Pagina 13 van 87 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 2175 worden weergegeven.
  1. #301
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond beide ploegen maar matig. Klassieker onwaardig. Ajax was gewoon weer super ongemotiveerd, en begon weer als vanouds superslap. Pas als er wat gebeurt kan men weer afjagen en druk zetten. Feyenoord deed het zeker niet slecht, maar was ook dramatisch voorin. Hoeveel balen verdwenen er niet achter de achterlijn. Leek me trouwens een penalty, maar kon niet zien of mulder de bal losliet of niet. Daarna grijpt hij naar de benen van Lukoki.
    Belachelijk dat Ajax met 10 man het wel weer kon opbrengen. Anita deed het als rechtbsback in 30 minuten 100x beter dan die dramatische Gregory de afgelopen seizoenen. Matige topper. En niet omdat ik Ajacied ben, maar vooral voetbal liefhebber. Vandaag ook geen feest dus om in dé arena te zitten, ondanks het zonnetje.
    Dat het uitverkocht was, was ook geheel niks van te merken. Ben nog nooit zo snel in dé Arena geweest. Toen de wedstrijd begon was het nog lang niet vol. Verliezen of gelijk spelen vind ik niet eens zo erg. Maar de manier waarop vond ik weer erg droevig.

    Maar het verleden laat blijken dat de beslissing pas op het eind valt. En een makkelijk schema heeft Ajax natuurlijk niet gehad. Maar wel weer een gemiste kans om overtuigend te laten zien dat je kampioen waardig bent, verre van dat. Beetje jammer.
    Wel is wederom gebleken dat het niveau van Ajax ook helemaal niet zo hoog ligt.
    Een klein beetje misplaatste arrogantie blijf je zien. Zeker als je zo wedstrijden begint.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Een klein beetje misplaatste arrogantie blijf je zien. Zeker als je zo wedstrijden begint.
    Mee eens. Gek genoeg hebben ze in het verleden nooit moeite gehad met de motivatie tegen Feyenoord. Maar vandaag was het 3x niks.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #303

    Standaard

    Na dom foutje van een Vitesse speler staat PSV op voorsprong tegen Vitesse : 0-1 voor PSV door Tim Matavsz.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-10-2011 om 16:57

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Tsja of Ajax wordt overschat, het is maar hoe je het bekijkt?
    Sterk middenveld van Feyenoord vanmiddag met El Ahmadi - Bakkal - Clasie!
    Clasie vind ik toch al de verrassing van Feyenoord tot nu toe, gaat Feyenoord volgens mij nog een hoop plezier aan beleven.
    Dat is natuurlijk de keerzijde, en ook waar. Ajax presteert veel slechter dan verwacht, maar dan nog blijf ik de prestaties van Feyenoord verrassend vinden. Ik had echt niet verwacht dat de ploeg rond deze tijd op deze plaats zou staan, zelfs niet bij benadering.

    Ronald De Boer: Ik heb hem altijd een beetje een blaaskaak gevonden, iemand die nogal onder de indruk is van zichzelf. Hij was een goeie speler, maar dat is geen garantie. Of hij een goeie trainer kan worden, moet nog blijken. Voorlopig zie ik dat nog niet in hem. Hij had in elk geval beter bij een kleinere club zelfstandig kunnen beginnen, of een tijdje moeten doorgaan als assistent. Op termijn verwacht ik meer van Philip Cocu dan van De Boer.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Na dom foutje van een Vitesse speler staat PSV op voorsprong tegen Vitesse : 0-1 voor PSV door Tim Matavsz.

    Hopelijk staan we na deze wedstrijd weer mooi bovenaan de ranglijst
    Lijkt me vrij lastig met AZ al op 25 pnt en PSV op 20.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ronald De Boer: Ik heb hem altijd een beetje een blaaskaak gevonden, iemand die nogal onder de indruk is van zichzelf. Hij was een goeie speler, maar dat is geen garantie. Of hij een goeie trainer kan worden, moet nog blijken. Voorlopig zie ik dat nog niet in hem. Hij had in elk geval beter bij een kleinere club zelfstandig kunnen beginnen, of een tijdje moeten doorgaan als assistent. Op termijn verwacht ik meer van Philip Cocu dan van De Boer.
    Ronald of toch Frank ???

    Frank heeft nog wel krediet. Hij heeft wel een omslag teweeggebracht waar het spel voorheen op een gegeven moment puur gericht was op Suarez. Het voetbal wat Ajax altijd graag heeft willen spelen teruggebracht. Het is echter niet altijd mogelijk om zo te spelen als je tegen een elftal komt te spelen die dat kan ontregelen.
    Dat is misschien nog de onervarenheid van Frank, die wil dan toch zo blijven spelen terwijl je het dan misschien wat simpeler moet doen.
    Feyenoord stond vaak heel diep, en als een verdediger dan de mogelijkheid heeft om hem simpelweg in de diepte te spelen heb je met een Sulejmani en Boerrigter mensen om gevaar te stichten.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 23-10-2011 om 16:41
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Hopelijk staan we na deze wedstrijd weer mooi bovenaan de ranglijst
    Kijk eens naar de stand zou ik zeggen,want wie bovenaan staat gaat na Vitesse - PSV echt niet veranderen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    Ronald De Boer: Ik heb hem altijd een beetje een blaaskaak gevonden, iemand die nogal onder de indruk is van zichzelf. Hij was een goeie speler, maar dat is geen garantie. Of hij een goeie trainer kan worden, moet nog blijken. Voorlopig zie ik dat nog niet in hem. Hij had in elk geval beter bij een kleinere club zelfstandig kunnen beginnen, of een tijdje moeten doorgaan als assistent. Op termijn verwacht ik meer van Philip Cocu dan van De Boer.
    Ik heb hem als trainer nog niet in actie gezien........

    Theo Janssen is lekker bezig met commentaar na de wedstrijd:
    Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter

    Zullen ze leuk vinden......

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb hem als trainer nog niet in actie gezien........
    Ik bedoel natuurlijk coach, of trainer-coach. In elk geval ben ik voorlopig niet van zijn capaciteiten overtuigd.

  9. #309

    Standaard

    Ronald/Frank

    Nu zie ik het. Tja, het is een tweeling, hè ...
    (Ik bedoel die ene zonder bril)

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ronald/Frank

    Nu zie ik het. Tja, het is een tweeling, hè ...
    (Ik bedoel die ene zonder bril)
    En dat rare oog

    Overigens vond ik altijd Ronald meer de blaaskaak.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #311

    Standaard

    Dat van de stand had ik niet gezien, sorry

  12. #312

    Standaard

    1-1 was een populaire eindstand vandaag, AZ lacht zich dood.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #313

    Standaard

    City vernedert en verpulvert rivaal United in derby

    23/10/2011 16:15
    Veel Manchester United-fans zullen zich op maandag ziek melden bij hun werkgever. In de Manchester Derby werden The Red Devils zondagmiddag op ongekende wijze vernederd door de stadgenoot en eeuwig rivaal Manchester City: 1-6.
    Bron: vi.nl


  14. #314
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom laat studio sport dat penalty wel of niet moment gewoon helemaal niet zien. Past dat niet in het draaiboek of zo. Denk vanavond wel in studio voetbal. Overigens liet de samenvatting nog beter zien hoe zwak ajax vandaag was.

    En idd. Weer is AZ dé winnaar dit weekend. En terecht. Ongelooflijk dat iedereen gelijk speelt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik vond beide ploegen maar matig. Klassieker onwaardig. Ajax was gewoon weer super ongemotiveerd, en begon weer als vanouds superslap.
    Wat een onzin zeg! Het was eindelijk weer eens een wedstrijd in Amsterdam. Ook vond ik Ajax niet ongemotiveerd overkomen, Feyenoord zorgde er gewoon voor dat bepaalde spelers bij Ajax (Eriksen, Janssen, Vertonghen) niet in de wedstrijd kwamen.

    Ook voorin vond ik Feyenoord zeker niet dramatisch: Schot van Schaken was helaas door het midden en het schot van cabral was ook maar net gered door Vermeer. Ik had trouwens liever gehad dat Fernandez de 0-2 maakte en de rode kaart niet viel. Daarna zag je dat de organisatie tegen 10 man wegviel en de zeer onverdiende gelijkmaker viel. Ook zag je dat de spelers twijfelden of ze wel voor de 1-2 moesten gaan. Een punt in Amsterdam is lang geleden dus wel logisch dat ze dit resultaat vast wilden houden.

    We krijgen nog zware uitwedstrijden tegen Groningen, Utrecht en Vitesse en thuiswedstrijden tegen PSV en Twente maar als er net zo gespeeld wordt als gisteren is geen enkel team blij om tegen dit Feyenoord te spelen, ook een hele vooruitgang tov vorig seizoen! Als het winterstop is kijken we wel waar we staan maar gezien het feit dat de teams onder Feyenoord ook wisselvallig zijn reken ik op een plek bij de eerste 6.

  16. #316
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Begrijp me niet verkeerd. Ik heb liever een sterk feyenoord dan wat we de afgelopen jaren hebben gehad. Daar heeft de hele competitie baat bij. En ze waren beter dan dit Ajax. Sterker nog feyenoord had de kans om uit te lopen, maar liet dat na. Zelfs ik heb dan zoiets van schiet ze er dan maar in. Echter had waarschijnlijk ook fc knudde die dag nog van Ajax kunnen winnen. Maar ik wil feyenoord niet te kort doen. Ze spelen fris. Daar zag je wel de motivatie er vanaf druipen.

    Dus tot zover heb je een punt. Echter Ajax was wederom waardeloos in alles. En dan nog hoe kan een mening onzin zijn omdat het toevallig niet de jouwe is. Kijk dat vind ik pas onzin. Nee ik zie liever een klassieker waar de klasse van twee topteams de maatstaaf is. En niet één waar het toevallig om ajax en feyenoord gaat. Ik vond hem nu niet anders dan de afgelopen jaren. Alleen waren de rollen nu omgedraaid. Echter was het te kort door de bocht om beide matig te noemen. Dus daar mag ik idd wel wat genuanceerder in zijn.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 24-10-2011 om 18:10
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #317

  18. #318

  19. #319

    Standaard

    Hij zal een reactie willen uitlokken denk ik?

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij zal een reactie willen uitlokken denk ik?

    Kan gebeuren tegen een club waar je in competitieverband vaker van gewonnen hebt dan verloren sinds het betaalde voetbal bestaat.

    Het zijn ook niet voor niets de zwarte jaren bij psv dus zo geweldig is dat ook weer niet , geloof dat roda ook met 1-4 won of dat was het jaar erna.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hey grote meneer,

    dan moet je ook dit filmpje plaatsen http://www.youtube.com/watch?v=huG6X2K_jy0 waarin mijn Feyenoord jouw clubje met 3-1 verslaat zodat jullie het kampioenschap volledig misliepen.

  22. #322

    Standaard

    Wat een trieste wedstrijd van Feyenoord in Deventer zeg: Klote instelling, spelers die hun kans niet grijpen (Biseswar, Lamprou en Mokotjo) en weer het bewijs dat deze spelers eens moeten leren elke wedstrijd dezelfde inzet te tonen!

    Braamhaar was ook weer dramatisch: Geen geel geven voor overtredingen op Cabral en Fernandez, penalty uit het niets geven (Ook nog eens de eerste overtreding door een speler van Go Ahead missen) en ook nog eens het tijdrekken en blessures simuleren door spelers van Go Ahead belonen door 5 seconden eerder af te fluiten ipv een minuut of 6 blessuretijd er bij te trekken.

    Weer een teleurstelling, nu maar alles op de competitie gooien!
    Laatst aangepast door wimv : 29-10-2011 om 08:50

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat een trieste wedstrijd van Feyenoord in Deventer zeg: Klote instelling, spelers die hun kans niet grijpen (Biseswar, Lamprou en Mokotjo) en weer het bewijs dat deze spelers eens moeten l;eren elke wedstrijd dezelfde inzet te tonen!

    Braamhaar was ook weer dramatisch: Geen geel geven voor overtredingen op Cabral en Fernandez, penalty uit het niets geven (Ook nog eens de eerste overtreding door een speler van Go Ahead missen) en ook nog eens het tijdrekken en blessures simuleren door spelers van Go Ahead belonen door 5 seconden eerder af te fluiten ipv een minuut of 6 blessuretijd er bij te trekken.

    Weer een teleurstelling, nu maar alles op de competitie gooien!
    Helemaal eens.

  24. #324

    Standaard

    Ik weet niet of het een troost is voor de Feyenoorders, maar in België vlogen afgelopen woensdag Anderlecht, Brugge én Genk uit de beker. Anderlecht verloor van een derdeklasser (vergelijkbaar met Hoofdklasse) op eigen veld. Van de normale Top 4 is alleen Standard nog over.

  25. #325

    Standaard

    Dat is inderdaad geen troost, helaas .

Pagina 13 van 87 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •