Pagina 45 van 87 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Raar, bij NAC kan het anders behoorlijk spoken. Ik heb een paar jaar geleden eens een NAC - PSV (2-0) meegemaakt, toen kon je een ei bakken op de middenstip. Een uur later waren mijn oren nog aan het toeteren.
    Dan heb je wel spelers met kwaliteiten nodig die het vuurtje aan kunnen stoken zoals een Lurling (Hoewel ik hem een verschrikkelijk irritant ventje vind), die was helaas door Kuipers een schorsing aangenaaid.

    Als je de wissels van NAC ook zag: El Akchaoui, een uitgebluste linksback, Sarpong, geflopt bij Ajax en Schalk, leuk voor tegen de graafschap en excelsior, met hem win je het echter niet tegen een degelijk centrum (Alderweireld en Vertonghen).

    Ik denk trouwens niet dat dit een ommekeer is voor Ajax, het blijft een elftal met zwakke plekken die in de topwedstrijden weer door het ijs zullen zakken!

  2. #1102

    Standaard

    Prima overwinning voor Ajax, Bulykin in de punt is nog altijd niet alles, maar het is al stukken beter dan de Jong daar. Ozbiliz vond ik erg goed spelen en dat Alderwereld weer terug is is een verademing.

  3. #1103

    Standaard

    Ik vond Vertonghen ook goed spelen, erg geconcentreerd en (bijna) niet op een foutje te betrappen. Maar deze wedstrijd was inderdaad echt een verademing vergeleken bij vorige week. Laat Dimitry nog maar lekker staan de komende tijd.

    En ook nu is weer duidelijk dat zowel Blind als Vermeer zwaar tekort komen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #1104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het leek idd weer op iets van een voorhoede, goeie wedstrijd. Vermeer maakte idd bijna weer dezelfde fout zo vlak voor het einde. Echter dit keer ongestraft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik denk trouwens niet dat dit een ommekeer is voor Ajax, het blijft een elftal met zwakke plekken die in de topwedstrijden weer door het ijs zullen zakken!
    De andere 'topploegen' hebben ook zwakke plekken. Het blijkt ook gewoon dat haast iedereen van iedereen kan winnen in deze competitie, als een topploeg een slechte dag heeft, is zelfs VVV of Utrecht (ook een staartploeg dit jaar) een levensgevaarlijke tegenstander. De afgelopen jaren deed Ajax het goed in de laatste fase van de competitie en liet de concurrentie het juist in die periode liggen. Het gaat volgens mij nog leuk worden met allerlei onderlinge ontmoetingen tussen de kampioenskandidaten. Wie een paar van zulke toppers wint, kan de boel zomaar op z'n kop zetten.

  6. #1106

    Standaard

    Bijna rust bij PSV - De Graafschap, en het staat al 4-0.

    Gaat lekker zo, ben benieuwd waar we uitkomen

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bijna rust bij PSV - De Graafschap, en het staat al 4-0.

    Gaat lekker zo, ben benieuwd waar we uitkomen
    Niet erg ver zo te zien ...

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Niet erg ver zo te zien ...
    Bij de rust had het al 7-0 moeten staan.
    Na de rust was het helemaal niets meer.

    Fijne trainer hebben we ook: VoH inbrengen (kan niets meer) en (verdedigende speler) Wuytens (de slechtste PSVer van de laatste jaren) inbrengen voor (aanvallende speler) Labyad....bij een 4-1 stand met nog 15m op de klok.......

    Gooi dan Depay en/of Ritzmaier erin....die gasten willen wel en kunnen zo ervaring opdoen.

    Frutten.......

  9. #1109

    Standaard

    God, wat zullen jullie hier allemaal chagrijnig zijn zeg vandaag!

    TUTU TUU TUUU TUUUTUTUTUTUT UTTUTTU JOHN GUIDETTI TU TUU TUUUT UUTTT

  10. #1110

    Standaard

    Met John Guidetti heb ik geen enkel probleem. Een beetje een raar ventje, maar ach, onze topspelers zijn ook niet allemaal aardige jongens, nietwaar? (Sneijder, Robben, Van Bommel). Hij is een topspeler in spe en als zodanig een aanwinst voor de eredivisie.

    Ik heb echter het idee dat niet iedereen even blij is met Marc T.

  11. #1111

    Standaard

    Ach die Guidetti doet het gewoon goed, gun het hem en Feyenoord wel dus ik zie geen reden om ook maar enigszins chagrijnig te zijn (tenzij je voor Vitesse bent zoals Coen). Ik snap je opmerking in deze dan ook niet echt.

  12. #1112

    Standaard

    Chagrijnig?
    PSV heeft 3 punten (al had de eindstand hoger moeten zijn) en de grootste concurrent heeft verloren (Twente). De enige 2 andere concurrenten (Ajax en AZ) wonnen weliswaar, maar Ajax staat al op een ruimte achterstand en AZ zie ik het niet volhouden.
    Dus allesbehalve chagrijnig.

  13. #1113

    Standaard

    Trieste voetballer toch die Mertens

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Trieste voetballer toch die Mertens
    Een zeer, zéér sneue gozer inderdaad. Bah. Valt me erg tegen. Wees een échte vent (maar ja, met zo'n stemmetje) en zeg dat het een schwalbe was. Dan ben je een grote kerel.

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Een zeer, zéér sneue gozer inderdaad. Bah. Valt me erg tegen. Wees een échte vent (maar ja, met zo'n stemmetje) en zeg dat het een schwalbe was. Dan ben je een grote kerel.
    En dit kunstje vertoont hij al een paar seizoenen, nee ik gun hem weinig...

  16. #1116

    Standaard

    LOL, weer selectieve verontwaardiging alom. Twee weken geleden naait Guidetti Jan Vertonghen en toen hoorden we jullie niet.......

  17. #1117

    Standaard

    Ik mag hopen dat Louis van Gaal wordt aangesteld als trainer.

    Want alhoewel hij misschien moeilijk is kwa pers, is het wel een toptrainer.

    De supporters van PSV zijn er over het algemeen wel tegen, en willen een trainer die past bij de clubcultuur.

    Maar dat heb je gezien bij Rutten, die past zogenaamd bij PSV en heeft niks nada noppes gepresteerd.

    Ik denk dat PSV een trainer als van Gaal nodig heeft, want hij kan wel wat neerzetten.

    Vrijdag werd er al verteld dat van Bommel zo goed als rond is met Brands over zijn terugkeer, maar van Bommel vertelde dat het over is als ze van Gaal aannemen.

    Dan zou ik zeggen : blijf jij maar lekker weg.

    Die is toch ver over de Hill.

    Johan Derksen zei al dat Bert van Marwijk niet naar PSV gaat, Advocaat wil voor het geld, en dan blijven de Maaskantjes over.

    Lijkt PSV ook niet bij gebaat volgens mij.

    Dus denk dat Louis van Gaal juist de beste trainer is voor PSV.

    Hoe denken jullie daarover?

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL, weer selectieve verontwaardiging alom. Twee weken geleden naait Guidetti Jan Vertonghen en toen hoorden we jullie niet.......
    Dat is niet helemaal waar, er hebben zich toen genoeg mensen uitgesproken over de zwaar bestrafte pingel die Feyenoord kreeg. De schwalbe van Mertens vind ik echter een tikkeltje erger, daar mag wat mij betreft best achteraf nog een schorsing voor komen.

  19. #1119

    Standaard

    Als PSV Van Gaal aanstelt zou dat in mijn ogen een onbegrijpelijke zet zijn. Los nog van het feit dat een combinatie van deze 2 uit een horrorfilm lijkt te komen, heeft Van Gaal zichzelf wel héél erg belachelijk, onbetrouwbaar en volstrekt ongeloofwaardig gemaakt in het voorbije jaar.
    Het enige wat nog in zijn voordeel lijkt te spreken, is zijn naam. Maar daar koop je niets voor. Van Gaal is een volgevreten uitgerangeerde persoon geworden wiens ego nog zijn enige drijfveer lijkt te zijn.

    Qua beschikbare Hollandse trainers is Ron Jans de enige die in mij opkomt.
    Ron Jans is een topper, een man van zijn woord, een echte professional, iemand die zowel hard als nederig kan zijn, iemand met ambitie en die zich nog steeds aan het ontwikkelen is als trainer.

    Toen Ron Jans terugkeerde in Euroborg (maar dan als trainer van onze grote concurrent Heerenveen) kreeg hij een staande ovatie van het publiek, en voorafgaand aan de wedstrijd hebben FC-supporters hem bij het stadion opgewacht met kadootjes.
    Ik weet dat dit vooral veel zegt over het Groningse publiek, maar ook over de persoon Ron Jans. Een unieke persoonlijkheid in de hedendaagse ego-tripperij die 'voetbal' heet.

  20. #1120

    Standaard

    Tevens komt van Bommel niet terug als van Gaal wordt aangesteld, iets wat voor PSV ook erg mee zal wegen.

  21. #1121

    Standaard

    Zoals Van Gaal zich heeft gedragen de afgelopen tijd, zou het mij niets verbazen dat hij bereid is om naar PSV te gaan, vooral opdat hij Van Bommel daarmee een streek kan leveren, zoals hij ook Cruijff heeft willen pakken.
    Deze man heeft compleet afgedaan voor mij. En ik hoop van ganser harte dat PSV niet gaat voor zijn naam, maar voor iemand die wél karakter heeft.

  22. #1122

    Standaard

    John Guidetti is top en ik had kippenvel hoe het publiek feest vierde tegen Ajax, maar gisteren hebben ze toch wel een paar cadeautjes gehad waar vroeger moord en brand om werd geschreeuwd als Ajax deze kreeg.
    1e goal is hands
    2e goal is volgens mij geen penalty
    Handsbal van Feyenoord waar de penalty uit viel is een slaande beweging naar de bal en moet dus rood zijn...

    Tsja ik kom dan weer wel uit Arnhem
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1123

    Standaard

    ZO! dat zou verrassend zijn!!

    'Van Basten coach SC Heerenveen' Van onze Telepsportredactie
    HEERENVEEN - Marco van Basten wordt de nieuwe trainer van SC Heerenveen. De ex-trainer van Ajax en het Nederlands elftal wordt vandaag gepresenteerd, meldt de Leeuwarder Courant.

  24. #1124

    Standaard

    Mertens is top, laat ik daar beginnen. Hij is niet absolute top maar is toch onmisbaar vind ik. Ik kan niet elke match gaan kijken omdat ik voornamelijk in Belgie verblijf. Maar als ik ze uithuis volg dan boek ik altijd een B&B bij Wimdu. Echt fantastische manier om goedkoop een weekendje door te brengen in combinatie met voetbal. Heerlijk toch.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Trieste voetballer toch die Mertens
    Niet mee eens. Hij is niet van de grootste op het veld dus moet hij soms het rolletje van klein ventje spelen. Wat ik niet goedkeur natuurlijk maar er zijn maar weinig voetballers die GEEN rolletje spelen. In sport is alles binnen het regelment toegelaten en alles wat de scheids niet ziet. Ziet die het wel dan draag je de gevolgen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL, weer selectieve verontwaardiging alom. Twee weken geleden naait Guidetti Jan Vertonghen en toen hoorden we jullie niet.......
    Toen Dries bij de start van de competitie de ene goal na de andere maakte las ik ook enkel lof laat deze mindere periode dan geen smet brengen op de naam Mertens.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is niet helemaal waar, er hebben zich toen genoeg mensen uitgesproken over de zwaar bestrafte pingel die Feyenoord kreeg. De schwalbe van Mertens vind ik echter een tikkeltje erger, daar mag wat mij betreft best achteraf nog een schorsing voor komen.
    Schorsing achteraf... Van waar haal je dit nu?? Er zijn veel ergere fysieke contacten met vaak een blessure als gevolg waar zelfs nog geen kaart voor volgt... Laat de bond eerst daar eens aan werken voordat je deze absurde uitspraak doet.
    Laatst aangepast door Geert1 : 24-02-2012 om 09:03

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert1 Bekijk bericht
    Schorsing achteraf... Van waar haal je dit nu?? Er zijn veel ergere fysieke contacten met vaak een blessure als gevolg waar zelfs nog geen kaart voor volgt... Laat de bond eerst daar eens aan werken voordat je deze absurde uitspraak doet.
    Tegenwoordig is men anders behoorlijk snel met het alsnog schorsen van spelers achteraf bij fysiek contact dat de regels te buiten gaat. Ik vind een schwalbe als deze gewoon spelbederf, daar mag best harder tegenop getreden worden.

Pagina 45 van 87 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •