De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eternal Sunshine of the Spotless Mind



    Volgens A-Film komt 30 juni "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" uit.
    Is er verder al iets meer bekend over deze release? Extra's?
    De dvd-editie van A-film had namelijk een mooie 2 disc uitvoering mét soundtrack-CD...
    Hij staat overigens nu al in de "2 voor 20"-actie bij FreeRecordShop.

  2. #2

    Standaard

    Hij zit in de Quality Film Collection van A-Film. Meestal betekent dat alleen de film, verder geen extra's. Op de site van A-Film zelf staat ook niet veel informatie. Extra's worden in ieder geval niet
    vermeld.

    En zeer waarschijnlijk komt de hoes er nog wat anders uit te zien:



    Geluid/taal:
    - Engels DTS-HD MASTER 5.1
    - Frans DTS-HD MASTER 5.1

    Ondertiteling:
    - Nederlands
    - Frans

    Beeldformaat:
    - 1080p HD Anamorphic 16:9 -1.85

    Discformaat:
    - BD25

    De US-versie heeft wel extra's en is regiovrij, maar heeft geen Nederlandse ondertiteling:
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 23-06-2011 om 10:52

  3. #3

    Standaard

    Normaal kwam deze uitgave bijna een jaar eerder uit. Toen had deze uitgave de cover zonder QFC-label. Begin dit jaar veranderde dit naar de uitgave in de QFC-reeks, om ongeveer een maand geleden weer naar de oorspronkelijke cover te veranderen.

    De kans is dus vrij groot dat deze titel buiten de QFC-reeks wordt uitgegeven.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    De kans is dus vrij groot dat deze titel buiten de QFC-reeks wordt uitgegeven.
    Dus kennelijk niet door de kwaliteitstoets gekomen, dan?

  5. #5

    Standaard

    Op DVD was het altijd zo dat ze eerst een "luxere" of "uitgebreidere" versie met een normale hoes uitbrachten, om vervolgens een tijdje later dezelfde versie "kaal" met het lelijke Quality hoes uit te brengen.

    Dus ik hoop dat ze ons nu weer de gelegenheid geven om eerst de mooie hoes te kunnen aanschaffen, met extra's. Mocht dit nu niet het geval zijn en de lelijke Quality hoes wordt uitgeleverd, dan zal ik hem meteen weer retour zenden!
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Dus ik hoop dat ze ons nu weer de gelegenheid geven om eerst de mooie hoes te kunnen aanschaffen, met extra's. Mocht dit nu niet het geval zijn en de lelijke Quality hoes wordt uitgeleverd, dan zal ik hem meteen weer retour zenden!
    Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachten totdat de blu-ray in de winkels ligt. Dan hoef je ook niets terug te zenden, al heb ik nog nooit een blu-ray niet gekocht omdat ik de hoes niet mooi vond. Want dan was mijn collectie wel heel klein gebleven...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachten totdat de blu-ray in de winkels ligt. Dan hoef je ook niets terug te zenden, al heb ik nog nooit een blu-ray niet gekocht omdat ik de hoes niet mooi vond. Want dan was mijn collectie wel heel klein gebleven...
    Daar heb je helemaal gelijk in, maar soms spot ik een film tegen zo'n goede prijs dat ik hem toch maar vast pre-order. Ik bedoel, had ik dat bijvoorbeeld maar gedaan bij de Star Wars van MM (wat ik helaas niet heb gespot) want soms zijn die aanbiedingen niet meer van toepassing op het moment dat ze in de winkel liggen.

    In dit geval had ik hem in een 2 = 20 EUR actie, die in dit geval nog wel van toepassing is.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  8. #8

    Standaard

    De Amerikaanse Eternal sunshine of the spotless mind bevat heel veel extra's, dezelfde die op de Nederlandse luxe-editie van 3 dvd's stonden. Alleen zit er geen soundtrack-cd bij. Kost 15 dollar. Ik heb er vanmorgen naar gekeken, uitstekende release.

  9. #9

    Standaard

    Het is dus die foeilelijke hoes geworden, zonder enige extra's. Dat wordt een blinde terugstuur.

    De US versie heeft natuurlijk geen NL subs?
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  10. #10

    Standaard

    Nee, de Amerikaanse release bevat geen Nederlandse ondertitels. Alleen de Nederlandse release bevat dat, want de film is door een lokale distributeur (A-Film) uitgebracht.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, de Amerikaanse release bevat geen Nederlandse ondertitels. Alleen de Nederlandse release bevat dat, want de film is door een lokale distributeur (A-Film) uitgebracht.
    Ik kan nochtans 1 uitzondering opnoemen, een film die door A-Film werd uitgebracht waarbij de Amerikaanse versie tóch Nederlandse ondertitels bevat: The Mission.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kan nochtans 1 uitzondering opnoemen, een film die door A-Film werd uitgebracht waarbij de Amerikaanse versie tóch Nederlandse ondertitels bevat: The Mission.
    Bij deze film is de volgorde net andersom en daar zit hem nou net de clou
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Ik hou het nog bij mijn HD-DVD (die heeft ook alle extra's), maar de film is zo goed...als je de HD-DVD niet hebt (wat het geval zal zijn bij de meeste forummers ), dan is de blu-ray toch een must.

    Hier de review van blu-ray.com.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kan nochtans 1 uitzondering opnoemen, een film die door A-Film werd uitgebracht waarbij de Amerikaanse versie tóch Nederlandse ondertitels bevat: The Mission.
    Haal je hier niet twee releases door elkaar. De Nederlandse van A-Film en de Amerikaanse van Warner Bros.?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Haal je hier niet twee releases door elkaar. De Nederlandse van A-Film en de Amerikaanse van Warner Bros.?
    Zeer zeker weten. Beide releases hebben Nederlandse ondertitels!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeer zeker weten. Beide releases hebben Nederlandse ondertitels!
    Ja, dat klopt, maar het zijn niet dezelfde uitgaves.

  17. #17

    Standaard

    Kan niet bijster enthousiast zijn over de beeldkwaliteit van deze blu-ray. Scherpte laat behoorlijk te wensen over en ook edge enhancement speelt een prominente rol. Verder is regelmatig het contrast opgeblazen zodat bijvoorbeeld de lichte hemel af en toe helemaal knalwit is en geen gradaties meer te onderscheiden zijn. Lijkt me al met al gebaseerd op een inmiddels behoorlijk achterhaalde HD bron.

  18. #18

    Standaard

    De US-reviews zijn redelijk positief over de beeldkwaliteit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •