waarop hij viel sloeg natuurlijk nergens op. Guidetti ging ook makkelijk liggen, iemand met zijn kracht valt daar niet zomaar om van dat lichte duwtje, het was gewoon erg dom van de verdediger.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL, weer selectieve verontwaardiging alom. Twee weken geleden naait Guidetti Jan Vertonghen en toen hoorden we jullie niet.......
    Volgens mij naaide die gast toch echt zichzelf met zijn oliedomme aktie. Nooit de scheids een aanleiding geven te fluiten voor een penalty.

    En wij beoordelen thuis allemaal erg makkelijk door de herhalingen van de videobeelden, maar een scheids moet elke situatie vanuit zijn eigen standpunt meteen beoordelen.

    De 1-0 voor Guidetti via zijn bovenarm hoort eigenlijk afgekeurd te worden, maar die kopbal was zo hard, dat ik het ook niet zag de eerste keer. De penalty waaruit Guidetti de 2-0 maakte was er overduidelijk een. Hij werd vol overtuiging weggeduwd (aanleiding! zie hier boven).
    En de penalty die Vitesse vervolgens kreeg, had ook met rood bestraft moeten worden (opzettelijk bal wegboksen).

    Maar zoals altijd krijgen ploegen die in the flow zitten discutabele beslissingen mee. Een soort oerkracht die je mee hebt misschien...

    Zelfs al zou Vitesse 'heer en meester' zijn geweest, als je met je balbezit niks doet, win je ook niet. Met wat meer precisie had het ook 4 of 5-1 kunnen worden. Groningen - Feyenoord (j.l. oktober) ging ook qua spel en kansen redelijk gelijk op, alleen van de 9 doelpogingen gingen er voor Groningen 6 het doel in...

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tegenwoordig is men anders behoorlijk snel met het alsnog schorsen van spelers achteraf bij fysiek contact dat de regels te buiten gaat. Ik vind een schwalbe als deze gewoon spelbederf, daar mag best harder tegenop getreden worden.

    Ik dacht gisteren ook meteen dat het een schwalbe was , maar na dat ik studio voetbal zag waar men duidelijk aangaf dat hij aan zn voet werd getrokken is het iig zeker geen schwalbe.

    Een strafschop vind ik persoonlijk iets te veel van het goede net zoals men die snel met hands e.d. krijgt of als er een handje op iemands rug leunt.

    Maar dat je dan dit soort dingen wil bestraffen slaat natuurlijk helemaal nergens op en komt ook meestal uit de pen bij mensen die zelf niet op hoog niveau gevoetbald hebben.

    Het meest schokkende aan de situatie is dat de scheids in de rust al zn excusses aan gaat bieden (en dus beinvloed is) terwijl het achteraf dus toch wel als pingel gegeven kan worden.

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    van Basten naar Heerenveen, bizar, aan de andere kant hij is wel iemand met eigengereide keuzes.

    maar de manier waarop hij viel sloeg natuurlijk nergens op. Guidetti ging ook makkelijk liggen, iemand met zijn kracht valt daar niet zomaar om van dat lichte duwtje, het was gewoon erg dom van de verdediger.

    Je moet wel rekening houden met dat hij al in de lucht hing en dat het een heel licht ventje is, en als je goed naar zn lichaam kijkt zie je dat hij in eerste instantie zn spieren spant om weer door te lopen , maar toen hij de hand voelde liet hij zich sierlijk vallen, en ik denk dat 99 procent van de aanvallers hetzelfde zou doen in deze tijd.

  11. #1136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kunt natuurlijk discussiëren of het wel of niet een pingel was van Guidetti, maar hoe hij valt doet verder eigenlijk niet terzake. Die duw was veel te obvious. Ook van de reactie van Mertens vond ik in eerste instantie belachelijk, maar als je goed kijkt zie je idd. dat hij min of meer gehaakt werd. Hoe hij uiteindelijk valt doet er ook hier niet toe. Wel blijft het gevaarlijk. Als de heren scheidsrechters het idee krijgen dat ze steeds schwalbes, al dan niet terecht, uitvoeren, werkt op een gegeven moment tegen je. Suarez kreeg heel Nederland over zich heen. Schande was het. Maar ik vind dat het er gewoon bij hoort. Hoe vervelend het soms kan zijn. Het meest opzienbarende vond ik echter de reactie van Wegereef. In de rust je excuses aanbieden lijkt me not done. Wel weer goed dat hij dan in zijn ogen een fout toegeeft. Jammer genoeg slaat hij dus wel door.

    Echter tussen alle Guidetti's en andere prominente door viel mijn oog dit weekend vooral op Wildschut van VVV. Wat een heerlijk voetballertje en wat een gevoel voor de bal en de ruimte heeft die gast. Heerlijk. Oké het is VVV, maar sommige dingen kun je niet leren. Dat is een gave.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1137

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik die "mannelijkheid wel mis" waar voetbal eigenlijk een contactsport is en bijna elke aanraking een overtreding tegenwoordig terwijl ik vroeger oa stevens dingen heb zien doen waar je nu 5 jaar de bak in draait , zelfs basketball wat eigenlijk geen contactsport is heeft men onderhand meer contact.

    Erg jammer wat mij betreft.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik die "mannelijkheid wel mis" waar voetbal eigenlijk een contactsport is en bijna elke aanraking een overtreding tegenwoordig terwijl ik vroeger oa stevens dingen heb zien doen waar je nu 5 jaar de bak in draait , zelfs basketball wat eigenlijk geen contactsport is heeft men onderhand meer contact.

    Erg jammer wat mij betreft.
    Heb je dan Utrecht-ADO gezien? Ik heb weliswaar alleen de samenvatting gezien, maar dat was een potje naar mijn hart. Behalve bij echt gemene overtredingen, was het gewoon doorspelen, niet aanstellen.
    Schouderduw? Doorgaan. Hard maar eerlijk duel? Doorspelen.
    Als ze dat nou elke week zo deden....

  14. #1139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat was deels op het conto van de scheids die vrijwel alles toestond. Hij floot dus echt in de geest van de wedstrijd. Even dreeg het uit te hand te lopen, maar dat gebeurde niet. En daardoor was het een heerlijke bijna engelse pot.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat was deels op het conto van de scheids die vrijwel alles toestond. Hij floot dus echt in de geest van de wedstrijd. Even dreeg het uit te hand te lopen, maar dat gebeurde niet. En daardoor was het een heerlijke bijna engelse pot.
    Dat klopt, Nijhuis was prima op dreef.
    Helaas zijn mensen altijd zeer verontwaardigd als een scheids een fout maakt, maar als er heel goed gefloten wordt hoor je nooit wat.

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dus denk dat Louis van Gaal juist de beste trainer is voor PSV.

    Hoe denken jullie daarover?
    Mijn mening is wel bekend: pro-van Gaal. Met name bij Ajax heeft hij vakwerk afgeleverd. (de UEFA cup en EC1 winnen met een elftal dat amper wat gekost had)

    Opvallend:
    op PSVnetwerk heeft hij m.i. 2/3 achter zich (afgaande op de poll en reacties)
    op Omroep Brabant is weer een merendeel tegen...en gisteren op de tribunes was ik (waar ik zit) de enige die voor van Gaal is (of ik was de enige die het durfde te zeggen, kan ook)
    Vak Oost scandeerde direct de naam Van Bommel en ik hoorde reacties als "ik zeg mn seizoenskaart op" en "die past hier niet"....en de meest schrijnende: "liever geen kampioen zonder van Gaal dan kampioen met van Gaal"

    Tevens heeft Frits Bovers (voorzitter van PSV Fans United) een interview gegeven (zie calimerofilmpje) waarin hij beweert dat iedereen van PFU tegen van Gaal is. (diverse leden hebben al gereageerd dat ze dat NIET zijn) http://www.youtube.com/watch?v=vbZ4_...eature=related
    Opvallend: hij heeft het over ''020''......maar kan iemand hem uitleggen dat Heineken (wat op zijn muts staat) toch echt uit Amsterdam komt en Bavaria (uit Dommelen, Brabant) PSV sponsor is?

    Uiteraard zou een trainer uit Eindhoven/iemand met PSV verleden het mooist zijn.....maar ik zie het liefst kwaliteit en resultaat.

    Maar goed, de clubcultuur/gemoedelijkheid zou in het gedrang komen.
    Gemoedelijkheid?
    PSV heeft dit weekend jeugdspeler Kose ontslagen omdat hij een andere speler met een mes bedreigd zou hebben.....en de PSV stewards zijn nou ook niet altijd even gemoedelijk: http://www.youtube.com/watch?v=r-ntAKHnjag

    My 2 cents.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 14-02-2012 om 09:54 Reden: typo

  17. #1142
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, maar een Ajacied in Heereveen oké. Een Ajacied in Eindhoven is toch wat lastiger.
    Los van het feit dat het van mij zou mogen. Je weet, vroeg of laat ontstaat er onrust. Er is altijd een maximume houdbaarheid. Een beetje als Co. Het lijkt me dan ook niet getuigen van innovatieve langetermijnvisie. Zeker als je er eventueel vanuit gaat dat Cocu en wellicht v.Bommel de toekomst zijn. En dan hebben we het nog niet eens over de weerstand van de supporters...

    Ik blijf het ook een beetje vreemd vinden dat hij eerst vol kan gaan voor het directeurschap en daarmee toch bewust en nu toch dan wel definitief afscheid nam van het veld. Als hij dan nu toch weer in ene trainercoach wordt? Tja...

    Maar idd, er zijn natuurlijk weinig alternatieve. Zou niet weten wie...? Kwaliteit moet natuurlijk wel op basis van ruimte en mogelijkheden zijn. Anders is het sowieso een onmogelijke taak. Helemaal als PSV dit jaar kampioen wordt. En die tweestrijd zal altijd blijven. Alles oké als je wint. Maar als het ook maar even tegenzit is er wellicht maar een klein excuus nodig.

    Aan de andere kant zie ik hem volgend seizioen graag terug op de nederlandse velden, naast Van Basten, Koeman, Bergkamp, De Boer, Cocu? Van Bommel? Dat zijn niet de minste namen die het Nederlandse voetbal gaan vertegenwoordigen. Wellicht is voor Van Gaal bij PSV de cirkel ook weer rond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    knip
    Denk dat je de houding van een trainer en de clubcultuur het beste los van elkaar kunt zien. Ja, een club heeft een bepaalde cultuur en ja, een trainer heeft een bepaalde mentaliteit. Willen beide partijen er aan werken om zo dicht mogelijk bij elkaar te gaan staan, dan kun je dit overbruggen (Co slaagde voor mij niet, omdat Twente gedeeltelijk niet achter hem stond).

    Ja, Louis heeft zijn 'maniertjes' en is zeker niet altijd de makkelijkste en PSV laat zich er ook graag op voorstaan een club van 'het gewone volk' te zijn. Geef Louis echter twee jaar bij een team als PSV en hij brengt jonge jongens (strootman, wijnaldum, matavz, labyad, lens) tot een niveau, wat ze in Nederland haast nooit zouden kunnen halen. Daar is de toekomst (geld) voor PSV te halen, niet bij vergane glorie als bouma of van bommel. Ik mag dan wel een ajax supporter zijn, maar in het belang van het nederlands voetbal zeg ik dat als psv van gaal kan halen, dat ze dat meteen moeten doen.

  19. #1144

    Standaard

    Louis werkt het beste boven een jonge spelersgroep, dus ik denk dat dit wel een goed moment is om er nu in te stappen. Met Strootman in de ploeg heb je van Bommel niet echt nodig, ik denk zelfs dat Strootman een verbeterde versie is van wat Van Bommel in zijn PSV tijd was.
    Probleem is natuurlijk om de spelersgroep bij elkaar te houden, dat was het geluk van Van Gaal in zijn Ajax tijd, dat was nog net voordat het Bosman effect de boel liet barsten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #1145
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja. Ajax doet het leuk. Kwestie van eerst je verstand ff op nul zetten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou ja. Ajax doet het leuk. Kwestie van eerst je verstand ff op nul zetten.
    Normale zege uiteindelijk van United, ze schakelden in de tweede helft een tandje hoger en gelijk vielen de goals vrij gemakkelijk. In de eerste helft zette United al een aantal keer een speler vrij voor de keeper, toen was de pass echter onzuiver, in de tweede helft was die scherpte er wel en liepen ze er uiteindelijk makkelijk doorheen.

    Over en sluiten voor Ajax, ze hebben gewoon pech gehad met de loting. Ik zit nu Porto - Manchester City te kijken, dat Porto heeft toch ook wel een heerlijk team!

  22. #1147

    Standaard

    Ajax deed speelde best aardig, maar het was duidelijk dat United op routine de winst toch wel binnen zou halen, speelden heel geduldig en was wachten tot die goal kwam. Jammer dat we niet zelf een goaltje maakten, waren wel wat mogelijkheden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #1148

    Standaard

    Inderdaad een erg goede eerste helft, maar dit verlies was te verwachten uiteraard. Hopelijk kunnen ze in Manchester nog een mooie pot neerzetten zonder al te veel tegendoelpunten. De winst van PSV is erg knap te noemen en ook AZ en Twente winnen gewoon hun wedstrijd. Goed voor het Nederlandse voetbal.

  24. #1149

    Standaard

    Goede avond voor NL voetbal. Knap!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1150

    Standaard

    Hiddink nieuwe trainer van Anzji



    Guus Hiddink wordt de nieuwe trainer van Anzji Machatsjkalá. De 65-jarige Achterhoeker tekent een contract voor anderhalf jaar en neemt Zeljko Petrovic en Ton du Chatinier als assistenten mee naar de steenrijke club uit Rusland.
    Hiddink is bij Anzji de opvolger van Joeri Krasnozjan, die maar twee maanden in dienst was.
    Na PSV, Fenerbahce, Real Madrid, Valencia, Real Betis en Chelsea wordt Anzji de zevende club die Hiddink gaat trainen. In november stapte hij op bij Turkije, één van de vijf landen waarvan hij bondscoach was.



    Ik ben erg gelukkig dat ik een kans krijg”, stelde Hiddink. „Vorig jaar heb ik ook al met de leiding van Anzhi over deze functie gesproken. We waren er nu dus vrij snel uit.”
    Hiddink gaat volgens mediaberichten in Rusland zo'n 10 miljoen euro verdienen. Dergelijke bedragen zijn bij Anzhi geen uitzondering. Sterspeler Samuel Eto'o geniet van een jaarsalaris van 20 miljoen euro.

Pagina 46 van 87 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •