De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: Fantastic Beasts 3D - Firefly - The Strain Seizoen 1

    Wegens gekregen voor verjaardag + zelf aangekocht: Fantastic Beasts and where to find them bluray (3D versie + Normale versie + Digital HD download, met slipcover). In absolute nieuwstaat. => €20

    Beiden R2, Benelux uitgaves (NL tekst op de cover, NL subs).

    The Strain - Seizoen 1 => Nieuw in seal => €20
    Firefly - Volledige serie => Nieuw en in perfecte staat, maar niet meer gesealed (ik heb deze gekregen als verjaardaggeschenk, maar had de box reeds). Schijfjes zijn echter nooit uit de box gekomen en dus 100% kras / stof / vingerafdruk vrij. Ook de box + keepcases zijn in perfecte staat (geen deuken, scheurtjes, shelfwear). => €25

    Prijzen zijn vast (gelieve geen "best offers" te sturen) en exclusief verzending (verzending vanuit België). Stuur een PB-tje als je iets van bovenstaande wenst.
    Laatst aangepast door TomVDJ : 13-04-2017 om 13:09

  2. #2

    Standaard

    Je kunt deze beter bij het te ruil topic aanbieden. Anders is een vraagprijs verplicht.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    ik heb wel interesse in de back to the future box

    pm mij anders even als je hem zo los verkoopt

  4. #4

    Standaard

    ...
    Laatst aangepast door TomVDJ : 16-11-2012 om 15:08

  5. #5

    Standaard

    Deze even bumpen. Deze box zou héél binnenkort wel eens weg kunnen zijn. Als iemand hier nog interesse heeft: laat het me zeker weten!

  6. #6

    Standaard

    Deze is nog beschikbaar. Staat ook op eBay, maar zolang daar geen biedingen zijn, kan ik hem hier aanbieden tegen (prijs op ebay) - (ebay kosten).

  7. #7

    Standaard

    Nog steeds beschikbaar. Onlangs is er eentje geveild op eBay en deze is toch voor een stuk meer weg gegaan (dacht dat het 270 € was of iets in die aard). Ik post vanavond de link naar die veiling.

    Verder ook nog de JP Collector's edition toegevoegd.
    Laatst aangepast door TomVDJ : 04-04-2013 om 11:48

  8. #8

    Standaard

    Ik zie dat je twee trades hebt lopen Tom. Dit is niet toegestaan. Graag even samenvoegen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik zie dat je twee trades hebt lopen Tom. Dit is niet toegestaan. Graag even samenvoegen
    Het andere draadje mag weg. Wat in dit draadje staat is het enige dat ik nog in de aanbieding heb. Als ik me niet vergis had ik in de andere draad al aangegeven dat die op slot / weg mocht?

  10. #10

    Standaard

    Bumpy. Beide boxen nog beschikbaar.

  11. #11

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    eBay link werkt niet.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #14

    Standaard

    Bump... Kunnen TKA topics eigenlijk "opgeruimd" worden? Dit is een vrij oud draadje dat ik nu moet aanpassen omdat iedere gebruiker maar één TKA draadje mag hebben...

  15. #15

    Standaard

    Bump. Fantastic Beasts toegevoegd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •