Pagina 19 van 87 EersteEerste ... 91516171819202122232969 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 2175 worden weergegeven.
  1. #451
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan zijn niet de jonge spelers zelf het probleem maar hun ouders, die een nog beter vooruitzicht wordt geboden dan de jonge spelers zelf. Huis, baan geld, vaak zelfs veel geld, enz. Dan wordt de keuze een stuk makkelijker. Veel van die spelers slagen natuurlijk niet, maar dat is ook niet de opzet. Men hoopt één of twee spelers er aan over te houden. Uiteraard een onvermijdelijk probleem dus, maar niet het enigste. Johan geeft ook aan dat in hun ogen veels te veel spelers onnodig bij Ajax weg zijn gestuurd en elders floreren tot zelfs excelleren. Johan wil zich met een logische technische leiding richten op het individu. Juist op dit soort praktijken tegen te gaan. Niet 36 voors en tegens of een speler moet komen of gaan. Maar een paar echte kenners die daar hun oordel over geven en beslissen. Dat zie ik liever Jonk, Bergkamp en de Boer doen dan een scholletje en een man die moeite heeft met vedette's en als een malloot op een podium staat. Van Gaal als trainer vind ik daarintegen weer een heel ander verhaal. Maar als manager en directeur heeft hij toch niet echt zijn fijnste periode gehad. Sowieso zijn zijn glorie dagen toich alweer enige tijd terug. Al was Cruijff niet van de partij had ik enige scepsis gehad. Net zoals bij FC Twente duidelijk is dat Co nooit langer dan een jaar hoogstens twee houdbaar is. dat vermoeden heb ik ook altijd bij Lious.

    Zoals Johan zelf al zegt: "Mischien zien wij als 20tal oude voetballers het te rooskleurig dan wel verkeerd" Maar ik heb liever dat Johan het zegt als een paar academici. Aansluiten bij de europeese top zal natuurlijk niet makkelijk zijn, wellicht onmogelijk. Maar ja als je geen doel heb kun je wel ophouden. Elk jaar weer zeggen minstens 4 clubs dat ze kampioen willen worden, terwijl het er echt maar één kan zijn. Dus die teksten mag je met een korrel zout nemen. Aan de andere kant. Als Ajax vanavond (per ongeluk) wint, zijn ze europees relatief 'top' en nationaal een drama.., go figure. Ajax heeft de naam al mee. Een paar goed wedstrijden zeggen internationaal veel meer dan de stand in de eigen competitie. Dat is het gekke van voetbal. je bent zo goed of slecht als je laatste wedstrijd. En internationaal weegt 100x zwaarder.

    Heb gisteren alles gevolgt. Van VI, LAF tot de wereld draait door. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik 100x liever Johan heb dan wie dan ook. Ijzersterk gesprek bij VI. En wat een eikel die Peter R de Vries. Hij zit altijd 3 rijen voor me in de Arena, maar zaterdag durfde hij het denk ik niet aan.
    Terecht, want wat hij er allemaal uitgooit, wat een nonsens. Dan had ik denk ik ook iet zo 1, 2, 3 gedurft. Gelukkig lult hij zichzelf op een gegeven moment klem door te stellen dat Lious en Johan samen vragen om problemen is. Alleen vergeet hij even dat zijn geliefde voorbeeldige RvC dit dus veroorzaakt heeft. Nee dan die ouwe knar van een Mart. Het enigste zinnige wat hij riep was zijn anekdote aan het einde. Die was wel weer leuk. Live after Footbal was Keye één van de gasten. Ook daar, ondanks dat hij toch iets wat gladjes is, hoor je vooral logische dingen. Beetje vreemd overigens da hij als jurist niet meteen opo de tegenstrijdiuge contracten dook over wie nu wel of niet de baas was/is. bij technische beslissingen. Zowel Jonk, Bergkamp hebben deze clausule in hun contract als hun nieuwe 'bazen'. Dat beetje logica wat er eindelijk was is in één keer o zeep geholpen, waardoor we weer teruig bij af zijn. Een onduidelijke toestand.., nee circusact.

    Nogmaals ik zeg niet dat Cruijff echt de messias is, maar ik zie meer heil in zijn visie dan maar weer doorborduren op dezelfde wijze. Er gebeurt tenminste wat rigoreus. Bedunkt, dit bestuur is nog erger dan v.d.Boog. Dat was in verhouding nog een relatief redelijke man. Ik ben zelf een 100% praktijk man die vaak stuit op de koude bureaucratische wereld van onwetendheid. Terwijl zoals bij alles de mensen uit de praktijk veelal de juiste ervaring en visie hebben, en daarbij niet gehinderd worden door regels en persoonlijke voorkeuren. Ik snap dan ook niet hoe mensen als Arno en Peter R zo kunnen denken zonder een dubbele agenda te hebben. Of het is om de sport. Nu vind ik dat toch twee grote eikels, maar zo gooi je toch je geloofwaardigheid te grabbel. Grootheidswaanzin misschien? Schoppen tegen de gevestigde orde? Of misschien weten ze echt gewoon niet beter. Ben dus benieuwd of logica of de waanzin straks overheerst.
    En hoe zit het met Lious? Waarom horen we van hem niks?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #452
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Niet steeds zo pessimistisch joh! Als dat zootje wat daar nu nog de dienst uitmaakt eenmaal is opgerot, zijn er weer nieuwe mogelijkheden.

    .
    Ik kan mij wel vinden in de meeste van jouw argumenten.
    We willen idd terug naar zoals het bij Groningen en Twente gaat. Een paar goede mensen die de juiste beslissingen nemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #453

    Standaard

    Vroeger komt gewoon niet meer terug, heft niets met pessimisme te maken maar met realiteit.

    Ajax heeft ook nog eens veel meer concurentie in het het jeugdcircuit dan vroeger.
    vroeger waren er maar een paar clubs goed bezig met jeugd en tegenwoordig doet elke club dat bijna, en ook in het buitenland ziet men het gemak van het jong wegplukken mede ingegeven door de uefa met zn regelingen.

    Verder hebben types als jonk en bergkamp toch totaal niets bewezen voor ajax met jeugd laat staan met zakeljke kant van het verhaal.

    Nee als ik ajax supporter zou zijn zou ik toch eerder kiezen voor van gaal met zn nukken dan voor cruijff met zn jaren 60 gedachtes.

    De enige manier dat een nederlandse club nog een keer europees iets kan doen is als het gelukkige lotingen heeft en dat alles op de juiste plek valt.
    In feite heeft ajax dit jaar een hele gunstige loting met een real dat makkelijk alles wint en een lyon wat in elkaar gekakt is en een zagreb wat gewoon erg matig is.

    De volgende rondes zijn gewoon een loterij met iets meer mogelijkheden.

  4. #454
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vroeger hoeft ook niet meer. Maar ik wil wel weer voetbal zien. Iets wat de laatste jaren steeds minder wordt. Van Gaal als trainer zou ik ook voor gaan als er geen Cruijff zou zijn. Maar als directeur is het toch wat anders. Je kan er donder op zeggen dat hij zich met de trainer gaat bemoeien. En idd europees kampioen worden gaat niet meer lukken, of het moet net als toen allemaal samenvallen. Maar dat hoeft ook niet. Het zou mooi zijn als je maar enigszins mee kan lopen met de top. En dan nog is dat bonus. Maar dat er iets moet gebeuren is duidelijk. Van Gaal houdt ook in met deze RvC. Dat lijkt me niks. En dat blijkt wel weer. Ajax de laatste jaren staat synoniem voor wespennest. Dat is niet goed voor de toekomst van de club. Van Gaal zou nu om de totaal verkeerde redenen komen. Dat is ook geen goede zaak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #455

    Standaard

    Louis. Niet vergeten dat hij puur uit prestige, haantjesgedrag en meer van dat soort valse insteken weer aan de slag wil gaan bij Ajax. Hij heeft al veelvuldig aangetoond een communicatief drama te zijn, met hem valt simpelweg niet samen (als in: samen) te werken. Vraag o.a. maar even na in Barcelona hoe ze in dit geval over hem denken. Daarnaast heeft hij zichzelf steeds ongeloofwaardiger gemaakt door volstrekt tegenstrijdige uitspraken te doen. En vooral is hij degene geweest die Cruyff moedwillig heeft willen passeren terwijl hij natuurlijk nooit had moeten toezeggen (en daarmee de zoveelste knuppel in het toch al overvolle hoenderhok heeft geflikkerd) zonder eerst alle partijen (we hebben het wel over Cruff hè!) te willen horen. Een smerige streek van Van Gaal en vooral een die nooit ooit in het belang van Ajax heeft kunnen zijn, maar uitsluitend in zijn eigen gekrenkte ego-belang, zo simpel is het.

    Peter R? Wie heeft bedacht dat hij uberhaupt iets zinnings of opbouwends te melden heeft? Als er een persoon is die alles vooral vanuit zijn eigen behoefte doet, dan is het Peter R wel. De laatste jaren is hij erg vaak op zijn bek gegaan, op verschillende vlakken, maar allemaal voortkomend uit zijn zelfoverschattende puur narcistische trekken. Waarom zou iemand willen luisteren naar wat hij te melden heeft over deze kwestie? Programmamakers nodigen deze uitgerangeerde gast alleen nog maar uit in de hoop dat hij shockerende/tegenovergestelde uitspraken gaat doen, en dat doet hij per definitie altijd want Peter R gaat er prat op om tegendraads te zijn, dus niet zozeer uit overtuiging, maar voortkomend uit dat inmiddels heel voorspelbare typische mannetjes-gedrag van hem. Deze vent is absoluut niet meer serieus te nemen.

    Als Cruyff er niet op een dag zat van is, kan hij het tij gaan keren. In zijn kielzog staan ook nog eens geschikte personen te trappelen om eindeijk echt aan de slag te gaan. Als voorbeeld even hoe hij gisteren bij VI het incident rond Davids de wereld heeft uitgeholpen, en dat voor een straatjoch zonder opleiding, dat zou je een van die zelfingenomen bedrijfseikels nooit kunnen hebben zien doen, die zouden alleen maar meer olie op het vuur hebben geflikkerd.

    Hoe dan ook, de televizierring zal volgend jaar niet opnieuw naar VI gaan, maar naar Ajax voor de beste soap van het jaar. Echt een schandalige vertoning.

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fok Bekijk bericht
    'Ten Have draaikont over Cruijff-uitspraken'


    De 'racistische' uitlatingen die in juli tegen Edgar Davids werden gedaan door Johan Cruijff werden aanvankelijk weggewuifd. Dit zegt Rob Been jr, voorzitter van de ledenraad van Ajax, dinsdag tegen De Telegraaf.
    "Eind juli ging het gerucht dat Cruijff een kwetsende opmerking zou hebben gemaakt. Ik heb direct bij Ten Have geïnformeerd. Ten Have zei me dat de uitspraak van Johan onhandig was, maar in de context niet veel bijzonders. Ook zei hij dat Davids er totaal geen moeite mee had, omdat voetballers onder elkaar goed kunnen incasseren. De precieze tekst kreeg ik zelfs niet eens te horen", aldus Been jr.
    Afgelopen zondag stelde Davids opeens wel er racistische taal tegen hem was geuit. In Studio Voetbal bevestigde de Ajax-voorzitter van de raad van commissarissen Steven ten Have de uitspraken van Davids stellig. "Davids was tot op het bot getergd", zei Ten Have tegen presentator Jack van Gelder.
    Cruijff belde maandagavond zelf naar het programma Voetbal International om duidelijkheid te scheppen in de chaos. Volgens het Ajax-icoon gingen zijn opmerkingen jegens Davids over zijn rol in de raad van commissarissen en niet over zijn huidskleur. Davids was aangetrokken omdat allochtone talenten relatief snel Ajax verlieten.
    Oftewel: Ten Have = RAT

  7. #457

    Standaard

    Om mij part sluit die club in Amsterdam vanavond nog de deuren. De groeten ermee. De soap daar houdt alles wat op tv verschijnt in haar greep. Alsof heel NL supporter is van.

  8. #458

    Standaard

    En terecht want het is een spraakmakende zaak geworden en dus voer voor de journalistiek. Dat je geen fan van Ajax bent is dan pech hebben.

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En terecht want het is een spraakmakende zaak geworden en dus voer voor de journalistiek. Dat je geen fan van Ajax bent is dan pech hebben.

    Dat is onzin, want als hetzelfde bij een andere club zou gebeuren dan zou men er niet zo veel aandacht voor hebben.
    Zelfs niet als je alle andere clubs bij elkaar op zou tellen.

    Dit komt gewoon omdat er in de media heel veel mensen voor ajax zijn en het daarom ook willen uitzenden, en natuurlijk kijken er veel mensen na, maar de verhoudingen zijn totaal uit de hand gelopen en onwaardig aan het voetbal.

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En terecht want het is een spraakmakende zaak geworden en dus voer voor de journalistiek. Dat je geen fan van Ajax bent is dan pech hebben.
    Pech?
    Ik denk juist dat alle niet-ajax fans zich goed amuseren met die puinzooi.

  11. #461

    Standaard

    @chev: Dat vind ik dan weer onzin. Gisteren bij VI ging het er ook ruim 45 minuten over en daar zaten ook geen echte Ajacieden aan tafel (zoals bij Studio Voetbal dat wel is). De pers hoort hier gewoon aandacht aan te geven, om welke club het ook gaat.

    @theDuke: Zeker zal het voor velen als amusement worden gezien. Ik heb zelf gisteren ook zitten genieten van hoe Cruijff alles relativeerde. Het is een grote puinzooi, maar wel iets dat de journalistiek zal moeten brengen naar het publiek.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 22-11-2011 om 19:05

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat vind ik dan weer onzin. Gisteren bij VI ging het er ook ruim 45 minuten over en daar zaten ook geen echte Ajacieden aan tafel (zoals bij Studio Voetbal dat wel is). De pers hoort hier gewoon aandacht aan te geven, om welke club het ook gaat.

    Op de eerste plaats behoort het al een onpartijdig iets te zijn en dat is waar vi en studio voetbal zich hun boekje al te buiten gaan.

    VI derksen is een goede vriend van cruijff en bij studio voetbal is men heel erg voor het andere kamp.

    Buiten dat hebben bestuurlijke zaken amper iets met voetbal te maken, feyenoord als club was op sterven na dood (wat in zn geheel veel belangrijker was dan de situatie nu) daar werd niet eens 10 procent van de zendtijd aan besteed.

    Wat derksen doet vind ik dan nog niet zo erg want dat is comerciele omroep en die mogen en moeten voor de kijkcijfers, maar van een programma als studio voetbal vind ik het belachelijk aangezien hun boven partijdigheid horen te staan.

  13. #463

    Standaard

    Onpartijdigheid in de journalistiek bestaat wat mij betreft niet, bijna ondoenlijk en vooral ook heel menselijk. Anyway, ik hoop dat Ajax vanavond een goed resultaat neerzet en doorgaat in de CL, dan is de club voorlopig weer even positief in het nieuws!

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En terecht want het is een spraakmakende zaak geworden en dus voer voor de journalistiek. Dat je geen fan van Ajax bent is dan pech hebben.
    [mod edit: Waarom nu weer persoonlijk worden? We zijn hier normaal aan het discussiëren en dan kom je met zo'n simplistische opmerking, wordt eens een keer volwassen alsjeblieft.]

    Bladiefuckingbla.
    Laatst aangepast door Marc T. : 25-11-2011 om 12:37

  15. #465
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben Ajacied en amuseer en irriteer me tegelijkertijd kostelijk. En met mij de meeste supporters van andere clubs. Niet voor niets had VI een kijkcijfer record.

    Dat Ajax meer publiciteit krijgt is natuurlijk logisch. Er wordt wel eens gesteld dat ze de grootste aanhang hebben nationaal en zelfs internationaal. En uiteraard krijgt de club waar de meeste stront aan de knikker is de meeste aandacht. De club die presteert is niet boeiend. Zoals nu bijvoorbeeld AZ. Maar dat is de media. Ik vind juist dat Studio Voetbal juist Ajax meed de laatste tijd.

    Valt me op dat ik het woord. 'logisch' de laatste tijd wel vaak gebruikt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #466

    Standaard

    Spannend avondje zeg..! Vermeer verdient echt een pluim, maar meerdere spelers hebben vanavond laten zien dat het voetballend best wel in orde zit bij Ajax. Overwintering lijkt bijna zeker nu

  17. #467

    Standaard

    Vermeer en de twee centrale verdedigers uitstekend gespeeld, toch jammer dat voorin een aantal situaties niet wat beter werd uitgespeeld wat een zekere goal zou zijn geweest. Het is te hopen dat Boerrigter weer snel fit is want Ebecilio komt gewoon duidelijk te kort.
    7 goals verschil zou genoeg moeten zijn, maar het kan snel gaan als Lyon en Real een paar keer scoren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #468

    Standaard


    Skiete Willy en de vuile oorlog op de Herdgang

    COLUMN Willy van der Kuijlen is er helemaal klaar mee. PSV heeft net van godbetert Legia Warschau verloren in de Europa League, met 2-0 nota bene. Zo kan het niet langer, vindt Willy, want dit is het slechtste PSV in zestig jaar en misschien zelfs wel langer. Woedend belt 'De Legendarische Nummer 11' naar het Brabants Dagblad.

    Het is tijd voor een revolutie, vindt Willy, berucht om zijn vernietigende columns over PSV en schaatsen. Niet alleen directeur Tiny Sanders (een flagrante leugenaar) moet oprotten, óók voorzitter Peter Swinkels (rancuneuze gek), hoofd opleidingen Jelle Goes (geschifte schoolmeester) en manager Marcel Brands (heeft er de ballen verstand van).

    Het lijkt misschien een beetje op een vuile oorlog, maar juist daarom is het erg belangrijk om het consequent een 'fluwelen revolutie' te noemen. Henri van der Steen van het Brabants Dagblad, al jaren ghostwriter van de legendarische nummer 11, is het er roerend mee eens.

    Ondertussen gaat looptrainer Luc van Agt een technisch rapport schrijven, gesouffleerd door Willy en René van de Kerkhof, die achter de rug van de andere jeugdtrainers gaan bepalen wie er weg moeten. Dat lijkt misschien wat oncollegiaal, of achterbaks, maar dat is het niet, want deze fluwelen revolutie is geheel 'in het belang van de club'. Skiete Willy heeft het beste voor met PSV.

    Als iedereen eindelijk is opgerot, neemt Van der Kuijlen met tegenzin plaats in de raad van commissarissen van PSV, om steun te bieden aan Willy en René, het 'technisch hart' op De Herdgang.

    Ook Ernie Brandts krijgt een plekje in de raad, want uit onderzoek is gebleken dat er opvallend weinig roodharige jongetjes doorbreken uit de Eindhovense jeugdopleiding. En de vrouw van Guus Meeuwis mag ook mee vergaderen. Omdat ze vrouw is.

    Op de jeugdopleiding gaat het gelukkig als een tierelier nu. Willy en René zijn lekker bezig en het wemelt er tegenwoordig van de oud-voetballers. Berry van Aerle is techniektrainer geworden en Addick Koot en Edward Linskens krijgen Jong PSV onder hun hoede. Gerald Vanenburg gaat de D2 trainen. 'Stuk voor stuk iconen van de club', constateert Van der Kuijlen tevreden.

    Maar dan gaat het helemaal mis. De raad van commissarissen heeft, achter de rug van Skiete Willy om, Guus Hiddink benoemd tot algemeen directeur! Zijn grote vijand nota bene! 'Achterbaks', roepen Willy 1, Willy 2 en René in koor, die prompt stagiair Ernie Brandts de toegang tot De Herdgang ontzeggen. 'Het probleem is dat ik met mijn linkerhersenhelft denk', legt Skiete Willy op vrijdagavond uit bij Pauw & Witteman. 'En Guus met zijn rechter.'

    Er duiken tapes op. 'Jij zit hier alleen maar omdat je rood bent!', zou Willy tegen Ernie Brandts hebben gezegd, maar de legendarische nummer 11 heeft het echt niet zo bedoeld. De nieuwe voorzitter Harry Hendriks (een achterbakse robot) bevestigt de uitspraak rechtstreeks in de uitzending bij Jack van Gelder.

    Het is de hoogste tijd om de PSV Supportersclub te laten stemmen over hoe het verder moet. De pers verdringt zich op de parkeerplaats aan de Frederiklaan, maar erelid Hans van Breukelen wil niks zeggen, ondanks hevig aandringen van Joep Schreuder, die steeds 'Hans! Hans!' roept.

    Perschef Pedro Salazar komt ondertussen Chileense kippenvleugeltjes brengen.

    Eindelijk, daar zullen we Willy van der Kuijlen hebben, die het nog eens op z'n Skiete Willy's gaat samenvatten allemaal. De pers verdringt zich rond de levende legende. 'Ze zijn helemaal gek geworden hier', zegt Willy en hij schudt verdrietig het hoofd.

  19. #469
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren ging de soap volgens de VI weer een klein stapje verder. Ten Have en Römer zouden bij enkele sponsors een klaagzang hebben opgehouden, wat overigens niet goed gevallen was.

    Maar gelukkig wordt er dit weekend weer gevoetbald, en AZ gaat weer vrolijk verder. Knap hoor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #470

    Standaard

    Ten Have is degene die er zo gauw mogelijk uit moet.

  21. #471

    Standaard

    Hele rvc er gewoon uit en Cruijff aanstellen in een andere technische/adviserende functie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hele rvc er gewoon uit en Cruijff aanstellen in een andere technische/adviserende functie.
    Het is onmogelijk om sympathie te hebben voor een patsertje als Ten Have, daar kunnen we het wel over eens zijn.

    Maar iedereen zou eens moeten nagaan hoeveel mensen Cruijff in zijn leven heeft beschadigd. Er zijn talloze uitspraken opgetekend waarbij hij mensen rechtstreeks in het gezicht smijt dat hij ze desnoods kapot zal maken indien ze niet doen wat hij wil. Hij is iemand die absoluut geen tegensprak duldt en het ergst is dat hij daar nog trots op is ook ("Als anderen zich tegen mijn plannen verzetten, is dat voor mij een teken dat ik op de goede weg zit").

    Hij heeft er voor gezorgd dat de twee (voor hem) belangrijkste media, De Telegraaf en VI (blad en programma), achter hem staan en hem blind volgen. Daarbij schrikken zijn helpers er niet voor terug om ook mensen te belasteren en te beschadigen. Zo heeft Johan Derksen de kwakkel in de wereld geholpen dat Rinus Michels bang zou zijn geweest dat Cruijff hem zou overvleugelen, en daarom diens aanstelling als bondscoach diverse malen heeft tegengehouden. Iedere kritiek op Cruijff wordt door Derksen op stekelige manier beantwoord, doorgaans door de criticus of diens motieven in diskrediet te brengen. Zo werd de kritiek van Arno Vermeulen (waar je het mee eens kunt zijn of niet, maar ga er in elk geval op in) afgedaan als een uiting van rancune geboren uit het feit dat Cruijff niet langer wil analyseren voor de NOS. Wat is dat nou voor een manier van discussiëren? Zelfs in Studio Voetbal kreeg Vermeulen geen kans om te zeggen wat hij te zeggen heeft omdat Cruijff-paladijn Jan Mulder overal doorheen gaat zitten schreeuwen.

    Cruyff heeft feitelijk gedaan wat Berlusconi (net als Cruyff gezegend met een karakteristiek narcistische persoonlijkheidsstructuur) heeft gedaan in Italië: Daar waren de media, met name de televisiestations, voornamelijk in handen van mensen met een linkse politieke overtuiging ('communisten' in het jargon van Il Cavaliere). Wat deed Berlusconi dus (hij werkt op grotere schaal dan Cruyff)?: Hij begon zijn eigen televisiestations, die weldra dominant waren in het Italiaanse medialandschap, en onvoorwaardelijk op de hand van hun broodheer. En net als Cruyff duldde Berlusconi geen tegenspraak: men zei en deed wat hij wilde horen, en daarmee uit.

    Ajax - club en supporters - moet(en) natuurlijk zelf weten of ze Cruijff willen volgen. Net als de mensen om hem heen, moeten ze wel weten dat Cruyff hen (en de club) genadeloos zal laten vallen als er ook maar iets gebeurt wat tegen zijn zin ingaat.

  23. #473
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ajacieden willen na jarenlang dramatisch beleid en voetbal weer eens wat anders. Dat zien we eerder gebeuren met Cruijf als met de RvC. Cruijf is niet makkelijk, maar welke grote trainer/ speler is dat wel. Zo ook in het bedrijfsleven. En eigenlijk zijn dat allemaal randzaken. Het gaat om het voetbal. En dat is op moment van spreken niet best..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #474

    Standaard

    Niet echt nee... het is gewoon elke keer weer een ctrl+v tje na een CL wedstrijd. Waarom kijk ik nog?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #475

    Standaard

    Het is weer erg matig inderdaad, ik vind Eriksen steeds nonchalanter voetballen.. of ligt dat aan mij?

Pagina 19 van 87 EersteEerste ... 91516171819202122232969 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •