Pagina 4 van 87 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2175 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Vond Blind het hier destijds bij Groningen best aardig doen, maar momenteel is het niet best inderdaad.

  2. #77

    Standaard

    Leuk salaris voor Eto'o.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  3. #78

    Standaard

    Nasri van Arsenal naar Manchester City.

  4. #79

    Standaard

    Vind het jammer dat Arsenal helemaal leeggekocht wordt. Hopelijk weten ze deze week nog een paar goede aankopen te doen met al dat geld. Kunnen ze misschien nog meedoen met het kampioenschap, al zie ik het somber in.
    The horror...the horror...

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Vind het jammer dat Arsenal helemaal leeggekocht wordt. Hopelijk weten ze deze week nog een paar goede aankopen te doen met al dat geld. Kunnen ze misschien nog meedoen met het kampioenschap, al zie ik het somber in.
    Las dat ze Hazard van Lille willen overnemen.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Vind het jammer dat Arsenal helemaal leeggekocht wordt. Hopelijk weten ze deze week nog een paar goede aankopen te doen met al dat geld. Kunnen ze misschien nog meedoen met het kampioenschap, al zie ik het somber in.
    Zal moeilijk worden, Wenger mag opzich wel grote aankopen doen, maar ze max 100.000 per week salaris geven. Helaas haal je daarvoor geen topspelers meer binnen en moet je het dus met minder materiaal doen. Arsenal zal dan ook afglijden tot een subtopper.

    zie ook: http://www.thefootballnetwork.net/ma.../st170548.htm?
    Laatst aangepast door Wieba : 23-08-2011 om 17:05

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Na Maxwell is het pet, idd. Had toch wel wat meer van Blind verwacht. Maar het is altijd al een ondergeschoven kindje geweest, die linksback.
    De trainer is zelf linksback geweest, je zou zeggen dat hij tenminste de jongens kan leren hoe ze een bal moeten blokken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Vind het jammer dat Arsenal helemaal leeggekocht wordt. Hopelijk weten ze deze week nog een paar goede aankopen te doen met al dat geld. Kunnen ze misschien nog meedoen met het kampioenschap, al zie ik het somber in.
    Verwacht het ook niet. Ook met Fabregas en Nasri liet Arsenal het op cruciale momenten altijd afweten. Het lijkt erop dat de clubs met de rijke eigenaren nu toch wel de dienst gaan uitmaken.
    Al zag ik Man utd gisteren met een halve jeugdploeg toch ook zeer behoorlijk de Spurs wegspelen.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 23-08-2011 om 17:27
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Verwacht het ook niet. Ook met Fabregas en Nasri liet Arsenal het op cruciale momenten altijd afweten. Het lijkt erop dat de clubs met de rijke eigenaren nu toch wel de dienst gaan uitmaken.


    Al zag ik Man utd gisteren met een halve jeugdploeg toch ook zeer behoorlijk de Spurs wegspelen.
    United gaat nog wel mee in het beleid van de clubs met rijke eigenaren door veel salaris en dure transfers te doen.

    Het voetbal zal de komende jaren gedomineerd worden door Real, Barcelona, Malaga, Chelsea, Man city en wat rijke Russische clubs.

  9. #84

    Standaard

    ...en PSG...

    Nee, inderdaad niet echt een leuke constatering, maar denk dat dit ook gaat gebeuren...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #85

    Standaard

    Vrijdag de Supercup (Barça-Porto), en donderdag de CL-loting:

    Als de clubs die de leiding hebben genomen in de eerste duels morgen volhouden is dit de potindeling:

    Pot 1
    141465 Barcelona
    151157 Man United
    129157 Chelsea
    118887 Bayern
    108157 Arsenal
    103465 Real Madrid
    100319 Porto
    100110 Inter

    Pot 2
    94110 Milan
    92735 Lyon
    87776 Shakhtar
    85465 Valencia
    81319 Benfica
    75465 Villarreal
    73941 CSKA
    68735 Marseille

    Pot 3
    60441 Zenit
    56025 Ajax
    54887 Leverkusen
    50833 Olympiacos
    50510 Fenerbahçe
    47157 Man City
    40735 Lille
    39980 Basel

    Pot 4
    22887 Dortmund
    21110 Napoli
    20224 Dinamo
    13124 APOEL
    8640 Sturm
    8400 Genk
    5170 Viktoria
    5164 Otelul
    5 overige kanshebbers
    51110 København
    41025 Twente
    31941 Rubin Kazan
    27110 Udinese
    23216 BATE

    Ajax kan dus nog in Pot 2 komen, maar dan moeten twee van de drie clubs Arsenal, Lyon en Benfica het morgen verspelen. Mocht Twente doorgaan, dan komt het hoe dan ook in Pot 3.

    Des te meer reden om voor Twente en Udinese te juichen dus.

  11. #86

    Standaard

    Twente eigenlijk geen moment echt aanspraak gemaakt op de CL gisteren.

  12. #87

    Standaard

    Ajax loot Real, Lyon en Dinamo Zagreb.
    Derde plaats zal nog lastig zat zijn, aan de andere kant zou je ook met wat geluk CL overwinteren.
    Niet echt een idee hoe sterk Lyon zal zijn dit seizoen. Volgens mij zijn ze nogal wisselvallig maar dat is Ajax ook. Zagreb moet je normaal gesproken winnen, maar doe het maar. Real is gewoon zo veel mogelijk schade beperkt houden. Blijft wel een mooie pot natuurlijk, maar had dit keer liever Barca gehad.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #88

    Standaard

    Wat een heerlijke goal van Lens!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat een heerlijke goal van Lens!
    Deze dus.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja heerlijke goal...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Niet echt een idee hoe sterk Lyon zal zijn dit seizoen. Volgens mij zijn ze nogal wisselvallig maar dat is Ajax ook.
    Ik heb hier in België de Franse zenders en zag ze van de week aan het werk tegen Kazan. Ze maakten weinig indruk en hadden er even goed uit kunnen vliegen, maar werden gered door hun keeper, Lloris, echt een topper (ManU schijnt nog steeds belangstelling voor hem te hebben, zo werd in de studio gezegd. De achterliggende gedachte was: als hij weggaat, kan Lyon het wel schudden)

  17. #92
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd hoe Ajax zich vanavond staande houdt tegen Vitesse. Hoe dan ook eindelijk weer een naar het stadion, sinds ik de eerste wedstrijden heb gemist door mijn vakantie..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #93

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar Vitesse, maar ben ook benieuwd of Ajax het foutje van vorig weekend in eigen huis recht gaat zetten...

    Vrij gunstige loting trouwens voor de drie NLse EL-clubs.

    En Ajax? Zal met Lyon moeten vechten om de tweede plaats, maar ik acht ze niet kansloos. Beide duels tegen Zagreb moeten in ieder geval gewonnen worden...en dan hopelijk thuis tegen Lyon ook...misschien uit een puntje, of thuis tegen een al geplaatst Real, dat het weekend daarop ook nog eens tegen Barcelona moet? Wisful thinking? Misschien...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #94

    Standaard

    Heb sinds gisteravond storting op Eredivisielive 1 HD. Het is tevens op mijn andere zenders zoals RTL 4,5,7,8, Veronica en SBS 6. Heb wel goede ontvangst op Eredivisielive 2,3 en 4.

    Heb een ziggo basis plus pakket en de smartcard zit met een ci+ module in de televisie.

    Nog meer mensen met een storing?

  20. #95

    Standaard

    Nee, hier geen problemen met Ziggo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb sinds gisteravond storting op Eredivisielive 1 HD. Het is tevens op mijn andere zenders zoals RTL 4,5,7,8, Veronica en SBS 6. Heb wel goede ontvangst op Eredivisielive 2,3 en 4.

    Heb een ziggo basis plus pakket en de smartcard zit met een ci+ module in de televisie.

    Nog meer mensen met een storing?
    Misschien is die verschrijving wel een aanwijzing voor de oorzaak:

    Geen storting = storing

  22. #97

    Standaard

    Smartcard eruit gehaald, alle zenders gedeinstalleerd, card er weer in en dan alles proberen opnieuw te installeren.

    Heb nu echter geen enkel digitaal kanaal meer. Zal morgen die klantenservice maar eens bellen, want ik snap er geen biet van.

  23. #98

    Standaard

    Man United - Arsenal staat 3-1 bij de rust. The Gunners laten toch weer erg veel steken vallen achterin. Erg onmachtig bij momenten en gewoon kinderlijk verdedigen. Maar goed, ze hebben op zich vrij veel balbezit alleen doen ze er echt niets mee, zeker aanvallend is het af en toe huilen met de pet op, blijven dribbelen en zich vastlopen, totaal verkeerd afspelen, of elkaar gewoon in de weg lopen. Ook van Persie die een penalty mist... Gelukkig dat Walcott vlak voor de pauze nog kon tegenscoren. Wie weet komt de spanning toch nog een beetje terug en kunnen we nog een puntje meepikken uit Manchester....

    Trouwens wel erg mooie goals van United
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #99

    Standaard

    Nou nou nou, Man U - Arsenal 8-2... Onvoorstelbaar hoe klungelig Arsenal speelt. Nou kan je wel weinig ervaring hebben, en tegen een wereldteam moeten spelen, maar verdedigen blijft verdedigen, en als je nog niet eens een basis onder de knie hebt, blijf dan van een voetbalveld weg. Zoveel ruimtes, zo'n slechte dekking, zo'n slechte communicatie, totaal niet weten waar je teamleden staan en wat nog allemaal. Ook Sczcesny heeft weer laten zien een erg matige keeper te zijn. Hoewel sommige goals wel onpakbaar waren. Nou heeft Arsenal geen wereldkeepers maar ik vond Almunia toch altijd stukken beter dan deze vliegenvanger, zelfs Fabianski kan beter. Waarom Wenger veranderd heeft begrijp ik niet.

    Ook die idioot van een Jenkinson mag wat mij betreft van het veld blijven. Keer op keer slechte beslissingen, domme passes, veel te veel ruimtes weggeven, helemaal geen overzicht hebben. Dan nog een domme rode kaart. Dat die kerel al is opgepikt door Arsenal snap ik ook niet.

    Maar goed, afgezien van al dat vond ik Arsenal bij tijden niet eens zo slecht (voor hun mogelijkheden momenteel). Toch aardig wat balbezit bij tijden, en ook enkele grote kansen, die volley van van Persie was prachtig, de redding van De Gea ook. En ook Arshavin had enkele kansen, hoewel die vent eens moet leren passen. Veel te veel dom balverlies door zich keer op keer vast te lopen ipv de bal af te geven.

    Het is toch duidelijk dat we gewoon leiding en ervaring missen. Er zit gewoon geen structuur meer in het spel bij Arsenal. Er moet echt dringend een goede middenvelder en verdediger (linksback) komen, en geen jonkies maar echt iemand die een team kan dragen. Maar goed, dat zal wel niet gebeuren. En ja, mocht van Persie die penalty maken, en mochten die andere kansen erin vliegen dan krijg je, natuurlijk, een heel andere wedstrijd omdat het toen nog maar 3-1 stond. Maar ja, dat is altijd makkelijk lullen. United speelde goed maar op een gegeven moment vloog ook echt alles erin... en had Arsenal ook gewoon nix meer mee.

    Rooney grote man, met 3 goals, Young maakte er ook 2 erg mooie.

    Ik hoop gewoon dat Arsenal nog een beetje een deftig seizoen zal draaien maar het zal moeilijk worden.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #100

    Standaard

    Tijd voor van Persie om Arsenal te verlaten denk ik, Arsenal is gewoon altijd net niet.

Pagina 4 van 87 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •