Pagina 6 van 87 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2175 worden weergegeven.
  1. #126
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoezo, wij hebben Bulykin...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hoezo, wij hebben Bulykin...
    Urzaiz v2.0

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Dat zou wat zijn!

    Anderzijds: promotie naar de eredivisie ... je weet nooit hoe dat uitpakt. Een paar jaar geleden hadden we kunnen promoveren. We speelden Willem II van de mat maar verloren ongelukkig (vooral omdat Willem II er vreselijk de beuk ingooide). De finale voor een plaats in de eredivisie ging tegen Go Ahead. Willem II won die, wij hadden die ook kunnen winnen. Er was toen geen rooie cent voor versterkingen en het seizoen zou een martelgang zijn geworden. Maar voorlopig zijn we natuurlijk in de zevende hemel.
    Das nog maar 2 seizoenen geleden, die duels.
    Weet nog dat Helmond Sport in de jaren 90 bijna promoveerde....maar vantevoren aangaf dat promotie funest kon zijn daar dan veel geinvesteerd moest worden.
    Ben benieuwd hoe PSV-huurling Mokhtar het bij jullie gaat doen. We hebben nog een middenvelder (bijnaam Sligo de Slak) over. Is oud-international en speelde op het EK2008 over. Nix voor jullie?

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hoezo, wij hebben Bulykin...

    Ik vind het anders wel een aardige speler, alleen niet de speler die volgens mij ajax juist nodig had.
    Ik vind hem en de jong en sigthorson allemaal een beetje aanspeelpunten en minder echte afmakers.

  5. #130

    Standaard

    Bulykin zal gehaald worden als pinchhitter, ik denk dat je hem prima kan gebruiken mits er van de zijkanten goede voorzetten komen. Met Boerrigter zit dat wel goed, met Sulejmani wat minder. Maar die maakt wel ruimte voor vd Wiel die heeft aangetoond over ook een goede voorzet te beschikken.
    De Jong is eigenlijk geen diepe spits, al kan hij dat best goed invullen. Sigthorson is aanspeelpunt én afmaker, precies de man die De Boer zocht. Hopelijk blijft hij fit.

    Ajax en PSV hebben een prima aanval, maar verdedigend kwetsbaar. Twente heeft een betere verdediging, maar zal met vertrek van Ruiz meer moeite hebben met goals maken. AZ gaat denk ik ook meedoen. Wordt een leuke competitie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht

    Ajax en PSV hebben een prima aanval, maar verdedigend kwetsbaar. Twente heeft een betere verdediging, maar zal met vertrek van Ruiz meer moeite hebben met goals maken. AZ gaat denk ik ook meedoen. Wordt een leuke competitie.
    Ik denk dat het ouderwets tussen ajax en PSV zal gaan.
    FCT is de 2 grootste steunpilaren kwijt en t aantrekken van Fer kan dit niet goedmaken.

    Overigens humor dat PSV 2x FCT te snel is afgeweest:
    -PSV haalt Wijnaldum....FCT wil Fer, maar Feyenoord wil na het vertrek van Wijnaldum niet nóg een sterhouder laten gaan en vraagt de hoofdprijs (5m). FCT wil dit niet betalen....en gaat nu toch overstag. Sterker: ze betalen 5,5m

    -PSV haalt Matavz....FCT wil Tadic, maar Groningen wil na het vertrek van Matavz niet nóg een sterkhouder laten gaan en vraag de hoofdprijs. FCT vist dus achter het net.

  7. #132
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Enigste verschil is.
    Ajax en PSV moeten winnen, moeten kampioen worden.
    FC Twente hoeft niks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #133

    Standaard

    Hmm, denk inmiddels dat de ambitie daar wel nu wat hoger ligt.


    Ajax heeft El Ham en Aisatti niet kunnen verkopen. Zonde voor zowel club als spelers.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #134
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel hoger idd. Maar het is nog geen moeten. Dit jaar zijn er voor zowel PSV als Ajax geen excuses meer. Ajax misschien in mindere mate.., immers, ze zijn titelhouder!

    Overigens ben ik toch wel blij met de aankopen van tegenstanders. Hopelijk zijn alle teams wat meer in balans, en krijgen we een kwatitatief hogere en leukere competitie te zien. Want Ajax mocht vorig jaar wel kampioen zijn geworden. Een beetje kampioen van de armoe was het wel. Liever kampioen worden met de best mogelijke tegenstanders.

    En die laatste twee zouden eventueel nog naar rusland en turkije kunnen.., theoretsich dan.
    Maar ik vermoed dat die twee geen haast hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #135

    Standaard

    Zo op het oog zou ik Ajax favoriet noemen, met PSV als belangrijkste concurrent. Twente heeft naar mijn idee te veel ingeleverd, al blijft het over een aardige spelersgroep beschikken. Ruiz weg lijkt me toch te veel voor de ploeg, die vervang je niet zomaar. AZ is een leuke outsider. Die Amerikaan die daar voorin loopt lijkt me ook geen slechte. Kan in geval van nood zuiver fysiek wat afdwingen. Ben benieuwd wat Bakkal bij Feyenoord gaat klaarspelen. Toch een vrij complete voetballer, verrassend eigenlijk dat hij nooit is doorgebroken. Ik weet niet wat er gevraagd wordt voor Aissatti. Als het niet te veel is, zou ik als subtopper toch de gok wel durven wagen. Ik heb nog altijd het gevoel dat hij een keer losbarst.

    En @ TW Duke: Die Slak zou bij ons wel meekunnen ja, maar op dit moment hebben we hem niet nodig. Misschien volgend jaar, op het hoogste niveau ...

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat Bakkal bij Feyenoord gaat klaarspelen. Toch een vrij complete voetballer, verrassend eigenlijk dat hij nooit is doorgebroken.
    Leefde niet echt voor de sport zo leek het; was ook vaak op Stratumseind te vinden. (Ok, Romario ook....maar dat was een geval apart)

  12. #137

    Standaard

    Past in principe prima bij Feyenoord.. Nog zo een net niet voetballer.

    Eerlijk is eerlijk, als je nu kijkt wat er bij Feyenoord rond loopt is het ronduit sneu voor de supporters dat ze voor dit elftal hun hardverdiende centen moeten neertellen voor een seizoenskaart...

    Wel verrassend dat die Guidetti Twente een paar maanden terug laat zitten last minute en nu naar Feyenoord verkast. Is ie wel op de hoogte van de sterkte van beide teams? Ken de jongen verder niet maar toch.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Past in principe prima bij Feyenoord.. Nog zo een net niet voetballer.

    Eerlijk is eerlijk, als je nu kijkt wat er bij Feyenoord rond loopt is het ronduit sneu voor de supporters dat ze voor dit elftal hun hardverdiende centen moeten neertellen voor een seizoenskaart...
    Wat een onzin (en denigrerende) opmerking, ik kijk juist uit naar dit jaar.
    Er is al een aardig begin, en slechter dan vorig seizoen zal het niet gaan. Juist van zo'n seizoen leer je wel.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Past in principe prima bij Feyenoord.. Nog zo een net niet voetballer.

    Eerlijk is eerlijk, als je nu kijkt wat er bij Feyenoord rond loopt is het ronduit sneu voor de supporters dat ze voor dit elftal hun hardverdiende centen moeten neertellen voor een seizoenskaart...

    Wel verrassend dat die Guidetti Twente een paar maanden terug laat zitten last minute en nu naar Feyenoord verkast. Is ie wel op de hoogte van de sterkte van beide teams? Ken de jongen verder niet maar toch.
    Feyenoord is LANG niet zo slecht als men denkt. Alle critici moeten de statistieken er maar eens bij pakken. Feyenoord werd 2 seizoenen terug 4e in de eindklassering. Het laatste seizoen ging het echter een stukje minder en werd Feyenoord 10e in de competitie.

    Het vreemde van alles is dat alle 'tegenstanders' van Feyenoord meteen beginnen te huilen en te mekkeren op het moment dat het slecht gaat met Feyenoord en dat er meteen 'degradatievoetbal' wordt gespeeld etc. etc. Allemaal onzin. Als je alle wedstrijden (wat de meeste critici niet hebben gedaan) hebt gezien is het ongeveer 25% onkunde van de spelers geweest, 25% pecht, ongeluk en tegenslag en de resterende 50% van het resultaat is vloeit direct voort uit het feit dat Feyenoord simpelweg geen geld had en het op dit moment ook niet heeft.

    De clubs met de meeste centen eindigen nagenoeg altijd bovenaan in de competitie, waar ook ter wereld (uitzonderingen daargelaten).

    Zodra Feyenoord weer wat geld heeft en spelers kan kopen zal het met de club een stuk beter gaan. Ik als Feyenoorder schaam mij helemaal niet voor de voetballers in de Kuip. Wij hebben Vlaar, de Vrij, El Amadi, Cabral, Schaken en nu ook Bakkal en Guidetti op het veld staan.

    Who the ##2$@#$ zijn Ajax, PSV en Twente? Twente wordt 1 keer kampioen en is meteen 'een topclub'? Ajax is sinds 2004 weer een kampioen en de Amsterdammers zijn weer de branieboeren van weleer. Grote mond en allemaal kleine tegenstanders verslaan, maar ondertussen wel met 0-2 achter staan in Venlo. Die supporters moeten zich schamen. En waar is PSV? 4 keer achter elkaar kampioen en nu het een paar jaar iets minder gaat in Eindhoven zie ik de supporters met witte zakdoekjes op de tribune zitten. Wat een zuurpruimen daar.

    Er is hier maar een club met karakter, veerkracht en de wil om er weer bovenop te komen en dat is de club van het volk, Feyenoord 1.

    Wij verloren met 10-0 in Eindhoven en juichen de week erop de club weer toe in een denderende Kuip, zoals het hoort. Want ook al gaat het slecht met je club, dan moet je ook supporter zijn.

    Ik moet het allemaal nog zien dit seizoen. Nu alle transfers uit de lucht zijn en de selecties eindelijk compleet kan er nog zoveel gebeuren dat we wel eens voor verrassingen kunnen komen te staan.

    Het is echter door dit soort commentaren van hierboven, dat ik echt hoop dat Feyenoord kampioen wordt dit jaar. Al was het alleen maar om de grote mond van de zeurpieten te snoeren. En nu moet iedereen lachen, want 'Feyenoord kampioen worden? Dat kan toch helemaal niet?' Ik zou niet weten waarom dat niet kan. Waarom voetballen we dan nog? Misschien moeten de mensen die dat denken maar eens bellen met de KNVB en verplichten dat de competitie maar tussen een selectief groepje teams mag gaan en dat de rest alleen maar beeldvulling is. Dan weet je meteen waar je aan toe bent aan het begin van het seizoen en hoeven we eigenlijk ook niet te voetballen. Blijf allemaal maar lachen om Feyenoord. Het zal altijd de club zijn met het meest trouwe publiek, de eerste grote internationale prijs en tevens de laatste grote Europese prijs. Ik zie Ajax, PSV of Twente geen potten breken op Europees gebied dit jaar, of ga ik nu op veel te lange naïeve tenen staan?

  15. #140

    Standaard

    Als je logisch nadenkt Marc weet je ook dat Feyenoord met deze selectie gewoon geen kampioen zal worden. Ze hebben te weinig kwaliteit in huis en zullen dus in cruciale wedstrijden het onderspit delven. Feyenoord moet ook helemaal geen kampioen willen worden. Na het drama van vorig jaar moeten ze zich nu richten op een plek bij de eerste 8 denk ik, dan hebben ze het keurig gedaan en kunnen ze volgend jaar weer een stapje hoger gaan.

    Verder moet je niet vergeten wat men een tijdje terug met Been heeft geflikt, nog altijd een smakeloze actie wat mij betreft.

  16. #141
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je weet het nooit. Ze zijn zo slecht als hun laatste wedstrijd. Een paar keer winnen kan ongekende krachten naar boven halen. Ik denk niet kampioen, maar ik vermoed dat ze het niet zo slecht zullen doen dit sezioen. Noem het een hunch...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als je logisch nadenkt Marc weet je ook dat Feyenoord met deze selectie gewoon geen kampioen zal worden. Ze hebben te weinig kwaliteit in huis en zullen dus in cruciale wedstrijden het onderspit delven. Feyenoord moet ook helemaal geen kampioen willen worden. Na het drama van vorig jaar moeten ze zich nu richten op een plek bij de eerste 8 denk ik, dan hebben ze het keurig gedaan en kunnen ze volgend jaar weer een stapje hoger gaan.

    Verder moet je niet vergeten wat men een tijdje terug met Been heeft geflikt, nog altijd een smakeloze actie wat mij betreft.
    Als morgen Janssen of Eriksen bij Ajax voor de rest van 't seizoen is uitgeschakeld krijgt Ajax het nog heel zwaar.

    Hetzelfde geldt voor Douglas of de Jong bij Twente.

    Als ik logisch nadenk weet ik dat er nog 30 X 3 punten te halen zijn en daarin kan nog van alles gebeuren. Ik doe niet aan praatjes vooraf.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht

    Who the ##2$@#$ zijn Ajax, PSV en Twente?
    Wij zijn het Manchester City van Nederland

    Zoals Guus Meeuwis (ben overigens geen fan) zou zeggen:
    Jaaaalalaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalaaaaaaaaaa
    Lalaaaaaaaaaaaaaaalalaaaaaaaaalaaaaaaa
    Laaaaalaaaaaaaaaalalalaaaaaaaaaaaaaa
    Lalaaaaaaaalaaaaaaaaalaaaaaaaalaaaalaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa

    Het dondert en het bliksemt
    En het regent spelers hier
    Maar dat is volkomen logisch:
    investeren is de enige manier!
    Om de juiste koers te varen
    koop je spelers lekker vlug
    Geniet van al die transfers
    Je koopt er een kampioenschap voor terug!


  19. #144

    Standaard

    Historische overwinning van Nederland (in de maak?)

  20. #145

    Standaard

    Leuk, 11-0. Schijnbaar nog voor het eerst ook dat we de dubbele cijfers halen.
    The horror...the horror...

  21. #146

    Standaard

    Leuk 11 goals, dit San Marino moet wel het slechtste team zijn waar Nederland ooit heeft tegen gespeeld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wij zijn het Manchester City van Nederland


    Man. City heeft voorlopig nog geen titel gewonnen met al zijn aankopen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Leuk 11 goals, dit San Marino moet wel het slechtste team zijn waar Nederland ooit heeft tegen gespeeld.
    Sterker nog: het is het slechtste team !

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik vind het anders wel een aardige speler, alleen niet de speler die volgens mij ajax juist nodig had.
    Ik vind hem en de jong en sigthorson allemaal een beetje aanspeelpunten en minder echte afmakers.
    Jammer dat hij naar ajax is gegaan. Ze hebben al veel spelers die behoorlijk makkelijk kunnen scoren, en dan hebben ze er nu nóg eentje. En in een goed draaiend team is El Hamdaoui ook goud waard. Dus eigenlijk is Ajax bezig met kapitaal-vernietiging, of kwaliteitsvernietiging zoals je wilt.
    Bulykin had beter terug naar ADO moeten gaan...

    Over mijn ploegie dachten ze ook dat ze het nóg zwaarder zouden krijgen na het vertrek van Castaignos (14 goals) en Wijnaldum (15 goals) en nu ook Fer. Maar die draaiden begin vorig seizoen nog voor geen meter en met de spelers die vorige seizoenen bij Excelsior speelden en nu dus bij Feyenoord, hebben we al 11 punten uit 5 wedstrijden gehaald en dat zijn er 8 (!) meer dan vorig seizoen in dezelfde wedstrijden. Met Koeman aan het roer kunnen we nog ver komen.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Met Koeman aan het roer kunnen we nog ver komen.
    :veryfunny: Ronald Koeman. Onvoorstelbaar. Maar wat moet je als Feyenoorder anders zeggen nadat je werd opgezadeld met deze zelfingenomen volgevreten draak van een trainer?

  25. #150

    Standaard

    PSV City na Ajax ook al in de valkuil van Venlo gelopen.. Onvoorstelbaar.

    Voor Ajax lekker natuurlijk met oog op komend weekend!

Pagina 6 van 87 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •