Pagina 27 van 87 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 2175 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Uitsluiting is volgens mij sowieso geen optie vanuit de KNVB gezien, de wedstrijd wordt uitgespeeld of overgespeeld (hopelijk met een seponering voor Esteban en hopelijk ook gewoon met supporters).

  2. #652

    Standaard

    Volgens langs de lijn zou die jongen al een stadion verbod hebben en dan denk ik dat ajax wel eens enkele jaartjes uitgesloten kan worden.

  3. #653

    Standaard

    Tjonge. Die journalist bij de persconferentie was zeker eentje die normaal voor koffietijd werkt.
    "Maar het gevaar was toch weg, ze konden toch gewoon doorgaan?"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #654

    Standaard

    Wat een stompzinnige idoot, wat bezielt die gast? Verpest een leuke avond en waarschijnlijk ook een sanctie voor de club waar van hij denkt supporter te zijn.

    Moeilijk te zeggen of dit voorkomen had kunnen worden, of je moet 100 stewards rond het veld hebben staan en dat wil je toch ook niet? Dit was een actie van een eenling en imo is dat nooit 100% te voorkomen of dat nou bij een voetbalwedstrijd is of bij andere sportevenementen of bij andere evenementen dan ook. Deze eenling moet zwaar gestraft worden voor zijn daden om maar aan anderen te duiden dat dit niet getolereerd wordt.

    De wedstrijd wordt hopelijk gewoon uitgespeeld en de belachelijke rode kaart geseponeerd dat lijkt mij de meest eerlijke oplossing.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Volgens langs de lijn zou die jongen al een stadion verbod hebben en dan denk ik dat ajax wel eens enkele jaartjes uitgesloten kan worden.
    Als dat zo is, zal Ajax zeker gestraft worden.

    In het verleden zijn clubs voor dit soort dingen trouwens ook gestraft, men ziet supporters nu eenmaal als een deel van de club. Hoewel dat heel gevoelig ligt, kun je de twee nu eenmaal niet volkomen los van elkaar zien. Een club draagt een zekere verantwoordelijkheid voor haar supporters, en daardoor kan het dus voorkomen dat een club wordt gestraft voor één gek.

  6. #656
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is geen voetbal probleem. Beetje kortzichtig omdat zo te stellen, evenals de discussie over rascime. Het is een maatschappelijk probleem. Dus is niet Ajax alléén verantwoordelijk, maar de hele voetbalwereld tot aan de politiek.
    Ajax maar weer bij elke kans een grafclub noemen vind ik niet getuige van enige karakter.


    Desondanks een zwarte dag. Vooral door die idioot. Maar als ik eerlijk ben, ondanks dat je het niet vergelijken kan, ook de reactie van de keeper, hoe begrijpelijk ook. Wellicht had ik in een vergelijkbare situatie het niet anders gedaan.., wellicht. Maar ik ben geen duur betaalde voetballer. En waar ik ook wel een beetje moeite mee had, was dat men pas na de rode kaart van het veld liep. Maar de situatie was wel zo extreem, dat van enige logica geen sprake meer was. En het eigenlijk ook allemaal niet uitmaakt... Respect voor Verbeek. Niemand zal dat durven en hij doet het. Schijt aan alles en iedereen. De enigste goede optie. Je spelers van het veld halen. De wedstrijd was immers al vermoord.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-12-2011 om 00:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Keeper van AZ wordt in de rug aangevallen, 7 jaar na dit incident hebben ze blijkbaar nog niks geleerd in Amsterdam!: http://www.nu.nl/sport/308413/ajax-s...rder-acua.html

    De KNVB moet nou eens flink optreden tegen die grafclub uit Amsterdam: Onmiddelijk uit de beker (AZ dus door), de komende 5 jaar niet deelnemen aan de beker en europees voetbal en 10 punten in mindering in de competitie!

    Die Nijhuis is ook een achterlijke dat hij Esteban rood geeft in plaats van hem te beschermen! Verbeek heeft groot gelijk dat hij de spelers van het veld afhaalt, eindelijk eens iemand die actie onderneemt.
    In 1989 gooide iemand bij ajax-austria wien een ijzeren staaf op het veld.
    ajax werd vervolgens voor dat jaar en het jaar erop uitgesloten.

    Dit is een soortgelijk incident; een soortgelijke straf lijkt me op zn plaats.

    http://en.wikinews.org/wiki/UEFA_Eur...andoned_at_3-3
    Hier kwam ook iemand t veld op om te matten; eindstand werd 0-3 ipv 3-3.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 22-12-2011 om 06:09

  8. #658

    Standaard

    Heel simpel gezegd had de scheids gewoon de wedstrijd meteen stil moeten leggen toen die maloot het veld op kwam.
    Effe de rust pakken en dan met 11 tegen 11 verder gaan.

    Nu heeft de scheids de verkeerde keuze gemaakt door gewoon door willen te gaan terwijl er een uitzonderlijke voorval is gekomen.
    Maar omdat regelneef volgens de regels heeft gehandeld zal hem niets verweten worden terwijl hij gewoon meteen even de rust had moeten pakken.

    De niet gegeven strafschop en mischien zelfs rode kaart van enoh en de rode kaart voor esteban hebben de rest van de situatie doen escaleren.

    Ik denk dat als hij geen rood had getrokken maar gewoon even de rust had gepakt ze mischien de wedstrijd uitgespeeld hadden, al kan een rustmoment wel de impact van het geheel vergroten.

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In 1989 gooide iemand bij ajax-austria wien een ijzeren staaf op het veld.
    ajax werd vervolgens voor dat jaar en het jaar erop uitgesloten.

    Dit is een soortgelijk incident; een soortgelijke straf lijkt me op zn plaats.

    http://en.wikinews.org/wiki/UEFA_Eur...andoned_at_3-3
    Hier kwam ook iemand t veld op om te matten; eindstand werd 0-3 ipv 3-3.

    En bij de Graafschap was er ook iemand het veld opkwam en de grensrechter aanviel en daar kreeg de club alleen maar een boete. En kwam bij PSV europacupwedstrijd niet eens een half vak het veld op nadat de hekken waren gesloopt, zijn ze toen ook uitgesloten?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En bij de Graafschap was er ook iemand het veld opkwam en de grensrechter aanviel en daar kreeg de club alleen maar een boete. En kwam bij PSV europacupwedstrijd niet eens een half vak het veld op nadat de hekken waren gesloopt, zijn ze toen ook uitgesloten?
    De Graafschap: die heeft het verloop van het spel niet beinvloed (dwz: ervoor gezorgd dat de tegenstander met 10 man verder moest)
    PSV: tegen Kaiserslautern stond er zeker geen 'half vak' op het veld; 1 poort ging open (niet gesloopt) maar al deze supporters werden (oa) door trainer Gerets tegengehouden.
    http://www.youtube.com/watch?v=M4gEp...eature=related
    vanaf 5:00

    Verbeek vind ik normaliter een enorme lomperik zonder manieren, maar met deze actie maakt hij een enorm statement; wat een held.

    Kijk, stel dat de scheids Esteban geen rood had gegeven (en t duel niet gestaakt zou zijn denk ik) had ik een straf als 1 duel zonder publiek of een boete goed gevonden. Nu is er echter door dit incident een oneerlijk iets gebeurd wat op het veld (11 tegen 10) weerslag heeft.

  11. #661

    Standaard

    Een oneerlijk iets waar beide teams niets aan kunnen doen. De wedstrijd moet gewoon worden overgespeeld of uitgespeeld, 11 tegen 11.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een oneerlijk iets waar beide teams niets aan kunnen doen. De wedstrijd moet gewoon worden overgespeeld of uitgespeeld, 11 tegen 11.
    De spelers niet nee, maar de club kan voor zoiets imo wél verantwoordelijk worden gehouden, helemaal als die gast al een stadionverbod had.

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In 1989 gooide iemand bij ajax-austria wien een ijzeren staaf op het veld.
    ajax werd vervolgens voor dat jaar en het jaar erop uitgesloten.

    Dit is een soortgelijk incident; een soortgelijke straf lijkt me op zn plaats.

    http://en.wikinews.org/wiki/UEFA_Eur...andoned_at_3-3
    Hier kwam ook iemand t veld op om te matten; eindstand werd 0-3 ipv 3-3.
    Zet die p$v bril eens af man!

    Zoals hierboven al beschreven: incident is precies het zelfde als bij de Graafschap, daar was het een grensrechter en nu een speler.
    The Garage

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De Graafschap: die heeft het verloop van het spel niet beinvloed (dwz: ervoor gezorgd dat de tegenstander met 10 man verder moest)
    PSV: tegen Kaiserslautern stond er zeker geen 'half vak' op het veld; 1 poort ging open (niet gesloopt) maar al deze supporters werden (oa) door trainer Gerets tegengehouden.
    Dat was wel een dappere actie van Gerets, maar feit blijft staan dat er ook personen het veld betreden. En of ze daar dan iemand aanvallen of op het laatste moment tegen worden gehouden staat daar los van. Het veld betreden staat bijna als doodzonde. Club is daar voor verantwoordelijk, maar ik vind niet dat dat een straf invloed mag hebben op het uiteindelijk resultaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Kijk, stel dat de scheids Esteban geen rood had gegeven (en t duel niet gestaakt zou zijn denk ik) had ik een straf als 1 duel zonder publiek of een boete goed gevonden. Nu is er echter door dit incident een oneerlijk iets gebeurd wat op het veld (11 tegen 10) weerslag heeft.
    Daarom is de rode kaart seponeren en uitspelen of overspelen ook de beste oplossing. Uiteindelijk gaat het toch om de spelers, en die kunnen we weinig aan doen. Ajax moet een fikse boete krijgen en zijn veiligheid verbeteren. Waarschijnlijk een andere plek vinden voor de invalide supporters, want dankzij dat plateau waar die stonden kon deze man het veld bereiken, want vanuit de gracht kom je nooit zo het veld op.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #665

    Standaard

    Ik geloof nooit dat de KNVB Ajax uitsluit voor de rest van het toernooi of voor de komende jaren. Ik denk eerder dat Ajax de winst toegeschoven krijgt en dat de wedstrijd zo blijft staan als hij is.

    Redelijkerwijs zou de wedstrijd gewoon moeten worden uitgespeeld en de rode kaart moeten worden ingetrokken.

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik geloof nooit dat de KNVB Ajax uitsluit voor de rest van het toernooi of voor de komende jaren. Ik denk eerder dat Ajax de winst toegeschoven krijgt en dat de wedstrijd zo blijft staan als hij is.

    Redelijkerwijs zou de wedstrijd gewoon moeten worden uitgespeeld en de rode kaart moeten worden ingetrokken.
    Mbt dat laatste: de VVCS gaat zich hardmaken voor seponering van de kaart, zo is gezegd door Danny Hesp.

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    , want vanuit de gracht kom je nooit zo het veld op.
    Volgens mij is dit alleen mogelijk waar de spelers het veld op komen.

    Daarnaast heb je achter beide doelen een schuin pad omhoog richting het veld waar hoge hekken voor zitten. Deze zitten (op zuid) altijd dicht.
    The Garage

  18. #668

    Standaard

    Die Esteban heeft nog geen halve seconde nodig om zich te realiseren wat er gebeurt, en zonder zich te bedenken begint hij meteen te schoppen:
    http://www.youtube.com/watch?v=DZDHL...eature=related

    Je zou toch verwachten dat je je eerst helemaal de pleuris schrikt en vervolgens niet meteen weet wat je moet doen. Dat je dus eerst even een paar tellen nodig bent om tot besef te komen. Esteban klaarblijkelijk niet, die dacht 'de eerste klap is een daalder waard!'.
    Iedereen spreekt wel van zelfverdediging, maar deze man ging toch ook even lekker los.

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Uitsluiting van de beker voor dit jaar is wel het minste wat de straf zou mogen zijn, we hebben het hier niet over het gooien van een propje papier maar het aanvallen in de rug, als Esteban dit niet zou aan zien komen zouden de gevolgen zeer ernstig kunnen zijn. Rode kaart zal wel geseponeerd worden maar het zou een grove schande zijn als Ajax er alleen maar met een boete vanaf zou komen. AZ gewoon door en Ajax lekker een jaar of 5, 6 niet mee doen aan het bekertoernooi, dat zou rechtvaardig zijn!
    In dezelfde lijn kan ik gaan beargumenteren dat de aanval op het Maasgebouw door hooligans een gevaar voor de samenleving was en dat daarom de club Feyenoord maar een jaar of 5, 6 moet worden uitgesloten van de Eredivisie. Gelukkig kijk je hier onpartijdig naar.

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    PSV: tegen Kaiserslautern stond er zeker geen 'half vak' op het veld; 1 poort ging open (niet gesloopt) maar al deze supporters werden (oa) door trainer Gerets tegengehouden.
    LOL. Rechtpraten wat krom is... En zoals ook is gezegd: Dat neemt niet weg dat ze het veld opkwamen.

  21. #671
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Die Esteban heeft nog geen halve seconde nodig om zich te realiseren wat er gebeurt, en zonder zich te bedenken begint hij meteen te schoppen:
    http://www.youtube.com/watch?v=DZDHL...eature=related

    Je zou toch verwachten dat je je eerst helemaal de pleuris schrikt en vervolgens niet meteen weet wat je moet doen. Dat je dus eerst even een paar tellen nodig bent om tot besef te komen. Esteban klaarblijkelijk niet, die dacht 'de eerste klap is een daalder waard!'.
    Iedereen spreekt wel van zelfverdediging, maar deze man ging toch ook even lekker los.
    Hij waande zich waarschijnlijk weer even terug in de straten van Costa Rica waar je wellicht als kleine jongen moest vechten voor het leven. En daarmee zeg ik niet dat het oké is. Als je het logisch bekijkt was hij veel geweldadiger dan de hooligan, al dan niet terecht.

    Edit: Beetje belachelijk dat die video wegens autheursrechten van de Eredivisie CV is verwijderd...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-12-2011 om 11:00
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    LOL. Rechtpraten wat krom is... En zoals ook is gezegd: Dat neemt niet weg dat ze het veld opkwamen.
    Maar is er toen een speler aangevallen?
    Das het verschil: veld opkomen vs veld opkomen en een speler aanvallen.

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar is er toen een speler aangevallen?
    Das het verschil: veld opkomen vs veld opkomen en een speler aanvallen.
    Dus 1 idioot met (waarschijnlijk) een stadionverbod, die het veld op komt of eerst 100 man (waarvan 90 tegengehouden) die het veld op gaan en Mario Bassler aan willen vallen omdat hij geprovoceerd had. Kan dan wel zijn dat hij uiteindelijk net niet is aangevallen, de intentie was er wel. Lijkt me dus dat de situatie van PSV een stuk dreigender was dan die van gisteren (en daardoor makkelijker te beoordelen dan hetgeen gisteren is gebeurd). Esteban had uiteindelijk nog genoeg tijd om de 'aanval' af te slaan. Het gebeurt in een split-second, maar hij had er dus ook voor kunnen kiezen om weg te rennen (let wel: Esteban zou naar mijn mening net zo goed hebben gehandeld daarmee als wat hij, in eerste instantie althans, gisteren deed. In tweede instantie kreeg ie (begrijpelijlk) een rode vlek).

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Edit: Beetje belachelijk dat die video wegens autheursrechten van de Eredivisie CV is verwijderd...
    Hey verrek, die is in de afgelopen minuten dus van youtube gehaald.
    Nou, misschien maar goed ook. Dit soort beelden zet toch alleen maar kwaad bloed bij 'supporters' ...

    Tuurlijk is dat typisch straatvechtersgedrag van Esteban. Een vd Sar zou zo'n reactie op dat moment niet hebben kunnen bedenken. En het doet niets af aan de schuld van de veroorzaker van deze hele heisa. Maar deze keeper liet even blijken zichzelf net zo min onder controle te hebben als die domkop.

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En bij de Graafschap was er ook iemand het veld opkwam en de grensrechter aanviel en daar kreeg de club alleen maar een boete. En kwam bij PSV europacupwedstrijd niet eens een half vak het veld op nadat de hekken waren gesloopt, zijn ze toen ook uitgesloten?

    Zoiezo geen vergelijking en je moet zelfs dan nog kijken naar hoe de historie is van een club.

    En belangrijkste zal zijn of die jongen een stadionverbod had of niet.

    Het gaat nu meer om die keeper die nog 2 keer trapt dan om een gast die iemand aanvalt op een plek waar hij niet mag komen.

Pagina 27 van 87 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •