Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 240 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Er komt een tweede F.C. De Kampioenen film… Die eerst was nu niet bijster goed en hoef eigenlijk geen 2de film... Ik ga hem alleen een kijkje geven als DDT erin zit.

    http://www.nieuwsblad.be/article/det...40831_01243480

  2. #152

    Standaard

    Is het een teken aan de wand dat Johny Voners niet op de foto staat?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #153

    Standaard

    Misschien zijn Carmen en Xavier gescheiden?

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Misschien zijn Carmen en Xavier gescheiden?
    Neroke krijgt nu een grotere rol.
    BD (1243) What i Watch

  5. #155

    Standaard

    Moet zeggen, 'k had dit écht niet verwacht, en al zeker niet na de capriolen bij het maken van de eerste film en alle voorgaande afgevoerde plannen. Maar tegelijkertijd vond ik "Kampioen Zijn Blijft Plezant" nu ook weer niet dat epische slotstuk waar ze toch wel af en toe mee uitpakten, dus een herkansing kan er misschien voor zorgen dat er toch nog een mooi einde aan gebreid wordt. Maar zoals Waymann zegt, dan moet het écht wel met DDT en misschien zelfs Oscar.

    Ik hou mijn hart al vast.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Moet zeggen, 'k had dit écht niet verwacht, en al zeker niet na de capriolen bij het maken van de eerste film en alle voorgaande afgevoerde plannen. Maar tegelijkertijd vond ik "Kampioen Zijn Blijft Plezant" nu ook weer niet dat epische slotstuk waar ze toch wel af en toe mee uitpakten, dus een herkansing kan er misschien voor zorgen dat er toch nog een mooi einde aan gebreid wordt. Maar zoals Waymann zegt, dan moet het écht wel met DDT en misschien zelfs Oscar.

    Ik hou mijn hart al vast.
    Was het niet zo dat Jacques Vermeire niet kon meespelen door tijdsgebrek met z'n nieuwe zaalshow? Misschien heeft hij nu wel tijd. Zijn verhaallijn staat nog steeds op een kier sinds de laatste keer hij in de serie te zien was.

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Herinnert iemand zich nog het programma met Ben Crabbe toen ze 10 jaar bestonden ? Was wekelijkse talkshow rondom f.c. de kampioenen.

    Hopelijk komen Oscar en DDT terug… en kunnen we doen alsof die eerste kinderfilm nooit gemaakt is.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Herinnert iemand zich nog het programma met Ben Crabbe toen ze 10 jaar bestonden ? Was wekelijkse talkshow rondom f.c. de kampioenen.

    Hopelijk komen Oscar en DDT terug… en kunnen we doen alsof die eerste kinderfilm nooit gemaakt is.
    Dat ze dan ook maar snel de situatiehumor van vroeger opzoeken en hun personages terug realistischer maken.
    Sedert het vertrek van Jacques Vermeire zijn alle rollen precies stripfiguren geworden, karikaturen van zichzelf en de gelaagde humor was ver te zoeken...

    Maar het zou dus wel iets kunnen worden...

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    EINDELIJK iemand met verstand die een juiste beslissing neemt. En ik ga voor de volle 100% met Carry Goossens akkoord, als het maar "om eens door het scherm te lopen is" dan hoeft het al helemaal niet. Als dit effectief de viering van 25 Jaar FC De Kampioenen wordt dan verdienen beide personages een glansrol.

    Mijn enigste hoop is dat Oscar en DDT dan ook TROUW herschreven worden voor de film -- die terugkeer van DDT uit Reeks 20, daar lieten ze toch wel wat steekjes vallen. DDT was een "foefelaar" en geen gemene schurk. Enfin, we zullen zien.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #161

    Standaard

    Misschien leuk als Bernard dan ook maar effe terug komt? :


  12. #162

    Standaard

    [QUOTE=DVD Watcher;1983706]Misschien leuk als Bernard dan ook maar effe terug komt? :

    Ik weet dat vele mensen dit personage haten maar de humor en timing van deze afleveringen was echt bijzonder goed!

    Voor diegene die zekerheid willen die blu-ray komt er dus degelijk:
    http://www.bol.com/nl/p/fc-de-kampio...0000032986503/

  13. #163

    Standaard

    Er komt geen blu-ray van In Vlaamse Velden. Uit het niet is de dvd voor volgende week vrijdag aankondigd (een collector box) voor de absurde prijs op bol.com:
    http://www.bol.com/nl/p/in-vlaamse-v...0000032986533/

  14. #164

    Standaard

    En de Kampioenen komen dus inderdaad uit op blu-ray. Blij dat ik deze niet gekocht heb op dvd.
    http://www.bol.com/nl/p/fc-de-kampio...0000032986503/
    BD (1243) What i Watch

  15. #165

    Standaard

    Heeft iemand een e-mailadres bij de VRT waar we naar kunnen mailen om om BR te vragen?

    Ik sluit me aan bij velen hier, en weiger series te kopen zoals "Quiz Me Quick" en "In Vlaamse Velden" op DVD.

  16. #166

    Standaard

    Mag hopen dat er nu wel wat extra's komen op die Kampioenen blu ray, zoals een making off, intervieuws etc

  17. #167

    Standaard

    Vrees er maar voor van niet.
    Ondanks dat FC de Kampioenen hun stokpaardje is, zijn zij de eerste die het boycotten ook.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Heeft iemand een e-mailadres bij de VRT waar we naar kunnen mailen om om BR te vragen?

    Ik sluit me aan bij velen hier, en weiger series te kopen zoals "Quiz Me Quick" en "In Vlaamse Velden" op DVD.
    De VRT stamt uit de oudheid. Die weten daar niet wat blu-ray is en met hun zogezegde besparingen zullen ze zeker geen geld stoppen in blu-ray releases.

  19. #169

    Standaard

    Lumière deed enkele maanden geleden een enquête en daaruit bleek dat dvd bij de grote meerderheid de voorkeer genoot boven blu-ray. Het was geeneens nipt, maar een score van 80% à 90%.

    Ik begrijp het ook niet meer, maar men kijkt tegenwoordig liever naar films/series in de allerlaagste kwaliteit. Net zoals bij de muziek dus. De oudere generaties volgen de laatste technologietrends niet meer op, en de kids kijken via hun tablet of smartphone (lekker gezellig en comfortabel).

    Bij die kids moet alles gratis zijn, behalve hun smartphone kan niet duur genoeg zijn.

    Mijn haar kroop onlangs omhoog omdat mijn neefje door zijn vader gestraft omdat hij zijn 'drinkgeld' uitgegeven had aan een 'originele cd', terwijl alles tegenwoordig gratis op het net staat.

    Mijn oom heeft ineens zijn hele eigen cd-collectie en spelers naar het containerpark gebracht om een 'voorbeeld' te stellen. Een cd-collectie waar ik al sinds m'n kindertijd zat op te watertanden Toen ik hem er over aansprak, zegde hij: nou ik dacht dat niemand dat nog wilde dus heb ik ze maar weggegegooid. Ik heb nu alles gedownload in de allerhoogste kwaliteit (mp3 320kbps) en door die Bose-minispeakers klinkt het geweldig. Om te ontploffen. En dan heb ik het over een hooggeschoold iemand. Alle nieuwe technoligie is rommel en overkill, tenzij het van Apple komt, dan smijt hij er een half fortuin tegen aan en koopt hij voor het ganse gezin de laatste iphone en ipad.

    Het excuus dat een blu-ray-speler te duur is, gaat al lang niet meer op. Het is gewoon 'in' om te zeggen dat je in erbarmelijke toestanden naar films en series kijkt
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 29-09-2014 om 15:19

  20. #170

    Standaard

    Iemand "Kampioen zijn blijft plezant" al in de winkels zien liggen? Zou vandaag verschijnen maar bol heeft deze nog niet en op cosmox.be staat er 9 oktober als nieuwe release datum.
    BD (1243) What i Watch

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Iemand "Kampioen zijn blijft plezant" al in de winkels zien liggen? Zou vandaag verschijnen maar bol heeft deze nog niet en op cosmox.be staat er 9 oktober als nieuwe release datum.
    Laat maar, heb hem intussen al gevonden en gekocht.
    BD (1243) What i Watch

  22. #172

    Standaard

    Hadden er nu nog Blu-ray's in gezeten….


  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Iemand "Kampioen zijn blijft plezant" al in de winkels zien liggen? Zou vandaag verschijnen maar bol heeft deze nog niet en op cosmox.be staat er 9 oktober als nieuwe release datum.
    Huh? Die heb ik al maanden digitaal staan, dacht dat die allang verkrijgbaar was?

  24. #174

    Standaard

    We hadden het hier natuurlijk over de release van de Blu-Ray, die ettelijke maanden na de DVD-release van "Kampioen Zijn Is Plezant" TOCH nog aangekondigd werd door EIC.

    Wat te denken trouwens van de plannen voor Film 2, geregisseerd door Jan Verheyen en met Jacques Vermeire als DDT in een hoofdrol?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    We hadden het hier natuurlijk over de release van de Blu-Ray, die ettelijke maanden na de DVD-release van "Kampioen Zijn Is Plezant" TOCH nog aangekondigd werd door EIC.

    Wat te denken trouwens van de plannen voor Film 2, geregisseerd door Jan Verheyen en met Jacques Vermeire als DDT in een hoofdrol?
    Leuk dat DDT terug komt… Maar Jan verheyen wou vorig jaar serieus worden genomen als serieus met zijn niet zo bijzondere Vonnis en nu maakt hij dit. Ja héhé..

Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •