Pagina 34 van 87 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 2175 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Ed Janssen kan beter stoppen met fluiten, die man heeft zich compleet belachelijk gemaakt met zijn tegenstrijdige verklaringen over de rode kaart van Janmaat en het niet geven van een rode kaart aan Schmidt (Beiden trouwens van Heerenveen). Blijkbaar is het van achter inkomen op de tegenstander minder gevaarlijk dan een tackle waarbij de benen laag bij de grond blijven?!

    Nog meer vreemde beslissingen vanavond: Geen penalty voor Heerenveen na hands van Frankel, slecht 2 keer geel voor Luijckx terwijl beide overtredingen alleen al een rode kaart waard waren, geel voor Van Peppen voor dezelfde soort tackle als Janmaat en de 1-0 van Twente had afgekeurd moeten worden wegens aanvallen van de keeper.

    Dat je niet alle beslissingen op een avond in 1 lijn kan fluiten als arbitrage valt nog te begrijpen maar er valt op dit moment geen enkele lijn waar te nemen, de scheidsrechters doen maar wat!

  2. #827

    Standaard

    Maakte Dost niet gewoon een schwalbe gisteren?

  3. #828

    Standaard

    Ik bekijk gisteravond positief: eindelijk weer eens een overwinning voor Excelsior!

  4. #829

    Standaard

    Belangrijke middag in de competitie. Als Ajax wint in Alkmaar en PSV verliest in Utrecht, staat alles bovenin op een kluitje. Beide uitslagen zijn wel mogelijk, lijkt me. Ajax is nu de underdog en AZ zou wel eens wat te enthousiast op de aanval kunnen gaan spelen. Utrecht uit is voor topploegen toch één van de moeilijkste wedstrijden. Voor hetzelfde geld kan de top echter compleet uit elkaar worden geslagen. Ik gok toch op de eerste mogelijkheid, al denk ik wel dat PSV een gelijkspel uit de brand sleept. Feyenoord moet gewoon kunnen winnen in Venlo en daarmee aanpikken bij de top Ik geloof dat Ajax en PSV in Venlo punten hebben laten liggen, maar dat was natuurlijk eigen schuld, dikke bult.

    AZ - Ajax 0-2
    Utrecht -PSV 2-2
    VVV - Feyenoord 1-3

    Ik zeg erbij dat ik geen grote reputatie heb als voorspeller ...

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dat is nou jammer voor de Amsterdammers. Eerst uit de CL en nu uit de Beker. Volgende week in Rotterdam nog eventjes uit de titelstrijd gegooid worden en dan kan United 2 weken daarna de Europa League aspiraties uitblussen. Heerlijke dag. Hand in hand kameraden!
    De nummer laatst - Feyenoord 2-1

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    De nummer laatst - Feyenoord 2-1
    Tissues en olie bij de hand?

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    De nummer laatst - Feyenoord 2-1
    heerlijke dag toch?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    De nummer laatst - Feyenoord 2-1
    Alleen omdat Excelsior gisteren won, voor deze speelronde stond VVV 17e.

    Verder gewoon een onterechte nederlaag: 90 minuten anti-voetbal van VVV beloond met twee goals, voetbal kan raar lopen!

    Een paar keer naar AZ - Ajax geschakeld. Jammer dat het nog 1-1 werd, nou profiteert die subsidieclub ervan en loopt Rutten weer de polonaise terwijl je die man nooit ziet of hoort als ze punten laten liggen.

  9. #834

    Standaard

    Goed gevochten de tweede helft, maar het spreekt voor zich als ik zeg dat ik blij ben dat we in ieder geval niet hebben verloren. Wat hebben we toch een stel koekebakkers in de selectie zitten zeg! En mag ik een lans breken voor Lodeiro? Gooi hem a.u.b. wat vaker in de basis i.p.v. Aissati en Ebecilio (die overigens weleens slechter heeft gespeeld dan vandaag...)!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    AZ - Ajax 0-2
    Utrecht -PSV 2-2
    VVV - Feyenoord 1-3

    Ik zeg erbij dat ik geen grote reputatie heb als voorspeller ...
    En dat blijkt eens te meer. Na twee gespeelde wedstrijden, twee fout...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #835
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik liep me weer zwaar te irriteren aan het matige spel van Ajax de eerste helft. AZ was veel vellen en scherper. Desondanks gelijk spelen en bijna gelijkspel tegen dit AZ zegt toch iets. Wellicht dat in deze competitie dus alles mogelijk is. PSV kan goede zaken doen vandaag als ze winnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #836

    Standaard

    Na de achterstand gaf ik er niet veel meer voor, zeker met die twee slappe backs bij ons, maar toch knap teruggeknokt naar een punt. Kan er wel mee leven. Vermeer zag er weer niet best uit bij die goal overigens. Was wel een rare dwarrelbal maar hij steekt niet eens zijn handen uit :/
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verder gewoon een onterechte nederlaag: 90 minuten anti-voetbal van VVV beloond met twee goals, voetbal kan raar lopen!
    Nou heb de hele wedstrijd gezien en ben Feyenoord supporter, maar vond het geen onterechte nederlaag. Het eerste halfuur was aardig, maar daarna was het ronduit slecht. VVV liet heel wat meer zien. De meest simpele ballen bij Feyenoord, soms over een paar meter, kwamen niet aan. Vond "de jonkies" die het zo goed hadden gedaan in de winterstop ook niet opvallen in positieve zin. Behoorlijke domper dit, maar volgende week kan weer een hoop goed maken.

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht


    En dat blijkt eens te meer. Na twee gespeelde wedstrijden, twee fout...
    ja, maar ik geef niet op!

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    ja, maar ik geef niet op!

    Ben jij niet stiekem johan derksen

  15. #840

    Standaard

    PSV ook gelijk, Twente lacht het hardst dit weekend. Maar goed, kan volgende week weer andersom zijn , het tekent wel deze competitie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Na de achterstand gaf ik er niet veel meer voor, zeker met die twee slappe backs bij ons, maar toch knap teruggeknokt naar een punt. Kan er wel mee leven. Vermeer zag er weer niet best uit bij die goal overigens. Was wel een rare dwarrelbal maar hij steekt niet eens zijn handen uit :/
    Die bal moet die gewoon pakken!
    The Garage

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dat is nou jammer voor de Amsterdammers. Eerst uit de CL en nu uit de Beker. Volgende week in Rotterdam nog eventjes uit de titelstrijd gegooid worden en dan kan United 2 weken daarna de Europa League aspiraties uitblussen. Heerlijke dag. Hand in hand kameraden!
    En hoe was je dag vandaag ?
    Succes volgende week tegen die Amsterdammers.
    The Garage

  18. #843

    Standaard

    Ik had er toch nog één goed ...

    Ik zei al: De aanhouder wint. Volgend jaar rond deze tijd zit ik vast op twee juiste voorspellingen.

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    En hoe was je dag vandaag ?
    Succes volgende week tegen die Amsterdammers.
    Wat dacht je? Dat Feyenoord met 48.000 supporters in een trillende Kuip geen B-team van Ajax kan verslaan? Met een begroting die bijna 2 keer zo groot is zou Ajax zich eerder zorgen moeten maken dat ze niet weer zo'n wanvertoning als in oktober aan hun supporters laten zien.

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Wat dacht je? Dat Feyenoord met 48.000 supporters in een trillende Kuip geen B-team van Ajax kan verslaan? Met een begroting die bijna 2 keer zo groot is zou Ajax zich eerder zorgen moeten maken dat ze niet weer zo'n wanvertoning als in oktober aan hun supporters laten zien.
    ook met een b-team moet ajax volgende week feijenoord kunnen verslaan Maar we zien wel hoe het volgende week loopt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #846
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Feyenoord Ajax is een wedstrijd opzicht. Al zou één eerste staan en de andere laatste, is er nog geen zinnig woord over te zeggen. Er zou dus van alles kunnen, moeten, mogen... Maar ja, alleen die 90min straks speken een rol. Laten we gewoon hopen dat het voor beide teams een voetbal feest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #847

    Standaard

    Inderdaad. Stand, vorm en begrotingen zeggen weinig. Hebben VVV en Go Ahead Eagles een grotere begroting dan Feyenoord?
    Met al die blessures e.d. wordt het straks bijna een junioren Klassieker.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Inderdaad. Stand, vorm en begrotingen zeggen weinig. Hebben VVV en Go Ahead Eagles een grotere begroting dan Feyenoord?
    Met al die blessures e.d. wordt het straks bijna een junioren Klassieker.
    Nee, maar ik denk wel dat de nederlagen tegen die ploegen mede te maken hebben met onderschatting, gebrek aan concentratie, etc. Hoe kun je anders verklaren dat Ajax, PSV en Feyenoord niet weten te winnen in Venlo? Het klasseverschil is enorm, het verschil in begroting ook. Maar samen weten die drie ploegen maar twee punten weg te slepen uit De Koel. Voor Feyenoord - Ajax in De Kuip zijn de messen natuurlijk geslepen.

  24. #849

    Standaard

    Toch heeft het wel degelijk met de kwaliteit van de speler van ajax en feyenoord te maken. We hebben in Nederland bijna geen spelers meer die een speler normaal uit kunnen spelen of een klasse middenvelder die de lijnen uitzet en een speler met een pass vrij voor de keeper zet. Dit soort spelers heb je gewoon nodig tegen een goed georganiseerde spelende club zoals VVV te kunnen winnen.

    Dit probleem hebben we echt niet alleen in Nederland, maar ook in de top van engeland. Clubs als Man united, Arsenal, Chelsea en Liverpool kunnen ook nog maar met grote moeite winnen van veel mindere tegenstanders. Dit heeft ook puur met de kwaliteit te maken.

    De jeugd zit liever thuis anders de PS3 i.p.v zichzelf te verbeteren op het trainingsveld. Om het geld hoeven ze het ook niet te doen, want ze verdienen toch al bakken met geld.

  25. #850

Pagina 34 van 87 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •