Pagina 1 van 87 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2012-2013

    Hier kan alles besproken worden over het nieuwe voetbalseizoen

    Veel (voetbal)plezier .

    Nieuwe regel: Posts met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Laten we het gewoon over de clubs zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 26-09-2011 om 22:45

  2. #2

    Standaard

    En hier verder met al het voetbalnieuws voor het komende seizoen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Zie je wel dat het topic al bestond .....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zie je wel dat het topic al bestond .....
    Alleen niet geopend door mij

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En ook niet door mij, zoals onlangs. ( Nee sukkel dat was het OHT )
    Maar hopelijk wordt het net zo mooi als afgelopen sezioen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-07-2011 om 23:38
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Alleen niet geopend door mij
    Roy en Jordy.....het lijkt ook zo op elkaar .

    ADO op 1-0, dat zou niet meer mis mogen gaan. Hebben ze weer wat punten voor Nederland behaald.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ADO op 1-0, dat zou niet meer mis mogen gaan. Hebben ze weer wat punten voor Nederland behaald.
    ADO inderdaad door gegaan, 2-0.

  8. #8

    Standaard

    Ajax ontvangt vrijdag bod op Stekelenburg

    AS Roma brengt vrijdag een definitief bod uit op de Oranje-keeper, naar verluidt tussen de acht en de negen miljoen euro. Dat meldt het Algemeen Dagblad. "Óf het gaat door, óf het ketst definitief af", stelt zaakwaarnemer Rob Jansen. "Maar we hebben er vertrouwen in dat het goedkomt."

    Mooie club hoor, AS Roma. Alleen had ik wel verwacht dat een 'echte' topclub geld voor hem neer zou gaan leggen, Arsenal bijvoorbeeld.
    The horror...the horror...

  9. #9

    Standaard

    Ik vind het ook jammer, vooral voor Stekelenburg. AS Roma is gewoon geen topclub.

  10. #10

    Standaard

    Ik snap het gewoon niet dat er geen topclub voor hem komt en als ik hem was zou ik er nog minimaal 1 jaar Ajax aan vast plakken. Zal dan toch door blessure komen die hij heeft gehad dat de absolute top nog even wacht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Zal toch met leeftijd te maken hebben, dat las ik in het Parool. Met 28 jaar behoor je tegenwoordig bij de oudere generatie. Voor AS Roma was dat in ieder geval een reden om niet maximaal te bieden op Stekelenburg.
    Van der Sar heeft toch bewezen dat je ook "op leeftijd" nog tot de beste keepers van de wereld kunt behoren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind het ook jammer, vooral voor Stekelenburg. AS Roma is gewoon geen topclub.
    Kan best wel zo zijn, maar Italië is wel een topcompetitie. En laten we eerlijk zijn
    Nederland niet ... en België al helemaal niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind het ook jammer, vooral voor Stekelenburg. AS Roma is gewoon geen topclub.
    As Roma mag dan wel niet tot de absolute top behoren, maar tis wel een club in een grotere competitie, ook zal Stekelenburg er zelf ook niet slechter van worden. Ajax moet hem ook wel verkopen, want zijn contract loopt af.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik snap het gewoon niet dat er geen topclub voor hem komt en als ik hem was zou ik er nog minimaal 1 jaar Ajax aan vast plakken. Zal dan toch door blessure komen die hij heeft gehad dat de absolute top nog even wacht.
    Welke topclub buiten arsenal heeft nu geen topkeeper onder de lat staan? eigenlijk staan er overal keepers van een soortgelijk of van een hoger niveau onder de lat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Ajax ontvangt vrijdag bod op Stekelenburg

    AS Roma brengt vrijdag een definitief bod uit op de Oranje-keeper, naar verluidt tussen de acht en de negen miljoen euro. Dat meldt het Algemeen Dagblad. "Óf het gaat door, óf het ketst definitief af", stelt zaakwaarnemer Rob Jansen. "Maar we hebben er vertrouwen in dat het goedkomt."

    Mooie club hoor, AS Roma. Alleen had ik wel verwacht dat een 'echte' topclub geld voor hem neer zou gaan leggen, Arsenal bijvoorbeeld.
    Arsenal zou perfect zijn, maar ja Wenger heeft meer vertrouwen in zijn talenten Szczęsny en Fabianski.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zal toch met leeftijd te maken hebben, dat las ik in het Parool. Met 28 jaar behoor je tegenwoordig bij de oudere generatie. Voor AS Roma was dat in ieder geval een reden om niet maximaal te bieden op Stekelenburg.
    Van der Sar heeft toch bewezen dat je ook "op leeftijd" nog tot de beste keepers van de wereld kunt behoren.
    Het is toch juist een feit dat keepers helemaal niet meer zo jong hoeven te zijn om aangetrokken te worden door grote clubs? Stekelenburg kan nog zeker 10 jaar mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kan best wel zo zijn, maar Italië is wel een topcompetitie. En laten we eerlijk zijn
    Nederland niet ... en België al helemaal niet.
    Italië is dan wel een topcompetitie, maar wel een van de minst prestigieuze/interessante wat mij betreft. Engeland, Duitsland en Spanje blijven daarin toonaangevend.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nu heeft v.d.Sar ook eerst jaren bij Fullham gekeept, alvorens hij naar grotere clubs ging. Dus in die zin is Roma niet eens zo gek. Maar een garantie is het nooit. En meer dan 5 miljoen is nog al wat voor een keeper.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nu heeft v.d.Sar ook eerst jaren bij Fullham gekeept, alvorens hij naar grotere clubs ging. Dus in die zin is Roma niet eens zo gek. Maar een garantie is het nooit. En meer dan 5 miljoen is nog al wat voor een keeper.
    v.d.Sar is eerst wel min of meer mislukt bij Juventus voor hij naar fulham ging. 5 miljoen voor een goede keeper is een echt koopje, kijk maar eens naar de transfer van De Gea , Neuer en Courtois


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zie je wel dat het topic al bestond .....
    Het is pas echt als er Keeris op staat

  18. #18

    Standaard

    Tijdje terug zei van Nistelrooij dat ie niet terug wilde naar PSV omdat hij graag Europees wilde spelen, maar blijkbaar is dit nu de reden :

    Van Nistelrooy: nooit meer Nederlandse club

    Ruud van Nistelrooy zal nooit meer bij een Nederlandse club voetballen. Dat zegt de 35-jarige spits deze week in het magazine van NUsport. De geboren Eindhovenaar verhuisde deze zomer van het Duitse HSV naar het Spaanse Malaga en wees PSV af.

    "Ik kan daar altijd terugkomen, dat was de insteek, maar naar Nederland ging mijn voorkeur absoluut niet uit", zegt Van Nistelrooy. "Daarvoor vind ik de eredivisie niet aantrekkelijk genoeg. En nu komt het er niet meer van. Ik zal nooit meer bij een Nederlandse club gaan voetballen.”

    Bron : Telegraaf.nl

    Citaat ''naar Nederland ging mijn voorkeur absoluut niet uit & Daarvoor vind ik de eredivisie niet aantrekkelijk genoeg''

    Arrogante over het paard getilde geldbeluste geldwolf is ie toch.

    Nou is ie toch veel te oud om nog wat te betekenen, maar wees gewoon eerlijk man.

    RVN is geen clubspeler, heeft alleen prioriteiten in zijn portemonnee.

  19. #19

    Standaard

    Argentinië optie voor Van Gaal

    Voor Louis van Gaal komt met het ontslag van Sergio Batista het ultieme doel naderbij. De trainer laat de laatste jaren geregeld weten een baan als bondscoach te ambiëren. Nu Van Gaal zijn handen vrij heeft na zijn ontslag bij Bayern München vormt de functie als bondscoch van Argentinië een mogelijke optie.


    "Het is mijn ultieme droom
    om met een groot
    voetballand af te reizen
    naar een groot eindtoernooi",
    liet Louis van Gaal meerdere
    malen optekenen.

    De bijna 60-jarige trainer liet via de media vaker weten bij een toonaangevend voetballand aan de slag te willen. Na zijn dienstverband bij clubs als AFC Ajax, FC Barcelona, AZ en FC Bayern München zou Van Gaal voor de tweede keer bondscoach kunnen worden.

    Met het Nederlands elftal wist de trainer zich tien jaar geleden echter niet te plaatsen voor het WK in 2002 in Zuid-Korea en Japan. De Tulpengeneraal struikelde destijds in de kwalificaties over Ierland.

    Gezien zijn tijd bij Barcelona kan het taalprobleem geen struikelblok vormen. Maar of Van Gaal de aangewezen man is om de Argentijnen naar het WK van 2014 in buurland Brazilië te leiden zal de toekomst moeten uitwijzen.

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Arrogante over het paard getilde geldbeluste geldwolf is ie toch.

    Nou is ie toch veel te oud om nog wat te betekenen, maar wees gewoon eerlijk man.

    RVN is geen clubspeler, heeft alleen prioriteiten in zijn portemonnee.
    Geef hem eens ongelijk. Ruud heeft nog enkele jaren te gaan, daarna is zijn carrière als voetballer voorbij. Natuurlijk hoeft hij het allang niet meer te doen voor het geld, hij heeft al bakken met geld binnen gehaald. Ik zou dan ook liever nog een nieuw avontuur aangaan, dan teruggaan naar de club waar je furore hebt gemaakt en vervolgens je trouwe aanhang teleurstellen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Geef hem eens ongelijk. Ruud heeft nog enkele jaren te gaan, daarna is zijn carrière als voetballer voorbij. Natuurlijk hoeft hij het allang niet meer te doen voor het geld, hij heeft al bakken met geld binnen gehaald. Ik zou dan ook liever nog een nieuw avontuur aangaan, dan teruggaan naar de club waar je furore hebt gemaakt en vervolgens je trouwe aanhang teleurstellen.
    Misschien wil ie sympathieker overkomen dan ie is.

    Zijn acties bij HSV bewijzen in ieder geval dat ie het niet is.

  22. #22

    Standaard

    Velthuizen terug naar Vitesse.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Wat een clown, dan ook nog ff gaan discussiëren met Mancini. Epic fail
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #25

    Standaard

    Er werd volgens mij al gefloten voor hij de actie begon, maar dan toch. Sta je toch gigantisch voor el uu el
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 87 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •