Pagina 70 van 87 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heerlijke wedstrijd, niet verwacht dat Bayern nog terug zou komen na die 2-0, maar gewoon goed teruggekomen en over twee wedstrijden wel verdiend naar de finale.
    Nou, heerlijke wedstrijd... Heerlijke eerste helft zou ik zeggen.

    Zat samen met een vriend te kijken. We vielen zowat in slaap tijdens de 2e helft. Er gebeurde echt niets meer. Jammer dat bij een status quo in zo'n wedstrijd vaak geen van beide ploegen het lef heeft om aan te vallen uit angst er 1 om de oren te krijgen. Krijg je dit soort vervelende 2e helften.

    Bovendien vind ik 1 ding niet kunnen: zoveel miljoenen verdienen en dan nog niet een behoorlijke pingel kunnen nemen... Je moet toch minstens de keeper goed aan het werk zetten. Je kon stuk voor stuk al zien wie er zou missen: Ronaldo met zn huppeltje naar de bal, Kaka die al niet zeker van zn zaak leek toen hij de bal neerlegde, dan nog een paar met een veel te korte aanloop, een Jaap Stam-imitator... Niet dat ik het beter doe (heb nooit gevoetbald) maar ik vind dat je meer van die spelers mag verwachten.

  2. #1727

    Standaard

    Klopt, tweede helft was een stuk tammer, de angst om te verliezen regeerde dat was wel jammer.
    Die penalty's tja ik ben het met je eens, maar hoe vaak zie je dit jaarlijks herhalen? Je kan er zonder druk en zonder loodzware benen op trainen maar wat heb je eraan. Druk kan je sowieso niet simuleren en niemand gaat om penalties te trainen eerst 120 minuten voetballen om de benen moe te verkrijgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1728

    Standaard

    Helaas maar Bayern is verdiend door naar de finale. Real Madrid heeft over de 2 wedstrijden gezien niet durven aanvallen. Uiteindelijk heb je nog geluk dat je de penalties haalt want Bayern had het ook al in de reguliere tijd kunnen afmaken. Zuur dat Ronaldo en Kaka missen maar waarom Ramos een penalty nam is me een raadsel. Zonde, maar nu maar Bayern aanmoedigen tegen Chelsea...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #1729

    Standaard

    Bayern doet voetballend toch niets onder voor Real. Dat is toch maar een matig elftal. Die Alsonso is belangrijk, Ronaldo is belangrijk, Ozil en die keeper. Benzema, dat is toch niets bijzonders? Zet dan die Higuain erin. Di Maria zie ik maar zelden iets goeds goen. En dan die Ramos, die kan er toch helemaal niets van. Wat men daar in ziet, geen idee? En zo lopen er nog een aantal rond. Arbeloa? Pepe? Die vent uit Sesamstraat? Granero? Allemaal middelmaat.

    Als je dan naar Bayern kijkt. Gomez is een geweldige spits, Robben, Ribery. Lahm is fantastisch. Alaba is sterk, Neuer sterk, Badstubber, Schweinsteiger, allemaal goeie voetballers. Die Gustavo maakte ook indruk.

    Bovendien waren ze qua inzet ook twee klassen beter.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #1730

    Standaard

    Barcelona was echt niet om aan te zien trouwens, dinsdag. Die tweede helft was echt om te huilen. Het was nog trager dan dikke stront door een trechter. Chelsea verdedige goed, maar iets meer snelheid had wel gekund. Die bal 45 minuten lang van links naar rechts laten gaan op 16 meter van de goal, daar gaat het niet mee lukken. Er zat echt helemaal niets in, en dat is echt niet enkel de verdienste van Chelsea.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #1731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Bayern doet voetballend toch niets onder voor Real. Dat is toch maar een matig elftal. Die Alsonso is belangrijk, Ronaldo is belangrijk, Ozil en die keeper. Benzema, dat is toch niets bijzonders? Zet dan die Higuain erin. Di Maria zie ik maar zelden iets goeds goen. En dan die Ramos, die kan er toch helemaal niets van. Wat men daar in ziet, geen idee? En zo lopen er nog een aantal rond. Arbeloa? Pepe? Die vent uit Sesamstraat? Granero? Allemaal middelmaat.

    Als je dan naar Bayern kijkt. Gomez is een geweldige spits, Robben, Ribery. Lahm is fantastisch. Alaba is sterk, Neuer sterk, Badstubber, Schweinsteiger, allemaal goeie voetballers. Die Gustavo maakte ook indruk.

    Bovendien waren ze qua inzet ook twee klassen beter.
    Ik ben het grotendeels met je eens, alleen vind ik Benzema wel degelijk een goeie voetballer. Het probleem van Real is geloof ik dat ze toch te veel rekenen op een flits van een van de grote sterren. Dat zijn ook allemaal een beetje spelers die hun eigen wedstrijd spelen, geen echte teamspelers. Ronaldo natuurlijk in de eerste plaats, maar zelfs Özil heeft dat een beetje. Prachtige technicus, maar echt lijnen uitzetten doet hij niet. Xavi Alonso wordt waarschijnlijk geacht dat te doen, maar die vond ik woensdag juist wat minder spelen, wellicht ook vermoeidheid. DiMaria vind ik een beetje een speeltuinvoetballer. Die zou goed in de Nederlandse competitie passen. Tegen ploegen als de Graafschap of Excelsior speelt hij de sterren van de hemel, in topwedstrijden zien je hem veel te weinig.

    Ik heb een tijdje geleden al gewezen op Bayern: mooie ploeg, zit ook goed in elkaar. Met Robben en Ribéry heb je voortdurend dreiging, het middenveld speelt goed samen en van achteruit heb je steeds voetbal. Gomez is technisch wat minder, maar op zijn eigen manier is-ie natuurlijk een fenomeen.

  7. #1732

    Standaard

    Real verliest een keer en ze worden meteen weer de grond ingetrapt. Beetje simpel. Heb ze dit jaar heel wat keren de sterren van de hemel zien spelen in de Spaanse competitie. Ramos en Pepe geen goede verdedigers? Elke topclub zou willen dat ze zo'n centraal duo hadden. (Pepe spoort niet maar das een ander verhaal). Marcelo is een zeer goede aanvallende back, die ook verdedigend zijn taken goed uitvoert (Ook hij heeft een steekje los, maar das een ander verhaal). Alaba speelt een paar wedstrijden goed en is nu ineens al beter? Ik vond hem van de week ook goed, maar in het begin van het seizoen was ie bagger. Benzema heeft er dit jaar ook al dik 20 in liggen. Arbeloa vind ik persoonlijk de zwakste schakel, maar ook die is nog bovengemiddeld.

    Bayern speelt de laatste tijd erg goed en was daarom in staat om van Real te winnen. Maar daar zag het in het begin ook niet naar uit. In het begin werden ze weggetikt. Vond de wissels van Mourinho ook niet zo geweldig. Het voetbal zat er toen niet meer in.
    En zijn we nu het begin van het seizoen van Bayern alweer vergeten? Die ploeg draaide echt voor geen meter. De spelers die van de week zo goed werden gevonden bakten er toen ook niks van. Het heeft gewoon allemaal met vorm en vertrouwen te maken. Maar een ploeg is niet ineens slecht omdat ze van een andere topploeg verliezen, dat slaat nergens op.

    Ik ben blij dat Bayern gewonnen heeft hoor. Vond ze erg sterk spelen en heb echt genoten van beide wedstrijden. Maar dat betekent niet dat Real nu ineens een ***ploeg heeft.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Die vent uit Sesamstraat?


    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 27-04-2012 om 16:51

  9. #1734

    Standaard

    Johan Derksen & Wilfred Genee klaar voor het EK :

    http://www.youtube.com/watch?v=-_dp-HsvG9U

    Erg slecht, maar wel grappig.

    Komt een hele cd van uit trouwens voor de liefhebbers.

  10. #1735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Real verliest een keer en ze worden meteen weer de grond ingetrapt.

    Ik ben blij dat Bayern gewonnen heeft hoor. Vond ze erg sterk spelen en heb echt genoten van beide wedstrijden. Maar dat betekent niet dat Real nu ineens een ***ploeg heeft.
    Kom kom, Bas, wijzen op bepaalde tekortkomingen wil niet zeggen dat je Real plots de grond intrapt. Ik heb mijn bedenkingen trouwens al eerder naar voren gebracht. Ze hebben afgelopen week verdiend van Barça gewonnen, maar daarvoor vond ik ze juist in topwedstrijden (Barça thuis, Bayern uit) enigszins teleur stellen. Ik blijf van mening dat ze te veel gokken op de actie van Ronaldo en een paar anderen, en dat een speler als Özil zich sterker zou moeten laten gelden. Afgelopen woensdag verloor Real gaandeweg de greep op de wedstrijd en begon Ronaldo zich steeds meer te verliezen in nogal kansloze acties (dribbels aan de zijkant, schoten van erg veraf), en er was niemand die hem corrigeerde. Özil en DiMaria zochten ook steeds de individuele actie. Bayern was meer een team, en daar wees ik op.
    Laatst aangepast door scherpschutter : 28-04-2012 om 12:06

  11. #1736

    Standaard

    Ik zeg niet dat Real een ***ploeg is, enkel middelmatig. En dat is echt niet enkel aan de hand van de wedstrijd tegen Bayern. Ik zie onze top 5 ook zo nu en dan wel eens de sterren van de hemel spelen, maar het gaat ver om dat topploegen te noemen, of niet?

    Als je kijkt naar de leeftijd van zo'n Alaba, dan heeft die toch veel meer potentie dan zo'n Ramos. Ik zie echt niet wat men daar nu in ziet.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  12. #1737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat Real een ***ploeg is, enkel middelmatig. En dat is echt niet enkel aan de hand van de wedstrijd tegen Bayern. Ik zie onze top 5 ook zo nu en dan wel eens de sterren van de hemel spelen, maar het gaat ver om dat topploegen te noemen, of niet?

    Als je kijkt naar de leeftijd van zo'n Alaba, dan heeft die toch veel meer potentie dan zo'n Ramos. Ik zie echt niet wat men daar nu in ziet.
    De aanstaande kampioen van Spanje met een doelsaldo van 109-30 middelmaat noemen is lachwekkend! Voor de halve finales hadden ze op een gelijkspel tegen CSKA ook alles gewonnen in de Champions League dus zo slecht hebben ze het niet gedaan dit seizoen.

    Barcelona en Madrid hadden gewoon hun dag niet in de wedstrijden van afgelopen week, ze blijven uiteraard gewoon de 2 beste teams van de wereld.

  13. #1738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    De aanstaande kampioen van Spanje met een doelsaldo van 109-30 middelmaat noemen is lachwekkend! Voor de halve finales hadden ze op een gelijkspel tegen CSKA ook alles gewonnen in de Champions League dus zo slecht hebben ze het niet gedaan dit seizoen.

    Barcelona en Madrid hadden gewoon hun dag niet in de wedstrijden van afgelopen week, ze blijven uiteraard gewoon de 2 beste teams van de wereld.
    Je kunt ze niet de beste teams van de wereld noemen, omdat er geen eerlijke vergelijking en competitie is. Wat dat betreft, zegt dit artikel alles.

    Ik kan me volledig aansluiten bij de quote:
    "Maar de allerbelangrijkste reden om voor Bayern te zijn, zit hem in hun financiële huishouding. De internationale consultancyfirma Deloitte becijferde over het vorig seizoen de schulden van de huidige kwartfinalisten. Real Madrid heeft 590 miljoen euro af te lossen, Barcelona bijna even veel: 578 miljoen. Chelsea zou volgens de berekeningen op een schuld van 893 miljoen euro staan.

    En Bayern München? Nul euro. Gewoon 0 euro. Wat er dus ook gebeurt, Bayern München is nu al de morele winnaar van de Champions League en verdient juist in deze tijd ieders bewondering en steun."

    Er is pas een eerlijke vergelijking mogelijk als clubs aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen.

    Overigens verwacht ik dat de Duitse clubs nog meer zullen oprukken, na het afsluiten van het nieuwe televisiecontract (628 miljoen per jaar )....
    Ter vergelijking: de Spaanse clubs hebben nu 600 miljoen per jaar, waarvan de helft (!!!) naar Barca en Real gaan. De reële verwachting is dat door de recessie de tv-gelden daar gaan zakken (Bron: vi).

  14. #1739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt ze niet de beste teams van de wereld noemen, omdat er geen eerlijke vergelijking en competitie is.
    Wereldbeker voor clubteams!

  15. #1740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wereldbeker voor clubteams!
    Grapje zeker? Is een ZEER beperkte momentopname, want daar staan een paar teams, die in het vorig seizoen een prijs hebben gepakt. Dus stel: Bayern wint de CL en daarna gaan de 11 basisspelers naar Real en worden vervangen door eigen jeugd. Bayern speelt dan wereldbeker voor clubteams met een papieren tijger, terwijl Real in totaal een elftal of 3 heeft die CL kunnen spelen. Wat Rogue zegt klopt als een bus.

    En trouwens: Niet voor niets dat finale 99 van 100 keer tussen Zuid-Amerika en Europa gaat.

  16. #1741

    Standaard

    Guardiola dus weg bij Barcelona, benieuwd wat dat met de club en het team zal doen.

  17. #1742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Grapje zeker? Is een ZEER beperkte momentopname, want daar staan een paar teams, die in het vorig seizoen een prijs hebben gepakt. Dus stel: Bayern wint de CL en daarna gaan de 11 basisspelers naar Real en worden vervangen door eigen jeugd. Bayern speelt dan wereldbeker voor clubteams met een papieren tijger, terwijl Real in totaal een elftal of 3 heeft die CL kunnen spelen. Wat Rogue zegt klopt als een bus.

    En trouwens: Niet voor niets dat finale 99 van 100 keer tussen Zuid-Amerika en Europa gaat.
    Dan kun je alles wel een momentopname noemen. Wereldbeker voor clubteams gaat tussen de elftallen die de cl hebben gewonnen van hun continent (amerika, azie, europa, afrika). Dat het 99 keer van de 100 tussen europese en zuid-amerikaanse teams gaat heeft te maken met dat dit de sterkste voetbalcontinenten zijn.

  18. #1743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Barcelona en Madrid hadden gewoon hun dag niet in de wedstrijden van afgelopen week, ze blijven uiteraard gewoon de 2 beste teams van de wereld.
    Als [vul hier een willekeurige club in] voor 600 miljoen mag investeren zonder dat dat consequenties heeft......dan zijn ze het/een van de beste team(s) ter wereld.

  19. #1744

  20. #1745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dan kun je alles wel een momentopname noemen. Wereldbeker voor clubteams gaat tussen de elftallen die de cl hebben gewonnen van hun continent (amerika, azie, europa, afrika). Dat het 99 keer van de 100 tussen europese en zuid-amerikaanse teams gaat heeft te maken met dat dit de sterkste voetbalcontinenten zijn.
    Je mist mijn punt: Gaat er om welke clubs de beste zijn op dit moment. Een WK clubteams is over een half jaar, dus dan kan de wereld er heel anders uit zien. Deelname aan WK clubteams stel je veilig obv of je nu een prijs wijnt. Dat zou je dan ook kunnen zeggen van CL of EL, maar dat is minder waarschijnlijk. Dit omdat deelname aan WK clubteams veel meer beperkt is dan bij die competities. Een WK clubteams is dus per definitie geen graadmeter voor de beste clubs, een CL of EL misschien.

  21. #1746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt ze niet de beste teams van de wereld noemen, omdat er geen eerlijke vergelijking en competitie is. Wat dat betreft, zegt dit artikel alles.

    Ik kan me volledig aansluiten bij de quote:
    "Maar de allerbelangrijkste reden om voor Bayern te zijn, zit hem in hun financiële huishouding. De internationale consultancyfirma Deloitte becijferde over het vorig seizoen de schulden van de huidige kwartfinalisten. Real Madrid heeft 590 miljoen euro af te lossen, Barcelona bijna even veel: 578 miljoen. Chelsea zou volgens de berekeningen op een schuld van 893 miljoen euro staan.

    En Bayern München? Nul euro. Gewoon 0 euro. Wat er dus ook gebeurt, Bayern München is nu al de morele winnaar van de Champions League en verdient juist in deze tijd ieders bewondering en steun."

    Er is pas een eerlijke vergelijking mogelijk als clubs aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen.

    Overigens verwacht ik dat de Duitse clubs nog meer zullen oprukken, na het afsluiten van het nieuwe televisiecontract (628 miljoen per jaar )....
    Ter vergelijking: de Spaanse clubs hebben nu 600 miljoen per jaar, waarvan de helft (!!!) naar Barca en Real gaan. De reële verwachting is dat door de recessie de tv-gelden daar gaan zakken (Bron: vi).
    Dat hele geld verhaal ben ik het volledig mee eens. Petje af voor Bayern

    Maar eh, als Real middelmaat is, dan ben ik benieuwd wat dan de topploegen zijn. Die heb ik dan waarschijnlijk nog nooit zien voetballen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #1747
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    + 1
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1748
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Snap niet dat van de Wiel wekelijks mag schutteren, werkelijk niks goed doet, maar steeds opgesteld wordt. Terwijl van Rhijn mede verantwoordelijk was van de wederopstanding van Ajax. Wat voor teken geef je die jongen dan. Maak niet uit hoe goed je het doet. Gregory blijft basisspeler. Nu net weer, bijna goal Ola John omdat hij ongeinspireerd loopt te klooien. Duizend tikkies terug en nul initiatief. Is Frank blind of geïnstrueerd. Snap er geen hol van. Het is dat ze wellicht winnen dat niemand er verder over valt. Of krijgt hij krediet omdat er geen andere rechtsback is voor Oranje. Wisselen die gast, alhoewel een penalty. Wacht ik hou me nog even in...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-04-2012 om 14:58
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ... De internationale consultancyfirma Deloitte becijferde over het vorig seizoen de schulden van de huidige kwartfinalisten. Real Madrid heeft 590 miljoen euro af te lossen, Barcelona bijna even veel: 578 miljoen. Chelsea zou volgens de berekeningen op een schuld van 893 miljoen euro staan...
    Dit is toch gewoon schandalig.

    Ondanks dat er leuke spelers rondlopen, moeten deze clubs toch nooit mogen voetballen met zo'n megaschuld.

    Deze clubs verkloten het voetbal voor de nette clubs.

  25. #1750

    Standaard

    Met rust staat Ajax 0-1 voor door een benutte penalty, die Feyenoord óók had verdiend redelijk vroeg in de eerste helft, waarin de Kuipploeg heer en meester is en verzuimd op voorsprong te komen. Ondanks de geblesseerd uitgevallen Guyon Fernandez. Vlak na rust schiet Schaken op de lat.

    1-0 Bakkal!!!

Pagina 70 van 87 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •