Pagina 39 van 87 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 2175 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    http://www.respectvoorleven.nl/nieuw...erbranden.html


    Vergiftigen, dood slaan en levend verbranden van zwerfhonden is nu dagelijkse praktijk in Oekraïne.
    Dit om de straten schoon te maken als voorbereiding op het EK Voetbal 2012 in Oekraïne.
    Oekraïne is na Rusland het grootste land van Europa en behoort tot de meest corrupte landen ter wereld. Het is in 2012 samen met Polen gastland voor het Europees kampioenschap voetbal. Twintig jaar na de onafhankelijkheid voelt het land zich hiermee eindelijk geaccepteerd in de Europese familie.

    Met de voorbereidingen voor het EK voetbal in Oekraïne en Polen wil de overheid de zwerfhonden en katten van de straten verwijderen. De UEFA heeft hiervoor € 9.000 beschikbaar gesteld.
    De dieren worden doodgeslagen of levend in speciaal daarvoor aangeschafte mobiele ovens, "crematoria" gegooid.

    http://www.youtube.com/watch?v=lkv_L3uWgr4

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Geen idee of het al eerder gepost is, maar deze maand is Sport1 gratis bij Ziggo, en volgens mijn collega ook bij UPC. Alleen de eerste zender, maar toch...
    Net Barca gelijk zien spelen bij Valencia, Messi miste pingel.
    Is bij alle digitale tv.

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Is bij alle digitale tv.
    Ik wist het iig niet, dus bedankt voor de tip

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Hoe staat men in Belgie tegenover Leekens als bondscoach dan?
    Het zou niet vreemd zijn als er een nieuwe coach zou worden aangesteld na het mislukken van de voorbije campagne. Maar volgens mij staat zijn positie helemaal niet ter discussie, toch?

    En wie zou dan een goede keus zijn?
    Vreemd, maar tegenwoordig als ik denk aan potentiele coaches voor een land/club, dan denk ik niet gauw meer aan een van de talloze ervaren (werkloze) trainers, maar eerder aan een jonge vent die nog relatief nieuw is op het hoogset nivo, iemand zoals Preud'homme (maar dan een buitenlander). Ik heb het wel gehad met die volgevreten oude rotten die amper nog gemotiveerd lijken, zelfs iemand als Hiddink, maar laat staan mensen als Adriaanse etc., ze hebben allemaal hun eigen visie en wijken daar niet vanaf. Als het werkt, dat kloppen ze zichzelf op de borst, als het niet werkt, dan heeft het team het gedaan. Dickie is wel een uitzondering, hij lijkt zich nog steeds heel erg te willen bewijzen (alhoewel hij natuurlijk al een hele goede staat van dienst heeft) na het debacle bij Oranje. Alle andere oude rotten lijken niet meer vooruit te branden te zijn.
    Leekens is in Belgische ogen wel een goede trainer. Al was er inderdaad kritiek op de laatste wedstrijd. Maar Leekens is ook heel duidelijk hij is bezig met een ploeg te maken. Voorheen waren de duivels een samenraapsel van de 'beste belgen' en er kwamen niet veel jonge spelers bij. Nu hebben ze een hele jonge ploeg gemixt met een paar stevige ervaren internationals.
    Met meer ervaring zijn ze er in Brazilie bij.
    Trouwens Belgie heeft nog een eitje te pellen met Brazil. Denk maar aan die verdachte wedstrijd in 2000 of 2002 Waar bijna alle goals van Belgie onterecht werden afgekeurd... en Brazilie uiteindelijk op een diefje won...
    http://www.youtube.com/watch?v=oq7J1RnzVGM

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    http://www.respectvoorleven.nl/nieuw...erbranden.html


    Vergiftigen, dood slaan en levend verbranden van zwerfhonden is nu dagelijkse praktijk in Oekraïne.
    Dit om de straten schoon te maken als voorbereiding op het EK Voetbal 2012 in Oekraïne.
    Oekraïne is na Rusland het grootste land van Europa en behoort tot de meest corrupte landen ter wereld. Het is in 2012 samen met Polen gastland voor het Europees kampioenschap voetbal. Twintig jaar na de onafhankelijkheid voelt het land zich hiermee eindelijk geaccepteerd in de Europese familie.

    Met de voorbereidingen voor het EK voetbal in Oekraïne en Polen wil de overheid de zwerfhonden en katten van de straten verwijderen. De UEFA heeft hiervoor € 9.000 beschikbaar gesteld.
    De dieren worden doodgeslagen of levend in speciaal daarvoor aangeschafte mobiele ovens, "crematoria" gegooid.

    http://www.youtube.com/watch?v=lkv_L3uWgr4
    Verschrikkelijk zeg, kunnen ze het nu niet wat anders oplossen?

  6. #956
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zag dit bericht en schrok daar wel een beetje van. En dan snap ik Ajax ook niet dat ze hem bij wijze van spreke niet gratis van de hand doen.

    Hoewel ze allebei amper aan spelen toekomen, zijn Mounir El Hamdaoui en Orlando Engelaar de best betaalde spelers in de Eredivisie. Dat blijkt uit jaarlijks financieel onderzoek van NUsport.
    El Hamdaoui heeft sinds vorig seizoen geen wedstrijd op het hoogste niveau meer gespeeld. Engelaar moet hij bij PSV vooral doen met invalbeurten. De Ajax-spits incasseert jaarlijks een bedrag van 2,1 miljoen bruto.

    Engelaar volgt met 1,8 miljoen, schrijft het magazine. De eerstvolgende speler op de lijst, actief in de Eredivisie, is Gregory van der Wiel (1,45 miljoen euro). Wesley Sneijder is de best betaalde Nederlandse voetballer met 12.120.000 miljoen euro.

    bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/ni...erdieners.html
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #957

    Standaard

    @ BELGIE, RODE DUIVELS

    Leekens staat niet ter discussie, en dat is eigenlijk vreemd. De kwalificatie voor het EK werd niet gehaald, en dat was een tegenvaller. De loting was niet zo eenvoudig, maar toch gemakkelijker dan die voor het komende WK: Duitsland was ongenaakbaar, maar Turkije en Oostenrijk waren 'te doen'. Zoals al opgemerkt, vergooide België zelf zijn kansen, deels door (inderdaad) onervarenheid.

    Het probleem was, denk ik, dat de twee personen die vrijwel iedereen in België voor de groep wil zien, Preud'Homme en Gerets, niet beschikbaar waren op het moment dat de kwalificatie definitief werd verspeeld. Verder heeft Leekens zijn pr altijd goed verzorgd: Hij gaat goed om met bondsbestuurders (Dickie had daar moeilijkheden mee), en ligt goed bij de pers, zowel in Vlaanderen als Wallonië (hij spreekt goed Frans).

    Het zou nu een vreemde indruk maken mocht men hem ontslaan, dat had natuurlijk na 'Duitsland' moeten gebeuren, maar zoals gezegd waren toen de ideale kandidaten niet beschikbaar, en men wist niet goed wie er dan zou moeten worden aangetrokken. Er is wel eens gesproken over De Sart, die het met de Jonge Duivels goed deed, en dus eigenlijk de geestelijke vader is van deze generatie, maar hij is een wat kleurloze figuur, die nooit op het hoogste niveau heeft gewerkt. De Noor Sollied, die ook weleens is genoemd, werkt liever bij een club (zijn systeem van looplijnen vergt ook intensieve training met een vaste groep, dat zit er bij een nationale ploeg niet in).

  8. #958

    Standaard

    Onvoorstelbare actie van RTL vind ik dit.

    Dankzij bv zulke fans en de filmpjes op Youtube, heeft het programma juist zoveel fans en kijkers :

    Voetbal International-video's op YouTube geblokkeerd door RTL



    Het is niet langer mogelijk om leuke momenten uit Voetbal International terug te kijken via YouTube. RTL heeft besloten de video's vanaf heden te blokkeren. Tot nu toe claimde RTL de content enkel. Op die manier konden de video's gewoon bekeken worden, maar genereerde RTL inkomsten door de advertenties die naast en in de video's vertoond werden.

    Met het blokkeren van de video's op YouTube hoopt RTL meer kijkers naar haar eigen videodienst RTL XL te trekken. In een reactie laat RTL weten: "RTL heeft ervoor gekozen officiële content (op YouTube, red.) niet meer te claimen, maar te blokkeren. Dit is sinds 30 januari van start gegaan en zal ook zo blijven. Dit is voor de uploaders en de kijkers van deze video's inderdaad jammer, maar dit heeft RTL als eigenaar van de content besloten."

    Op het YouTube-account SigaarSnor, dat de afgelopen tweeënhalf jaar in totaal ruim 17 miljoen views had, zijn inmiddels al verschillende video's geblokkeerd. Ook andere frequente uploaders van Voetbal International-video's, zoals arnogroenendijk, devoetbalkantine, OliverVoetbal, OranjeEINSVI, Superbeelden en WillemsWesley, zijn in meer of mindere mate getroffen.

    Betreurenswaardig
    Wij (de uploaders) beseffen dat RTL als officiële eigenaar van de beelden het recht heeft tot blokkade over te gaan, maar betreuren dit ten zeerste. Naar onze mening zijn de video's op YouTube goede (en gratis) promotie voor Voetbal International en dragen ze daarmee bij aan de populariteit van het programma op de televisie. Eerder liet men vanuit RTL en Voetbal International ook doorschemeren juist blij te zijn met de online aandacht (op onder meer SigaarSnor.blogspot.com).

    Toekomst SigaarSnor.blogspot.com
    Op korte termijn betekent de blokkade van de YouTube-video's dat er op SigaarSnor.blogspot.com veel 'gaten' (niet langer werkende video's) zijn ontstaan. Inmiddels ligt bij RTL het verzoek om voortaan RTL XL-video's te embedden op deze site. Mocht dit niet kunnen of mogen, dan zal dit mogelijk het einde van 'SigaarSnor' betekenen.


    UPDATES:


    Media-aandacht
    Ook andere media maken melding van het nieuws. Hieronder een overzicht:
    - MediaMagazine.nl: VI-video's op YouTube geblokkeerd door RTL
    - MediaNed.com: Dom, dom, dom! RTL frustreert VI-fansite
    - FOK!: RTL verwijdert alle YouTube-filmpjes
    - Radio 1 (fragment start op 56:35)
    - GeenStijl: RTL sloopt sigaarsnorblog (2)
    - TVPremiere.nl: RTL blokkeert filmpjes op Youtube

    Bron : http://sigaarsnor.blogspot.com/2012/...p-youtube.html

  9. #959
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    10 redenen om zondag niet naar de Arena te gaan.

    1. Het koud is.
    2. Het wit is.
    3. Het koud en wit is.
    4. Het op een zondag om 12.30 is.
    5. Het waarschijnlijk toch afgekeurd wordt.
    6. Had ik al gezegt dat het koud wordt/ is.
    7. Ik mijn sezioenskaarten toch al uitgeleend heb.
    8. Het waarschijnlijk toch een hutwedstrijd wordt, aangezien het Utrecht is.
    9. Ik het thuis met een peukie en een gratis hapje en drankje alles beter kan zien.
    10. De malloten voorgenomen hebben zwaarder te controleren bij de gates.

    10a. Een vrij keuze van één van de bovestaande redenen. behalve een combi van art. 1, 2 of 3.

    En nee, ik ben geen watje maar ook niet van de pot gerukt!

    Sjonge jonge... They can put a man on the moon, but they can't stop this white shit from falling from the sky...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #960

    Standaard

    'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'



    Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.

    De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.



    'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.

    Bron : AD.nl

    Moet, moet , moet? Ze bepalen zelf wel in welke mate ze zich hierover uitspreken, en wat ze er aan gaan doen.

    Dat dingen opdragen doen ze thuis maar.

    Wat willen die politiekers dan hebben de volgende keer? : ''Dat de spelers elkaar gaan pijpen als ze scoren?, om zo te laten zien dat homosexualiteit geen taboe bij Ajax zou zijn''.

    Kom op zeg, door deze politieke actie willen ze zeker de aandacht weghalen van die puinhoop van het bestuur van de afgelopen maanden?.

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'



    Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.

    De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.



    'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.

    Bron : AD.nl

    Moet, moet , moet? Ze bepalen zelf wel in welke mate ze zich hierover uitspreken, en wat ze er aan gaan doen.

    Dat dingen opdragen doen ze thuis maar.

    Wat willen die politiekers dan hebben de volgende keer? : ''Dat de spelers elkaar gaan pijpen als ze scoren?, om zo te laten zien dat homosexualiteit geen taboe bij Ajax zou zijn''.

    Kom op zeg, door deze politieke actie willen ze zeker de aandacht weghalen van die puinhoop van het bestuur van de afgelopen maanden?.
    Mag ik hem maken?

  12. #962

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=DnS1t4tLJ9o (onbegrijpelijk, maar wel de keiharde realiteit).

    Als je hier vanuit de voetbalwereld iets aan wil doen, moet je als gehele overkoepelende organisatie daar aandacht aan besteden en niet vanuit 1 club.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 03-02-2012 om 13:18

  13. #963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Mag ik hem maken?
    Als je wil

  14. #964
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja laten we iedereen in een hokje plaatsen. Voetballers zijn mensen, punt. Laten ze zich liever druk maken over de voetbalwet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #965

    Standaard

    In rotterdam vieren sommigen de 4-2 zege alsware de CL gewonnen is...



    Als men nog 13 jaar zonder landstitel moet doormaken....gaan we dan straks tattoos krijgen met ''Feyenoord-De Graafschap 1-0"?

  16. #966

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In rotterdam vieren sommigen de 4-2 zege alsware de CL gewonnen is...



    Als men nog 13 jaar zonder landstitel moet doormaken....gaan we dan straks tattoos krijgen met ''Feyenoord-De Graafschap 1-0"?
    Deze opleving doet me denken aan Star Wars ''In a Galaxy far away .....'', maar met dit wordt het ''In a time long long ago we played a good match ... ''

  17. #967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als je wil
    Nee joh, was een grapje

    Zoals Claudio hierboven al zegt: 'voetballers zijn mensen'. Dit pro-homo beleid schiet volgens mij z'n doel voorbij door mensen in hokjes te plaatsen. Ik zie af en toe dat programma 'uit de kast' ook voorbij komen op tv. Dan zegt een jongen van 15 op school en bij z'n voetbalclub dat hij homoseksueel is etc. etc. Vooraf bang voor de reacties, blijkt vaak allemaal reuze mee te vallen. Mijns inziens aan de ene kant een goed programma, want de drempel wordt misschien wat verlaagd, maar aan de andere kant vind ik het vrij onzinnig. Ik heb nooit tegen mijn ouders gezegd dat ik heteroseksueel ben. Waarom zouden homo's of lesbiennes dat wel 'moeten' doen? "Oh die en die MOET nu echt uit de kast komen!" Wat een freaking onzin. Gewoon lekker je eigen ding doen. Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je per se een homo of hetero of wat dan ook in je club zou moeten hebben. Voor de statistieken? Als iemand homo is, waarom zou hij er dan voor uit moeten komen? Wat heb ik daar in vredesnaam mee te maken? Als morgen mijn Feyenoord in eens bekend maakt dat het halve team homoseksueel zou zijn, zou ik zeggen: 'mooi, en nu even over de opstelling tegen NEC aanstaande zondag.'

    @Duke: Mijn hemel als men dan een tattoo laat zetten, laat het dan op z'n minst door een nuchter persoon zetten!

  18. #968

    Standaard

    Da's natuurlijk vrij kortzichtig Marc, homo's kunnen/willen nu eenmaal niet uit de kast komen vanwege de geïmpliceerde consequenties die het met zich mee brengt, het is immers nog altijd een vrij grote taboe. Natuurlijk is er in veel gevallen sprake van begrip en behandelt men iemand die uit de kast komt niet anders dan anders, maar in de voetbalwereld - zoals Johan Derksen in het filmpje wat ik postte aangeeft - ligt dat gewoon anders. Het is en blijft gissen wat er gebeurt als er een club/spelers besluit naar buiten te brengen dat een deel van de selectie homo is. Het kan als zeer positief uitpakken, maar het leven van de speler zelf zal er waarschijnlijk niet heel veel makkelijker op worden.

  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    IAls men nog 13 jaar zonder landstitel moet doormaken....gaan we dan straks tattoos krijgen met ''Feyenoord-De Graafschap 1-0"?
    Liever nog 13 jaar zonder kampioenschap dan het in paniek mbv miljoenen euro's aan subsidie kopen van succes wat ze in Eindhoven doen!

    Belachelijk dat De Graafschap-Twente voor zondag is afgelast terwijl Heerenveen-Roda wel doorging vanavond, ze hebben dus in Doetinchem twee dagen extra de tijd om het veld schoon te krijgen (Veldverwarming is toch een vereiste om eredivisie te kunnen spelen!?). Dit is dus gewoon competitievervalsing!
    Laatst aangepast door wimv : 04-02-2012 om 01:30

  20. #970

    Standaard

    De Graafschap heeft dagenlang de veldverwarming aangehad, extra warmtetenten ingezet om het veld bespeelbaar te krijgen, maar ze konden simpelweg niet opboksen tegen de vorst. Geen sprake van 'competitievervalsing' dus. Verder zou ik - als ik de KNVB was - het programma voor dit weekend gewoon afgelasten, het is onverantwoord (voor spelers en publiek).

  21. #971

    Standaard

    [QUOTE=wimv;1850539]Liever nog 13 jaar zonder kampioenschap dan het in paniek mbv miljoenen euro's aan subsidie kopen van succes wat ze in Eindhoven doen!

    QUOTE]


    Altijd zo mooi dat men het altijd maar over subsidie heeft terwijl het dat gewoon niet is, maar als je die veronderstelling hebt dat het subsidie is en onterecht is , waarom neem je dan die 5 miljoen aan voor wijnaldum ?

    En ik denk dat zonder die centjes er ook geen guidetti was geweest, dus voor beide clubs was het een aardige oplossing.

  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Liever nog 13 jaar zonder kampioenschap dan het in paniek mbv miljoenen euro's aan subsidie kopen van succes wat ze in Eindhoven doen!

    Altijd zo mooi dat men het altijd maar over subsidie heeft terwijl het dat gewoon niet is, maar als je die veronderstelling hebt dat het subsidie is en onterecht is , waarom neem je dan die 5 miljoen aan voor wijnaldum ?

    En ik denk dat zonder die centjes er ook geen guidetti was geweest, dus voor beide clubs was het een aardige oplossing.
    En buiten dat: ze willen toch een nieuwe Kuip? Daarvoor heeft feyenoord gewoon bij de gemeente aangeklopt voor financiele steun.

  23. #973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Da's natuurlijk vrij kortzichtig Marc,
    Que?

  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Altijd zo mooi dat men het altijd maar over subsidie heeft terwijl het dat gewoon niet is
    Het is wel subsidie, als PSV in de komende jaren 1 keer de aflossing niet op kan brengen zal de gemeente het stadion en trainingsveld echt niet verkopen aan een andere partij, dan wordt de aflossing van de lening uitgesteld of de lening kwijtgescholden, het is dus gewoon verkapte gemeentesteun.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En buiten dat: ze willen toch een nieuwe Kuip? Daarvoor heeft feyenoord gewoon bij de gemeente aangeklopt voor financiele steun.
    Lijkt me volkomen normaal dat een gemeente bijdraagt aan het bouwen van een stadion waar ze zelf van profiteren dmv binnnhalen van grote evenementen en concerten en werkgelegenheid itt tot Eindhoven waar de miljoenen in de spelersgroep worden gestort. Als er in Rotterdam niet zulke slappe politieke partijen zaten die alleen aan hun eigen belangen denken was de bouw allang begonnen en had het nieuwe stadion er over 4 tot 5 jaar gestaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De Graafschap heeft dagenlang de veldverwarming aangehad, extra warmtetenten ingezet om het veld bespeelbaar te krijgen, maar ze konden simpelweg niet opboksen tegen de vorst. Geen sprake van 'competitievervalsing' dus. Verder zou ik - als ik de KNVB was - het programma voor dit weekend gewoon afgelasten, het is onverantwoord (voor spelers en publiek).
    In Heerenveen kon wel gewoon gespeeld worden. Verder had De Graafschap nog twee dagen om het veld klaar te maken. het is dan ook lachwekkend dat al op vrijdag een wedstrijd van zondag afgelast wordt, beslis dit dan dan gewoon op zondag!

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En buiten dat: ze willen toch een nieuwe Kuip? Daarvoor heeft feyenoord gewoon bij de gemeente aangeklopt voor financiele steun.
    We willen helemaal geen nieuwe Kuip. Het stadion loopt helaas op z'n laatste benen. Mede daardoor zit het stadion nooit helemaal vol, omdat ieder vak 10% vrij moet zijn i.v.m. de veiligheid etc. De Kuip is aan een grondige renovatie c.q. verbouwing toe en daarvoor zal geld vrij gemaakt moeten worden door diverse partijen. Er is geen club in Nederland die zomaar even 150 miljoen heeft liggen voor een nieuw stadion. Een vernieuwde Kuip, met betere toegangswegen, verbeterde veiligheid, een beter vak voor de uitsupporters etc. etc. is allemaal nodig. Er is tevens een nieuw trainingscomplex nodig. Het laatste wat ik daar over hoorde was dat ze een idee als de Herdgang (zo heet het bij PSV toch?) willen proberen te realiseren. Anyway, het kost allemaal bakken met geld en aangezien we recessie hebben en het crisis is, zal het nog wel eventjes gaan duren voordat de kogel door de Rotterdamse kerken gaat.

Pagina 39 van 87 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •