Pagina 53 van 87 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Arsenal wint thuis van aartsrivaal Tottenham met 5-2 na 0-2 achter te hebben gestaan. Er zit dus toch nog wat pit bij de Gunners. Geweldige comeback. Het maakt het hele seizoen natuurlijk niet goed maar er is weer hoop. Vooral omdat het tegen de Spurs is smaakt deze nodige overwinning extra zoet. Denk dat de spelers en vooral Wenger zich nu toch erg opgelucht voelen en hopelijk kunnen we nu weer een mooie reeks opbouwen om het seizoen alsnog met een CL-ticket te beëindigen. Hopelijk blijft van Persie deze zomer en gaat Arsenal eindelijk de kern eens op een degelijke manier versterken met een gezonde mix van jong talent en ervaren bikkels en dan kunnen we mss weer eens dromen van de top. Anders worden het zware jaren.
    Jammer voor de Spurs, de titel gaat nu wel naar Manchester, alleen nog afwachten welke, die roden of de blauwen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hij kreeg (zo las ik) geel wegens protesteren, dus meneer kan (mits dit klopt dat het voor protesteren was) wel degelijk nog worden aangepakt.

    En niet gematst?
    Vitesse vergeten? (pingel, hands etc) Ajax vergeten? (sliding Vertonghen)
    Even 2 voorbeelden.....
    Het is dus niet duidelijk of de gele kaart was voor de overtreding tegen Marcelo of voor het protesteren. Om nu al Fernandez te gaan veroordelen is te vroeg.

    Dit weekend heb ik ook andere overtredingen gezien die dan wel aangepakt mogen worden (Elleboog van Marcelo tegen Schaken, sliding van Suk bij Groningen tegen NEC gisteren) dus om dan de aandacht op Fernandez te leggen is onzin.

    Penaltys tegen Vitesse en Ajax waren gewoon terecht, duwen in de rug en sliding van achteren op het standbeen. Die bal op de bovenarm van Guidetti tegen Vitesse was ook te weinig om de goal af te keuren, hij kreeg hem van een meter afstand op zijn arm gekopt. Verder kreeg Mertens ook een belachelijke penalty mee tegen Heracles en werd er geen geel gegeven in de tweede helft aan een PSV-er terwijl Nelom voor dezelfde soort overtreding wel een kaart kreeg. Dus over matsen heeft een PSV-er weinig te klagen!

  3. #1303

    Standaard

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat noem jij afstraffen. met mazzel 3-2 winnen na een 2-0 voorsprong en dan de laatste 5 minuten tijd gaan rekken?!

    Deze wedstrijd had qua spel en kansenverhouding een gelijkspel als verdiende uitslag gehad. PSV heeft 2 punten teveel gekregen en Feyenoord 1 punt te weinig. De instelling en discipline van deze wedstrijd doortrekken naar de volgende wedstrijden dan kunnen we misschien weer aanhaken aangezien de ploegen boven ons dan een aantal keer tegen elkaar spelen.
    Wake up call: jullie hebben verloren!
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #1305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Wake up call: jullie hebben verloren!
    In tegenstelling tot andere mensen hier maak ik het niet mooier dan het is, we hebben verloren, hadden een gelijkspel verdiend en gaan gewoon door naar de volgende wedstrijden.

    Lekker belangrijk trouwens of Fernandez geschorst word, volgende week is Guidetti weer terug dus is dat probleem ook weer opgelost.

  6. #1306

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hier de beelden van de Kopstoot.
    Wat wil je hier nou mee bereiken? Marcelo gaf ook een elleboogstoot aan Schaken, zet die beelden hier dan ook neer!

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Lekker belangrijk trouwens of Fernandez geschorst word, volgende week is Guidetti weer terug dus is dat probleem ook weer opgelost.
    Lijkt wel of je het niet erg vind? Dat je zo'n actie goedkeurt

    P.s Jij zegt wat jij wil, ik zet neer wat ik wil

    Feit blijft dat dit niet eerste keer is dat hij zijn Feyenoord zo negatief in het nieuws brengt

    Iedere club heeft wel wat.

    Ik veroordeel iedere kopstoot, van elke speler, van mijn eigen club of van wie dan ook.!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-02-2012 om 17:55

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Lijkt wel of je het niet erg vind? Dat je zo'n actie goedkeurt

    P.s Jij zegt wat jij wil, ik zet neer wat ik wil

    Feit blijft dat dit niet eerste keer is dat hij zijn Feyenoord zo negatief in het nieuws brengt

    Iedere club heeft wel wat.

    Ik veroordeel iedere kopstoot, van elke speler, van mijn eigen club of van wie dan ook.!!!
    Ik vind het gewoon overdreven dat 1 wedstrijdsituatie naar voren wordt gehaald terwijl er 90 minuten zijn gespeeld met tig overtredingen.

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verder kreeg Mertens ook een belachelijke penalty mee tegen Heracles en werd er geen geel gegeven in de tweede helft aan een PSV-er terwijl Nelom voor dezelfde soort overtreding wel een kaart kreeg. Dus over matsen heeft een PSV-er weinig te klagen!
    Nelom heeft geen geel gehad.....en tegen Heracles heeft PSV (3 weken geleden; 1-1) geen pingel gehad.

    Maar goed, ik wil wel opmerken dat ik het top vind dat je als enige feyenoorder nu gewoon post

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    In tegenstelling tot andere mensen hier maak ik het niet mooier dan het is
    <proest>




  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar goed, ik wil wel opmerken dat ik het top vind dat je als enige feyenoorder nu gewoon post
    True that.

  13. #1313
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Pover Ajax met verschikkelijk veel balverlies, zoals te verwachten viel na een EL wedstrijd maar gelukkig wel zakelijk uitgespeeld en een paar prima goals. En Vermeer die eindelijk eens punten pakt.
    + 1.., en ik denk de blauwen.
    Gelukkig wel een paar leuke wedstrijden gezien vandaag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    + 1.., en ik denk de blauwen.
    Gelukkig wel een paar leuke wedstrijden gezien vandaag.
    + nog één...

    ...en ik hóóp die roden...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #1315

    Standaard

    De twee topwedstrijden geven wel aan dat het in de competitie alles mogelijk is.

    PSV - Feyenoord kon beide kanten op, maar ik geloof dat PSV toch erg veel geluk heeft gehad. Ik heb gek genoeg ook het idee dat Feyenoord op dit moment verder is dan PSV (en dat had ik voor dit seizoen nooit verwacht). PSV houdt echter het voordeel dat het een paar spelers heeft die met een flits kunnen toeslaan, de ene keer is het Mertens, de andere keer Wijnaldum, Toivonen of zelfs Lens. Maar de ploeg heeft het nadeel dat het niet op de verdediging kan leunen, als men terug moet, dreigt er onmiddellijk gevaar.

  16. #1316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nelom heeft geen geel gehad.....en tegen Heracles heeft PSV (3 weken geleden; 1-1) geen pingel gehad.

    Maar goed, ik wil wel opmerken dat ik het top vind dat je als enige feyenoorder nu gewoon post
    Ik post hier sowieso niet zo vaak, maar sommigen zullen niet eerder inloggen . Het valt mij op dat jij hier na een nederlaag van je club ook niet zo vaak te vinden bent trouwens .
    De club met het meeste geluk dit seizoen is trouwens Heerenveen, ongelooflijk dat ze een weer een gelijkspel eruit slepen....

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mooi, ik vind het ook wel mooi! Het was genieten in het stadion!


    Dat zagen we vandaag ja!

    Maar toch....niets is sterker dan dat ene woord: AJAX

    (wie kaatst.....)
    Idd Dennis, goed te zien dat nu Bergkamp weer actief is bij Ajax jij ook weer ajacied bent geworden
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #1318

    Standaard

    Balen van de verloren wedstrijd, maarja, er komen er nog een hoop. Volgende week beter!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik post hier sowieso niet zo vaak, maar sommigen zullen niet eerder inloggen . Het valt mij op dat jij hier na een nederlaag van je club ook niet zo vaak te vinden bent trouwens .
    Zo vaak verliezen ze niet.....


    Maar om serieus hierop in te gaan en je ongelijk te bewijzen:
    Dit seizoen verloor men 3x: AZ, feyenoord en Groningen.
    Blader maar een paar paginas terug; na het verlies tegen Groningen vorige week kwam ik hier gewoon.....en na feyenoord ook. AZ zo te zien niet, zal wel aan de vakantie ofzo gelegen hebben.

    Maar goed, dit weekend een echte topper tegen FCT. Winst is wederom haast essentieel.
    Week daarop NAC uit, en de weken daarna achtereenvolgens Heerenveen (thuis) en ajax (uit)...met doordeweeks 2x Valencia en heerenveen (uit) voor de beker.

    25 maart om 18:15 weten we exact waar PSV staat. Zolang de aanval vaker kan scoren dan dat er defensief geblunderd wordt komt het goed; als dat niet het geval is zie ik het somber in.

    @john: van de trainer Bergkamp ben ik itt de voetballer Bergkamp niet gecharmeerd.

  20. #1320

    Standaard

    Dat is een zwaar programma inderdaad, ik betwijfel of PSV daar ongeschonden door zal komen.

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is een zwaar programma inderdaad, ik betwijfel of PSV daar ongeschonden door zal komen.
    De duels tegen Valencia boeien het minst; de EL is leuk, maar de titel is het allerbelangrijkst.
    Als ze ergens de boot in gaan mag dat in Valencia zijn.

    Na 25 maart is het resterende programma relatief simpel (evt EL uitgezonderd)

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is een zwaar programma inderdaad, ik betwijfel of PSV daar ongeschonden door zal komen.
    Ach zo hebben ze het wel zelf in de hand en kunnen ze de concurrentie eventueel op een grotere achterstand zetten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1323

    Standaard

    Sparta heeft vanavond de derde periode gewonnen.

    Voor de rivaliteit tussen Feyenoord en Sparta zou ik het wel leuk vinden als Sparta terug zou keren in de eredivisie alleen heeft dit team er echt niks te zoeken. Zwolle heeft denk ik als enige club in de Jupiler League een kans om zich te handhaven, helaas lijkt het daar voor het tweede seizoen op rij fout te gaan na een ruime voorsprong in de winterstop.

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Sparta heeft vanavond de derde periode gewonnen.

    Voor de rivaliteit tussen Feyenoord en Sparta zou ik het wel leuk vinden als Sparta terug zou keren in de eredivisie alleen heeft dit team er echt niks te zoeken. Zwolle heeft denk ik als enige club in de Jupiler League een kans om zich te handhaven, helaas lijkt het daar voor het tweede seizoen op rij fout te gaan na een ruime voorsprong in de winterstop.
    Misschien beschikt men bij Zwolle over een betere infrastructuur dan bij de andere clubs, maar in het algemeen zijn clubs uit de Jupiler League als de dood voor promotie. Het kan je club naar de knoppen helpen. Je hebt in alle linies versterkingen nodig om behoorlijk mee te draaien, anders wordt het avontuur een martelgang. Mijn club is FC Eindhoven, en ik zit niet op promotie te wachten. Het klinkt onsportief, je moet immers naar het hoogste streven, maar ik vrees dat het gewoon de realiteit is. In Den Bosch, waar de FC het op dit moment ook redelijk doet, wordt er hetzelfde over gedacht.

  25. #1325

    Standaard

    Voorstel voor Fernandez is 5 duels geworden.

Pagina 53 van 87 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •