Pagina 17 van 87 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 2175 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    We hebben wel meer dingen niet dan een behoorlijke linksback ... We hebben gewoon geen goeie verdedigers. Bij de eerste twee doelpunten werd er dramatisch verdedigd, door iedereen. Verder moeten we de conclusie trekken dat Sneijder te veel van het goede leven houdt (hij is eenvoudigweg niet topfit), en dat een voorhoede Babel, Huntelaar, Kuyt niet van het hoogste niveau is. Huntelaar is bruikbaar, maar alleen als je hem in het strafschopgebied kunt bedienen. We hebben alleen kans tegen ploegen als Spanje of Duitsland indien al onze topspelers fit en optimaal gemotiveerd zijn. Met Robben op rechts, Afellay op links en Van Persie en Sneijder in goede vorm, heb je een heel ander verhaal. Verdedigend zal er toch wat vertimmerd moeten worden.

  2. #402
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een parodie op een voetbalclub is Ajax toch. Achter de rug van Cruijf van Gaal als td aanstellen. Lijken wel kleine kinderen daar. Met Ten Have als grootste...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #403
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach ja, Oranje gisteren. Jammer maar met Braafheid, Babel en Kuyt win je de oorlog niet. Desondanks logisch gevolg na die hosanna kwalificatie wedstrijden. Maar goed alles valt en staat straks bij het EK. Dat toernooi staat los van alles. En het is maar net hoe de vorm en sfeer dan is. Voor ieder team.

    Lekker weer met beide benen op tafel. Dat kan Oranje wel gebruiken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ach ja, Oranje gisteren. Jammer maar met Braafheid, Babel en Kuyt win je de oorlog niet. Desondanks logisch gevolg na die hosanna kwalificatie wedstrijden. Maar goed alles valt en staat straks bij het EK. Dat toernooi staat los van alles. En het is maar net hoe de vorm en sfeer dan is. Voor ieder team.

    Lekker weer met beide benen op tafel. Dat kan Oranje wel gebruiken.
    Gespeeld met een B-Elftal he tegen Duitsland. Als Sneijder topfit is (was een twijfelgeval), Affelay, Robben en van der Vaart erbij zijn dan doen we niet onder voor de Duitsers.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Gespeeld met een B-Elftal he tegen Duitsland. Als Sneijder topfit is (was een twijfelgeval), Affelay, Robben en van der Vaart erbij zijn dan doen we niet onder voor de Duitsers.
    No offense, maar als de duitsers Mario Gomez (momenteel in wereldvorm), Mario Gotze, Philipp Lahm en Bastian Schweinsteiger (normaal basisklanten en absolute toppers) in de basis hebben staan zijn ze nog steeds op elk front beter. (maw: Duitsland speelde ook met een verzwakt elftal)

    Duitsland=de grote favoriet voor het EK.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    No offense, maar als de duitsers Mario Gomez (momenteel in wereldvorm), Mario Gotze, Philipp Lahm en Bastian Schweinsteiger (normaal basisklanten en absolute toppers) in de basis hebben staan zijn ze nog steeds op elk front beter. (maw: Duitsland speelde ook met een verzwakt elftal)

    Duitsland=de grote favoriet voor het EK.
    Dan ben jij toch gewoon lekker voor Duitsland en die lampenclub uit Eindhoven

    Kunt niet alles hebben in het leven

  7. #407

    Standaard

    Potindeling EK-loting:

    Pot 1: Nederland, Polen, Oekraïne, Spanje
    Pot 2: Duitsland, Italië, Engeland, Rusland
    Pot 3: Kroatië, Griekenland, Portugal, Zweden
    Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Tsjechië, Ierland


    Zwaarste poule mogelijk voor NL naar mijn mening: Duitsland, Portugal en Frankrijk
    Lichtste poule: Engeland, Griekenland en Ierland

  8. #408

    Standaard

    Kijken hoe we het doen als je Nationaal elftal alleen nog mag bestaan uit spelers uit eigen divisie
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Potindeling EK-loting:

    Pot 1: Nederland, Polen, Oekraïne, Spanje
    Pot 2: Duitsland, Italië, Engeland, Rusland
    Pot 3: Kroatië, Griekenland, Portugal, Zweden
    Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Tsjechië, Ierland


    Zwaarste poule mogelijk voor NL naar mijn mening: Duitsland, Portugal en Frankrijk
    Lichtste poule: Engeland, Griekenland en Ierland
    Waar haal je dit vandaan? Uit je duim?

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Waar haal je dit vandaan? Uit je duim?
    Want je denkt dat Wim dit verzint? een simpele google search doet wonderen: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...2012-draw.html

  11. #411

    Standaard

    Waarschijnlijk doelt hij op de mogelijke poule-indeling, niet op de pot-indeling.

    Oranje kan het beste maar meteen 1 of 2 sterke landen in de poule hebben, dan treffen we die op z'n vroegst pas weer in de finale. En bij de eerste 2 komen moet toch wel lukken (na 3 wedstrijden), terwijl daarna de knock-out begint (verlies betekent immers gelijk einde oefening).
    Dus een finale Holland-Duitsland of Holland-Spanje is alleen maar mogelijk als Duitsland of Spanje bij ons in de poule zitten.

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Waarschijnlijk doelt hij op de mogelijke poule-indeling, niet op de pot-indeling.
    Ook dat is niet bepaald 'uit de duim gezogen'. Die drie landen zijn zeker het zwaarste die je kunt treffen. Verder denk ik dat we realistisch moeten zijn en Nederland op dit moment niet als favoriet voor de finale moeten zien. Van Marwijk zal er behoorlijk aan moeten trekken om het team fysiek en mentaal klaar te stomen voor een loodzwaar EK.

  13. #413

    Standaard

    Net een (live) interview met Johan Cruyff bij Paur & Witteman. Vond dat Johan ijzersterk overkwam en heel duidelijk was in het geven van achtergrond. Wel een duidelijke strategie om niet op Van Gaal in te gaan, maar er zat wel iemand met visie, die duidelijk uitlegde wat er allemaal is gebeurd.

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ook dat is niet bepaald 'uit de duim gezogen'. Die drie landen zijn zeker het zwaarste die je kunt treffen. Verder denk ik dat we realistisch moeten zijn en Nederland op dit moment niet als favoriet voor de finale moeten zien. Van Marwijk zal er behoorlijk aan moeten trekken om het team fysiek en mentaal klaar te stomen voor een loodzwaar EK.
    Het EK is nog niet nu en nee, Nederland is niet favoriet (van oudsher is Nederland altijd een team wat bij de eerste 3-5 namen meedoet). Wat de afgelopen jaren wel hebben uitgewezen is dat jongens als Sneijder, Robber, Van Bommel, Vd. Vaart, Van Persie, Kuijt op het gevaarlijkst zijn als ze getergd zijn. Als deze wedstrijd (DE-NL) tijdens het EK ook weer op het programma staat, dan zou het mij echt niet verbazen als dit een hele andere wedstrijd wordt. Mag misschien (en ik denk gewoon niet genoeg zijn om de titel te winnen, maar als Spanje of Duitsland op het pad komt, dan moet ik het nog maar zien. Denk eerder dat een secundair team als Portugal of Engeland () roet in het eten gaat gooien.

  15. #415

    Standaard

    Ik heb hier enige tijd geleden nogal wat aangericht door te zeggen dat de Top 3 niet meer is wat ze geweest is, en niet meer met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Daar waren een aantal mensen niet blij mee. Vanavond deden Ajax en PSV echter hun uiterste best om mij gelijk te geven. Ajax dat volkomen in paniek raakt als NAC alles-of-niets gaat spelen, en De Graafschap dat tegen PSV de ene na de andere open kans krijgt. Ik moet zeggen dat zelfs ik hier vreemd van opkeek. Hallucinant.

  16. #416

    Standaard

    Hmm, als Vermeer gewoon twee houdbare ballen van afstand tegenhoudt is er niets aan de hand.
    Waar hij in het begin van het seizoen nog punten won, geeft hij ze nu dubbel terug.
    Buiten dat had het er overigens gewoon al 4-0 moeten staan, maar goed dat is deja vu het hele seizoen al.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #417

    Standaard

    Mijn club is ECHT ziek... zowel binnen als buiten het veld...

    Onbegrijpelijk, kan het niet vatten....

    Klap op mijn bek gehad vanavond... en ben nog KO
    The Garage

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hmm, als Vermeer gewoon twee houdbare ballen van afstand tegenhoudt is er niets aan de hand.
    Waar hij in het begin van het seizoen nog punten won, geeft hij ze nu dubbel terug.
    Buiten dat had het er overigens gewoon al 4-0 moeten staan, maar goed dat is deja vu het hele seizoen al.
    Vermeer was dramatisch, ja, en het had 4-0 moeten staan, maar waar ik op wees is dat het bescheiden NAC in het laatste kwartier de taktiek 'God zegene de greep' (alle ballen hard naar voren en iedereen er zo hard mogelijk achteraan) hanteert en dat Ajax daar helemaal geen antwoord op schijnt te hebben. het tweede doelpunt van NAC was typerend: een speler van NAC gaat hard door en de spelers van Ajax schrikken allemaal terug ('Wat krijgen we nou?'). Hoe moet dat in Lyon? Daar zal de beuk er ook heus wel ingaan.

  19. #419

    Standaard

    Ja maar dat is niet nieuws. 10 verschillende trainers zijn langsgekomen, maar op dat punt is er nog weinig verbeterd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #420
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Coronel heeft even bepaald dat er vandaag niet gestemd gaat worden. Het is toch van de zotte dat hij, v.d. Aadt en slop überhaupt nog iets te vertellen hebben. Ik maak me nooit zo snel druk. Maar deze soap is werkelijk ongelooflijk. Ik zeg niet dat onder Cruijf alles per definitie goedkomt, maar met die vage gasten zijn we nu een keer klaar.
    Is allemaal niet logisch...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #421

    Standaard

    Wat een heerlijke pot van Feyenoord zeg. Zo goed als foutloos gespeeld. En een sterke ploeg als Vitesse kansloos gelaten.

    Middenveld heel sterk, Guidetti erg goed, en hij kan veldgoals maken

    Zelfs Cisse vond ik aardig spelen, maar Vlaar was eindelijk weer eens de Vlaar die hij kan zijn. Wat een wedstrijd speelde deze man.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  22. #422

    Standaard

    Superwedstrijd vandaag van Feyenoord, Vitesse helemaal niet in het spel laten komen! Guidetti heeft bewezen een aanwinst te zijn, Cabral en Cisse erg goed op de flanken, Clasie en El Ahmadi heersend op het middenveld en verdedigend stonden we zeer stabiel (Goede redding Mulder bij 0-1). Deze 3 punten zijn heel belangrijk om weer aan te haken bij de top 4, hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken de komende weken!

    Ook een leuke mijlpaal neergezet vandaag: http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoor...edivisie.dhtml

  23. #423

    Standaard

    @ Pascal/Wim

    Nou, dan is dit weekend de echte topclub opgestaan!

    Goed nieuws in verband met Vlaar, ik heb nog altijd het idee dat hij iets voor Oranje kan betekenen, maar dan moet hij natuurlijk wel eindelijk de zaken oppikken. Het speelkwartier is wat dat aangaat definitief voorbij.

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Coronel heeft even bepaald dat er vandaag niet gestemd gaat worden. Het is toch van de zotte dat hij, v.d. Aadt en slop überhaupt nog iets te vertellen hebben. Ik maak me nooit zo snel druk. Maar deze soap is werkelijk ongelooflijk. Ik zeg niet dat onder Cruijf alles per definitie goedkomt, maar met die vage gasten zijn we nu een keer klaar.
    Is allemaal niet logisch...
    Ik maak me allang niet druk meer om die chaos. Ik volg de wedstrijden en thats it. Een lang beleid is in de voetbalwereld sowieso al erg lastig en bij Ajax onmogelijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #425

    Standaard

    Wat walg ik van de 'kampen' binnen Ajax zeg, man man man,wat een aanfluiting.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    @ Pascal/Wim

    Nou, dan is dit weekend de echte topclub opgestaan!

    Goed nieuws in verband met Vlaar, ik heb nog altijd het idee dat hij iets voor Oranje kan betekenen, maar dan moet hij natuurlijk wel eindelijk de zaken oppikken. Het speelkwartier is wat dat aangaat definitief voorbij.
    Misschien dat Ron inderdaad her of der nog een schoen kan poetsen van de jongens.

Pagina 17 van 87 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •