Pagina 42 van 87 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Het lijkt me het beste dat jij je er niet mee bemoeit.
    Dat heb ik ook heel lang niet gedaan, maar dat maak ik nog altijd zelf uit en ik laat me niets, maar dan ook helemaal niets opdringen door jou.

    En nou typ ik maar niet wat er allemaal in mijn hoofd rond gaat, want gelukkig kan ik me inhouden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat heb ik ook heel lang niet gedaan, maar dat maak ik nog altijd zelf uit en ik laat me niets, maar dan ook helemaal niets opdringen door jou.

    En nou typ ik maar niet wat er allemaal in mijn hoofd rond gaat, want gelukkig kan ik me inhouden.
    Heel slim peptalk, en bovendien verstandig. Het zou er nogal uitzien als men niet meer mag zeggen wie men wel of niet als kampioenskandidaat ziet. En zomaar stellen dat je ploeg de beste aanval en het beste middenveld heeft, zonder discussie op dit punt te dulden, maakt niet echt een wijze indruk.

  3. #1028

    Standaard

    ik mag marc t. z'n houding wel, maar die op het eind maakt het weer gay

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Heel slim peptalk, en bovendien verstandig. Het zou er nogal uitzien als men niet meer mag zeggen wie men wel of niet als kampioenskandidaat ziet.
    Mag natuurlijk, al is het flauw om van de top 6 alleen Feyenoord niet te noemen. Leg dan in ieder geval uit waarom Feyenoord geen kandidaat is.

    Of wij het beste middenveld en aanval hebben weet ik niet. Wel is het zo dat in de topwedstrijden het middenveld van Feyenoord beter was dan het middenveld van de tegenstander en voor een groot deel verantwoordelijk was voor de winst. Verder hebben we met Guidetti de spits in huis die het beste gemiddelde heeft van de eredivisie als je kijkt naar het aantal doelpunten tov aantal wedstrijden.

    Deze selectie doet niet onder voor Ajax, AZ, Heerenveen en Twente, het is alleen zaak om zeperds als tegen ADO en VVV niet meer op te lopen. De volgende 5 wedstrijden (4 keer thuis) worden dus cruciaal om bovenin mee te blijven doen!

  5. #1030

    Standaard

    Ach Wim, trek het je niet aan. Ze zijn allemaal gewoon een beetje zuur omdat hun clubs niet zo interessant en mooi zijn als Feyenoord. Dan gaan ze, zoals de stoere Peptalk hierboven, dreigen dat ze de discussie in een handomdraai kunnen keren 'als ze maar uitspreken wat ze denken', maar dat doen ze niet. Feit blijft, Feyenoord doet het goed en dat schopt heel veel arrogante, vervelende, saaie en domme mensen hier op het forum tegen het zere been. Heerlijk is dat. Stelletje saaie lullen hiero. Ga breien met z'n allen als je niet tegen voetbalpraat kunt.

  6. #1031

    Standaard

    Verwijder dan alles, ipv. zo'n achterbakse reactie achteraf. Beetje aandachttoe-eigenen.

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ach Wim, trek het je niet aan. Ze zijn allemaal gewoon een beetje zuur omdat hun clubs niet zo interessant en mooi zijn als Feyenoord. Dan gaan ze, zoals de stoere Peptalk hierboven, dreigen dat ze de discussie in een handomdraai kunnen keren 'als ze maar uitspreken wat ze denken', maar dat doen ze niet. Feit blijft, Feyenoord doet het goed en dat schopt heel veel arrogante, vervelende, saaie en domme mensen hier op het forum tegen het zere been. Heerlijk is dat. Stelletje saaie lullen hiero. Ga breien met z'n allen als je niet tegen voetbalpraat kunt.
    Elke club heeft ups en downs, ajax laatste tijd alleen maar downs maar goed. Aan het eind zullen we wel zien wat elke club krijgt qua plaatsing/titel maar zoals iemand anders al zei Feijenoord is nog beetje wisselvallig. als ze dat eruit krijgen zullen ze heus wel ver komen(wat ik niet hoop)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #1033

    Standaard

    Ik ben heel lang geleden gestopt met posten in dit topic, mede vanwege het feit dat mensen elkaar hier niet of nauwelijks respecteren als ze fan zijn van een andere club.
    Waarom is dat nou niet mogelijk? Waarom moeten we elkaar de huid volschelden als iemand een andere mening heeft dan jij? Voetbal is oorlog, is wel eens gezegd, maar helaas blijkt dat op dit forum inderdaad zo te zijn. Wat zijn sommigen van jullie werkelijk respectloos en arrogant! Dat verbaast mij ontzettend en vind ik ook heel teleurstellend. Ik acht het niveau van de bezoekers van DVD.nl hoger in dat wat ik hier nu zie gebeuren.

    Daarom mijn enige en laatste verzoek: hou op met dit gezeik! Ga normaal doen, ga met elkaar in discussie en respecteer elkaars mening en clubje. Gebeurt dat niet dan is dit topic geen lang leven meer beschoren. En daar is nu niet zo heel veel meer voor nodig, helaas!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Kortom: je hebt niets van dit seizoen gezien neem ik aan?

    Feyenoord is beter dan PSV, Ajax, AZ, Twente etc. dat hebben we ook laten zien dit seizoen. Iedereen die boven Feyenoord staat gaat nu met samengeknepen billen (zoals het hoort) naar Rotterdam op bezoek. Als je met 14 wedstrijden nog te spelen 5 punten achter staat en je wordt niet geacht tot de kampioenskandidaten dan kunnen we beter meteen stoppen met de hele competitie.

    Guidetti en Bakkal zijn beide giga twijfelgevallen voor volgend seizoen en ik acht de kans groot dat ze beide weg gaan in de zomer van dit jaar.

    Maar goed, het seizoen is nog 14 wedstrijden en daarin zijn nog 42 punten te verspelen of te winnen, dus er kan nog van alles gebeuren. Met de beste aanval en middenveld van NL lijkt me het niet onmogelijk dat ik op de Coolsingel sta ergens in april.
    Heb alles gezien.
    Kijk, je hoeft het natuurlijk niet eens te zijn met me, maar ik vind de meeste Feyenoordsupporters nogal opportunistisch. Gaat het even goed, dan staat men meteen aan het einde van het seizoen op de Coolsingel. Feyenoord is gewoon nog niet zover. De eerste 11 zijn van goed niveau namelijk, maar wat heb je nog op de bank? De sterkte van een team wordt nog altijd afgemeten aan wat je nog in kunt brengen. Er hoeven maar een paar blessures te zijn en Feyenoord krijgt het alweer een stuk moeilijker, want de reserves zijn niet van het kaliber van wat in nu in de basis staat.
    Daarbij is Feijenoord nog veel te wisselvallig.

    Begrijp me goed: ik gun het jullie best (als PSV het niet wordt... ) want de supporters verdienen het gewoon na zoveel jaar ellende en iedere wedstrijd maar weer achter je club gaan staan en zingen ook al sta je 3-0 achter... Maar kampioen wordt je niet zomaar. Zelfs niet in Nederland. Dat Feyenoord nu Ajax verslagen heeft zegt niet zo heel veel. Ajax is nl. niet meer dan subtopniveau op dit moment. PSV, Twente en AZ: daar moet je je mee meten. En ik denk dat die er gewoon net wat beter voorstaan qua bank, ervaring etc.
    Maar dat Feijenoord steeds beter wordt is een feit. En dat juich ik alleen maar toe, want hoe meer clubs zich melden om mee te doen om het kampioenschap hoe beter/leuker dat is voor de competitie.

  10. #1035

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    We hebben binnen de crew deze discussie natuurlijk ook met grote belangstelling gevolgd en besproken.

    Deze actie van Jordy heeft niet alleen betrekking op die ene discussie binnen het voetbaltopic, maar het speelt al langer. Vandaar ook de reactie van Jordy om Marc een ban te geven.
    Maar afgezien daarvan vinden wij binnen de crew ook dat een persoonlijke vete niet op deze manier beslecht had mogen worden. In dit geval was het beter geweest dat Jordy een andere moderator had ingeschakeld om er een objectieve blik over had kunnen laten schijnen. Dat is niet gebeurd en dat betreurt ons ook. Daarom zullen we de ban voor Marc nu ook opheffen.

    Maar!

    Wel een vriendelijk doch dringend verzoek aan Marc om zijn gedrag aan te gaan passen en minder direct op de man te spelen en de mening van een ander te gaan respecteren. Op een directe manier discussieren mag, maar laat de ander wel altijd in z'n waarde en probeer ook naar de meningen van anderen te luisteren. Probeer niet altijd je eigen mening door te drukken.
    Ik heb vernomen van jouw opmerkingen richting Jordy via Facebook. Het is voor jou een geluk dat dit niet op DVD.nl is gebeurd. Als jij dit soort opmerkingen ook op DVD.nl gaat maken, op het forum of via PM, dan krijg jij opnieuw een ban (en dan door mij!). En dan niet voor 2 maanden, maar dan lig je er definitief uit hier (en dan worden ook dubbele accounts accuut gebanned en verwijderd)! We willen je dan hier niet meer zien! Ik wil dat we hier elkaar met respect behandelen, en dat geldt ook voor jou. Het wordt tijd dat je, zoals eerder in dit topic is gemeld, jezelf ook een spiegel voorhoudt en dat je leert om mensen met respect te benaderen. Dus wees gewaarschuwd.
    Duidelijk. Dank! Zal niet meer gebeuren




    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    En daar houden we je ook aan!

    Mag! Thanks Ludo








  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ben heel lang geleden gestopt met posten in dit topic, mede vanwege het feit dat mensen elkaar hier niet of nauwelijks respecteren als ze fan zijn van een andere club.
    Waarom is dat nou niet mogelijk? Waarom moeten we elkaar de huid volschelden als iemand een andere mening heeft dan jij? Voetbal is oorlog, is wel eens gezegd, maar helaas blijkt dat op dit forum inderdaad zo te zijn. Wat zijn sommigen van jullie werkelijk respectloos en arrogant! Dat verbaast mij ontzettend en vind ik ook heel teleurstellend. Ik acht het niveau van de bezoekers van DVD.nl hoger in dat wat ik hier nu zie gebeuren.

    Daarom mijn enige en laatste verzoek: hou op met dit gezeik! Ga normaal doen, ga met elkaar in discussie en respecteer elkaars mening en clubje. Gebeurt dat niet dan is dit topic geen lang leven meer beschoren. En daar is nu niet zo heel veel meer voor nodig, helaas!

    Beetje overdreven.
    Ten eerste is voetbal emotie wat zich hier vertaalt in sarcastische opmerkingen over en weer.
    Ten tweede kunnen mensen heus wel voor zichzelf opkomen.
    Ten derde wordt er heus wel gediscussieerd, alleen vrij scherp.
    Ten vierde heb ik geen scheldwoorden gezien of ik moet er overheen hebben gelezen.
    Ten vijfde weten de mensen hier heus wel tot hoever ze kunnen gaan.
    Ten zesde zit niemand te wachten op censuur omdat het iemand tegen de borst stuit wat hier gepost wordt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #1037

    Standaard

    Blijkbaar kan niet iedereen dat John. Er wordt geklaagd over de toon binnen dit topic.
    En emoties hoeven nog niet direct tot respectloos gedrag en arrogantie te leiden.
    Een discussie bestaat uit hoor en wederhoor. Vooral dat "wederhoor" ontbreekt hier bij een aantal mensen.
    Wat wij doen is geen censuur (wij halen geen berichten weg). Het gaat er alleen om dat men eens leert naar zichzelf te kijken voordat men weer eens iemand respectloos benaderd. Even tot 10 tellen voordat je een bericht plaatst.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #1038

    Standaard

    Ach, zolang mensen als Claudio (die ik gewoon op de negeerstand heb gezet) mij hier uitmaken voor idioot en schouderklopjes krijgen van de crew maakt het niet zoveel uit wat mensen hier wel of niet posten. Men is toch collectief tegen mijn persoon, want ik ben niet voor Ajax of PSV en dat mag stiekem niet. Ik meen het laatst serieus, want hier op forum zijn mensen aanwezig die anderen mogen uitschelden, bedreigen en voor gek uitmaken zonder dat daar aandacht aan word besteed. Zodra ik op de lange tenen van die mensen ga staan heb ik mijn inbox vol zitten met dreigmailtjes en andere gekkigheden.

    Ik heb vorig jaar (meteen verwijderd overigens) een sarcastisch topic aangemaakt waarin we misschien het forum en haar leden moeten verplichten welke films we wel of niet geweldig moeten vinden. En over welke films geen discussie mogelijk is, want anders worden mensen hier boos.

    Het zegt overigens al genoeg dat er 10 mensen nodig zijn om mijn posts te weerleggen. Kunnen jullie het zo slecht hebben dat ik een Feyenoorder ben? Zelden zoiets meegemaakt. Lees zelf al die posts van jezelf maar eens terug voordat je met je vinger naar mij gaat wijzen. Hypocriet gedoe hier.
    Laatst aangepast door Marc T. : 07-02-2012 om 11:24

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Men is toch collectief tegen mijn persoon, want ik ben niet voor Ajax of PSV en dat mag stiekem niet.

    Kunnen jullie het zo slecht hebben dat ik een Feyenoorder ben?
    Ach gut, gaat het een beetje jongen?

    Wat een onzin is dit zeg. Het ligt niet aan de club waar je voor bent hoor, het ligt aan de persoon. Er waren hier in het verleden genoeg Feyenoorders op het forum. Helaas zijn ze niet meer actief hier maar dat waren gewoon prima gasten met wie je goed kon discussieren over voetbal.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    want ik ben niet voor Ajax of PSV en dat mag stiekem niet
    Nee dat is omdat je een Feyenoorder bent.

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Blijkbaar kan niet iedereen dat John. Er wordt geklaagd over de toon binnen dit topic.
    En emoties hoeven nog niet direct tot respectloos gedrag en arrogantie te leiden.
    Een discussie bestaat uit hoor en wederhoor. Vooral dat "wederhoor" ontbreekt hier bij een aantal mensen.
    Wat wij doen is geen censuur (wij halen geen berichten weg). Het gaat er alleen om dat men eens leert naar zichzelf te kijken voordat men weer eens iemand respectloos benaderd. Even tot 10 tellen voordat je een bericht plaatst.
    Ok op die fiets.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ach, zolang mensen als Claudio (die ik gewoon op de negeerstand heb gezet) mij hier uitmaken voor idioot en schouderklopjes krijgen van de crew maakt het niet zoveel uit wat mensen hier wel of niet posten. Men is toch collectief tegen mijn persoon, want ik ben niet voor Ajax of PSV en dat mag stiekem niet. Ik meen het laatst serieus, want hier op forum zijn mensen aanwezig die anderen mogen uitschelden, bedreigen en voor gek uitmaken zonder dat daar aandacht aan word besteed. Zodra ik op de lange tenen van die mensen ga staan heb ik mijn inbox vol zitten met dreigmailtjes en andere gekkigheden.

    Ik heb vorig jaar (meteen verwijderd overigens) een sarcastisch topic aangemaakt waarin we misschien het forum en haar leden moeten verplichten welke films we wel of niet geweldig moeten vinden. En over welke films geen discussie mogelijk is, want anders worden mensen hier boos.

    Het zegt overigens al genoeg dat er 10 mensen nodig zijn om mijn posts te weerleggen. Kunnen jullie het zo slecht hebben dat ik een Feyenoorder ben? Zelden zoiets meegemaakt. Lees zelf al die posts van jezelf maar eens terug voordat je met je vinger naar mij gaat wijzen. Hypocriet gedoe hier.
    Komt allemaal goed
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #1043

    Standaard



    Benoemingen Van Gaal en Sturkenboom van de baan

    Cruijff krijgt gelijk

    De benoemingen van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom tot statutair directeur van Ajax zijn van de baan. Dat is de uitkomst van het hoger beroep in de zaak die Johan Cruijff en vijftien jeugdtrainers hadden aangespannen tegen de NV Ajax en de vier overige commissarissen. Het Gerechtshof in Amsterdam vernietigde de eerdere uitspraak van de voorzieningenrechter dat de benoemingen werden opgeschort.

    De rechters "verbieden Ten Have c.s. aan de voorgenomen besluiten van 16 en/of 25 november 2011 tot benoeming van Van Gaal en Sturkenboom tot statutair directeur enige (verdere) uitvoering te geven, op straffe van verbeurte aan Cruijff van een dwangsom van € 25.000,- voor iedere overtreding van het verbod, waarbij, ingeval van voortdurende overtreding, iedere dag, een deel van een dag genomen voor het geheel, waarop de overtreding voort-duurt wordt aangemerkt als een afzonderlijke overtreding, tot een maximum van € 500.000,--;”, aldus het vonnis.

    De bestuursraad van de vereniging Ajax, met 73 procent van de aandelen grootaandeelhouder, liet bij monde van voorzitter Hennie Henrichs al meerdere malen weten dat zij vrijdag tijdens de BAVA het vertrouwen in de rvc zal opzeggen.

    Bron : Telegraaf.nl

    Volledige uitspraak Cruijff/Ajax


    Het gerechtshof in Amsterdam deed dinsdag uitspraak in het
    kort geding in hoger beroep van het conflict tussen Johan Cruijff
    en de andere commissarissen van Ajax.

    Volgens het gerechtshof hebben de vier commissarissen van Ajax (Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer) onaanvaardbaar gehandeld in het voorgenomen besluit tot benoeming van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom tot directeur van Ajax.

    Lees hier de volledige uitspraak voor alle details.

    Bron : Telegraaf.nl

    Hoe zou bv Louis van Gaal nu in zijn stoeltje zitten en dit overdenken??

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-02-2012 om 12:04

  19. #1044
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou dat is iig positief in mijn ogen. Hopelijk dat er nu eindelijk eens verder gegaan kan worden met de wederopstanding van de club Ajax. Moet nog maar zien of de RVC nu eindelijk eens eieren voor zijn geld kiest. Niemand die ze nog serieus neemt, zoals de spelletjes van Sturkeboom of de gladde Blind die nu toch wel zijn kaarten verspeeld heeft.

    Maar als je er goed over nadenkt zijn er alleen maar verliezers. De druk op Cruijff is enorm groot geworden. Mocht hij nu falen dan is de tweede beste optie Van Gaal nu wel definitief uitgespeeld. Alhoewel Van Gaal als TD of AD nooit geen echte keuze was. Als trainer was het anders geweest maar voor directeur mist hij gewoon inlevingsgevoel en communicatievermogen.

    Over alle andere posts hier. Het is pas kunst om niet te reageren. Ook al wordt mijn naam genoemd. Mocht iemand de behoefte hebben om te zien wat ik wel zei. Alles staat twee pagina's terug.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-02-2012 om 12:37
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1045

    Standaard

    Guidetti zei een tijdje terug dat de club Feyenoord duizend keer groter is dan Guidetti zelf, in het geval van Cruijff en Ajax is de uitkomst dus dat Cruijff wel degelijk groter is dan de club Ajax. Erg triest, want meneer was niet bij de vergadering aanwezig, meneer kreeg pas drie uur voor aanvang in Barcelona te horen dat er een vergadering was. Laat hem dan een flinke vent zijn en in Amsterdam gaan wonen om Ajax er weer bovenop te helpen!

    Bij elke andere club was een bestuurslid die een rechtszaak aanspant tegen de club er gelijk uitgegooid, behalve bij Ajax, daar krijgen ze alle macht?!

  21. #1046
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tuurlijk is Cruijff groter dan de club Ajax. Eén van Nederlands beste voetballers, Net zoals v Hanegem groter is dan Feyenoord. Giudetti gooit er natuurlijk de standaard clichés uit, maar doet dat straks net zo hard bij zijn volgende club. Voetballers hebben vrijwel nooit clubliefde. Hoogstens goede herrineringen.

    Uitzonderingen zijn dan toch de Cruijfs en Van Hanegems die zich irriteren als de clubpassanten, zeg maar de zittende directie die er een puinhoop van maakt. Zij hebben hard voor de club en niet de bestuursleden. Cruijff heeft toch laten zien dat hij bij Barcelona een meester is in het neerzetten van de juiste personen op de juiste plekken. Dus juist niet zelf op de stoel gaan zitten, maar de juiste mensen selecteren en delegeren. Dat is precies wat hij bij Ajax wil doen en deels al heeft gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tuurlijk is Cruijff groter dan de club Ajax. Eén van Nederlands beste voetballers, Net zoals v Hanegem groter is dan Feyenoord. Giudetti gooit er natuurlijk de standaard clichés uit, maar doet dat straks net zo hard bij zijn volgende club. Voetballers hebben vrijwel nooit clubliefde. Hoogstens goede herrineringen.

    Uitzonderingen zijn dan toch de Cruijfs en Van Hanegems die zich irriteren als de clubpassanten, zeg maar de zittende directie die er een puinhoop van maakt. Zij hebben hard voor de club en niet de bestuursleden. Cruijff heeft toch laten zien dat hij bij Barcelona een meester is in het neerzetten van de juiste personen op de juiste plekken. Dus juist niet zelf op de stoel gaan zitten, maar de juiste mensen selecteren en delegeren. Dat is precies wat hij bij Ajax wil doen en deels al heeft gedaan.
    Geen enkele speler, trainer of bestuurslid is groter dan de club. Dat is misschien wel het probleem: Cruijff wordt behandeld als god en niemand spreekt hem tegen, daardoor denkt hij zelf dat hij groter is dan Ajax en neemt hij deze belachelijke stappen.

    Bij Barcelona kunnen ze een speler voor 30 of 40 miljoen kopen als er een zwakke plek in de selectie is. Zo hebben ze de laatste jaren David Villa en Alexis Sanchez gekocht voor miljoenenbedragen, iets wat ze bij Ajax niet kunnen doen. Verder moet je nog maar afwachten of een speler die je vanaf de f-jes opleid niet op zijn 16e door grote clubs als Manchester City, Manchester United, Chelsea, Barcelona of Real Madrid wordt weggehaald.

  23. #1048

    Standaard

    Zou het nu zo kunnen zijn dat Louis van Gaal echt pissig is, en misschien wel voor PSV zou kiezen???.

    Want ik begreep dat ie daar ook op het lijstje staat, om als trainer daar aan de slag te gaan.

    Ben blij dat deze soap bijna ten einde is, en dat de clubliefde voor de club Ajax het heeft gewonnen van hartloos een bedrijf runnen.

  24. #1049
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als de club de supporters, de geschiedenis is geef ik je gelijk.
    Als de club de aandeelhouders, het bestuur, de passanten zijn weer niet.
    De vraag is dus wat of wie is de club nou werkelijk.

    Ajax is wereld beroemd, maar Cruijff nog vele malen bekender en mijn inziens groter dan één voetbalclub. Maar dat is mijn mening en daar mag je gerust van afwijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1050
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou het nu zo kunnen zijn dat Louis van Gaal echt pissig is, en misschien wel voor PSV zou kiezen???.

    Want ik begreep dat ie daar ook op het lijstje staat, om als trainer daar aan de slag te gaan.

    Ben blij dat deze soap bijna ten einde is, en dat de clubliefde voor de club Ajax het heeft gewonnen van hartloos een bedrijf runnen.
    Van Gaal naar psv als trainer zou het gelijk bewijzen dat hij niet geschikt is voor de functie van A.D. Immers dan ga je niet alsnog ergens als trainer aan de slag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 42 van 87 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •