De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard E-Plaza Antwerpen kapt ermee!

    Misschien interessant om te weten voor wie in Antwerpen passeert: de E-plaza winkel op de Meir sluit definitief de deuren, en alles gaat er tegen -50% de deur uit. Vandaag bijv. Chronicles Of Narnia 3-dvd box (BBC, niet de recente film) voor 12,50 gekocht. Er lag nog vanalles, maar de voorraden slinken met de minuut.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Stopt het hele bedrijf E-Plaza ermee of alleen die vestiging??

    Ik was laatst namelijk in Alkmaar en daar is ook al 1 vestiging gesloten ( er is er wel nog 1 over)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Stopt het hele bedrijf E-Plaza ermee of alleen die vestiging??

    Ik was laatst namelijk in Alkmaar en daar is ook al 1 vestiging gesloten ( er is er wel nog 1 over)
    Daar lijkt het wel op.. en je kunt ze geen ongelijk geven: 'vader' Bart Smit verkoopt hoe langer hoe meer DVD's en Games. Het lijkt me niet echt rendabel om dubbele huur voor allerlei winkelpanden en dubbel personeel te gaan betalen.
    Wel niet echt slim dat ze hun voorraden dan niet gewoon doorgeven aan de dichtstbijzijnde vestiging van Bart Smit, maar ja wij doen er weer voordeel aan

  4. #4

    Standaard

    Bedrijven doen wel vaker domme dingen. Zo had je hier in heemskerk laatst een aantal boxen in de aanbieding (zoals sex and the city, de seizoensbox) en omdat er een butsje op de shoebox zat, gingen ze hem voor de helft van de prijs verkopen. Ik zou als ondernemer zijnde dan gewoon alle seizoenen eruit halen en die los verkopen.

    Sorry voor het Off-topic geleuter :wink:

  5. #5

    Standaard

    Was er woensdag heb enorm veel gekocht voor weinig! 19 films voor 32 euro meen ik, waaronder Rocky 5-disc Boxset!, Man On Fire, Chiller Collection, A love song for bobby long etc. etc. ... volgens mij zijn de interessante titels ondertussen al weg. Ook nog een PS2 voor 70 euro incl. King Kong meegenomen.

  6. #6

    Standaard

    Het retailbedrijf Blokker Holding sluit alle winkels van E-Plaza, het bedrijf maakt wel een doorstart door het verkopen van games en consoles via de website. Consumenten kopen steeds meer consoles en games via het internet, waardoor een besluit is genomen om alle winkels te sluiten.

    E-Plaza telt op dit moment 58 winkels met rond de honderd medewerkers, die overgeplaatst worden naar andere formules achter de Blokker Holding zoals Xenos of Marskramer. E-Plaza is opgericht in 1999 en is onderdeel van speelgoeddochter Bart Smit die zich puur richt op games en consoles.

    De nettowinst van Blokker Holding is mede door tegenvallende gameverkopen het afgelopen boekjaar met 30 miljoen euro gedaald. De ingreep is de eerste maatregel van bestuursvoorzitter Roland Palmer, die sinds vorig jaar de leiding bij Blokker Holding heeft overgenomen na het overlijden van Jaap Blokker op 5 juli 2011.
    FOK.nl

  7. #7

    Standaard

    Het verbaasde me al langer dat dat soort winkels konden blijven bestaan. Echt veel voegden ze niet toe t.o.v. de reguliere Bart Smit-winkels.

  8. #8

    Standaard Re:

    Het was ook niet de goedkoopste winkel. Maar waar moeten die werknemers heen? Bij Blokker,etc zie je weinig tot geen mannelijke werknemers. Idem met Marskramer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •