Pagina 24 van 87 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 2175 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Ik vind het een beetje zwak om maar te blijven kijken naar de scheids en naar andere teams. Kijk gewoon naar Ajax, en zie in dat de ploeg er amper wat van bakt tegenwoordig en dat zelfs een derderangs Real ze met speels gemak (en zonder zich werkelijk in te spannen) gewoon met 0-3 op de broek geeft alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
    Als Ajax zou hebben tegengescoord, zou Real er ook weer 2 of 3 hebben ingeschopt (als ze daar al zin in zouden hebben gehad).
    Dit Ajax is gewoon een hele middelmatige ploeg. Waar blijft iemand als Theo Janssen (nog maar kort geleden zo geroemd voor zijn meerwaarde) b.v., waarom trekt hij zijn ploeg niet over de streep door voorop te gaan in de strijd en te knokken voor iedere grasspriet? Nou, misschien omdat hij in realiteit ook niet veel beter is dan de rest van deze zeer middelmatige groep?

    Dat Ajax niet eens in staat is gebleken om een punt uit het vuur te slepen tegen een C-team dat al lang en breed geplaatst was én dat alleen maar oog had voor de aankomende wedstrijd tegen Barca, zeg toch genoeg? Waarom blijven doorzeuren over 2 andere teams op een ander veld als je het zelf in eigen hand hebt gehad maar je kansen volledig hebt verprutst met lamlendig en ongeinspireerd voetbal?
    Het is triest voor de Ajacieden, en ze zijn even in de waan gelaten dat de 2e ronde er wonderwel in zou zitten. Maar toen het er op aan kwam hebben de sterkste clubs van zowel Spanje als Frankrijk 'even' met speels gemak orde op zaken gesteld, en Ajax was weer terug op aarde.

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    (Telegraaf) AMSTERDAM - De Franse toezichthouder van het gokwezen stelt een onderzoek in naar het duel tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. De Franse club won woensdagavond met opvallende cijfers van de club uit Kroatië: 7-1. Door het resultaat in Zagreb werd Ajax uitgeschakeld voor de laatste zestien in de Champions League.

    Lees ook dat de Boer daar mee in stemt als dat nodig blijkt te zijn, niet zozeer dat hij zelf specifiek wil dat er een onderzoek komt.

    Heb al gelezen dat deze foto uit 2008 stamt.

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb al gelezen dat deze foto uit 2008 stamt.
    Ja, dat zag ik ook.
    Het is een perfect voorbeeld van hoe er maar gezocht wordt naar redenen, zonder naar de eigen club te kunnen kijken.

  4. #579

    Standaard

    Ik ben geen Ajax-supporter, en leedvermaak is me heus niet vreemd, maar ik kan hier echt niet van genieten. Ten onrechte afgekeurde goals geven me altijd een naar gevoel, wie ook het slachtoffer is, en er zit inderdaad een luchtje aan die 1-7. Zoals iemand opmerkte verloor Genk inderdaad met 7-0 in Valencia,maar die nederlaag was volkomen 'regelmatig': Genk kreeg twee snelle goals tegen en liep daarna te veel naar voren, in de hoop tegen te scoren, en werd keer op keer verrast door een technisch sterkere tegenstander die de ruimte optimaal benutte.

    De opmerking over het voortdurende succes van Franse clubs in de Europese Cups is onzinnig, Franse clubs zijn helemaal niet zo succesvol. Verder kan ik me ook niet voorstellen dat Platini eventueel iets te maken zou hebben met het verloop (of de verkoop) van deze wedstrijd. Hoe zou hij dat hebben moeten aanpakken? Als er iets is geregeld, dan is dat ter plekke gebeurd, door de betrokken partijen (via tussenpersonen uiteraard).

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Ja, dat zag ik ook.
    Het is een perfect voorbeeld van hoe er maar gezocht wordt naar redenen, zonder naar de eigen club te kunnen kijken.
    Uiteraard weet elke Ajax supporter dat ze het zelf af hadden moeten maken uit bij Lyon, maar dat maakt de huidige situatie niet minder zuur. Het is met name financieel gezien erg jammer, maar ook voor de coëfficiënten-lijst een tegenvaller voor het gehele Nederlandse voetbal. Hopelijk komen Ajax, PSV, Twente en AZ nog met minstens 2 van de 4 een ronde verder in de Europa League.

  6. #581

    Standaard

    Ik ben het wel met je eens Jordy, vooral wat betreft de coëfficiënten-lijst. Maar eigenlijk ook alleen maar wat dit betreft. Want dat steeds vaker gehoorde 'vanwege de financien' (ook die Snoeks gister weer, hij bleef maar zeiken over het geldbedrag wat er tegenover staat), want dit is juist wat het voetbal naar de kloten helpt. Ik snap natuurlijk wel dat het nu eenmaal zo is tegenwoordig, en dat er niets maar aan te doen is, maar ik blijf het ook de grote bron van alle problemen vinden. Alles draait om de pegels, terwijl het zou moeten draaien om emotie, om de fans die massaal met hun club meeleven, om het 'samen beleven', etc.
    Maar nee, uiteindelijk is alles toch weer het spel van de knikkers en zitten de hoge heren in Amsterdam nu alleen maar te janken vanwege de misgelopen miljoenen (en bonussen), terwijl de echte fans thuis zitten te janken vanwege de afstraffing gisteren aangezien de droom van de 2e ronde zo dichtbij leek.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Uiteraard weet elke Ajax supporter dat ze het zelf af hadden moeten maken uit bij Lyon, maar dat maakt de huidige situatie niet minder zuur. Het is met name financieel gezien erg jammer, maar ook voor de coëfficiënten-lijst een tegenvaller voor het gehele Nederlandse voetbal. Hopelijk komen Ajax, PSV, Twente en AZ nog met minstens 2 van de 4 een ronde verder in de Europa League.
    Dat laatste moeten we hopen inderdaad. Maar door de uitslagen van de champions league is de europa league ineens een stuk lastiger geworden. Welkom: Manchester United, Manchester City, FC Porto en Valencia
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #583
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje zwak om maar te blijven kijken naar de scheids en naar andere teams. Kijk gewoon naar Ajax, en zie in dat de ploeg er amper wat van bakt tegenwoordig en dat zelfs een derderangs Real ze met speels gemak (en zonder zich werkelijk in te spannen) gewoon met 0-3 op de broek geeft alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
    Als Ajax zou hebben tegengescoord, zou Real er ook weer 2 of 3 hebben ingeschopt (als ze daar al zin in zouden hebben gehad).
    Dit Ajax is gewoon een hele middelmatige ploeg. Waar blijft iemand als Theo Janssen (nog maar kort geleden zo geroemd voor zijn meerwaarde) b.v., waarom trekt hij zijn ploeg niet over de streep door voorop te gaan in de strijd en te knokken voor iedere grasspriet? Nou, misschien omdat hij in realiteit ook niet veel beter is dan de rest van deze zeer middelmatige groep?

    Dat Ajax niet eens in staat is gebleken om een punt uit het vuur te slepen tegen een C-team dat al lang en breed geplaatst was én dat alleen maar oog had voor de aankomende wedstrijd tegen Barca, zeg toch genoeg? Waarom blijven doorzeuren over 2 andere teams op een ander veld als je het zelf in eigen hand hebt gehad maar je kansen volledig hebt verprutst met lamlendig en ongeinspireerd voetbal?
    Het is triest voor de Ajacieden, en ze zijn even in de waan gelaten dat de 2e ronde er wonderwel in zou zitten. Maar toen het er op aan kwam hebben de sterkste clubs van zowel Spanje als Frankrijk 'even' met speels gemak orde op zaken gesteld, en Ajax was weer terug op aarde.

    Wederom zie ik het ook zo.

    Alleen met de kanttekening dat ik niet eens zozeer denk dat puur Theo verzaakt, (misschien een klein beetje) maar dat het meer ligt aan zijn medespelers. Mensen lopen niet in positie of weten zelfs niet waar ze moeten lopen behalve in de trechter. De logische snelle gerichte pas kan hij nu niet geven zonder eerst te moeten inhouden omdat iedereen in de dekking loopt of statisch staat te wezen. Voordat men een bal geeft moet men eerst kijken waar de medespelers lopen. Er zit weinig voetbal logica in de voorhoede. Daar had FC Twente verlede jaar minder last van. Aanvallers liepen waar ze moesten lopen. De bal werd op tijd gegeven met oog voor de medespelers. Gek genoeg doen de jonkies dat nu bij Ajax veel beter. Neem die Klaasen. Biedt zich de hele tijd aan. Loopt allemaal te wijzen en te dirigeren. Maakt meer loopacties in 10 minuten waar de rest van het team niet in 90min aan toekomt. Of anders Lukoki. Kan een man passeren. Weet waar hij moet staan om een doelpunt te maken. Brengen beide bravoure en wilskracht ten toneel. dan kan je niet zeggen van degenme waar je van verwacht dat ze de kar trekken. De neerwaardse spiraal zet zich nog steeds elk jaar voort, waar dit jaar toch wel het dieptepunt is. Daarom zal ik altijd achter Cruijff staan en nooit never achter die RvC.

    Neemt niet weg dat Ajax gisteren de kans had en Lyon schijnbaar het onmogelijke heeft gepresteerd. Extra kunstig want ook Lyon speelt het laatste half jaar in elke andere wedstrijd als een draak. Behalve gisteren dan... Go figure. Wel scoren ze al dan niet met hulp zeven keer. Dat zag ik Ajax met hulp ook niet doen. Over, naast, lat, paal, op de keeper en heel per ongeluk in de 90ste min in het doel.., misschien.

    Ajax is op volle sterkte momenteel nog lang geen topploeg, maar nu nog geen schim meer daarvan. Wat heb je dan te zoeken in de C.L. Zeker als je al moeite hebt met excelsior thuis. Het is jammer van de centen. Maar hoeveel meer hadden ze gekregen als ze die ene wedstrijd hierna flink op hun donder hadden gekregen. Leuk dat overwinteren in de C.L. Maar lang had het vast nooit kunnen duren.

    Terecht, onterecht. Toch voel ik me wel genaaid. Nu maar hopen dat ze RKC kunnen verslaan. Worden weer een paar spannende dagen...

    PS AZ toch weer twee wedstrijden achter elkaar punten laten liggen. Los van de E.L. Ben benieuwd wat dievan het weekend gaan doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Dat laatste moeten we hopen inderdaad. Maar door de uitslagen van de champions league is de europa league ineens een stuk lastiger geworden. Welkom: Manchester United, Manchester City, FC Porto en Valencia
    De penningmeester zou het misschien minder leuk vinden, maar ik hoop toch liever op een van de bovenstaande tegenstanders dan een club uit oost-europa oid van waar je vooraf weet dat het een draak van een wedstrijd zal worden.


    Wat Zagreb-Lyon betreft, er wordt wel onderzoek gedaan dus blijkbaar is het wel klaar dat het zaakje stinkt, maar je kan nu al vanuit gaan dat er toch geen maatregelen gaan komen. Het is gebeurd, Ajax had het zelf in de hand en die hele wedstrijd had geen fluit uitgemaakt als ze de kans gewoon hadden gepakt. Over en uit, van het weekend RKC.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Als er al sprake zou zijn van omkoping dan moeten de volgende mensen daar aan mee hebben gewerkt:
    De arbitrage in Amsterdam.
    De arbitrage in Zagreb (rode kaart vergemakkelijkt de zaak).
    De spelers van Lyon.
    De spelers van Zagreb.
    Wat simpelere variant is dat dit dit alleen paar spelers van Lyon en paar spelers van Zagreb zijn geweest. Ze horen in de rust dat Ajax met 2-0 achter staat en spreken in de hal een speler van Zagreb aan. Kan het zo geregeld zijn en heb je echt geen grote complotten voor nodig.

  11. #586

    Standaard

    tja afdeling die gokgedrag in de gaten houdt ziet niks verdachts, dus op naar de volgende wedstrijd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #587

    Standaard

    Er werd gisteren ook een optie gegeven dat de spelers van Zagreb de trainer eruit wilden werken. Wat dus ook gelukt is .

  13. #588

    Standaard

    Inzake die knipoog van die Zagreb verdediger:
    Frons de Boer is ook verdacht:



  14. #589

    Standaard

    Volgens mij is iedereen vergeten dat deze Zagreb stond 6-0 achter in de Bernabeu , 3-0 na negen minuten, voordat Real een beetje genade liet zien...

    Ajax won in Zagreb met 0-4 en het had ook tien kunnen zijn,
    Zagreb liggen eruit met 0 punten en een doel saldo van min 19....

    Ajax heeft thuis verloren van Real C met 0-3 en daardoor liggen zij uit de champions league.....Zou Ajax fans straks echt tegen Barca A willen spelen en misschien vernederd willen worden ??

    Vince.

  15. #590
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Volgens mij is iedereen vergeten dat deze Zagreb stond 6-0 achter in de Bernabeu , 3-0 na negen minuten, voordat Real een beetje genade liet zien...

    Ajax won in Zagreb met 0-4 en het had ook tien kunnen zijn,
    Zagreb liggen eruit met 0 punten en een doel saldo van min 19....

    Ajax heeft thuis verloren van Real C met 0-3 en daardoor liggen zij uit de champions league.....Zou Ajax fans straks echt tegen Barca A willen spelen en misschien vernederd willen worden ??

    Vince.
    Nou, Barcelona wil ik wel heel graag in de Arena zien. Nu je dat zo stelt baal ik helemaal!

    Voor de rest heb je gewoon gelijk op één ding na...
    Ajax kan geen tien doelpunten scoren. Dat is al enige tijd technisch niet mogelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #591
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Inzake die knipoog van die Zagreb verdediger:
    Frons de Boer is ook verdacht:


    Nee joh.., er zat een vliegje in zijn rechteroog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #592

    Standaard

    Het valt nog trouwens me dat Lyon geen protest aantekent tegen het feit dat Real met een B elftal aantrad.
    Dat is ook een soort competitievervalsing; dan was de uitslag in de Arena wat hoger uitgevallen en had het ze niet zoveel moeite en geld gekost in Zagreb .

    Dit was voor mij trouwens het beste nieuws van de week.

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het valt nog trouwens me dat Lyon geen protest aantekent tegen het feit dat Real met een B elftal aantrad.
    Dat is ook een soort competitievervalsing; dan was de uitslag in de Arena wat hoger uitgevallen en had het ze niet zoveel moeite en geld gekost in Zagreb .

    Dit was voor mij trouwens het beste nieuws van de week.
    Ik ben zelden laaiend over een speler van Feyenoord, ondanks dat het mijn club is, maar Clasie is toch wel een hele grote aan het worden. Zo jong, zo goed en dan kan er van alles gebeuren. Ik begrijp dan ook niet zo goed waarom iedereen het op verjaardagen en feesten het altijd over Eriksen heeft en dat niemand Clasie kent, zo lijkt het wel.

    Volgens mij kent men Eriksen gewoon omdat ie bij Ajax voetbalt, en dan ben je meteen een miljoen of 20 waard, maar Clasie, die waarschijnlijk gewoon een basisplaats in het Nederlands Elftal heeft over 2 jaar kent niemand zogenaamd. Potentieel goudmijntje voor Feyenoord op het moment dat ie ooit weg zou gaan (wat ik nu al betwijfel)

  19. #594

    Standaard

    Dinamo Zagreb heeft woensdag het duel tegen Olympique Lyon 'laten lopen' om de trainer een loer te draaien, stellen Kroatische media. De resulterende 7-1 kostte Ajax de volgende ronde in de Champions League, waarop vermoedens over omkoping ontstonden.

    De Dinamo-spelers hadden naar verluidt al een conflict met trainer Krunoslav Jurcic, en in de rust zou het tot ruzie zijn gekomen. Daarop zouden de voetballers van het effectief al uitgeschakelde team hebben besloten om Jurcic met zo'n slecht resultaat op te zadelen dat hij zijn biezen zou moeten pakken. Dat lukte: de oefenmeester kreeg direct na het duel de zak.

    De bizarre wedstrijd leidde ertoe dat Ajax op doelsaldo werd uitgeschakeld voor de volgende ronde van het miljoenenbal, waarop geruchten over omkoping de kop opstaken. Ajax verzocht de UEFA bovendien om de zaak officieel te onderzoeken. De mogelijkheid dat de merkwaardige uitslag kwam doordat de Zagreb-spelers in onmin waren met hun trainer werd evenwel direct direct na de wedstrijd in de analyse bij de NOS gesuggereerd.
    Is ze aardig gelukt inderdaad. Behoorlijk oncollegiaal en onprofessioneel. Dat hele team schorsen wat mij betreft mocht het waar zijn.

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Is ze aardig gelukt inderdaad. Behoorlijk oncollegiaal en onprofessioneel. Dat hele team schorsen wat mij betreft mocht het waar zijn.
    Gaan ze toch niet doen.

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het valt nog trouwens me dat Lyon geen protest aantekent tegen het feit dat Real met een B elftal aantrad.
    Dat is ook een soort competitievervalsing; dan was de uitslag in de Arena wat hoger uitgevallen en had het ze niet zoveel moeite en geld gekost in Zagreb .

    Dit was voor mij trouwens het beste nieuws van de week.

    het is ook competitievervalsing dat een club als real met zo'n tekort gewoon mag doorspelen in competities, niet alleen real maar ook andere clubs. Maar vanwege de commerciele waarde mag het van fifa. wtf
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    het is ook competitievervalsing dat een club als real met zo'n tekort gewoon mag doorspelen in competities, niet alleen real maar ook andere clubs. Maar vanwege de commerciele waarde mag het van fifa. wtf
    Daar heb ik weleens over gepost, en ik geef je helemaal gelijk.
    Alle clubs die de CL de afgelopen jaren gewonnen hebben, hebben enorme schulden.

  23. #598

    Standaard

    Op de website van de AD:

    Guardiola: De druk licht bij ons



    Het is te hopen dat ze de spellingschecker er snel overheen halen.....

  24. #599

    Standaard

    Iemand die een stream weet voor El Classico vanavond?

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wederom zie ik het ook zo.

    Alleen met de kanttekening dat ik niet eens zozeer denk dat puur Theo verzaakt, (misschien een klein beetje) maar dat het meer ligt aan zijn medespelers. Mensen lopen niet in positie of weten zelfs niet waar ze moeten lopen behalve in de trechter. De logische snelle gerichte pas kan hij nu niet geven zonder eerst te moeten inhouden omdat iedereen in de dekking loopt of statisch staat te wezen. Voordat men een bal geeft moet men eerst kijken waar de medespelers lopen. Er zit weinig voetbal logica in de voorhoede. Daar had FC Twente verlede jaar minder last van. Aanvallers liepen waar ze moesten lopen. De bal werd op tijd gegeven met oog voor de medespelers. Gek genoeg doen de jonkies dat nu bij Ajax veel beter. Neem die Klaasen. Biedt zich de hele tijd aan. Loopt allemaal te wijzen en te dirigeren. Maakt meer loopacties in 10 minuten waar de rest van het team niet in 90min aan toekomt. Of anders Lukoki. Kan een man passeren. Weet waar hij moet staan om een doelpunt te maken. Brengen beide bravoure en wilskracht ten toneel. dan kan je niet zeggen van degenme waar je van verwacht dat ze de kar trekken. De neerwaardse spiraal zet zich nog steeds elk jaar voort, waar dit jaar toch wel het dieptepunt is. Daarom zal ik altijd achter Cruijff staan en nooit never achter die RvC.

    AZ toch weer twee wedstrijden achter elkaar punten laten liggen. Los van de E.L. Ben benieuwd wat dievan het weekend gaan doen.
    Ach, ik moet ook toegeven dat ik nooit een fan van Theo ben geweest. Ik vond (en vind) hem ernstig overschat. Ook in Oranje (als hij er al een keer bij is, meestal mankeert hem wat en zegt hij af) laat hij immers niets zien. Volgens mij zijn dit soort jongens precies goed voor het nivo van Twente en kunnen ze bij zo'n club optimaal uit de verf komen, maar ze vallen door de mand als ze op echt hoog nivo moeten presteren en/of een team op sleeptouw moeten nemen.
    Maar, en afgaande op jouw uitleg, dan ligt het dus aan de trainer? Als de spelers stelselmatig verkeerd staan en niet de ruimte opzoeken, dan ligt het dus niet zozeer aan de spelers zelf.
    Misschien is het ook wel zo dat het werkklimaat bij Ajax dermate verziekt is inmiddels dat niemand nog de spirit of het zelfvertrouwen heeft om voorop te gaan, uit angst om de volgende te zijn die de hele bak over zich heen krijgt. Dan zit het dus in de koppies. Jongens van het kaliber als Afellay en Elia (toch niet bepaald gehinderd door enig verstandelijk vermogen) zouden wat dat betreft de boel weer op de rails kunnen zetten. Lopen er bij Ajax jonge voetballers rond die vooral met hun hart spelen ipv met hun hoofd?

    Dat AZ, opvallend dat verder niemand hier ook maar met een woord rept over de slechte prestaties van de club de laatste weken.

Pagina 24 van 87 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •