Pagina 44 van 87 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1076
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo ook de vele Ajax rookies tijdens een oefenparty met Bergkamp. Zelfs nu nog de beste man op het veld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    idd, op de basisschool, iedereen wou Ronaldo zijn

    Kan mij nog herinneren dat z'n naam niet gebruikt mocht worden in de fifa games (1998) dacht ik. Kreeg hij rare namen #19 en nog iets.


    En hij was de enige speler destijds met gewoon 1 naam (die ik kende) maradonna kwam ik later pas achter. Wat voor mij erg mystiek overkwam.
    Ik wilde op de basisschool Eric Gerets zijn .....maar de meesten waren fan van vBasten (toen nog bij net Ajax spelend).

    Andere helden: Maradona, Careca, Alemao...de gehele Braziliaanse selectie van het WK 1986, Gascoigne, Waddle, van Aerle...en Giuseppe Bergomi (ik speelde zelf op de Lotto Bergomi schoenen)

    Favoriete NLse speler: van Breukelen

  3. #1078

    Standaard

    ja van breukelen had ik zo'n poppetje van op zo'n groen voetstuk

  4. #1079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wellicht kun je het beter per decennium bekijken:
    Jaren 60: Pele
    Jaren 70: Cruyff
    Jaren 80: Maradona
    Dan heb je denk ik de 3 grootsten ooit.

    Daarna is er imo geen speler meer geweest van dat niveau. Ja, Messi nu.
    Zidane ben ik nooit fan van geweest (neemt niet weg dat ie goed was).
    Ronaldo (de braziliaan welteverstaan) vond ik niet minder.


    vBommel zit mi al in de winter van zijn carriere. Zal ongetwijfeld een topsalaris willen en voor iemand van 35 zou ik dat niet betalen.
    Verder zijn de gevallen van een echt succesvolle terugkeer op 1 hand te tellen. Ik kan zo 1-2-3 alleen maar Cocu en Rijkaard bedenken.

    Cruijffs manko blijft natuurlijk wel dat hij nooit een wk heeft gewonnen en dat telt het zwaarste.
    Als je in het buitenland kijkt was romario een grotere ster dan cruijff zelfs gullit staat op dezelfde hoogte net als van basten.

    Dan praat ik dus over buiten de eu.

    Maar goed ik als psver ben enorm blij dat cruijff de zaak wint , want dat betekend dat het nog heel lang duurt eer ze aan een volgende kampioenschap kunnen ruiken naar alle waarschijnlijkheid.
    Snap eigenlijk zoiezo niet dat men een club laat afhangen van iemand die altijd weg loopt als het m niet zint en geen tegenspraak doet dulden.

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ja van breukelen had ik zo'n poppetje van op zo'n groen voetstuk

    Ik heb nog ooit van gianluca vialli een gesigneerde bal gehad.

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wellicht kun je het beter per decennium bekijken:
    Jaren 60: Pele
    Jaren 70: Cruyff
    Jaren 80: Maradona
    Dan heb je denk ik de 3 grootsten ooit.

    Daarna is er imo geen speler meer geweest van dat niveau. Ja, Messi nu.
    Zidane ben ik nooit fan van geweest (neemt niet weg dat ie goed was).
    Ronaldo (de braziliaan welteverstaan) vond ik niet minder.


    vBommel zit mi al in de winter van zijn carriere. Zal ongetwijfeld een topsalaris willen en voor iemand van 35 zou ik dat niet betalen.
    Verder zijn de gevallen van een echt succesvolle terugkeer op 1 hand te tellen. Ik kan zo 1-2-3 alleen maar Cocu en Rijkaard bedenken.
    Zidane heb ik nooit gemogen. Hij had klasse ja maar kon zen team niet motiveren. Als het team slecht was was hij ook slecht... Toen ik rond trok in Frankrijk was voetbal vaak het onderwerp bij menig hosts. Ik boekte steeds overnachtingen bij Wimdu hosts. En ook zei waren niet altijd fan van hem en zeker niet na zijn laffe aanval tijdens zijn laatste EK.
    Laatst aangepast door Geert1 : 24-02-2012 om 08:53

  7. #1082
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De kogel is door de kerk...
    Bron:VI

    Ajax bevestigt de aftocht van raad van commissarissen
    09/02/2012 12:24
    Een dag voor de geplande aandeelhoudersvergadering heeft de raad van commissarissen van Ajax besloten hun functies ter beschikking te stellen, zo is inmiddels officieel door de Amsterdamse club bevestigd.

    De commissarissen dragen zo snel mogelijk hun taken over, maar wachten totdat er opvolgers zijn gevonden die op brede steun kunnen rekenen. Het aftreden zal ook in fases gaan omdat er contractuele bepalingen en financiële belangen zijn die de vennootschap van Ajax raken.

    De rvc stond onder druk vrijwillig af te treden vóór de aandeelhoudersvergadering van vrijdag, omdat anders de mogelijkheid bestond dat de Ondernemerskamer de nieuwe commissarissen zou aanstellen.

    Met de beslissing komt na zeven maanden een einde aan de rvc in de huidige samenstelling, die sinds 25 juli bestond uit Steven ten Have (voorzitter, foto), Johan Cruijff, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer.

    Met het voorgenomen besluit is ook de aandeelhoudersvergadering voor vrijdag van de baan aangezien de toekomst van de rvc het belangrijkste agendapunt was tijdens de bijeenkomst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1083

    Standaard

    Het zou me niks verbazen als ze over deze soap een film gaan maken

  9. #1084
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In navolging van het eerdere bericht.

    Blind en Sturkenboom onmiddellijk weg uit de Arena
    09/02/2012 13:22
    In navolging van de Ajax-commissarissen houden Danny Blind en Martin Sturkenboom het voor gezien. De twee interim-directeuren vertrekken per direct.

    De negatieve uitspraak van het gerechtshof over de voorgenomen benoeming van Louis van Gaal tot algemeen directeur was aanleiding voor Blind en Sturkenboom hun functies ter beschikking te stellen. Zonder Van Gaal zien ze geen toekomst voor zichzelf weggelegd bij de Amsterdamse club.

    'Ik heb een hele duidelijke visie op de toekomst van Ajax', zegt Blind op de Ajax-website. 'Deze sluit aan op de mogelijke komst van Louis van Gaal. Nu zijn komst niet meer aan de orde is, kan en wil ik zelf ook niet verder. Ik heb een jarenlang verleden bij Ajax, wat het extra moeilijk maakt om deze beslissing te nemen. Maar ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheid.'

    Ook voor Sturkenboom was de beoogde aanstelling van Van Gaal van eminent belang. 'Ik heb een groot vertrouwen in de visie en de samenwerking met Louis van Gaal en Danny Blind. Wij begonnen aan deze klus in de veronderstelling dat Louis er vanaf 1 juli 2012 bij zou komen. Nu duidelijk is dat dit niet meer gaat gebeuren, is het voor mij en Ajax verstandig dat ik opstap.'

    Volgens Sturkenboom is het door de rechterlijke uitspraak lastiger voor hem en Blind goed te functioneren. 'De interim-aanstellingen van Danny en mij waren weliswaar door de rechter niet betwist, maar het wordt na de recente uitspraak van de rechter nog moeilijker ons werk voor Ajax goed te kunnen doen. De club heeft grote behoefte aan rust, dus Danny en ik nemen onze verantwoordelijkheid door ruimte te maken. Met deze stap hopen wij dat Ajax in rustiger vaarwater komt.'
    Zou de rust nu eindelijk terugkeren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1085
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het zou me niks verbazen als ze over deze soap een film gaan maken
    Daar hoorden zij engelen zingen de sequel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1086

    Standaard

    Die Sturkenboom is zeker 1 grote hork.

    Op de toekomst werkt of werkte een vrouw die erg ziek is, die bestraald werd met chemokuren en alles.

    Haar man mocht met de auto niet op het terrein komen om zijn vrouw daar af te zetten.

    Dat werd verboden door die Sturke...

    Dat is toch ongelofelijk hufterig.

    Heb gevoel in je kloten man

    in ieder geval, opgerot is opgerot

  12. #1087

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De kogel is door de kerk...
    Bron:VI
    O vandaar dat ze "Daar hoorden ze engelen zingen" zingen...
    Zelden zo'n volle kerk gezien dan op zondag...

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In navolging van het eerdere bericht.



    Zou de rust nu eindelijk terugkeren.
    Nou...
    Eerst zien dan geloven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1090
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach als alles allemaal perfect loopt is het leven saai tot zelfs vervelend. Ellende, drama, leed, ontzetting, misère. Het drijft ons, verrast ons, houdt ons wakker. Doet ons leven....

    Zaterdagavond gewoon weer een moeilijke uitwedstrijd... bij NAC.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1091
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    O vandaar dat ze "Daar hoorden ze engelen zingen" zingen...
    Zelden zo'n volle kerk gezien dan op zondag...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Daar hoorden zij engelen zingen de sequel.

    Zou ook een thriller kunnen zijn .

    Ze hebben al ooit een Baantjer film opgenomen in de Arena ''Moord op de middenstip'' dacht ik.

    Dus een nieuwe film maken kan makkelijk.

    Stof voor een goed script ervoor is ruimschoots aanwezig .

    Johan rekent af met de rest van de RVC

  18. #1093
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De beurt is eerst nog aan Johan

    Act II

    Un oportunidad dado
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1094

    Standaard

    Gekke competitie hebben we toch... Nu verliest Twente in eigen huis weer van Heracles... Wordt er wel leuker op zo...

    Hopelijk kan Ajax morgen de negatieve spiraal ook op sportief gebied doorbreken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #1095

    Standaard

    Ik had niet in de gaten dat er vanavond gevoetbald werd; weer een mooi resultaat, inderdaad.

    We hebben het er hier al eens over gehad. Er is nog wel krachtsverschil, dezelfde ploegen komen daarom jaarlijks bovendrijven, maar in één wedstrijd is alles mogelijk. Wilden tegenstanders in de jaren 80 en 90 iets halen in Amsterdam of Eindhoven, dan moesten ze rekenen op een totale off-day van de thuisploeg. Dat is verleden tijd. Middenmoters reizen tegenwoordig af naar de topploegen met het idee dat er best iets te halen valt.

  21. #1096
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Gekke competitie hebben we toch... Nu verliest Twente in eigen huis weer van Heracles... Wordt er wel leuker op zo...

    Hopelijk kan Ajax morgen de negatieve spiraal ook op sportief gebied doorbreken...
    Wie ben jij en wat heb je met Dennis gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wie ben jij en wat heb je met Dennis gedaan.
    Wie ik ben? Geen idee, hoopte dat jij me dat kon vertellen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #1098

    Standaard

    Het klinkt een beetje raar, maar ik ben geneigd om zoiets te zeggen als: Knap dat Ajax zomaar in Breda weet te winnen (ik had echt winst voor Nac verwacht)

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het klinkt een beetje raar, maar ik ben geneigd om zoiets te zeggen als: Knap dat Ajax zomaar in Breda weet te winnen (ik had echt winst voor Nac verwacht)

    Ajax had dik verdiend gewonnen maar nac was wel heel erg drama, geen bal afjagen, op 5 meter dekken,weinig inzet en laf voetbal het was eredivisie onwaardig.

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ajax had dik verdiend gewonnen maar nac was wel heel erg drama, geen bal afjagen, op 5 meter dekken,weinig inzet en laf voetbal het was eredivisie onwaardig.
    Raar, bij NAC kan het anders behoorlijk spoken. Ik heb een paar jaar geleden eens een NAC - PSV (2-0) meegemaakt, toen kon je een ei bakken op de middenstip. Een uur later waren mijn oren nog aan het toeteren.

Pagina 44 van 87 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •