Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 133 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ja ik heb het over de QFC versie hé. Ik was die nog nergens tegengekomen hoor

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat Werner zo verliefd is op deze film en hem zo wegzet tegen de DVD dat hij veel te positief is.
    Je kan die transfer met de beste wil van de wereld toch niet slecht noemen? Wees eerlijk, dat voor een kleine independent...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je kan die transfer met de beste wil van de wereld toch niet slecht noemen? Wees eerlijk, dat voor een kleine independent...
    Maar kijk eens naar de voorhoofden, die zijn glad en dat is volgens mij niet van de make-up. Tevens is de lucht ook steeds maar 1 massa wat wel zou kunnen in de UK als het weer niet mee zit, maar zelfs dat stuk als ze 's ochtends die zonsopgang zien dan is het aan de andere kant helemaal een witte massa...
    Wat me ook opvalt is dat er geen vuiltje te zien is en dat lijkt me heel sterk met deze film dat deze zo goed is opgeknapt.

    Ik zal wel iemand vragen die een broertje dood heeft aan DNR of hij hem wil bekijken, misschien heb ik het wel helemaal fout.

    Iemand anders nog een mening over de PQ van Brassed Off??
    Laatst aangepast door peptalk : 16-09-2011 om 23:06
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

    Standaard

    Een vraag die hier al eens eerder gesteld is: Heeft iemand uit deze collectie Paris, Texas in zijn/haar bezit en zo ja, hoe is de kwaliteit?
    Ja ik weet dat er geen extra's bij zitten, zoals op de Criterion-uitgave. Maar ik ben benieuwd naar de beeldkwaliteit.

  5. #105

    Standaard

    Ik heb hem wel, maar nog nooit in de speler gehad.
    Als ik er aan denk zal ik vanavond wat bekijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een vraag die hier al eens eerder gesteld is: Heeft iemand uit deze collectie Paris, Texas in zijn/haar bezit en zo ja, hoe is de kwaliteit?
    Ja ik weet dat er geen extra's bij zitten, zoals op de Criterion-uitgave. Maar ik ben benieuwd naar de beeldkwaliteit.
    Nou Marcel ik heb even wat geskipt en gekeken.
    Geluid lijkt me prima in orde, maar dat is bij deze film ook niet het belangrijkste, het moet goed verstaanbaar zijn en dat is het.
    Beeld ben ik niet op alle fronten tevreden over. Mist wel eens wat scherpte, in het donker zit in de lucht geen enkel detail, is dus een groot zwart geheel. Grote objecten die door het beeld bewegen blijven niet altijd goed te zien, ik weet niet hoe zo'n artefact heet. Lucht ziet er naar uit een hele fijne grain te hebben, maar volgens mij is het normaal net iets meer. Kleuren zien er allemaal wel prachtig uit en vooral in buiten scenes met weinig beweging is alles prima in orde. Ik zou zeggen een 6,5 uit 10.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #107

    Standaard

    OK. Dank je wel voor je impressie! Ik zat namelijk te dubben of ik de Criterion-versie zou nemen of deze. De Criterion wordt over het algemeen als goed tot zeer goed beoordeeld en heeft behoorlijk wat extra's, maar is ook een flink stuk duurder en alleen regio A, zonder NL-ondertitels. Ik denk er nog even over na.

  8. #108

    Standaard

    Ik heb natuurlijk maar een paar stukjes gezien, dus dat is niet helemaal representatief. De recensies over de Criterion zijn idd zeer lovend en wat ik iig zie op de bijbehorende screenshots is meer grain in de lucht en net wat meer detail.
    Wat me bij Criterions altijd op valt is dat een bewegend (groter) object altijd volledig en in detail zichtbaar blijft, zonder dat het vaag wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #109

    Standaard

    Misschien handig om even een overzicht weer te geven welke titels al beschikbaar zijn. Aanvullingen zouden handig zijn .

    - 9
    - Antichrist
    - Apocalypto
    - Becoming Jane
    - Biutiful
    - Brassed off
    - Brokeback mountain
    - Brothers
    - Che 1 + 2
    - Les choristes
    - The constant gardener
    - The crying game
    - Departures
    - El secreto de sus ojos
    - Eternal sunsine on the spotless mind
    - Der Himmel uber Berlin
    - Jean de Florette
    - The killing fields
    - Magnolia
    - Manon des sources
    - My blueberry nights
    - Paris, Texas
    - Precious
    - Public enemy number one 1+2
    - A room with a view
    - Der Untergang
    - Volver

  10. #110

    Standaard

    deze quality uitgaves brengen dus geen veranderingen en zijn exact hetzelfde ?

  11. #111

    Standaard

    Klopt. Op een aantal na, die in deze reeks voor het eerst op Blu-ray zijn verschenen.

  12. #112

    Standaard

    Nieuwe releases p 1-11:

    Lust Caution
    Yo, Tambien
    Nowhere boy
    The diving and butterfly
    last stop 174

  13. #113

    Standaard

    Zonet 'The Constant Gardener' gezien. Prima uitgave. Niet overdreven scherp en af en toe wat artifacts in donkere scènes, maar voor de rest is dit een keurige presentatie. Tegenwoordig ligt hij overal voor €4,90, aanrader!


  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Nieuwe releases p 1-11:

    Lust Caution
    Yo, Tambien
    Nowhere boy
    The diving and butterfly
    last stop 174
    Ik denk erover Lust Caution te bestellen.
    Zou de NL release

    - uncut zijn ? (er wordt "ca.152 min" aangegeven, de NC17 uit USA en de Aziatische rekease staan op 158 min).
    zou wel wat raar zijn, NL releases worden dacht ik nooit gecut, maar ja 'we weten niet wat het bronmateriaal is...

    - perfecte beeldkwaliteit hebben als gerapporteerd op blu-ray.com ?

    Ook The Diving Bell and the Butterfly, alsmede Yo tambien.

    Deze drie komen dus op 1-11 uit, ze kosten slechts 8,99 bij DVD Outlet dus ik heb ze meteen maar besteld!
    Laatst aangepast door barend : 21-10-2012 om 15:19

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Ik denk erover Lust Caution te bestellen.
    Zou de NL release

    - uncut zijn ? (er wordt "ca.152 min" aangegeven, de NC17 uit USA en de Aziatische rekease staan op 158 min).
    zou wel wat raar zijn, NL releases worden dacht ik nooit gecut, maar ja 'we weten niet wat het bronmateriaal is...

    - perfecte beeldkwaliteit hebben als gerapporteerd op blu-ray.com ?

    Ook The Diving Bell and the Butterfly, alsmede Yo tambien.

    Deze drie komen dus op 1-11 uit, ze kosten slechts 8,99 bij DVD Outlet dus ik heb ze meteen maar besteld!
    Barend, heb je al de kans gehad om deze drie blu rays te bekijken. Ik ben wel benieuwd naar de beeldkwaliteit van vooral Lust, Caution.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Ik denk erover Lust Caution te bestellen.
    Zou de NL release

    - uncut zijn ? (er wordt "ca.152 min" aangegeven, de NC17 uit USA en de Aziatische rekease staan op 158 min).
    zou wel wat raar zijn, NL releases worden dacht ik nooit gecut, maar ja 'we weten niet wat het bronmateriaal is...

    - perfecte beeldkwaliteit hebben als gerapporteerd op blu-ray.com ?

    Ook The Diving Bell and the Butterfly, alsmede Yo tambien.

    Deze drie komen dus op 1-11 uit, ze kosten slechts 8,99 bij DVD Outlet dus ik heb ze meteen maar besteld!
    Als hij 1080i/50Hz is heeft hij ook een equivalent van de PAL speedup. 't Zal dus dat zijn, of foutief overnemen van de speelduur van de dvd.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Hendrix Bekijk bericht
    Als hij 1080i/50Hz is heeft hij ook een equivalent van de PAL speedup. 't Zal dus dat zijn, of foutief overnemen van de speelduur van de dvd.
    Volgens de cover is hij 1080p. Heb overigens geen idee hoe je het verschil tussen 1080p of "i" kunt waarnemen, echter het beeld ziet er prachtig uit (vind ik). Volgens mijn BR-player duurt de film 151 minuten.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Volgens de cover is hij 1080p.
    Op de cover staat inderdaad 1080p maar hij is wel degelijk 1080i.

    Op mijn speler (een Sony BDP-S580) kan ik het trouwens zien doordat er bij het afspelen, als je op de knop 'display' van de Blu-rayspeler drukt (waarmee je de beeld- en geluidseigenschappen van een film kunt bekijken) niet 1080/24p maar 1080/50p of 1080/60p aangegeven wordt. Mijn speler kan een 1080i-bron upscalen naar progressive, maar kan dat voor een interlaced bron niet in 24hz doen (wel in 50 of 60hz dus).

    Voor andere merken en type spelers werkt het (uiteraard) weer anders. Vaak kun je het wel meteen zien als je de upscaling van je speler (tijdelijk) uitschakelt en je vervolgens de beeldproperties op de tv bekijkt. Dan zou ik wel de echte beeldresolutie moeten tonen. Maar ook dit verschilt weer per merk en per tv.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op de cover staat inderdaad 1080p maar hij is wel degelijk 1080i.
    Ben bang dat je gelijk hebt. Heb de schijf even in mijn computer gedaan en daar geeft hij 25p aan. Ook de biterate is met 17.51 Mbps niet erg hoog.
    Toch ben ik blij dat ik hem niet heb laten liggen, vind het beeld nog steeds prima en tja, voor deze prijs..........
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  20. #120

    Standaard Quality Film Collection releases?

    A-Film heeft op de releaselijst van 7 mei 2013 de volgende Blu-ray titels staan.

    1. Merry Christmas Mr. Lawrence (Quality Film Collection)
    2. We Need To Talk About Kevin (Quality Film Collection)
    3. Million Dollar Baby (Quality Film Collection)
    4. The Last Emperor (Quality Film Collection)
    5. Love In The Time Of Cholera (Quality Film Collection)


    Ik heb er nog niet één van gezien, wie van jullie wel?
    Ben vooral in nummer 1 en 4 geïnteresseerd, heeft iemand nadere informatie over deze titels.
    Zijn ze mogelijk gecanceld?
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  21. #121
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    1 en 5 al een tijdje te krijgen in de plaatselijke MM hier.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 22-05-2013 om 18:15 Reden: berichten verplaatst naar andere QFC draadje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #122

    Standaard

    Ik zou voordat je zo'n vraag nog een keer stelt eerst even op bijvoorbeeld bol.com of elcheapo.nl/film zoeken. Dan vind je op bol.com iig 1, 4 en 5 in deze serie en 2 en 3 in de standaard uitgave...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #123

    Standaard

    Million Dollar Baby is al lang uit. Ik ben evt. wel geïnteresseerd in The Last Emperor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #124

    Standaard

    Merry Christmas, Mr. Lawrence, We Need to Talk About Kevin en The Last Emperor heb ik gisteren gezien bij de Media Markt in Eindhoven (voor € 9,99 per stuk).

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Merry Christmas, Mr. Lawrence, We Need to Talk About Kevin en The Last Emperor heb ik gisteren gezien bij de Media Markt in Eindhoven (voor € 9,99 per stuk).
    Heb zelf bij de MM's in Amsterdam tot op heden niet één van deze titels gezien, vandaar mijn eerdere vraag hierover. Amsterdam loop achter blijkbaar
    En uiteraard heb ik ook op Bol.com gekeken voor ik mijn vraag stelde, echter wat blijkt nu als ik "The Last Emperor" intoets kent hij geen BR-titel (wel de DVD-versie).
    Klop ik vervolgens "Last Emperor" dan komt hij wel als BR-titel te voorschijn, tja dat had ik ook niet verwacht. .
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •